Aldus Ajacied -Kijk eens hoe het met mijn FM-game gaat- - Hey hebben jullie al gehoord dat er een darter goed heeft lopen gooien- 422quote:Op donderdag 6 november 2014 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij post toch zovaak offtopic dat het niet uitmaakt.
Spot onquote:Op donderdag 6 november 2014 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus Ajacied -Kijk eens hoe het met mijn FM-game gaat- - Hey hebben jullie al gehoord dat er een darter goed heeft lopen gooien- 422
Dat jij al zo snel hapt, betekent dat ik op het goede spoor zit.qquote:Op donderdag 6 november 2014 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus Ajacied -Kijk eens hoe het met mijn FM-game gaat- - Hey hebben jullie al gehoord dat er een darter goed heeft lopen gooien- 422
Dit is een beetje een reactie die ik van davy had verwacht.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij al zo snel hapt, betekent dat ik op het goede spoor zit.q
Ik hoop dat ik er snel achter kom hoe ik deze berichtjes kan zien en op de site kan publiceren.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ik perongeluk in dit topic postte ipv de SC, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik heb je een berichtje gestuurd via de site..
quote:Op donderdag 6 november 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik er snel achter kom hoe ik deze berichtjes kan zien en op de site kan publiceren.
Eerlijk is eerlijk, hier had Sierd de Vos een beter antwoord op gehad.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Thijs wordt ondertussen uitgebuit.
twitter:sportzeloot twitterde op donderdag 06-11-2014 om 14:55:37Belangrijke Europese avond komt eraan. Nederland dit jaar 25e op UEFA-ranking. Wellicht passeren we vanavond Azerbeidzjan en Kazachstan. reageer retweet
Met Kramaric een eigen goalquote:Op donderdag 6 november 2014 16:33 schreef satecl het volgende:
Gaat weer een topavond worden![]()
![]()
PSV 0-1 (De Grote Depay Show)
Feyenoord 2-0 winst (De Kuip gaat beven)
quote:Op donderdag 6 november 2014 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
jajatwitter:Depay_Stat twitterde op donderdag 06-11-2014 om 17:30:15Depay has either scored (11) or assisted (3) a goal every 58 minutes this season for PSV in all competitions [via @optajohan] #panpsv reageer retweet
quote:Op donderdag 6 november 2014 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
LOL.
Middenveld vandaag Wijnaldum - Guardado - Maher
Wie?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isimat gaat even Bruma uit de basis spelen.
Hoop ik.
Isimat, dat zegt ie toch?quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is maar de EL gelukkigquote:Op donderdag 6 november 2014 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
LOL.
Middenveld vandaag Wijnaldum - Guardado - Maher
Tsja, dat is een beetje zijn niveau.quote:
Mooi, nu is de 2de plaats in de poule wel een zekerheid.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Strootgod is weer back in business trouwens.
Dat jullie het weten.
volgende week komt Sinterbaas het land inquote:Op donderdag 6 november 2014 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh god, niet Zwarte Piet ui's terwijl het pas over een maand 5 december is
Strootman had dat zooitje wel op een hoopje gespeeldquote:Op donderdag 6 november 2014 18:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je kon het goed merken tegen Bayern idd
SOOOWWWWWWWWWWW WAT EEN DISquote:Op donderdag 6 november 2014 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dat is een beetje zijn niveau.
Kan die jongen ook niets aan doen.
Er is iets anders aan jouw UIquote:Op donderdag 6 november 2014 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens vindt Stijn422 mijn witte piet UI niet leuk.
wat dan?quote:
jaloers? gefrustreerd?quote:
De Boer weet hoe je Marokkaantjes kort moet houden, komt wel goed.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:08 schreef Cavaliers het volgende:
El Ghazi gaf in de jeugd ook al probleempjes.
[ afbeelding ]
Ach het is best wanneer een speler zo'n mentaliteit heeft, zolang er maar geen groep spelers is die zo denkt. Dat heb je bij PSV vaak gehad.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:08 schreef Cavaliers het volgende:
El Ghazi gaf in de jeugd ook al probleempjes.
[ afbeelding ]
El Hamdaoui schitterende immers ook onder zijn leiding.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Boer weet hoe je Marokkaantjes kort moet houden, komt wel goed.
Zo goed zijn die Grieken niet hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
Over 50 minuten echt voetbal kijken
Sunri5e zegt dit ook, dus ik geloof het.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:10 schreef Gramulanion het volgende:
Veltman kan niet verdedigen.
Oké.
geen speld tussen te krijgenquote:Op donderdag 6 november 2014 18:10 schreef Gramulanion het volgende:
Veltman kan niet verdedigen.
Oké.
Wel kort gehouden, De Boer accepteert geen ontwrichtend gedrag.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
El Hamdaoui schitterende immers ook onder zijn leiding.
Zelfs Bruma heeft meer fysiek.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan overschat de fysieke kracht van Juffertje Joël.
Dus als Panathinaikos wint van Olympiacos op 9 november dan zijn ze van het niveau Juventus?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo goed zijn die Grieken niet hoor.
Ik stel voor om Syntix als melaatse te behandelen. Geen contact mee maken.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Iedereen behalve Syntix is het hier mee eens
Heb weer bier ingeslagen, wordt (hopelijk) een leuk avondje.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:01 schreef Evertjan het volgende:
24 wedstrijden wat een genot vanavond
Kijk je nooit? Eerst CL, daarna zijn de B ploegen aan de beurt.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:11 schreef Evertjan het volgende:
is dit een EL uitzending of de naneuk van de CL?
Qarabag en een Russische club zijn hun thuiswedstrijd al begonnen om 18:00.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:12 schreef RobbieRonald het volgende:
18:00 uur: UEFA Europa League Voorbeschouwing.
Wanneer begint het?
Jij kijkt voor het eerst naar deze EL-uitzendingen?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:12 schreef RobbieRonald het volgende:
Wanneer begint het?
En terecht. De EL vindt niemand echt boeiend.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht trouwens dat dit over de EL ging.
Maar blijkbaar hebben we het over Ajax, die gisteren speelden
RTL moet gewoon de CL-rechten kopenquote:Op donderdag 6 november 2014 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij kijkt voor het eerst naar deze EL-uitzendingen?
Zien we Ajax hopelijk ook terug over een paar weken.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kijk je nooit? Eerst CL, daarna zijn de B ploegen aan de beurt.
En toch elke keer kijken.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
En terecht. De EL vindt niemand echt boeiend.
Ze hebben nog 45 minuten om vol te praten.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:12 schreef RobbieRonald het volgende:
Wanneer begint het?
Nee, maar noem het dan geen voorbeschouwing...quote:Op donderdag 6 november 2014 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij kijkt voor het eerst naar deze EL-uitzendingen?
Jij hoopt dat Ajax de volgende ronde niet bereikt zeker hequote:Op donderdag 6 november 2014 18:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zien we Ajax hopelijk ook terug over een paar weken.
Nou, open er een topic over in Klaagbaak. Ga een kartonnen bord bekalken en voor de ingang van de studio dansen.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:14 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Nee, maar noem het dan geen voorbeschouwing...
Het is voor een ajacied leuker om psv en feyenoord uit te lachen dan om door weetikwie van de mat getikt te worden. En wedstrijdjes van AZ, Utrecht die wonnen waren altijd leuk, helaas gebeurt dat zelden meerquote:Op donderdag 6 november 2014 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Europa League avonden vind ik stiekem mooier dan CL-avonden.
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, open er een topic over in Klaagbaak. Ga een kartonnen bord bekalken en voor de ingang van de studio dansen.
Doe iets, maar niet bij ons.
Cityquote:Op donderdag 6 november 2014 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is voor een ajacied leuker om psv en feyenoord uit te lachen dan om door weetikwie van de mat getikt te worden. En wedstrijdjes van AZ, Utrecht die wonnen waren altijd leuk, helaas gebeurt dat zelden meer
maar city - ajax 2-2 was wel wat legendarischer.
Je bent knettergek.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Europa League avonden vind ik stiekem mooier dan CL-avonden.
Het is een discussieforum, je mag hier best posten over dat je het niet eens bent met de inhoud van deze uitzendingquote:Op donderdag 6 november 2014 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, open er een topic over in Klaagbaak. Ga een kartonnen bord bekalken en voor de ingang van de studio dansen.
Doe iets, maar niet bij ons.
SER is nog erger dan zwarte piet.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is een discussieforum, je mag hier best posten over dat je het niet eens bent met de inhoud van deze uitzending
Tenminste, dat denken de tokkies die SER verzieken met hun anti-SER gezeik altijd.
Manchester City, mwah. Nu blijkt wel na een aantal seizoenen hoe Man City werkelijk is op ons continent.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is voor een ajacied leuker om psv en feyenoord uit te lachen dan om door weetikwie van de mat getikt te worden. En wedstrijdjes van AZ, Utrecht die wonnen waren altijd leuk, helaas gebeurt dat zelden meer
maar city - ajax 2-2 was wel wat legendarischer.
Is terecht als het anti Giel is.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is een discussieforum, je mag hier best posten over dat je het niet eens bent met de inhoud van deze uitzending
Tenminste, dat denken de tokkies die SER verzieken met hun anti-SER gezeik altijd.
van mijn part heb je een hekel aan SER (al vind ik het debiel als je dat vindt omdat het om goede doelen zou gaan, en dat vinden sommigen), maar om dan speciaal naar SER te komen om dat te verkondigen.. nouja. Er zijn dus mensen die dat doen.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
SER is nog erger dan zwarte piet.
Toch gewoon een aantal x goed gepresteerd in Engeland.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Manchester City, mwah. Nu blijkt wel na een aantal seizoenen hoe Man City werkelijk is op ons continent.
Staat genoteerd.quote:
In Engeland ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch gewoon een aantal x goed gepresteerd in Engeland.
SER is ook gewoon goei kut. Wat dat betreft terecht dat mensen hun gal spuwen.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van mijn part heb je een hekel aan SER (al vind ik het debiel als je dat vindt omdat het om goede doelen zou gaan, en dat vinden sommigen), maar om dan speciaal naar SER te komen om dat te verkondigen.. nouja. Er zijn dus mensen die dat doen.
Dus dan mogen we ook ons gal spuwen over deze genante uitzendingquote:Op donderdag 6 november 2014 18:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
SER is ook gewoon goei kut. Wat dat betreft terecht dat mensen hun gal spuwen.
Jij mag alles.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus dan mogen we ook ons gal spuwen over deze genante uitzending
Alsof hij daar ooit komt.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, goei kut. Spreekt gij geen Brabo's?
Gij in ieder geval nie verrekte kut.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, goei kut. Spreekt gij geen Brabo's?
SR valt weer samen met het PDC WK.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind SER ook zwaar overrated overigens. Beetje aflaatjes kopen en doen alsof JOUW plaat wordt aangevraagd, maar in feiten draait de DJ gewoon want de coordinator verlangt
Zal ik hem tweeten?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Memphis mij niet heeft geretweet?
Is dat niet altijd tegelijk met T2K?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SR valt weer samen met het PDC WK.
T2K?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat niet altijd tegelijk met T2K?
Top 2000quote:
Als Bas Dost in de winterstop komt dan weet je het maar nooit.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Het schijnt dat Feyenoord de landstitel ruikt.
Dat zei ik Hans.quote:
Watquote:Op donderdag 6 november 2014 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel jammer dat dit keer de finale niet op 1 januari is.
Ik lees dat de finale op de eerste zondag van 2015 is.quote:
Engelandquote:Op donderdag 6 november 2014 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch gewoon een aantal x goed gepresteerd in Engeland.
Jij denkt dat alleen Spanje en Duitsland goed zijn?quote:
WK 2013/14 was het op 1 januari. Van 2009 t/m 2012 op de eerste zondag januari en daarvoor weer op 1 jan.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik lees dat de finale op de eerste zondag van 2015 is.
Bedankt, ik denk dat we binnenkort langs zullen mogen komen.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Done.
Ben benieuwd wanneer we mogen komen.
Neequote:Op donderdag 6 november 2014 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat alleen Spanje en Duitsland goed zijn?
oh is al een tijdje eerder zo geweest? Ik keek alleen in 2007, 2008 en de laatste 2 jaar denk ikquote:Op donderdag 6 november 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WK 2013/14 was het op 1 januari. Van 2009 t/m 2012 op de eerste zondag januari en daarvoor weer op 1 jan.
