Kwak ik herken je gevoel echt zo goed

De eerste maand wilde ik hem echt terugstoppen

En dan dat iedereen maar roept dat je moet genieten terwijl je je simpelweg opgelucht voelt als ie slaapt en niet huilt. Ik kwam zelfs op een punt dat ik niet eens kon voelen dat ik van hem hield en voelde me daar zo rot over. Maar…. het gaat over en ik heb nu ik erop terug kijk het idee dat al die gevoelens hormonaal waren en ook voortkwamen uit een soort van weerstand tegen de enorme verandering in mijn leven. Meegaan in alles hielp echt. En leg jezelf niet op dat je MOET genieten of helemaal verliefd op hem MOET zijn. Dat komt vanzelf

Franny

Jouw meisje straalt altijd helemaal op de foto!
TAP schattig

Dat mondje gaat goed open elke keer

En echt praat met je vent. Mannen moeten nu eenmaal vaak concreet horen hoe en wat (ik heb daar eens een heel mooi boek over gelezen (Nu begrijp ik je van Huub Buijssen). Mannen denken gewoon echt anders

En hier moet ik mijn man ook regelmatig aantikken want die hoort de eerste geluiden echt niet. Maar ik heb echt geen klagen verder want hij gaat er gewoon uit om hem te halen (ondanks dat hij werkt)

Geppie fijn dat ze weer thuis is en hopelijk gaat het nu snel wat beter met de medicatie!
Spees vervelend dat het zo lang aanhoudt

Namen… iemand op mijn facebook noemde hem twee keer Hugo

En ik kwam vandaag tot de conclusie dat Lucas nu heel doelgericht naar speeltjes grijpt als je ze voor zijn neus houdt (be prepared blue). En het kwartje van buik naar rug rollen is definitief gevallen (hij moest gisteren eerst zijn hoofd stoten in de box en toen was hij ineens niet meer te houden en rolt steeds om ipv dat hij schrikt en zijn manouvre afbreekt).
En kijk dit

![10801574_812245922154691_5771714194340269558_n.jpg?oh=855b8bd6f3b87257c70e97572bafd181&oe=54E1B373]()
Ok Lucas had even een WTF-momentje