abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146431620
Ook niet altijd Burdie, helaas...
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_146431870
Jeetje Geppie wat moet dit ontzettend zwaar voor jullie zijn. Wat zielig voor A dat ze zo gefrustreerd is en misschien wel ergens pijn heeft. :*
pi_146431986
Lieve Geps, ik weet niet of je ons verhaal van E. kent, maar ik herken wel eea van wat je schrijft. Dikke knuffel, het is écht niet leuk en niet makkelijk.
Weet ajb dat een kma niet altijd met bloedtesten bevestigd kan worden als ze nog zo klein zijn. Je moet eigenlijk 2 weken volledig koemelkvrij zijn en daarna rustig weer eens wat geven. Je zou dan verandering moeten zien in die 2 weken en verslechtering wanneer je het weer geeft. Hypo-allergene voeding is niet zo zinvol als een kind echt kma heeft want de eiwitten waar ze op reageren zitten daar nog steeds in. Je zou eens aan de arts kunnen voorstellen dat je graag 2 weken pepti wil proberen om te zien of het daar beter mee gaat?

En verder, wij lieten E. op haar buik slapen; aanvankelijk met veel tegenzin want ik vond het doodeng, banggemaakt door de rugslaap-gestapo. Maar E. was elke nacht iedere 5 minuten wakker en hard aan het krijsen; op haar buik werd ze ook veel wakker maar dan elk uur ofzo, dat is iig beter dan helemaal geen slaap.

en doe me een lol; uit wanhoop rondjes gaan rijden met je huilende kind is prima natuurlijk als ze er rustig van worden. Maar stap ajb écht niet achter het stuur als ej zelf ook hondsmoe bent hoor :*

Het wordt beter, écht. Ik hoop voor jullie dat je snel iets van verbetering gaat zien.
:)
pi_146432212
Wat vervelend Geppie, voor jullie allemaal.

Die verhalen van jullie, ik moest hardop lachen :')

Hier eindelijk weer een koortsvrij kind! En minder snot ook! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 8 november 2014 @ 15:00:09 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_146432297
Och Geppie toch... ;(
disclaimer
pi_146432382
Ik ben een medisch wonder! :s)

zaterdag 8 november 2014 @ 15:09:11 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_146432531
Wat een lief snoetje, butter! O+
disclaimer
pi_146432658
Wat vervelend en ontzettend zwaar Geppie ;( :*
pi_146433181
:* voor Geppie, slopend lijkt 't me... Sterkte!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zaterdag 8 november 2014 @ 15:49:41 #185
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_146433365
Pff, sterkte Geppie. Het klinkt echt slopend.

Ik hoop heel hard voor jullie dat er snel verbetering/een oplossing komt.
  zaterdag 8 november 2014 @ 15:57:59 #186
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_146433535
Klinkt echt heftig Geppie. Dat zijn die verhalen waar je altijd bang voor bent. Hopelijk komen jullie snel achter een oorzaak, of in ieder geval een manier om het te verminderen.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_146434043
Jeetje geppie, wat heftig! :*
Tralalalaaa
  zaterdag 8 november 2014 @ 16:20:49 #188
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_146434072
Pffff geppie ;( geloof best dat je er compleet doorheen zit.

Butter beetje snot :D O+

Nikki leuk je mannetjes O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_146435114
Geppie, wat sneu weer :'( Is er wel nog contact met het ziekenhuis of is het nu na de opname en de medicatie 'klaar'? Ik hoop echt voor jullie dat het snel beter wordt, het klinkt enorm zwaar :*

Een peertje met snot :9 Lekker BF ;)
pi_146435202
Geppie, wat heftig! Als je een keer km-vrij wil proberen maar het te duur vindt om zelf Pepti aan te schaffen kijk dan eens op Marktplaats. Daar staan bijvoorbeeld ook vaak pakken Hero Allergy Care van mensen die groot hadden ingeslagen en over hebben.
pi_146435258
Oh geps, wat naar. Als de mijnes een minuut huilt, verkramp ik al helemaal, en raak ik gestressed. Dat gehuil gaat zo door merg en been. En dan is het bij mij vaak slechts een armpje dat door een mouwtje moet :') Wat moeten jullie wanhopig zijn :'(

Maar wat Mignonne ook zegt, kijk ajb uit met rijden. Ik ben met huilende baby nml echt een gevaar op de weg :@
(Disclaimer: ik ga dus ook niet met huilende baby rijden, en als ze huilt, stop ik ;))
pi_146435423
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:10 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh geps, wat naar. Als de mijnes een minuut huilt, verkramp ik al helemaal, en raak ik gestressed. Dat gehuil gaat zo door merg en been. En dan is het bij mij vaak slechts een armpje dat door een mouwtje moet :') Wat moeten jullie wanhopig zijn :'(

Maar wat Mignonne ook zegt, kijk ajb uit met rijden. Ik ben met huilende baby nml echt een gevaar op de weg :@
(Disclaimer: ik ga dus ook niet met huilende baby rijden, en als ze huilt, stop ik ;))
Alles +1

Geppie :*
pi_146435613
Butterflower lief snoetje!

Geppie, sterkte ermee, het lijkt mij ook heel moeilijk. Let vooral ook een beetje op jezelf. :* .

Wij zijn vandaag met z'n drietjes gaan lunchen bij Bagels and Beans. I zat er in een ikea kinderstoel heerlijk rond te kijken en te lachen, en te knabbelen op een bagel. Zo gezellig. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_146435711
Bedankt voor al het medeleven. Man heeft (na zijn vroege dienst O+ :') ) stad en land afgezocht naar zo'n apparaat met hartslag. En dat ding aan en op haar buik liggen doen het voor nu redelijk.
Al vind ik het doodeng en ga ik om de haverklap kijken/luisteren.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_146435741
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:27 schreef geppie het volgende:
Bedankt voor al het medeleven. Man heeft (na zijn vroege dienst O+ :') ) stad en land afgezocht naar zo'n apparaat met hartslag. En dat ding aan en op haar buik liggen doen het voor nu redelijk.
Al vind ik het doodeng en ga ik om de haverklap kijken/luisteren.
Hoop zo dat dit de oplossing is!
pi_146435992
Snap dat je het eng vindt, geppie, maar ik zou het ook doen. Voor heel veel babietjes is buikslapen fijner en als het de jouwe helpt! :Y .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_146437739
Hopelijk zorgt het buikslapen voor wat meer rust Geppie :*

En buhh, F was al wat jengelig vanmiddag, heeft het jong net 38.6 koorts :'( Net nu ik me eindelijk weer wat beter voel! Ik had zo gehoopt dat het hem voorbij zou gaan -O-
  zaterdag 8 november 2014 @ 19:29:20 #198
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_146439528
Geppie, allemaal zo herkenbaar, krijg er weer kippenvel van... :{

Wij zijn na een week huilpoli, nexium en nog een ander medicijn uiteindelijk overgestapt op pepti. Na 2 voedingen zagen we al een groot verschil.

Dit een maand gebruikt en daarna gestopt, Dit omdat het geen kma-vermoeden was, maar waarschijnlijk een tijdelijke lactose intolerantie.

Misschien heb je er niks aan, maar wilde het toch even delen.

Heel veel sterkte, ik vond het een loodzware periode :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_146440988
Geppie wat ontzettend sneu dat je meisje zo slecht in haar vel blijft zitten. ;( Hopelijk heb je nog iets aan de tips die hier gegeven zijn, zoals bijvoorbeeld de Pepti, al kan ik me ook goed voorstellen dat je veel dingen al hebt geprobeerd de laatste tijd.

En buikslapen is een stuk minder gevaarlijk dan men vaak doet voorkomen. Zodra ze zelf het hoofdje goed kunnen draaien is het eigenlijk geen probleem. Al snap ik je angst heel goed hoor, ik vond het in het begin ook niets dat S een buikslaper was.

Butterflower wat een lief snoetje op de peerfoto. O+

Franny dat klinkt als een heel gezellige lunch. O+

Fazz beterschap voor F. :*
  zaterdag 8 november 2014 @ 20:12:56 #200
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_146441144
Hopelijk valt het mee fazzoletti, en blijft het bij wat verhoging..

Suus is vannacht van 23u tot een uur of 4 snotvrij geweest, zo fijn om haar eens rustig wakker te zien worden, totaal niet meer gewend. Helaas kwam het tegen de ochtend en vandaag overdag wel weer net zo hard terug als voorheen. Ik vind al dat gedoe eromheen zo zielig, dat ze als pasgeboren babietje al niet beter weet dan dat ze elke dag door haar eigen ouders haar neusgaten vol moet laten lopen en vervolgens dat gezuig in haar neus moet ondergaan ;(. Ze kijkt ook telkens zo sneu met pruillipje en wijd opengesperde ogen :{ .

Het is wel allemaal relatief als je dan de verhalen zoals van Geppie en skittles leest, maar toch is het stom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')