Staat genoteerd.quote:
In Engeland ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch gewoon een aantal x goed gepresteerd in Engeland.
SER is ook gewoon goei kut. Wat dat betreft terecht dat mensen hun gal spuwen.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van mijn part heb je een hekel aan SER (al vind ik het debiel als je dat vindt omdat het om goede doelen zou gaan, en dat vinden sommigen), maar om dan speciaal naar SER te komen om dat te verkondigen.. nouja. Er zijn dus mensen die dat doen.
Dus dan mogen we ook ons gal spuwen over deze genante uitzendingquote:Op donderdag 6 november 2014 18:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
SER is ook gewoon goei kut. Wat dat betreft terecht dat mensen hun gal spuwen.
Jij mag alles.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus dan mogen we ook ons gal spuwen over deze genante uitzending
Alsof hij daar ooit komt.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, goei kut. Spreekt gij geen Brabo's?
Gij in ieder geval nie verrekte kut.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, goei kut. Spreekt gij geen Brabo's?
SR valt weer samen met het PDC WK.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind SER ook zwaar overrated overigens. Beetje aflaatjes kopen en doen alsof JOUW plaat wordt aangevraagd, maar in feiten draait de DJ gewoon want de coordinator verlangt
Zal ik hem tweeten?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Memphis mij niet heeft geretweet?
Is dat niet altijd tegelijk met T2K?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SR valt weer samen met het PDC WK.
T2K?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat niet altijd tegelijk met T2K?
Top 2000quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |