quote:Op zaterdag 8 november 2014 07:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Fazz, ben je na de 6 uur voeding lekker weer je bed in gedoken?
Dat doet die van ons (1 dag ouder dsn die van jou) ook hoor, in de avond clustert hij. Ik ga dan niet rekken tussen voedingen, dat levert alleen frustratie op, maar leg hem gewoon steeds aan als hij hongersignalen heeft. Dat is dan soms wel elk uur (en van dat uur gaat 30 tot 45 minuten op aan een voeding). Ik ga er maar vanuit dat hij wat in te halen heeft na zijn dutjes en ook wat mamahonger. En s avonds heb je geloof ik vaak wat minder voeding maar is aanleggen wel goed voor de productie. Dus ik veer mee en dan gaat hij na een paar uur weer lekker slapen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:09 schreef Cheiron het volgende:
Poeh, hier wilde de kleine man gister ook niet slapen. Om 8 uur borstvoeding gekregen en om half 10 begon hij alweer een beetje te huilen. Tijdje met hem rondgewandeld, beetje zn beentjes bewogen, op mn pink laten sabbelen; niets.
Uiteindelijk 70ml gekolfde melk warm gemaakt, en dat was binnen 5 minuten op. Zou hij dan lekker slapen? Nope, was nog steeds niet genoeg en mama moest er aan te pas komen voor een toetje.
Onverzadigbaar die baby van ons
Daarna wel 4 en 5 uur achter elkaar geslapen, dat is wel weer fijn
Ja echt heel duidelijk. Normaal was ze in de middag ook heel huilerig, ontroostbaar en plakkerig. Nu kan ik haar zelfs wegleggen. Wel op de bank naast me of in de box, bed weigert ze overdag.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
Klinkt als een hele onderneming Skittles. Merk je al verbetering?
quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:29 schreef Skittles het volgende:
We waren gisteren soep aan het eten en ik hoorde haar wakker worden en beginnen te huilen en uit reflex wilde ik m'n soepkop troostend op m'n schouder leggen
Oh nee, de nacht was heerlijk inderdaad! Alleen dat hij na 70ml nog niet genoeg had zorgde ervoor dat ik echt even niet wist wat te doenquote:Op zaterdag 8 november 2014 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
eel lang cheiron, voor een baby van 2,5? week? Vier en vijf uur slapen, de meesten zouden er voor tekenen
Soms verbaas ik me hier nog wel eens over wat als slecht / niet slapen of eten wordt gezien
was het zijn eerste fles? Mijn baby laat zich namelijk ook niet door een fles bevredigenquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:41 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Oh nee, de nacht was heerlijk inderdaad! Alleen dat hij na 70ml nog niet genoeg had zorgde ervoor dat ik echt even niet wist wat te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles +1quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:10 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh geps, wat naar. Als de mijnes een minuut huilt, verkramp ik al helemaal, en raak ik gestressed. Dat gehuil gaat zo door merg en been. En dan is het bij mij vaak slechts een armpje dat door een mouwtje moetWat moeten jullie wanhopig zijn
![]()
Maar wat Mignonne ook zegt, kijk ajb uit met rijden. Ik ben met huilende baby nml echt een gevaar op de weg![]()
(Disclaimer: ik ga dus ook niet met huilende baby rijden, en als ze huilt, stop ik)
Hoop zo dat dit de oplossing is!quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:27 schreef geppie het volgende:
Bedankt voor al het medeleven. Man heeft (na zijn vroege dienst![]()
) stad en land afgezocht naar zo'n apparaat met hartslag. En dat ding aan en op haar buik liggen doen het voor nu redelijk.
Al vind ik het doodeng en ga ik om de haverklap kijken/luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |