abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146406752
Thanks dames! Bang zijn dat ik vreselijk overdrijf is ook zo'n handige eigenschap ;)
Intakegesprek net gehad, voelt goed nu. Maandag eerste gesprek (thuis of telefonisch) met begeleidend verpleegkundige, dan spreken we per keer het volgende contactmoment af. In principe 6 weken met als voornaamste functie vinger aan de pols, en meer begeleiding als nodig, frequentie is 1-7 (of meer) contactmomenten per week. *opgelucht*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_146406803
Fijn Jufmaris!
Kwak
pi_146406872
Franny wat een knap gezichtje heeft I. O+

TAP je filmpje O+

Mijn vriend wordt ook niet wakker van haar. Ben ik aan de ene kant heel blij mee, want hij reist voor zijn werk veel en ik wil niet dat hij slaperig achter het stuur zit.

Wow, dat is balen Roomsnoes! Logisch dat jullie beiden moe zijn.

Mariska goed dat je erachteraan ga. :* Als het voor jou goed voelt overdrijf je niet hoor.

Het verkeerd schrijven van Lou's naam is begonnen. Zo hebben we al een kaartje gekregen met Miloe, mijn vader schrijft consequent Maloe (maar hij schrijft mijn naam ook soms nog verkeerd. _O- ) en we hebben een tekening gekregen van het buurmeisje met de naam Emili :D
pi_146406957
Oh vergeet ik te reageren op de fotooos! Wat een kjoeties hebben jullie O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:14:58 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_146406959
Fijn dat de eerste stap genomen is, Mariska :)!

Skittles, emili? :')
disclaimer
pi_146407021
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn dat de eerste stap genomen is, Mariska :)!

Skittles, emili? :')
Jup :D
Ze vroeg al of het met een y moest. Dus ik dacht Mylou :? en zei nee het is met een i. Tja, blijkbaar heb je dan opeens een Emili :P
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:18:58 #57
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_146407045
Oh Franny O+ wat een knap meisje
pi_146407139
Franny ze is adorable!

TAP hoe lief ook!
pi_146407160
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:17 schreef Skittles het volgende:

[..]

Kwak, ik wilde de eerste twee weken m'n jankende kind ergens in een hoekje gooien, hard wegrennen, de auto pakken en niet meer terugkomen :@

Komt goed!
Wat heerlijk eerlijk O+

Wat goed Juf dat je er werk van heb gemaakt! Hopelijk kunnen die gesprekken even de lucht voor je klaren!

Wat een dag Room! Gelukkig zijn ze niet allemaal zo ;)

Blue bedankt voor jullie lieve kaart :*

En ik heb mijn kleine gup weer thuis en de eerste huilbui ook overleefd zonder in paniek te raken *O*
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_146407276
De namen, leuk he. Wij hebben een langere naam gekozen en hadden een dagtaak aan het verbeteren gehad in het begin. Afkorten mag ie zelf, als hij 18 is....
pi_146407299
Geppie :*
Fijn dat ze weer thuis is en je de eerste huilbui hebt overleefd :')
Hebben jullie nu een strak schema gekregen en richtlijnen?
En nexium heb je al het idee dat het wat doet?
pi_146407340
Zelfs bij een makkelijke naam is het kennelijk moeilijk hoor!
Duitse vrienden zeggen constan F reddie en heb ook al met streepjes ineens op een e gezien. Waar die vandaan kwam :?
pi_146407482
Fijn om je gup weer thuis te hebben zeker <3

Mariska, hulp is nooit weg he. Daarom heb ik er zelf ook maar om gevraagd. Ik voelde me ineens zo eenzaam als kaaskop tussen al die stugge Noren :S

En namen, sommige mensen maken er ook gewoon een potje van. Hier de vraag of O.l.i.v.i.a een jongen of een meisje was. Ehh..?

Oh en fra, je dochter is zo mooi <3

En ik kan zelf hartelijk om zulke dagen lachen. Achteraf, dat wel :P
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:35:44 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_146407504
Ik heb tot nu toe M.oud en M.aut gehoord O+

Geppie, fijn dat ze weer thuis is. Ben je zelf ook wat uitgerust? :*
disclaimer
pi_146407681
Ben zeker bijgetrokken maar ben ook blij dat ik volgende week weer aan het werk ga :') even weer geppie zijn ipv moeder van...

Ik heb idd het idee dat nexium hier beter aanslaat!

Mijn schoonmoeder noemt haar steevast Emilie :P
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:48:55 #66
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_146407819
Heb S uze nog nooit hoeven herhalen of spellen of verkeerd op kaarten gezien, dat was bij S1 wel anders :+

Geppie fijn dat je baby weer thuis is en dat je kalm hebt kunnen blijven bij de huilbui. Het lijkt me echt zwaar, maar gelukkig zijn jullie hard op weg naar een oplossing!

Sterkte voor iedereen die in meer of minder mate last heeft van neerslachtigheid!

Razz, bij jou ook al die magische 6wekengrens :) fijn dat t beter gaat!

Vwb meehelpende mannen, hier gelukkig geen klagen. Ik doe natuurlijk wel de nachtvoedingen en een groot deel van het pinken enzo als dat nodig is, maar hij legt haar regelmatig terug in bed na een voeding om de simpele reden dat ze een keigoeie boer laat als ze van de één naar de ander gaat :') en tegen de ochtend helpt hij met spoelen en neusslurpen. Doet hij sowieso beter dan ik want ik durf minder hard te slurpen aan dat ding dus meestal is het bij hem effectiever.

Tap ook een lieve foto trouwens!
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:50:09 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_146407850
Moet je nog steeds slurpen spees? ;(
disclaimer
pi_146407885
Geppie, fijn je meisje weer thuis. :*
JM en Roomsnoes goed dat jullie actie ondernemen. :Y Ik durf niet en heb het idee dat ik me aanstel (weet ook wel wat er mis gaat, maar lukt me nu niet om uit de negatieve spiraal te komen; gisteren 'paniekaanval' 's avonds)

Namen, hier gaat de uitspraak af en toe mis. Hebben we een Djoen, maar was ingecalculeerd ;).
pi_146407908
Neusslurpen _O- voor de rest is het natuurlijk niet grappig dat mini S nog steeds last heeft van neusverkoudheid.
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:55:41 #70
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_146408000
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
Moet je nog steeds slurpen spees? ;(
Ja, eigenlijk nog geen verbetering :{ wel een nieuwe feature sinds vanochtend: ze is er nu ook hees bij.

Maargoed, ze drinkt nog steeds heel goed en ze heeft geen koorts, dus dan hoeven/moeten/kunnen we er verder weinig mee.

Ik vind de Nederlands uitgesproken naam van djoen zo mooi kursor O+
  vrijdag 7 november 2014 @ 18:25:30 #71
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_146408927
Kwak ik herken je gevoel echt zo goed :* De eerste maand wilde ik hem echt terugstoppen :@ En dan dat iedereen maar roept dat je moet genieten terwijl je je simpelweg opgelucht voelt als ie slaapt en niet huilt. Ik kwam zelfs op een punt dat ik niet eens kon voelen dat ik van hem hield en voelde me daar zo rot over. Maar…. het gaat over en ik heb nu ik erop terug kijk het idee dat al die gevoelens hormonaal waren en ook voortkwamen uit een soort van weerstand tegen de enorme verandering in mijn leven. Meegaan in alles hielp echt. En leg jezelf niet op dat je MOET genieten of helemaal verliefd op hem MOET zijn. Dat komt vanzelf :*

Franny O+ Jouw meisje straalt altijd helemaal op de foto!

TAP schattig :D Dat mondje gaat goed open elke keer :D
En echt praat met je vent. Mannen moeten nu eenmaal vaak concreet horen hoe en wat (ik heb daar eens een heel mooi boek over gelezen (Nu begrijp ik je van Huub Buijssen). Mannen denken gewoon echt anders ;) En hier moet ik mijn man ook regelmatig aantikken want die hoort de eerste geluiden echt niet. Maar ik heb echt geen klagen verder want hij gaat er gewoon uit om hem te halen (ondanks dat hij werkt) O+

Geppie fijn dat ze weer thuis is en hopelijk gaat het nu snel wat beter met de medicatie!

Spees vervelend dat het zo lang aanhoudt :{

Namen… iemand op mijn facebook noemde hem twee keer Hugo _O-

En ik kwam vandaag tot de conclusie dat Lucas nu heel doelgericht naar speeltjes grijpt als je ze voor zijn neus houdt (be prepared blue). En het kwartje van buik naar rug rollen is definitief gevallen (hij moest gisteren eerst zijn hoofd stoten in de box en toen was hij ineens niet meer te houden en rolt steeds om ipv dat hij schrikt en zijn manouvre afbreekt).

En kijk dit O+ O+ O+

Ok Lucas had even een WTF-momentje :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_146409916
Pffff.. Voor het eerst een avond alleen weg. Uit eten met collega's. Al tijden zin in! En dan huilend in de auto naar het station stappen.

:') ik snap geen kont van mij

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2014 18:56:37 ]
pi_146410253
Razz :*
Ik zat al snikkend op de bank bij mijn ouders nog voor wij weg gingrn dus snap je helemaal!

Chanty grijpen is hier al hit ;)
Rollen nog niet helemaal dus daar ben ik op voorbereid ;)

Spees sjonge zeg, fijn dat ze zo goed gaat verder maar kan me indenken dat je er zo langzamerhand ook wel eens klaar mee bent.
  vrijdag 7 november 2014 @ 20:36:00 #74
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_146413759
Wow, Lucas is echt al groot :o

Veel plezier Razz! Ik kijk er eigenlijk best wel naar uit om over een paar weekjes eens uit eten te gaan ofzo :@
pi_146413804
Hoef je geen :@ smiley bij te doen hoor Spees, lijkt mij heel normaal ;)

Ik ga naar dromenland, ben ee klaar mee voor vandaag, ik kán niet meer zo moe ben ik :')
Tralalalaaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')