abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146444594
Wat sneu Spees... Maar is het gewoon verkoudheid of wat anders (sorry voor als het al is gevraagd/gezegd, soms geen tijd om actief mee te doen).

Op naar oma!

pi_146445484
Jullie gaan te snel! ;(

Vandaag jarig *O* en ik heb mijn oudjaarsavond afgetrapt met een enorm zielig meisje. Ze heeft van 23:00 tot 02:30 af en aan gehuild. Uiteindelijk tussen ons in geslapen maar ze bleef knorren. Ik gok op tandjespijn maar weet het niet zeker. Stiekem zit ik nu te wachten tot ze weer begint te huilen :') .

Kwak, ik heb ook wel eens gedacht "blijf alsjeblieft slapen" (zie hierboven bijvoorbeeld), maar volgens mij moet je je pas zorgen gaan maken als je ook echt niks doet op het moment dat hij wel gaat huilen, dat je ook écht blijft zitten/liggen en hem maar laat huilen.

BE wat een lief berichtje van je mama.

Oeh TAP. dat klinkt bekend. Het zou al zo veel schelen als hij zelf eens initiatief nam.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boh filmpjes O+ en foto's O+

Razz, de eerste keer dat ik N bij de oppas achterliet, liep ik huilend naar buiten en zat ik huilend op de fiets.

(Boh de laptop is leeg, verder lezen op de telefoon en hopen dat ik iets onthoud.)
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_146445847
Geppie, alles is al gezegd. Wat enorm jammer dat jullie zo'n slechte start hebben. Ik hoop dat weet heel gauw gevonden wordt wat het probleem is, dan kan je tenminste gericht aan oplossingen werken.

Blunders kan ik volgens mij niet echt delen. Heb wel ooit eens, nadat ik mezelf aan mijn kin krabde, met het laten vallen van mijn hand N die in de doek zat geslagen. Pruillipje!

Nikki, jouw blije jongens! Wat zitten ze al goed stevig! N zwabbert nog steeds behoorlijk.

Sun, die oogjes O+
It will set you free
  zaterdag 8 november 2014 @ 22:19:00 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_146446061
Ik blijf soms wel even liggen als ze begint te piepen. Soms is het namelijk na een minuut weer stil. Dat is toch niet zorgelijk? ;)

Lief plaatje sunshine O+

Mijn baby heeft zich voorbeeldig gedragen. Om 17:00 afgetankt in de kinderwagen gelegd, naar het restaurant gelopen. Ze heeft non-stop geslapen tot thuiskomst om 21:15 :o en het was DRUK. Ze komt nu alleen maar aan zes voedingen vandaag door al dat slapen, maar dat zal wel loslopen voor een keer :)
disclaimer
pi_146446145
RFR gefeliciteerd!

Geppie, heel veel sterkte. Ik hoop nu op een weer wat betere nacht/avond/dag :*

Spees, zo zielig van je meisje. En wat duurt dat belachelijk lang...

Zal ik trouwens nog ff de bijvoeding discussie aanzwengelen ;)
Mijn baby kreeg vandaag hier in huis een stuk krentenbol aangeboden. Want hij had honger! :')

tip: laat nooit een dreumes alleen met krentenbol in de buurt van een baby... (Ook al ben je in dezelfde kamer) dat zorgt namelijk voor twee huilende kinderen omdat loj dan heel hard nee roept en komt aanrennen... Maar de darmen zijn gelukkig nog krentenbol vrij :D en de dreumesdarmen hebben wat sap gekregen voor de schrik :D
pi_146446314
RFR, van harte!

Super SQ, ze is iig niet bang van geluiden :D We hebben het ooit eens getest door toen ze een paar weken oud was pal naast de ballenbak te zitten in de mac. Ze bleef gewoon doorpitten met al die gillende kids naast haar :') Stofzuiger is ze dan wel weer bang van.. Als ik die aanzet en ze ligt in de box, dan gaat ze gewoon echt keihard huilen :{
  zaterdag 8 november 2014 @ 22:28:11 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_146446397
Rfr, gefeliciteerd met je verjaardag!!

Aw Loj, krentenbol voor de baby :') :D
disclaimer
pi_146446485
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik blijf soms wel even liggen als ze begint te piepen. Soms is het namelijk na een minuut weer stil. Dat is toch niet zorgelijk? ;)

Eén minuut is de max. Vooruit, twee. :p
It will set you free
pi_146446490
Nice SQ, da's een goede ervaring lijkt me!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zaterdag 8 november 2014 @ 22:31:32 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_146446524
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:30 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Eén minuut is de max. Vooruit, twee. :p
gelukkig :P

Nu ligt ze lekker op mijn borst op een speentje te sabbelen O+ ik vind dat zo knus!
disclaimer
pi_146446598
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:19 schreef Stormqueen het volgende:

Maar je hebt huilen en huilen. Ik begreep mensen die zeiden dat je een baby best even kon laten huilen echt niet tot voorkort. Huilen betekende hier namelijk pijn en paniek en krijsen. Ik snapte niet hoe je dat zou kunnen negeren. Nu die krampfase over is, ontdek ik pas dat er ook huiltjes zijn die gewoon verveling of "waar is m'n speen" betekenen en die inderdaad wel even kunnen wachten tot ik de shampoo uit m'n haar heb gespoeld :+

En dus ook een dikke :* voor geppie, want het klinkt slopend. Ik hoop écht dat het snel beter zal gaan!
  zaterdag 8 november 2014 @ 22:35:55 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_146446735
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:33 schreef Amsel het volgende:

[..]

Maar je hebt huilen en huilen. Ik begreep mensen die zeiden dat je een baby best even kon laten huilen echt niet tot voorkort. Huilen betekende hier namelijk pijn en paniek en krijsen. Ik snapte niet hoe je dat zou kunnen negeren. Nu die krampfase over is, ontdek ik pas dat er ook huiltjes zijn die gewoon verveling of "waar is m'n speen" betekenen en die inderdaad wel even kunnen wachten tot ik de shampoo uit m'n haar heb gespoeld :+

En dus ook een dikke :* voor geppie, want het klinkt slopend. Ik hoop écht dat het snel beter zal gaan!
Ooh ja, dat is waar! Ik bedoel inderdaad mopperen, niet hartverscheurend krijsen! Dat kan niemand negeren ;(
disclaimer
pi_146446781
Ik kwam deze vanmiddag tegen en moest er erg om lachen :D
http://pinterest.com/pin/278871401902036650/

En RFR gefeliciteerd!
pi_146446867
Ja dat mekkeren van "èh èh èh ik wil m'n speen"... Spuug 'm dan ook niet uit muts! :')
  zaterdag 8 november 2014 @ 22:39:00 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_146446882
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:36 schreef JufMariska het volgende:

En RFR gefeliciteerd!
hehehe :')

Mijn baby poept tegenwoordig steeds als ze bij visite op schoot zit O+
disclaimer
pi_146446986
Die van mij ruft voornamelijk :+

Gfeliciteerd RFR!
Kwak
  zaterdag 8 november 2014 @ 22:42:34 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_146447047
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:41 schreef kwakz0r het volgende:
Die van mij ruft voornamelijk :+

Gfeliciteerd RFR!
kijkt ie dan ook trots? O+
disclaimer
pi_146447121
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:36 schreef JufMariska het volgende:

Wat heb jij sowieso een leuke smaak! Ik wil alles wat je gepind hebt ook hebben :D
pi_146447196
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:39 schreef Stormqueen het volgende:

Mijn baby poept tegenwoordig steeds als ze bij visite op schoot zit O+
Die van mij in het tripp trapp newborn-zitje tijdens het avondeten O+
pi_146447213
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

kijkt ie dan ook trots? O+
Ja man, compleet met lachstuipje soms, of anders tuitmondje.

Of hij stopt even met zuigen aan den tiet laat dan tegelijk een boer en een scheet en gaat dam verder met tanken. O+
Kwak
  zaterdag 8 november 2014 @ 22:46:37 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_146447235
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:45 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja man, compleet met lachstuipje soms, of anders tuitmondje.

Of hij stopt even met zuigen aan den tiet laat dan tegelijk een boer en een scheet en gaat dam verder met tanken. O+
hehehe, heerlijk schaamteloos!
disclaimer
pi_146447261
Die romper! O+ Maar duurrr! Daar kan ik t zelf wel voor borduren denk ik...
Kwak
pi_146447320
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:44 schreef Amsel het volgende:

[..]

Wat heb jij sowieso een leuke smaak! Ik wil alles wat je gepind hebt ook hebben :D
Haha, sorry alvast ;)
  zaterdag 8 november 2014 @ 22:53:00 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_146447543
Zeker leuke pins, Mariska! O+
disclaimer
pi_146451544
:W Nachtploeg, ik doe voor de verandering ook eens mee. S krijste alsof hij vermoord werd net dus ik er vlug naartoe, ging hij keihard lachen toen hij me zag. :D

Toch maar even een flesje gegeven en nu zit ik met dit bleie ei in bed. O+ Check ook die ene tand. :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146451655
Haha! Hopelijk gaat-ie ook weer blij slapen zo ;)

Hier kreeg baby om 23.30 een fles van papa om mij even te ontzien, maar bleef onrustig dus nu zit ik alsnog te voeden terwijl papa naast ons lekker ligt te tukken.. (En tijdens de middagdut vandaag sliep hij ook al >2u, terwijl ik de slaap niet kon vatten :-/ )
  zondag 9 november 2014 @ 03:31:28 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_146454062
Hoi S! :D
Mariska weer korte rukjes dus? -O-

Ik zit vreselijk te balen :') baby sliep rond middernacht, dus ik ook slapen. Word ik eerst uit mezelf om half twee wakker. Toen besloot mn godvergeten kutkat dat ze naar buiten wilde om kwart over twee }:| en nadat ik om 3 uur eindelijk de slaap weer had kwam de baby net weer :')
disclaimer
pi_146454172
Niet leuk SQ!

Niet kunnen slapen is ook "niet leuk"
Hoi Nikki, welkom bij de nachtvoedingsclub :') wat een superfoto weer O+

En hier de eerste voeding sinds 2300 uur... Prima! Alleen stonden m'n borsten op ontploffen :')
pi_146454180
Aargh SQ, wat ruk :-(

Het leek lastig te worden, maar na aftanken om 1u sliepen we keurig tot nu net O+ Daar doe ik het voor :)
  zondag 9 november 2014 @ 04:16:29 #230
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_146454204
Ik ben al sinds 1.45 bezig met een naar lucht happende baby -O- telkens als ze een paar minuten ligt, loopt ze weer vol.

Sunshine, idd gewoon neusverkoudheid. Huisarts heeft al een paar keer gezegd dat ze er niks mee kan helaas :{ . Ze is 6 dagen van haar leven niet verkouden en dus benauwd geweest (gelukkig over het algemeen alleen 's nachts echt last).
pi_146454225
Ow Spees, om moedeloos van te worden inmiddels... Sterkte daar!
  zondag 9 november 2014 @ 04:29:56 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_146454258
Klein snotneusje ;( spees, ik gun jullie ook nachtrust! :*

Madame bleef sputteren dus toen heeft ze mijn andere ploftet ook maar leeg gezopen :') (ik zei gisteren iets over te weinig voedingen... Karma _O-) ik ga dr maar in haar wieg werpen ;)
disclaimer
  zondag 9 november 2014 @ 04:33:16 #233
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146454276
Nachtploeg :W
KuikenGuppy
  zondag 9 november 2014 @ 04:38:48 #234
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_146454305
Spees -O- hoop dat het nou eindelijk eens beter gaat worden

Nikki die tand :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_146454327
Gezellig hier :) Parallelle baby's!
pi_146454509
Ermahgerd m'n baby spookt al vanaf 3 uur ;( en de voeding daarvoor was om 0:30 tot 1:15u.

En nu hoor ik dat ze zichzelf zodanig wurmt dat ze op d'r buik draait (ook na stevig instoppen) en ze wil gewoon niet slapen ;( naast mij ook niet, ben al met r beneden geweest, even laten mopperen slaat om naar iets dat lijkt op kattengejank... Ik vind het even niet zo leuk :{
Tralalalaaa
pi_146454524
Whoa, m'n kind sliep van 21:00-5:00! Ik heb een half topic bij te lezen O+ Ga ik gauw doen!

Edit - Sorry, dat staat er wat bot na de niet-slapen posts :@ Klotenachten zijn zo, nouja, klote dus. :* voor de mama's die slaap nodig hebben!

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2014 05:17:25 ]
pi_146454573
Nee joh wees blij! Heerlijk toch als ze zo'n end slapen, genieten! :)

Ik denk dat ik me maandag en dinsdag ziek meld om even goed bij te slapen, ik begin me lichamelijk ook slecht te voelen namelijk. Of is het overdreven om jezelf ziek te melden zodat je even kunt slapen? :@
Punt is, als m'n man nou op zaterdagen vrij was geweest dan kan de een op zaterdag bijslapen en de ander op zondag. Maarja hij werkt altijd op zaterdag dus die vlieger gaat niet op.
Tralalalaaa
pi_146454619
Okay daar gaan we. Mobiel en met 1 hand want voeden, dus sorry als ik iemand vergeet.

Geppie wat klinkt het vreselijk allemaal ;( Ik hoop zo dat het snel verbetert voor jullie! Heb je wel iemand die jullie af en toe de zorg even uit handen kan nemen? Sterkte hoor :*

Fazz hopelijk zet het niet door bij je mannetje!

Nikki's fruitmonsters en slaapzakbaby O+

Kwak je app! Word je niet heel obsessief van dat bijhouden van alles :@ ? Wel handig voor het overzicht.

Soesa, naar dat S weer meer spuugt! A doet het ook meer de laatste dagen, alles ruikt hier lekker zuur nu :')

De schoudersoepkom van Skittles :D Fijn dat er wat verbetering in zit!

Butterflower wat een mooi kind heb je O+!

Franny wat heerlijk samen lunchen O+ Ik kan ook zo genieten van met z'n drieën op pad gaan! A heeft laatst heel rustig bij m'n man op schoot gezeten toen we ergens een taartje gingen eten, zo knus!

Wat een dropje Sunshine O+ !

SQ zware nacht zo! Katten, je zou ze soms }:| .. Al ben ik blij dat die van ons eindelijk weer naar binnen durft!

Amsel, hier is dat zitje aan tafel ook gegarandeerd enorm geknetter :') O+ zou het de houding zijn?

Spees, wat rot dat S maar niet opknapt -O- Hopelijk bouwt ze nu zoveel weerstand op tegen toekomstige verkoudheden dat ze nooit meer verkouden wordt. Zou karmagewijs wel eerlijk zijn.

TAP ik vind het niet raar wanneer je je daarvoor ziekmeldt hoor. Als jij door slaapgebrek niet functioneert dan kun je je werk niet doen. Of dat nou door griep is of migraine of een niet slapend kind. Sterkte hoor :*

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2014 05:40:24 ]
pi_146454696
Razz doe jij zo'n megapost echt uit je hoofd?? :o
pi_146454825
TAP lijkt mij ook zeker niet overdreven! Slaaptekort is echt verlammend, je werk schiet er dus uiteindelijk ook wat mee op als je een beetje bijgeslapen terugkomt.
pi_146454848
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 06:10 schreef Amsel het volgende:
Razz doe jij zo'n megapost echt uit je hoofd?? :o
Nee ik heb het topic nog een keer open in een ander tabje van Safari ;). Maar het is wel onhandig, steeds heen en weer.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2014 07:15:05 ]
  zondag 9 november 2014 @ 07:21:15 #243
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146454877
TAP, het lijkt mij juist een heel slimme keuze. Als ik jouw posts zo lees, loop je echt op je tandvlees. :*

Razz! Wat een heerlijkheid! Gewoon 8 uur achter elkaar! Hier heeft ze wel heel lang geslapen, vanaf 1700 gister, maar wel gevoed om 1900, 2200, 0200, 0500 en nu.

en wow, die app Kwak :o. Ik hou sinds dag 8 niks meer bij. In de ochtend weet ik ook vaak niet eens hoe en hoe laat ze ineens bij ons in bed is gekomen :'). En gister vroeg ik aan mijn man hoe lang hij dacht dat ze in de doek sliep, zijn antwoord was een half uur? Ging ik terugrekenen bleek het al bijna 3 uur te zijn :D :').

Nou, madame is uitgedronken en klaar met spugen (hoop ik) ik ga haar eens even wassen en omkleden..
pi_146454912
Spees wat sneu dat constante volle neusje!

Hi S! Wat ben je vrolijk zo midden in de nacht :D Die tand!!

TAP niets overdreven aan. Als jij door je slaaptekort niet kunt functioneren kan bijslapen goed helpen! Hoe was de rest van de nacht?

RFR, nog gefeliciteerd met je verjaardag!
pi_146455029
Razz goeie nacht! Daar knap je van op hè. :)

TAP als jij denkt dat het nodig is om je ziek te melden, dan moet je het gewoon doen. Slaap is echt belangrijker dan je denkt hoor. Als ik één nacht slecht slaap staat dat voor 90% zeker garant voor een migraineaanval. Zo belangrijk is slaap dus in mijn geval. }:|

Spees wat een drama zo met kleine S. En gewoon ontzettend ruk dat je er niets aan kunt doen. -O- Hopelijk komt er nu echt snel verbetering. :*

S is vanacht weer gelijk gaan slapen en werd om 8 uur wakker, net als zijn broer die er gisteren om 18 uur al in ging. :o Hij zal het vast nodig gehad hebben. En nu zie ik de zon schijnen achter mijn rolgordijn, mijn man maakt warme broodjes met cappuccino we kunnen lekker rustig aan doen vandaag. Een goed begin van de dag!

Terwijl ik dit typ word mijn arm afgelikt door T die naast me ligt. Compleet met bergen kwijl enzo, jummm. O+ :Y)
pi_146455078
:* voor de slechte nachten. Hier hadden we er ook een nadat hij eigenlijk heel de avond heerlijk had geslapen maar op het moment dat wij naar bed gingen het toch wel over was. Hij was sowieso uit zn cosleeper ons bed op gerold, dus meneer lag heerlijk ruim (we hebben altijd het voedingskussen als barriere liggen, dus hij kan nergens heen).

Wat fijn dat het uiteten goed ging sq! Was het ook lekker?

En slaap voor razz! *O*

Die T met zn tand! :D

Rfr, wel balen dat je vriend toch een beetje in zn eigen wereldje blijft hangen. Is hij wel eens alleen thuis met N? En gefeliciteerd met je verjaardag!

Een krentenbol voor Js :D Stip krijgt hier ook altijd het flesje drinken van mijn nichtje aangeboden, maar dat is toch wat minder erg idd ;)

Tap, ik zou me idd ook ziek melden. Sowieso hebben ze er op je werk meer aan als jij voordat je echt ziek bent aan de bel kunt trekken. Liever 1-2 dagen dan 1-2 weken ;)

Arme snotS.! Hoe lang duurt zon verkoudheid meestal bij die kleintjes?
  zondag 9 november 2014 @ 08:34:41 #247
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_146455081
Ik stop na vandaag ook met die app hoor. Het was wel even fijn om te zien dat hij eigenlijk wel ritme heeft of vooral dat hij echt weer gaat slapen na een wakkere/cluster periode. Beetje zelfvertrouwen voor mij.

Nu hebben we hem wel wat beter door en als maandag alles goed is (wil m even wegen op t cb hoop dat dat mag) dan kap ik er mee. Baby regelt zichzelf wel.
Kwak
pi_146455660
Fijn dat je zelfvertrouwen hierdoor gegroeid is, kwak! Ik wilde nog even zeggen dat ik je zo vind stralen op de foto's die ik her en der tegenkom (draagdoekentopic, Facebook). Mooi om te zien <3

Razz, heerlijk van zo'n goede nacht juist!

En iedereen met de slechte nachten: sterkte en hopelijk gaat het op korte termijn beter.

Spees, ik hoop op heel snel een snotvrij meisje :*

En lekker, zo'n krentenbolletje :+ Saar heeft Tom wel al haar toetje (Danone) gegeven, boterham, boontjes, aardappel. En hij krijgt al haar speelgoed in z'n handjes gedrukt/op z'n hoofd gegooid :')

SQ, fijn van het uit eten :) was t gezellig zo met z'n tweetjes? Afgelopen nacht is dan wel weer sucky :/

Ik geloof overigens dat ik een van de weinigen ben die slaaptekort geen reden, of op z'n minst een vreemde reden, vindt om je ziek te melden. Vermoed dat de meeste werkgevers daar ook raar tegenaan zullen kijken. Niet dat slaaptekort niet killing kan zijn, dat zeker. En dat je het nodig hebt om dus een dagje ofzo bij te slapen, lijkt me ook niet meer dan logisch. Maar daar kun je ook verlof voor opnemen. Of (in het weekend) vragen of iemand een nachtje op wil passen zodat je echt een hele nacht kunt doorslapen (moet die mogelijkheid er uiteraard wel zijn). Of als je parttime werkt valt er misschien iets te regelen met het schuiven van bepaalde dagen. Of wellicht compenseren met overuren. Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal mogelijk is en iedere werkgever zal anders zijn. Mogelijkheden genoeg naast ziekmelden imo.
pi_146455797
Ik sluit me aan bij de rest TAP. Je moet nu ook een beetje voor jezelf zorgen. Ik ben vrij makkelijk over werk gaan denken/ Het draait met mij, maar ook zonder mij. Die gedachtegang werkt prima voor me en zo bezorgt het werk me ook minder stress :)

Razz, heerlijk zo'n nacht. Daar kom je lekker van bij he?

Kwak, heel goed om te typen dat jouw knulletje zichzelf wel regelt. Nu ook zo blijven denken :*

Ik heb net gehuild bij one born every minute :') Er was een babietje geboren die meconium had ingeslikt en dus niet ademde bij de geboorte. Hartslag daalde en het was echt zo'n naar gezicht :'( Opeens kwam er een luide snik uit en vriend keek om naar me zo van koekoek! :')
Mannen snappen dat ook gewoon niet :P
pi_146455809
Ja daar heb je eigenlijk wel een punt coco, verlof opnemen kan ook. :)
Maar ik moet zeggen dat als iemand (in dit geval dus TAP) aangeeft zich lichamelijk slecht te voelen erdoor dit voor mij net zo goed ziek is dus ik ziek melden niet gek vind ofzo. En ik ben zelf iemand die zich nauwelijks ziek meldt. Laatst kon het echt niet anders met 39.4 graden koorts, dikke ogen en een hoofd die nauwelijks om kan kijken door dikke klieren. En dat ik half knockie ging na het douchen :') Toen had ik mooi de kans om bij te slapen :P

Ohhh hier een klimmer! Niets is veilig. Maar hij gaat wel netjes feetfirst van de bank af. En naast 'poesje mauw' wordt ook 'Vader Jacob' nu geneuried :D
pi_146456297
Mabawa, wat leuk dat ie zo lekker bezig is, met klimmen en neuriën!

Vermoeiend hoor, van die nachten. Ik ben zelf bijna nooit ziek en vind het voor mezelf dan ook geen punt als ik me eens ziek zou melden om goed bij te slapen. Als je je vaak ziek meldt en met zo'n soort reden, wordt het een ander verhaal. Ik ben ook wel eens 'werkziek' geweest. In mijn eerste jaren voor de klas vond ik het af en toe zo vermoeiend en zwaar allemaal dat ik wel eens een dagje ben thuisgebleven, ook uit vermoeidheid, omdat ik een volle dag op school met al die pubers voor mijn neus even niet aan kon.

Spees, het lijkt mij ook heel rot, en dat het zo lang duurt ook! Mweh.

Razz, heerlijk he, O+ . Na een weekje met 'regelen' 's nachts heeft I van 20.00 tot 7.00 geslapen en toen weer van 7.30 tot 9.45. :o .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 9 november 2014 @ 11:04:42 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_146456663
Ik hield net een meetlint langs mijn baby :') :') 58/59 cm ;(
disclaimer
pi_146456684
Ze groeit lekker SQ!
  zondag 9 november 2014 @ 11:07:57 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_146456721
Ik zou persoonlijk het vermoeidheidsprobleem gewoon vertellen tegen de baas. Zo van joh, ik ben kapot, ik blijf vandaag even thuis, en dan vragen of het ziekteverzuim, verlof of geen van beide is. Maar ik heb wel een relaxte werkgever in dat opzicht.
disclaimer
pi_146457036
Nah, uiteindelijk zit ik morgen wel gewoon op m'n werk hoor. Ik neem me dan voor van, ik ga me ziekmelden want voel me belabberd maar puntje bij paaltje vind ik mezelf een aansteller en gaan we gewoon door. Want ik ben niet echt ziek met koorts.
Ach, in december heb ik weer een paar dagen vrij :)

Mini sliep uiteindelijk om 5:15 en ik werd om 9u wakker, (8> was al naar beneden met de dames.
Tralalalaaa
pi_146457050
En mijn baas is een apathisch mens, die heeft daar niet echt begrip voor :-P
Tralalalaaa
pi_146457087
Ziekmelden om moe zou ik idd ook niet doen, maar omdat je merkt dat je er echt ziek van bent snap ik. Ik zou dan als werkgever ook liever hebben dat iemand even een dag voor zichzelf neemt ipv z'n grenzen voorbij gaat en daarna een hele week of meer uit de running is. Maar ik heb een aantal keer spugend in de trein naar huis gezeten omdat ik te koppig was om me ziek te melden dus ik ben vooral goed in advies geven :')

Ze wil graag nieuwe kleren aan SQ :Y
pi_146457215
Oh advies geven gaat me vaak ook beter af dan zelf die adviezen opvolgen :')
En ziekmelden doe ik echt zelden.
Tralalalaaa
pi_146457222
En wat wordt je baby al groot SQ!
Tralalalaaa
pi_146458390
TAP ik zou me wel ziekmelden of verlof opnemen. Iedereen heeft er meer aan als jij je beter voelt omdat je even hebt kunnen bijslapen.

De tand van S :D Ik vind die tandjes die er op de foto's uitpiepen altijd zo schattig

Blijft vervelend he Spees, ik hoop dat het snot snel verdwijnt!

SQ fijn dat het goed is gegaan. Dat wordt vaker uit eten gaan met baby :Y)
En wat wordt ze snel groot!

Sterkte voor iedereen met de slechte nachten
  zondag 9 november 2014 @ 12:24:21 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_146458431
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 11:27 schreef Dot. het volgende:
Ziekmelden om moe zou ik idd ook niet doen, maar omdat je merkt dat je er echt ziek van bent snap ik. Ik zou dan als werkgever ook liever hebben dat iemand even een dag voor zichzelf neemt ipv z'n grenzen voorbij gaat en daarna een hele week of meer uit de running is. Maar ik heb een aantal keer spugend in de trein naar huis gezeten omdat ik te koppig was om me ziek te melden dus ik ben vooral goed in advies geven :')

Ze wil graag nieuwe kleren aan SQ :Y
rompers in een maatje meer O+

Tap, je moet wél goed voor jezelf zorgen he? :*
disclaimer
pi_146459576
}:| zit ik in het voorraadhok te kolven en denk ik een megabijleespost te tikken.
Verbinding weg en post weg :(

Grrr

Dan maar wat her en der O+ en :* voor brakke nachten, zieke kindjes, moeie mama's, tandjes, reuzenbabies, leuke en vooral lieve kindjes en alles er op en eraan!

Zo... *verder kolven gaat*
pi_146462726
SQkint krijgt Pokon!
Sfeervolle kolfplek Blue :D

Baby slaapt al twee uur. En in plaats van dat ik nu als een speer het huishouden ga doen lig ik op de bank met een borrelende buik en maagpijn }:| . Hmpf.

On the plus side: A. heeft gisteravond voor het eerst de avondvoeding helemaal FV gehad en heeft dat zonder krampjes er weer uitgepoept *O*. Wel met een stuk meer stank dan normaal :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2014 14:21:18 ]
pi_146463369
SQ dat is al heul geen minibaby meer! :o

Franny dat was wel een hele goede nacht!

Razz fijn dat A de fv zonder problemen heeft gedronken en uitgepoept. :D

Ik heb net de mogelijke oorzaak ontdekt van het nachtelijke feestje van S. Hij heeft een nieuwe tand. Hij heeft zijn broer ingehaald met nu in totaal 5 tanden. *O*
pi_146463555
Wat fijn Razz! En SQ, wat gaat ze hard :)
En een tand voor S, goed bezig!

Wij zijn na een best goede nacht nu naar de stad gewandeld voor een kop koffie bij m'n vaste hangout O+ Just like old days, maar nu met 2 mannen! Waarvan er 1 slaapt als een roosje (de kleine, gelukkig ;))
pi_146466761
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 14:47 schreef JufMariska het volgende:
Wat fijn Razz! En SQ, wat gaat ze hard :)
En een tand voor S, goed bezig!

Wij zijn na een best goede nacht nu naar de stad gewandeld voor een kop koffie bij m'n vaste hangout O+ Just like old days, maar nu met 2 mannen! Waarvan er 1 slaapt als een roosje (de kleine, gelukkig ;))
Lekker is dat he?
Zo doen wij ook onze dingen van voorheen weer alleen nu met 3 O+
Vind ik echt zo op en top genieten
pi_146469485
Ik voel mezelf ff echt een slechte moeder.. :'(

M'n schoonzus wijst mij net erop dat de kleine teen van Js veel dikker is en twee nagels heeft... Het lijkt een dubbel teentje en hij zit ook met een vliesje vast aan de vierde teen.
Het is toch slecht dat ik dat nooit heb gezien :'(

Morgen maar ff het cb erover bellen (of moet ik meteen de ha bekken? )
pi_146469824
Loj, ik vind jou geen slechte moeder hoor. Hoe lullig ook. Sommige dingen zie je gewoon niet. Hoe duidelijk het achteraf ook is. Voel je niet schuldig :*
Ik zou morgen bellen :*
  zondag 9 november 2014 @ 17:47:55 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_146469887
Loj :* je bent géén slechte moeder! Zoiets kun je best over het hoofd zien! En hij heeft geen pijn toch? Dan is er echt geen reden om nu meteen te bellen. Morgen is vroeg genoeg :) komt goed, heus!
disclaimer
pi_146470029
Loj ik sluit aan bij Omentielvo en Sq! :*
Géén slechte mama hoor!
  zondag 9 november 2014 @ 17:58:24 #271
149959 SQ
snelle trees
pi_146470275
Ik kreeg gisteren na mijn trotse verkondiging over goed groeiend kind trouwens een verhaal over baby-obesitas en dat ze misschien wel op dieet zou moeten :')
disclaimer
  zondag 9 november 2014 @ 18:00:29 #272
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_146470343
Ik kom even binnenvallen, een fijne warme wikkeldeken voor een mini baby.

welke raden jullie aan?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 9 november 2014 @ 18:30:37 #273
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_146471362
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kreeg gisteren na mijn trotse verkondiging over goed groeiend kind trouwens een verhaal over baby-obesitas en dat ze misschien wel op dieet zou moeten :')
:o van wie? :?

Babies op bv groeien in t begin nou eenmaal vaak harder. Dan is ze echt geen obesibaby hoor :N trekt wel weer bij met de maanden en jaren...
Kwak
  zondag 9 november 2014 @ 18:33:23 #274
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146471478
SQ :'). Mijn schoonvader vroeg gister ook heel subtiel: 'enne, hoe zit S op de curve van het consultatiebureau?' :D. Maw, wat een bolle :Y)

Slapen wil hier overdag ff niet zo lekker bij de Suus. Ze valt prima zelf in slaap maar is na 15/20 minuten steeds alweer wakker :?. In de doek slaapt ze wel heel lang.
  zondag 9 november 2014 @ 18:33:35 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_146471487
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 18:30 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:o van wie? :?

Babies op bv groeien in t begin nou eenmaal vaak harder. Dan is ze echt geen obesibaby hoor :N trekt wel weer bij met de maanden en jaren...
I know, maar ik heb een familielid dat altijd wel ergens een negatieve draai aan weet te geven. Ik moest ook best gnorken. Hoe wil je dat überhaupt doen met een bv baby :') loskoppelen na 2 minuut 45 en pas vier uur later weer aanleggen? Kolven en verdunnen met water? :')
disclaimer
  zondag 9 november 2014 @ 18:35:25 #276
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_146471576
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 18:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

I know, maar ik heb een familielid dat altijd wel ergens een negatieve draai aan weet te geven. Ik moest ook best gnorken. Hoe wil je dat überhaupt doen met een bv baby :') loskoppelen na 2 minuut 45 en pas vier uur later weer aanleggen? Kolven en verdunnen met water? :')
Zelf niks meer eten, krijg je magere melk en val je als bonus ook lekker af!
Kwak
pi_146471665
Ik vraag me altijd af hoe je een baby op dieet moet zetten. Dat soort dingen zie ik dus voor me. Dan zie ik zo voor me dat als je normaal 20 minuten bv geeft, bij een baby op dieet na 10 minuten je baby loskoppelt met de mededeling: "Sorry meisje, mijn borsten bevatten helaas slagroom, dus je mag echt niks meer. Want over 3 maanden doe je mee met toddlers & tiaras en die moet je uiteraard wel winnen"
  zondag 9 november 2014 @ 18:41:38 #278
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_146471860
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 18:37 schreef Omentielvo het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe je een baby op dieet moet zetten. Dat soort dingen zie ik dus voor me. Dan zie ik zo voor me dat als je normaal 20 minuten bv geeft, bij een baby op dieet na 10 minuten je baby loskoppelt met de mededeling: "Sorry meisje, mijn borsten bevatten helaas slagroom, dus je mag echt niks meer. Want over 3 maanden doe je mee met toddlers & tiaras en die moet je uiteraard wel winnen"
O+ met hair extensions en een flipper (neptandjes)

O+
Kwak
pi_146472288
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 18:00 schreef _Bar_ het volgende:
Ik kom even binnenvallen, een fijne warme wikkeldeken voor een mini baby.

welke raden jullie aan?
Lodger? Wij hadden er gewoon een van de Prenatal :)

Ik vind kinderen op dieet sowieso zielig :@ Ja, als ze alleen slechte troep eten is het beter om dat te veranderen, maar mijn nichtje mag gewoon minder eten dan ze zou willen omdat ze wat stevig is. Ik vraag me dan toch af of ze niet gewoon wat meer zou kunnen bewegen.

Ik heb ook een spekkie, maar die eet ook als een bootwerker :Y)
  zondag 9 november 2014 @ 19:00:30 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_146472651
Obesibaby krijgt flesje kolfsel O+:

disclaimer
  zondag 9 november 2014 @ 19:01:17 #281
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_146472685
Ik zoek echt een hele fijne ;)
neefje groeid als kool, vanmorgen appte schoonzus dat hij nu 2kg weegt. In een maand tijd van 1300 naar 2kg O+
Hij doet het zo goed.
Bij 2300gram gaan ze kijken of hij mee naar huis mag.
pi_146473297
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 19:00 schreef Stormqueen het volgende:

...pica...
Dat kolfsel is toch wel aangelengd met water hè? ;)

Bar, ik heb geen idee. Ik had zelf een Lodger wrapper van fleece en een kleinere van katoen. Die kleinere kon je korter gebruiken, maar was wel fijner, de fleece vond ik te kolossaal eigenlijk. Dit is de kleine: http://www.lodger.com/nl-(...),-34/wrapper-newborn
pi_146473824
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 19:00 schreef Stormqueen het volgende:

[ afbeelding ]
O+

Vriend vond dat zo leuk om flesjes te geven. Bb ook?

Mijn baby trok zich net een paar keer op aan de salontafel om iets te pakken :o :X
  zondag 9 november 2014 @ 19:28:51 #284
149959 SQ
snelle trees
pi_146473886
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 19:26 schreef Dot. het volgende:

[..]

O+

Mijn baby trok zich net een paar keer op aan de salontafel om iets te pakken :o :X
nee, want ze ging janken :')
En zeg tegen je pasgeboren baby dat ie ff normaal doet!
disclaimer
pi_146474173
Huh Dot, hoe kan dat nou? Dat is toch nog een ukkie?!

Ahhh SQ, leuk momentje. O+

Loj dat maakt jou heul geen slechte moeder! :*

Razz balen van je buikpijn maar jippie voor A!
  zondag 9 november 2014 @ 19:49:05 #286
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_146474709
M heeft vanavond krampen :'( mijn J kan dan zo rustig blijvem echt geweldig. Ik wil alleen maar hard meehuilen :@

Hij heeft donderdag voor t laatst gepoept (dus misschien daardoor ook wel kramp, hij ruft wel als een malle) en inmiddels ben ik daar niet meer zo relaxed onder als ik zou willen... Gelukkig plast hij wel en is hij verder tevreden maar ik ga wel morgen even t cb bellen denk ik :@
Kwak
pi_146474809
Krampen zijn zo sneu :*
  zondag 9 november 2014 @ 19:53:33 #288
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_146474875
Kwak, het is heel normaal dat een baby'tje niet elke dag poept! :) zeker een kindje dat bv krijgt!

Na verloop van tijd, komt er ook regelmaat in :)

Hier gooide mijn moppie bijna 3 keer per dag een luier vol, en er zaten wel eens dagen bij dat ik er 7 had! :X
Je kan m ook zachtjes op zijn buik wrijven en het een beetje naar beneden masseren of met de beentjes fietsen, dat werkte hier grandioos! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_146475049
Kwak wat sneu. ;( Wat Rijst zegt zit inderdaad ook in mijn hoofd, bv kindjes poepen soms maar een paar keer per week. Wel lastig dat hij zo'n last heeft van krampjes daardoor. :*
  zondag 9 november 2014 @ 19:58:34 #290
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146475058
quote:

[..]

O+

Hier ook een die het ontzettend lollig vindt om overal te gaan staan. En dan hard giechelen: huhuh-uhuh :D :').

Oh en mijn baby lust spruitjes _O-.
KuikenGuppy
pi_146475139
M poepte soms maar eens in de 2 weken trouwens!
  zondag 9 november 2014 @ 20:05:40 #292
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_146475309
Weet niet of de kramp daardoor is hoor. T is gewoon ook dat alles moet gaan werken daarbinnen...
Kwak
  zondag 9 november 2014 @ 20:17:23 #293
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_146475746
Kwak, je kan ook aan de lichaamstaal zien wat er is .. :)

Gestrekte of hoog opgetrokken beentjes zijn bijvoorbeeld krampjes :)
  zondag 9 november 2014 @ 20:25:05 #294
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_146476063
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 19:14 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Dat kolfsel is toch wel aangelengd met water hè? ;)

Bar, ik heb geen idee. Ik had zelf een Lodger wrapper van fleece en een kleinere van katoen. Die kleinere kon je korter gebruiken, maar was wel fijner, de fleece vond ik te kolossaal eigenlijk. Dit is de kleine: http://www.lodger.com/nl-(...),-34/wrapper-newborn
deze vind ik wel erg mooi eigenlijk. Maar eens langs de babyzaak zodat ik eens kan voelen. Nu heb ik het idee dat neefje nog wel een tijdje in de kleinste kan, maatje 44is nog te groot.
pi_146476181
Ik heb net mijn 4mnd oude jochie uit zijn puckababy the bag gehaald en in de puckababy 4 seasons gelegd.
En dat is zo vreemd -O-
Het hele babyige is er steeds meer vanaf en het is echt een knulletje aan het worden.
Kleertjes zijn ook niet meer newborn (tot maat 68) maar ook nu bij de jongetjes.

Weer zo'n cliché dat waar is; het gaat zo hard!
pi_146476407
quote:

[..]

Nooo :o
pi_146476423
Spees wat sneu dat S nog steeds met haar neus vol zit. Wat duurt het lang ;(

Obesibaby O+

Kwak krampen zijn echt vreselijk. Zowel voor M. als voor jullie, je kunt je dan zo machteloos voelen. Hopelijk is het snel weer over :*
  zondag 9 november 2014 @ 20:35:16 #298
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_146476476
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 20:28 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb net mijn 4mnd oude jochie uit zijn puckababy the bag gehaald en in de puckababy 4 seasons gelegd.
En dat is zo vreemd -O-
Het hele babyige is er steeds meer vanaf en het is echt een knulletje aan het worden.
Kleertjes zijn ook niet meer newborn (tot maat 68) maar ook nu bij de jongetjes.

Weer zo'n cliché dat waar is; het gaat zo hard!
Hier ook Blue, mijn E tijgert de hele kamer door, en eet groente, aardappeltjes en vlees en krijgt een bakje yoghurt na.. :)

Help! Ik weet nog goed dat ik de voedingen moest ophogen om haar te laten aankomen...
pi_146476611
Ja Blue, het gaat echt hard! Hier noemt bol.com mijn baby peuter }:| qua maat en dan is hij echt niet heel groot ofzo

:W Rijst. Wat gaat E snel zeg, al tijgeren!
pi_146476715
:o een peuter??

En E is voor mijn gevoel ook nog mini :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')