Lieve Geps, ik weet niet of je ons verhaal van E. kent, maar ik herken wel eea van wat je schrijft. Dikke knuffel, het is écht niet leuk en niet makkelijk.
Weet ajb dat een kma niet altijd met bloedtesten bevestigd kan worden als ze nog zo klein zijn. Je moet eigenlijk 2 weken volledig koemelkvrij zijn en daarna rustig weer eens wat geven. Je zou dan verandering moeten zien in die 2 weken en verslechtering wanneer je het weer geeft. Hypo-allergene voeding is niet zo zinvol als een kind echt kma heeft want de eiwitten waar ze op reageren zitten daar nog steeds in. Je zou eens aan de arts kunnen voorstellen dat je graag 2 weken pepti wil proberen om te zien of het daar beter mee gaat?
En verder, wij lieten E. op haar buik slapen; aanvankelijk met veel tegenzin want ik vond het doodeng, banggemaakt door de rugslaap-gestapo. Maar E. was elke nacht iedere 5 minuten wakker en hard aan het krijsen; op haar buik werd ze ook veel wakker maar dan elk uur ofzo, dat is iig beter dan helemaal geen slaap.
en doe me een lol; uit wanhoop rondjes gaan rijden met je huilende kind is prima natuurlijk als ze er rustig van worden. Maar stap ajb écht niet achter het stuur als ej zelf ook hondsmoe bent hoor
Het wordt beter, écht. Ik hoop voor jullie dat je snel iets van verbetering gaat zien.