abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146425808
Tussen de voedingen door wel geslapen, maar dat waren vannacht dus stukjes van 1 1/2u ongeveer. Koffie dan maar :)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_146426200
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 07:38 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Fazz, ben je na de 6 uur voeding lekker weer je bed in gedoken?
:Y nu weer wakker met een scheten latend jongetje naast me O+

Ga straks nog even je filmpje bekijken, was ivm geluid nog geen optie ;)

JM c_/

oh en Razz & Franny, top dat jullie zo'n leuke avond hebben gehad! Deed me meteen weer denken dat ik ook weer eens met vriendinnen moet, nee wil, afspreken :@ De appjes zijn al verstuurd 8-)
pi_146426562
JM ik kan me voorstellen dat je daar wel behoorlijk gaar van bent. Vandaag even bijslapen en rustig aan doen?

Fazz lekker! Mooie tijd om wakker te worden van scheten. :D
Tof dat je wat met vriendinnen gaat doen!

Mijn baby's hebben net weer een appel en halve banaan per persoon weggewerkt. Ze vinden fruit echt onwijs lekker. Ik kan echt fruit blijven kopen, want binnen no time is de schaal weer leeg. Wij zijn zelf ook behoorlijke fruiteters, dus er gaan bij ons nu zomaar 6 appels en 4 bananen per dag doorheen. :X
pi_146426740
Ik zit (!!!) te ontbijten met een slapend jongetje in de storchenwiege carrier O+

Hij heeft gisteren veel geslapen maar max 3 uur achter elkaar en vannacht max 2,5 dus ben een beeetje moe. Wel fijn dat hij zo ontspant in de zak en doek want na de ochtendvoeding is hij meestal wat humeurig en zo kan ik toch wat doen!
Kwak
  zaterdag 8 november 2014 @ 10:30:17 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_146426849
Babyscheten O+ lekker knallen! Soms schrik ik er van :D

Nikki, je blije eieren O+! Wat gezellig zo samen!

En heerlijk geslapen hier! Na de ruk van vier uur nog eens drie uur en toen nog twee uur uitgeslapen :Y)
Niet voor iedereen zo, lees ik, dus :* voor de mindere nachten.
disclaimer
pi_146426958
En weer een vermoeiende nacht. En ze lijkt dan ook echt wel honger te hebben elke keer en dat maakt me zo achterlijk onzeker :{ zo van, is m'n melk wel voedzaam genoeg? Waarom kan ze niet wat langer dan 3 uur met een voeding doen snachts?

Vandaag weer een hele dag alleen met de kindjes, op zich prima en het is mooi weer dus kan wel even buiten gaan banjeren maar zie er werkelijk waar uit als een dooie :')
Nouja straks even boodschapjes doen met de dames.
Tralalalaaa
  zaterdag 8 november 2014 @ 10:38:57 #157
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146426960
Morning! Heerlijk teruggelezen net :D. Ik had donderdagmiddag ook zoiets, ze was wat aan het mopperen in de box, ik ging stofzuigen (want daar worden baby's altijd rustig van hoor ik zo vaak) en idd, ze was stil en lag relaxed. Dus ik nog even verder, keuken schoonmaken, was opvouwen en baby lekker stil in slaap. Ga ik daarna bij haar kijken, ligt ze in een zeiknat spuugdoekje met spuug overal. In haar oren, in naar neus, in haar haar, kleertjes nat, boxkleden nat... Echt alles. Ook zie ik boven de rand haar broekje een bekende geelbruine kleur... Kind lag dus al een half uur ofzo in haar eigen spuug en poep te slapen. Het had blijkbaar erg opgelucht :Y)

Nog over ritme; donderdagochtend sliep S van 0915 tot 1215, vrijdagochtend legde ik haar om dezelfde tijd in hetzelfde bedje in dezelfde houding en sliep ze 15 minuten. Vanochtend, zelfde verhaal, sliep ze 45 min. Ze slapen wat ze nodig hebben en ook wanneer zij dat willen. Een ritme qua slapen kwam hier bij E rond de 4 maanden, daar ga ik nu ook een beetje van uit. Willen we weg dan slaapt ze in de doek, in de wagen slaapt ze dan niet (terwijl ze binnenshuis dus altijd in de wagen slaapt :')). Komt allemaal goed (dit herhaal ik voor mezelf ook regelmatig)

S heeft gister en vandaag ook tnt erg veel gespuugd, ze blijft maar gaan. Daarna wil ze weer drinken maar daarvan wordt het spugen niet minder, in tegendeel want eigenlijk zit ze gewoon vol. Vraag me dan af hoe dat zo ineens kan, het was echt dagen minder en nu ineens lijkt het wel alsof er dan een voeding verkeerd is gevallen ofzo.

Nikki's fruitmonstertjes! E is ook zo gek op fruit, op het KDV eet ze altijd op wat de rest laat liggen als de leidsters niet opletten :')
  zaterdag 8 november 2014 @ 11:09:24 #158
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_146427433
Poeh, hier wilde de kleine man gister ook niet slapen. Om 8 uur borstvoeding gekregen en om half 10 begon hij alweer een beetje te huilen. Tijdje met hem rondgewandeld, beetje zn beentjes bewogen, op mn pink laten sabbelen; niets.

Uiteindelijk 70ml gekolfde melk warm gemaakt, en dat was binnen 5 minuten op. Zou hij dan lekker slapen? Nope, was nog steeds niet genoeg en mama moest er aan te pas komen voor een toetje.
Onverzadigbaar die baby van ons ;)

Daarna wel 4 en 5 uur achter elkaar geslapen, dat is wel weer fijn
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zaterdag 8 november 2014 @ 11:15:28 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_146427531
Dat is toch al heel lang cheiron, voor een baby van 2,5? week? Vier en vijf uur slapen, de meesten zouden er voor tekenen :D

Soms verbaas ik me hier nog wel eens over wat als slecht / niet slapen of eten wordt gezien :D
disclaimer
pi_146427576
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 11:09 schreef Cheiron het volgende:
Poeh, hier wilde de kleine man gister ook niet slapen. Om 8 uur borstvoeding gekregen en om half 10 begon hij alweer een beetje te huilen. Tijdje met hem rondgewandeld, beetje zn beentjes bewogen, op mn pink laten sabbelen; niets.

Uiteindelijk 70ml gekolfde melk warm gemaakt, en dat was binnen 5 minuten op. Zou hij dan lekker slapen? Nope, was nog steeds niet genoeg en mama moest er aan te pas komen voor een toetje.
Onverzadigbaar die baby van ons ;)

Daarna wel 4 en 5 uur achter elkaar geslapen, dat is wel weer fijn
Dat doet die van ons (1 dag ouder dsn die van jou) ook hoor, in de avond clustert hij. Ik ga dan niet rekken tussen voedingen, dat levert alleen frustratie op, maar leg hem gewoon steeds aan als hij hongersignalen heeft. Dat is dan soms wel elk uur (en van dat uur gaat 30 tot 45 minuten op aan een voeding). Ik ga er maar vanuit dat hij wat in te halen heeft na zijn dutjes en ook wat mamahonger. En s avonds heb je geloof ik vaak wat minder voeding maar is aanleggen wel goed voor de productie. Dus ik veer mee en dan gaat hij na een paar uur weer lekker slapen.

(Heuj dat heb ik hier dus de adgelopen week allemaal geleerd he!)
Kwak
pi_146427664
Ter illustratie, ik heb de afgelopen dagen slapen en drinken in feed baby bijgehouden. Voor een baby van 2 weken en 1 dag heeft M al best wel een ritme. Ik cind een slaapje van 2,5 uur tussen voedingen echt best lang voor dienleeftijd. Alleen s nachts zit er wel eens bijna vier uur tussen.

Geel is slapen (in de wieg. Slapen in de doek of op schoot staat er niet in, al hou ik zijn doekslaapje wat hij nundoet wel bij omdat t al anderhalf uur is :+ ) en blauw is drinken aan de borst.

(Terugkijkend waren dinsdag en mandag echt regeldagen, gisteren heeft hij nauwelijks geclusterd).
Kwak
pi_146428320
Nikki wat een leuk filmpje O+ Wat een fruitliefhebbers zijn jullie zeg

Soesa wat zielig voor S. maar ik heb er om moeten lachen :D :@

4 en 5 uur :o Wauw!

M. komt hier in de nacht om de 2 uur en dat vinden m'n borsten heel fijn. Na anderhalf uur beginnen die al te lekken en word ik wakker met natte plekken die bij de tieten beginnen en doorlopen tot mijn buik. Zo sexy. :')

Hier merk ik een kleine ritme sinds een paar dagen. In de ochtend (rond 6 uur) wordt ze wakker en hapt heel slecht aan, sabbelt een beetje en dan begint het krampjesleed met tussendoor steeds willen drinken. Dat duurt een paar uur, dan valt ze moe op mijn borst in slaap voor een uurtje en dan wil ze weer een paar keer drinken. De rest van de ochtend en middag is dan een verrassing en rond etenstijd begint het clusteren en de krampen weer. Dan valt ze weer doodmoe van al het gehuil in slaap ergens rond 8 uur en dan komt ze gezellig om de 2 uur, wil ze een half uurtje in slaap gewandeld worden en het bedje moet tijdens elke voeding verwarmd worden met de kruik voordat ze erin gelegd wordt en dit gaat door tot de volgende ochtend.
  zaterdag 8 november 2014 @ 12:13:16 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_146428445
Klinkt als een hele onderneming Skittles. Merk je al verbetering?
disclaimer
  zaterdag 8 november 2014 @ 12:14:11 #164
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146428463
Dat zijn pittige dagen zo Skittles!
  zaterdag 8 november 2014 @ 12:15:52 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_146428495
Hier is het al enkele dagen zo dat ik haar voor ik ga slapen voed (tussen 10 en 11) en dan slaapt ze tot bijna klokslag 3 uur en dan weer om half 7-7 uur. Ik zorg wel dat ze slaapt voor ze haar wieg in gaat. En dan heeft ze 's morgens en 's avonds een mopperuurtje.
disclaimer
pi_146428763
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
Klinkt als een hele onderneming Skittles. Merk je al verbetering?
Ja echt heel duidelijk. Normaal was ze in de middag ook heel huilerig, ontroostbaar en plakkerig. Nu kan ik haar zelfs wegleggen. Wel op de bank naast me of in de box, bed weigert ze overdag.
Sinds ik maar geaccepteerd heb dat ze niet in haar bed hoef te slapen overdag is er veel meer rust voor ons beiden.

Oh en wat me gisteren opeens opviel.. ik zit tegenwoordig op de bank als een soort Peg Bundy zo met m'n benen te hupsen :') Zelfs als ze niet eens op me ligt.
We waren gisteren soep aan het eten en ik hoorde haar wakker worden en beginnen te huilen en uit reflex wilde ik m'n soepkom troostend op m'n schouder leggen :')
  zaterdag 8 november 2014 @ 12:33:07 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_146428838
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 12:29 schreef Skittles het volgende:

We waren gisteren soep aan het eten en ik hoorde haar wakker worden en beginnen te huilen en uit reflex wilde ik m'n soepkop troostend op m'n schouder leggen :')
:D :'( _O-
Maar fijn dat er verbetering in zit, dat geeft de burger moed O+
disclaimer
  zaterdag 8 november 2014 @ 12:41:39 #168
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_146429020
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
eel lang cheiron, voor een baby van 2,5? week? Vier en vijf uur slapen, de meesten zouden er voor tekenen

Soms verbaas ik me hier nog wel eens over wat als slecht / niet slapen of eten wordt gezien
Oh nee, de nacht was heerlijk inderdaad! Alleen dat hij na 70ml nog niet genoeg had zorgde ervoor dat ik echt even niet wist wat te doen
  zaterdag 8 november 2014 @ 12:44:27 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_146429067
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 12:41 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Oh nee, de nacht was heerlijk inderdaad! Alleen dat hij na 70ml nog niet genoeg had zorgde ervoor dat ik echt even niet wist wat te doen
was het zijn eerste fles? Mijn baby laat zich namelijk ook niet door een fles bevredigen :) (nee, dat bedoel ik niet ranzig) en soms hebben ze idd nog wat meer honger. Trial and error :P
disclaimer
pi_146429438
Fruitmonsters bij Nikki en een O+ filmpje!

Goede nachten, slechte nachten... Voorlopig hebben we de aankomende vier jaar geen enkele garantie meer op een goede nacht ;)
(Oei, met deze opmerking maak ik vast geen vrienden ;) )

Een slaapritme is hier 's nachts wel een beetje (zelfde als bij jou SQ)
.. En daar ben ik erg blij mee!
Over ritmes gesproken, Js houdt zich er perfect aan: sinds gisteren is hij erg aanhankelijk en huilerig... Klopt precies want vandaag 5 weken --> 5 weken sprong! :')

Zo en nu moet ik mezelf omkleden --> m'n melk was niet lekker genoeg, dus die kreeg ik met een prachtige boog terug (en zelfs een gedeelte in m'n gezicht :') ) :D
Maar ondanks vieze melk heb ik wel een baby met een onderkin :D
pi_146430952
Sjonge ik kom hier alleen om te mopperen :{ we hebben weer een dra-mat-ische avond en nacht achter de rug...
We houden ons precies aan het schema van het ziekenhuis en toch ging het voor geen meter :( van 22.00 tot 03.00 liggen gillen als een speenvarken. Man heeft tot 2 uur lopen klooien terwijl zijn wekker om 5 uur ging, toen ben ik midden in de nacht de ring van Alkmaar 3 keer gaan rijden, ik had geen inspiratie om andere weg te nemen :') en vanochtend weer 70 cc laten staan van de schamele 120...zucht!
Heb haar nu van de ellende maar om haar buik te bed gelegd en het is gelukkig al een uur stil!
Ik vind het zo erg dat ik er intussen van baal als ze wakker wordt, schaam me diep!

Zag een leuk filmpje van Nikki's duo, wat hebben ze een lol samen! O+

Franny en Razz (of was het Fazz
:+ ) lekker weggeweest ^O^

En verbetering bij Skittles ^O^
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_146431129
;( wat zielig geppie, en wat zwaar voor jullie. Is er ook gekeken naar de voeding? Zou het een allergie kunnen zijn?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_146431348
Ja volgens kinderarts geen kma, paar weken geleden op advies van cb hyperallergene voeding geprobeerd maar dan dronk ze slechts 30 a 40 cc van.
Ook gekeken naar een eventuele blaasontsteking, was het ook niet...
Ik weet het echt niet meer -O- was vannacht van ellende maar aan het googlen naar feng shui, mss iets gaan schuiven in haar kamer ofzo of misschien is ze allergisch voor de poezen. Je gaat van alles in je hoofd halen...
pi_146431517
Och Geppie wat een elend... :*
Kwak
  zaterdag 8 november 2014 @ 14:35:11 #175
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146431575
Helpt de draagdoek ook niet?
KuikenGuppy
pi_146431620
Ook niet altijd Burdie, helaas...
pi_146431870
Jeetje Geppie wat moet dit ontzettend zwaar voor jullie zijn. Wat zielig voor A dat ze zo gefrustreerd is en misschien wel ergens pijn heeft. :*
pi_146431986
Lieve Geps, ik weet niet of je ons verhaal van E. kent, maar ik herken wel eea van wat je schrijft. Dikke knuffel, het is écht niet leuk en niet makkelijk.
Weet ajb dat een kma niet altijd met bloedtesten bevestigd kan worden als ze nog zo klein zijn. Je moet eigenlijk 2 weken volledig koemelkvrij zijn en daarna rustig weer eens wat geven. Je zou dan verandering moeten zien in die 2 weken en verslechtering wanneer je het weer geeft. Hypo-allergene voeding is niet zo zinvol als een kind echt kma heeft want de eiwitten waar ze op reageren zitten daar nog steeds in. Je zou eens aan de arts kunnen voorstellen dat je graag 2 weken pepti wil proberen om te zien of het daar beter mee gaat?

En verder, wij lieten E. op haar buik slapen; aanvankelijk met veel tegenzin want ik vond het doodeng, banggemaakt door de rugslaap-gestapo. Maar E. was elke nacht iedere 5 minuten wakker en hard aan het krijsen; op haar buik werd ze ook veel wakker maar dan elk uur ofzo, dat is iig beter dan helemaal geen slaap.

en doe me een lol; uit wanhoop rondjes gaan rijden met je huilende kind is prima natuurlijk als ze er rustig van worden. Maar stap ajb écht niet achter het stuur als ej zelf ook hondsmoe bent hoor :*

Het wordt beter, écht. Ik hoop voor jullie dat je snel iets van verbetering gaat zien.
:)
pi_146432212
Wat vervelend Geppie, voor jullie allemaal.

Die verhalen van jullie, ik moest hardop lachen :')

Hier eindelijk weer een koortsvrij kind! En minder snot ook! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 8 november 2014 @ 15:00:09 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_146432297
Och Geppie toch... ;(
disclaimer
pi_146432382
Ik ben een medisch wonder! :s)

zaterdag 8 november 2014 @ 15:09:11 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_146432531
Wat een lief snoetje, butter! O+
disclaimer
pi_146432658
Wat vervelend en ontzettend zwaar Geppie ;( :*
pi_146433181
:* voor Geppie, slopend lijkt 't me... Sterkte!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zaterdag 8 november 2014 @ 15:49:41 #185
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_146433365
Pff, sterkte Geppie. Het klinkt echt slopend.

Ik hoop heel hard voor jullie dat er snel verbetering/een oplossing komt.
  zaterdag 8 november 2014 @ 15:57:59 #186
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_146433535
Klinkt echt heftig Geppie. Dat zijn die verhalen waar je altijd bang voor bent. Hopelijk komen jullie snel achter een oorzaak, of in ieder geval een manier om het te verminderen.
pi_146434043
Jeetje geppie, wat heftig! :*
Tralalalaaa
  zaterdag 8 november 2014 @ 16:20:49 #188
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_146434072
Pffff geppie ;( geloof best dat je er compleet doorheen zit.

Butter beetje snot :D O+

Nikki leuk je mannetjes O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_146435114
Geppie, wat sneu weer :'( Is er wel nog contact met het ziekenhuis of is het nu na de opname en de medicatie 'klaar'? Ik hoop echt voor jullie dat het snel beter wordt, het klinkt enorm zwaar :*

Een peertje met snot :9 Lekker BF ;)
pi_146435202
Geppie, wat heftig! Als je een keer km-vrij wil proberen maar het te duur vindt om zelf Pepti aan te schaffen kijk dan eens op Marktplaats. Daar staan bijvoorbeeld ook vaak pakken Hero Allergy Care van mensen die groot hadden ingeslagen en over hebben.
pi_146435258
Oh geps, wat naar. Als de mijnes een minuut huilt, verkramp ik al helemaal, en raak ik gestressed. Dat gehuil gaat zo door merg en been. En dan is het bij mij vaak slechts een armpje dat door een mouwtje moet :') Wat moeten jullie wanhopig zijn :'(

Maar wat Mignonne ook zegt, kijk ajb uit met rijden. Ik ben met huilende baby nml echt een gevaar op de weg :@
(Disclaimer: ik ga dus ook niet met huilende baby rijden, en als ze huilt, stop ik ;))
pi_146435423
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:10 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh geps, wat naar. Als de mijnes een minuut huilt, verkramp ik al helemaal, en raak ik gestressed. Dat gehuil gaat zo door merg en been. En dan is het bij mij vaak slechts een armpje dat door een mouwtje moet :') Wat moeten jullie wanhopig zijn :'(

Maar wat Mignonne ook zegt, kijk ajb uit met rijden. Ik ben met huilende baby nml echt een gevaar op de weg :@
(Disclaimer: ik ga dus ook niet met huilende baby rijden, en als ze huilt, stop ik ;))
Alles +1

Geppie :*
pi_146435613
Butterflower lief snoetje!

Geppie, sterkte ermee, het lijkt mij ook heel moeilijk. Let vooral ook een beetje op jezelf. :* .

Wij zijn vandaag met z'n drietjes gaan lunchen bij Bagels and Beans. I zat er in een ikea kinderstoel heerlijk rond te kijken en te lachen, en te knabbelen op een bagel. Zo gezellig. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_146435711
Bedankt voor al het medeleven. Man heeft (na zijn vroege dienst O+ :') ) stad en land afgezocht naar zo'n apparaat met hartslag. En dat ding aan en op haar buik liggen doen het voor nu redelijk.
Al vind ik het doodeng en ga ik om de haverklap kijken/luisteren.
pi_146435741
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:27 schreef geppie het volgende:
Bedankt voor al het medeleven. Man heeft (na zijn vroege dienst O+ :') ) stad en land afgezocht naar zo'n apparaat met hartslag. En dat ding aan en op haar buik liggen doen het voor nu redelijk.
Al vind ik het doodeng en ga ik om de haverklap kijken/luisteren.
Hoop zo dat dit de oplossing is!
pi_146435992
Snap dat je het eng vindt, geppie, maar ik zou het ook doen. Voor heel veel babietjes is buikslapen fijner en als het de jouwe helpt! :Y .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_146437739
Hopelijk zorgt het buikslapen voor wat meer rust Geppie :*

En buhh, F was al wat jengelig vanmiddag, heeft het jong net 38.6 koorts :'( Net nu ik me eindelijk weer wat beter voel! Ik had zo gehoopt dat het hem voorbij zou gaan -O-
  zaterdag 8 november 2014 @ 19:29:20 #198
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_146439528
Geppie, allemaal zo herkenbaar, krijg er weer kippenvel van... :{

Wij zijn na een week huilpoli, nexium en nog een ander medicijn uiteindelijk overgestapt op pepti. Na 2 voedingen zagen we al een groot verschil.

Dit een maand gebruikt en daarna gestopt, Dit omdat het geen kma-vermoeden was, maar waarschijnlijk een tijdelijke lactose intolerantie.

Misschien heb je er niks aan, maar wilde het toch even delen.

Heel veel sterkte, ik vond het een loodzware periode :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_146440988
Geppie wat ontzettend sneu dat je meisje zo slecht in haar vel blijft zitten. ;( Hopelijk heb je nog iets aan de tips die hier gegeven zijn, zoals bijvoorbeeld de Pepti, al kan ik me ook goed voorstellen dat je veel dingen al hebt geprobeerd de laatste tijd.

En buikslapen is een stuk minder gevaarlijk dan men vaak doet voorkomen. Zodra ze zelf het hoofdje goed kunnen draaien is het eigenlijk geen probleem. Al snap ik je angst heel goed hoor, ik vond het in het begin ook niets dat S een buikslaper was.

Butterflower wat een lief snoetje op de peerfoto. O+

Franny dat klinkt als een heel gezellige lunch. O+

Fazz beterschap voor F. :*
  zaterdag 8 november 2014 @ 20:12:56 #200
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_146441144
Hopelijk valt het mee fazzoletti, en blijft het bij wat verhoging..

Suus is vannacht van 23u tot een uur of 4 snotvrij geweest, zo fijn om haar eens rustig wakker te zien worden, totaal niet meer gewend. Helaas kwam het tegen de ochtend en vandaag overdag wel weer net zo hard terug als voorheen. Ik vind al dat gedoe eromheen zo zielig, dat ze als pasgeboren babietje al niet beter weet dan dat ze elke dag door haar eigen ouders haar neusgaten vol moet laten lopen en vervolgens dat gezuig in haar neus moet ondergaan ;(. Ze kijkt ook telkens zo sneu met pruillipje en wijd opengesperde ogen :{ .

Het is wel allemaal relatief als je dan de verhalen zoals van Geppie en skittles leest, maar toch is het stom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')