Morning! Heerlijk teruggelezen net

. Ik had donderdagmiddag ook zoiets, ze was wat aan het mopperen in de box, ik ging stofzuigen (want daar worden baby's altijd rustig van hoor ik zo vaak) en idd, ze was stil en lag relaxed. Dus ik nog even verder, keuken schoonmaken, was opvouwen en baby lekker stil in slaap. Ga ik daarna bij haar kijken, ligt ze in een zeiknat spuugdoekje met spuug overal. In haar oren, in naar neus, in haar haar, kleertjes nat, boxkleden nat... Echt alles. Ook zie ik boven de rand haar broekje een bekende geelbruine kleur... Kind lag dus al een half uur ofzo in haar eigen spuug en poep te slapen. Het had blijkbaar erg opgelucht

Nog over ritme; donderdagochtend sliep S van 0915 tot 1215, vrijdagochtend legde ik haar om dezelfde tijd in hetzelfde bedje in dezelfde houding en sliep ze 15 minuten. Vanochtend, zelfde verhaal, sliep ze 45 min. Ze slapen wat ze nodig hebben en ook wanneer zij dat willen. Een ritme qua slapen kwam hier bij E rond de 4 maanden, daar ga ik nu ook een beetje van uit. Willen we weg dan slaapt ze in de doek, in de wagen slaapt ze dan niet (terwijl ze binnenshuis dus altijd in de wagen slaapt

). Komt allemaal goed (dit herhaal ik voor mezelf ook regelmatig)
S heeft gister en vandaag ook tnt erg veel gespuugd, ze blijft maar gaan. Daarna wil ze weer drinken maar daarvan wordt het spugen niet minder, in tegendeel want eigenlijk zit ze gewoon vol. Vraag me dan af hoe dat zo ineens kan, het was echt dagen minder en nu ineens lijkt het wel alsof er dan een voeding verkeerd is gevallen ofzo.
Nikki's fruitmonstertjes! E is ook zo gek op fruit, op het KDV eet ze altijd op wat de rest laat liggen als de leidsters niet opletten