De nieuwe Bjorn Vleminckx.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar slaat die Kramerhype opeens op?
Wat is de weddenschap?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:34 schreef GGMM het volgende:
Ik heb met Caland een weddenschap over Kazim
Feitelijk onjuist. Die poll eindigt namelijk pas ergens in of rond december, en Milik staat niet langer bovenaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:32 schreef Gramulanion het volgende:
Milik is het grootste talent van Europa. Dat wees een poll laatst uit.
Hoeveel geld vang je?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:34 schreef GGMM het volgende:
Ik heb met Caland een weddenschap over Kazim
Koekoek.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist. Die poll eindigt namelijk pas ergens in of rond december, en Milik staat niet langer bovenaan.
Zwak van Gramulanion dat hij zulke leugens vertelt.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist. Die poll eindigt namelijk pas ergens in of rond december, en Milik staat niet langer bovenaan.
Op 1 na grootste dan.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Toch verbaast het me niks. Zo heeft hij ons wel eens geprobeerd wijs te maken dat hij LuckTV niet grappig vindt.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwak van Gramulanion dat hij zulke leugens vertelt.
Oké.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat stellen we gewoon vast rond december en niet tussentijds.
Geen idee, ik heb hem nog niet gezien.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:39 schreef GGMM het volgende:
Davy en ik vinden Dumb and Dumber To maar een slap aftreksel van het origineel.
Ik ook niet, maar davy en ik weten prima een mening te geven op basis van de trailer.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem nog niet gezien.
Misschien kunnen jullie gezellig samen naar de film in Amersfoort.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem nog niet gezien.
Klaassen en Veltman stonden er ook niet op.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:39 schreef Cavaliers het volgende:
Overigens weet je ook direct hoe serieus zo'n lijst te nemen valt, als Vilhena er wel op staat en pak 'm beet Depay of Tielemans niet.
Ik ben er ook bang voor maar toch ga ik hem kijkenquote:Op donderdag 6 november 2014 18:39 schreef GGMM het volgende:
Davy en ik vinden Dumb and Dumber To maar een slap aftreksel van het origineel.
Marsman stond er tot mijn, en die van Taco's, ontsteltenis niet opquote:Op donderdag 6 november 2014 18:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klaassen en Veltman stonden er ook niet op.
Maar die twee hebben geen chow chow.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klaassen en Veltman stonden er ook niet op.
De site doet het nu nietquote:Op donderdag 6 november 2014 18:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar die twee hebben geen chow chow.
Ik niet. Ik heb m'n geld al onnodig uitgegeven aan Sin City 2. Wat een matige film was dat zeg.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor maar toch ga ik hem kijken
Andersen zou een chow chow moeten hebben, maar zijn swaglevel is nu al door het dak.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar die twee hebben geen chow chow.
HIer doet hij het prima.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarschijnlijk zijn Memphis en de gehele PSV selectie de site aan het checken, vandaar dat de site overbelast is.
Dit herinnert mij aan een voor johannes onprettig moment.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb m'n geld al onnodig uitgegeven aan Sin City 2. Wat een matige film was dat zeg.
gelukkig hebben johannes_vermeer en ik deel 1 op dvd, dan kunnen we die terugkijken wanneer we maar willen.
Nee, dat doe je niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef superniger het volgende:
Wat een onzin.
Ik noem hem gewoon Depay.
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet.
Reacties van jou waarin je hem Depay noemt zullen vanaf nu geëdit worden.
Waarom?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet.
Reacties van jou waarin je hem Depay noemt zullen vanaf nu geëdit worden.
Een landloper is het.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu begint weer wat meer op een zwerver te lijken.
Ja ach..quote:Op donderdag 6 november 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb m'n geld al onnodig uitgegeven aan Sin City 2. Wat een matige film was dat zeg.
gelukkig hebben johannes_vermeer en ik deel 1 op dvd, dan kunnen we die terugkijken wanneer we maar willen.
In het interview op nu.nl was Jorrit nog zo blij dat hij er tegen Panathinaikos gewoon bij was...quote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu, de doperwt, stelt Jorrit niet op.
Nietszeggende users verdienen wat meer tegenstand.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom?
Wat is dit nou weer voor een onzin.
Je moet gewoon niet zo geforceerd tegendraads gaan zitten doenquote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom?
Wat is dit nou weer voor een onzin.
Ik weet niet eens wie Jorrit is.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
In het interview op nu.nl was Jorrit nog zo blij dat hij er tegen Panathinaikos gewoon bij was...
Doe ik niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo geforceerd tegendraads gaan zitten doen
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit herinnert mij aan een voor johannes onprettig moment.
Waar is tompsvnogwattes?quote:
Moet jij niet naar bed?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nietszeggende users verdienen wat meer tegenstand.
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet jij niet even wapperen met je vlaggetje?
Ik ben fan van die jongen, ja. Wat Cocu als coach er van vindt, interesseert me niet echt. Als er nou eens mensen met een echt voetbalverstand komen bij PSV, dan kunnen de echte goden aan bod komen.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Schijnt een fenomeen in wording te zijn als ik 422 mag geloven
Hier gaat iets fout.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:51 schreef GGMM het volgende:
[img=636http://img1.wikia.nocooki(...)/6/63/Anastasiou.png[/img]
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:53 schreef hafcfan het volgende:
Hij kan beter Nederlands dan Depay en Willems.
Hendrickxsksxsquote:
Leuk.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er hebben al 7 personen het contactformulier ingevuld op
http://wijzijnsimba.nl/Contact/
Simba en ik willen deze mensen hartelijk bedanken.
Vanaf nu hoef je niet langer je email adres op te geven
wat is ditquote:
Komt er ook een echt gastenboek?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bedankt, Hansquote:Op donderdag 6 november 2014 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een zeer verbaasde Chow Chow.
Nee.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM is dat echt jouw telefoonnummer?
Niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een zeer verbaasde Chow Chow.
Geen probleem.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
wat is zijn nummer?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM is dat echt jouw telefoonnummer?
Overbelast he, te succesvol.quote:
Nou, dat blijkt te ingewikkeld te zijn, maar de beste reacties die via het contactformulier worden ingezonden zal ik publiceren op de sitequote:
Nee, bedankt, ik heb je naam en je adres al, we moeten niet te close worden, want ik wil teleurstellingen voorkomen.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Ik dacht dat het verplicht was dus ik heb daar een nepnummer ingevuld.
Je mag me nummer overigens wel hebben als je dat wilt.
En ook niet over Jorrit's ma.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Bedankt, dacht al dat het niet over Bergsma ging.
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, bedankt, ik heb je naam en je adres al, we moeten niet te close worden, want ik wil teleurstellingen voorkomen.
Volgens Sierd 300quote:Op donderdag 6 november 2014 19:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
hoeveel psv-supporters zijn er mee? en werden ze nog bij naam genoemd?
nou...quote:Op donderdag 6 november 2014 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oprotten met dat namen noemendat willen die mensen toch niet, respecteer hun privacy.
Op volgorde waren dat Jessica Alba, Knut de Ijsber, GGMM De_Echte, Wij Zijn Voetbal, GG MM, AFC Niels en Rabbeflap Megahenk.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie hebben er allemaal al een bericht gestuurd aan Simba?
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oprotten met dat namen noemendat willen die mensen toch niet, respecteer hun privacy.
dat was ook echt mijn vraag jaquote:Op donderdag 6 november 2014 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat een GGMM nep was.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op volgorde waren dat Jessica Alba, Knut de Ijsber, GGMM De_Echte, Wij Zijn Voetbal, GG MM, AFC Niels en Rabbeflap Megahenk.
Een illuster gezelschap dus.
Wat de fuck. Ik was alleen GG MM. GGMM De_echte is een nep GGMM.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op volgorde waren dat Jessica Alba, Knut de Ijsber, GGMM De_Echte, Wij Zijn Voetbal, GG MM, AFC Niels en Rabbeflap Megahenk.
Een illuster gezelschap dus.
GG MM is inderdaad de neppe.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat een GGMM nep was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |