quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de echte vraag is: zoog het oog?
Met dat ik dit typ rollen de tranen ook over mijn wangen vanwege de visual
Sorry!quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:36 schreef Skittles het volgende:
[..]
Het duurde lang voor ik het begreep en nu zit ik zo hard te lachen dat ik naast me een baby wakker hoor worden
Das mijn pact met de duivel, named Mquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
De echte rampluiers heb ik altijd, Mariskaal vanaf de eerste nacht
die houden we er inquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:40 schreef BlueEyes het volgende:
Baggerluiers die overlopen tot in den nek worden hier al mamaluiers genoemd![]()
Gezien het feit dat ze ALTIJD bij mij zijn...
Gepiep horen dat klinkt als de speen is eruit gevallen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
En nog iets wat ze baby's moeten verbieden: dat huilen in hun slaap. Twee van die jammerende uithalen en dan weer slapen. Ik zit dan al rechtop in bed
en als ze geluidloos slapen denken we weer dat ze dood zijnquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:43 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Gepiep horen dat klinkt als de speen is eruit gevallen.
Midden in de nacht schuivel je over het koude laminaat naar zijn kamertje om aldaar te zien dat het piepen met speen in het waffeltje is... Kan je weer terug en waardeer je wel weer het oh zo warme dekbed
Schiet es op met broeden, huphupquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:54 schreef AwayTL het volgende:
![]()
Ik moest hardop lachen..
En nu ben ik weer weg, want hoor hier nog niet![]()
.
*perst alvast een beetje*quote:
ik lachte mijn baby van mijn tietquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Oog pinken was niet het ergst, ik bedenk me nu dat ik bij Sil ooit een drukknoopje van z'n jumpsuit niet dicht kreeg, ff extra hard duwen. Resultaat was een paarse bloeduitstorting in de vorm van een drukknoop. En ik had dus niet meteen iets door omdat het huilen van het niveau nietkunnenademenendusgeengeluid was![]()
Goeie fail, wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i know, het is ook al erger geweestquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:41 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat valt nog mee Fazz
Maar de schilderjasjes van IKEA
Omg goede babyfoon ookquote:Op zaterdag 8 november 2014 04:29 schreef Amsel het volgende:
Wakker worden omdat de babyfoon aanslaat... doordat je baby in haar slaap keiharde scheten ligt te laten
Fijnquote:Op zaterdag 8 november 2014 04:49 schreef Amsel het volgende:
Laatst bij het CB ook al. Zat de hele wachtkamer me aan te kijken met zo'n blik van "deed die baby dat of was je het zelf?"
Ik wil weer verder slapen maar m'n man snurkt
Arm ding. Die schrok zich natuurlijk rot van dat gegil van S.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:31 schreef BlueEyes het volgende:
Nikki![]()
Mijn knulletje keek verstoord op van de borst toen ik het filmpje aanzette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |