rompers in een maatje meerquote:Op zondag 9 november 2014 11:27 schreef Dot. het volgende:
Ziekmelden om moe zou ik idd ook niet doen, maar omdat je merkt dat je er echt ziek van bent snap ik. Ik zou dan als werkgever ook liever hebben dat iemand even een dag voor zichzelf neemt ipv z'n grenzen voorbij gaat en daarna een hele week of meer uit de running is. Maar ik heb een aantal keer spugend in de trein naar huis gezeten omdat ik te koppig was om me ziek te melden dus ik ben vooral goed in advies geven![]()
Ze wil graag nieuwe kleren aan SQ
Lekker is dat he?quote:Op zondag 9 november 2014 14:47 schreef JufMariska het volgende:
Wat fijn Razz! En SQ, wat gaat ze hard![]()
En een tand voor S, goed bezig!
Wij zijn na een best goede nacht nu naar de stad gewandeld voor een kop koffie bij m'n vaste hangoutJust like old days, maar nu met 2 mannen! Waarvan er 1 slaapt als een roosje (de kleine, gelukkig
)
quote:Op zondag 9 november 2014 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kreeg gisteren na mijn trotse verkondiging over goed groeiend kind trouwens een verhaal over baby-obesitas en dat ze misschien wel op dieet zou moeten
I know, maar ik heb een familielid dat altijd wel ergens een negatieve draai aan weet te geven. Ik moest ook best gnorken. Hoe wil je dat überhaupt doen met een bv babyquote:Op zondag 9 november 2014 18:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]van wie?
Babies op bv groeien in t begin nou eenmaal vaak harder. Dan is ze echt geen obesibaby hoortrekt wel weer bij met de maanden en jaren...
Zelf niks meer eten, krijg je magere melk en val je als bonus ook lekker af!quote:Op zondag 9 november 2014 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I know, maar ik heb een familielid dat altijd wel ergens een negatieve draai aan weet te geven. Ik moest ook best gnorken. Hoe wil je dat überhaupt doen met een bv babyloskoppelen na 2 minuut 45 en pas vier uur later weer aanleggen? Kolven en verdunnen met water?
quote:Op zondag 9 november 2014 18:37 schreef Omentielvo het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe je een baby op dieet moet zetten. Dat soort dingen zie ik dus voor me. Dan zie ik zo voor me dat als je normaal 20 minuten bv geeft, bij een baby op dieet na 10 minuten je baby loskoppelt met de mededeling: "Sorry meisje, mijn borsten bevatten helaas slagroom, dus je mag echt niks meer. Want over 3 maanden doe je mee met toddlers & tiaras en die moet je uiteraard wel winnen"
Lodger? Wij hadden er gewoon een van de Prenatalquote:Op zondag 9 november 2014 18:00 schreef _Bar_ het volgende:
Ik kom even binnenvallen, een fijne warme wikkeldeken voor een mini baby.
welke raden jullie aan?
Dat kolfsel is toch wel aangelengd met water hè?quote:Op zondag 9 november 2014 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
Obesibaby krijgt flesje kolfsel:
...pica...
quote:Op zondag 9 november 2014 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
Obesibaby krijgt flesje kolfsel:
[ afbeelding ]
nee, want ze ging jankenquote:Op zondag 9 november 2014 19:26 schreef Dot. het volgende:
[..]![]()
Vriend vond dat zo leuk om flesjes te geven. Bb ook?
Mijn baby trok zich net een paar keer op aan de salontafel om iets te pakken![]()
Hier ook een die het ontzettend lollig vindt om overal te gaan staan. En dan hard giechelen: huhuh-uhuhquote:Op zondag 9 november 2014 19:26 schreef Dot. het volgende:
[..]![]()
Vriend vond dat zo leuk om flesjes te geven. Bb ook?
Mijn baby trok zich net een paar keer op aan de salontafel om iets te pakken![]()
deze vind ik wel erg mooi eigenlijk. Maar eens langs de babyzaak zodat ik eens kan voelen. Nu heb ik het idee dat neefje nog wel een tijdje in de kleinste kan, maatje 44is nog te groot.quote:Op zondag 9 november 2014 19:14 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Dat kolfsel is toch wel aangelengd met water hè?
Bar, ik heb geen idee. Ik had zelf een Lodger wrapper van fleece en een kleinere van katoen. Die kleinere kon je korter gebruiken, maar was wel fijner, de fleece vond ik te kolossaal eigenlijk. Dit is de kleine: http://www.lodger.com/nl-(...),-34/wrapper-newborn
Noooquote:Op zondag 9 november 2014 19:26 schreef Dot. het volgende:
[..]
Hier ook Blue, mijn E tijgert de hele kamer door, en eet groente, aardappeltjes en vlees en krijgt een bakje yoghurt na..quote:Op zondag 9 november 2014 20:28 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb net mijn 4mnd oude jochie uit zijn puckababy the bag gehaald en in de puckababy 4 seasons gelegd.
En dat is zo vreemd![]()
Het hele babyige is er steeds meer vanaf en het is echt een knulletje aan het worden.
Kleertjes zijn ook niet meer newborn (tot maat 68) maar ook nu bij de jongetjes.
Weer zo'n cliché dat waar is; het gaat zo hard!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |