rompers in een maatje meerquote:Op zondag 9 november 2014 11:27 schreef Dot. het volgende:
Ziekmelden om moe zou ik idd ook niet doen, maar omdat je merkt dat je er echt ziek van bent snap ik. Ik zou dan als werkgever ook liever hebben dat iemand even een dag voor zichzelf neemt ipv z'n grenzen voorbij gaat en daarna een hele week of meer uit de running is. Maar ik heb een aantal keer spugend in de trein naar huis gezeten omdat ik te koppig was om me ziek te melden dus ik ben vooral goed in advies geven![]()
Ze wil graag nieuwe kleren aan SQ
Lekker is dat he?quote:Op zondag 9 november 2014 14:47 schreef JufMariska het volgende:
Wat fijn Razz! En SQ, wat gaat ze hard![]()
En een tand voor S, goed bezig!
Wij zijn na een best goede nacht nu naar de stad gewandeld voor een kop koffie bij m'n vaste hangoutJust like old days, maar nu met 2 mannen! Waarvan er 1 slaapt als een roosje (de kleine, gelukkig
)
quote:Op zondag 9 november 2014 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kreeg gisteren na mijn trotse verkondiging over goed groeiend kind trouwens een verhaal over baby-obesitas en dat ze misschien wel op dieet zou moeten
I know, maar ik heb een familielid dat altijd wel ergens een negatieve draai aan weet te geven. Ik moest ook best gnorken. Hoe wil je dat überhaupt doen met een bv babyquote:Op zondag 9 november 2014 18:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]van wie?
Babies op bv groeien in t begin nou eenmaal vaak harder. Dan is ze echt geen obesibaby hoortrekt wel weer bij met de maanden en jaren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |