Leuk.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er hebben al 7 personen het contactformulier ingevuld op
http://wijzijnsimba.nl/Contact/
Simba en ik willen deze mensen hartelijk bedanken.
Vanaf nu hoef je niet langer je email adres op te geven
wat is ditquote:
Komt er ook een echt gastenboek?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bedankt, Hansquote:Op donderdag 6 november 2014 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een zeer verbaasde Chow Chow.
Nee.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM is dat echt jouw telefoonnummer?
Niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een zeer verbaasde Chow Chow.
Geen probleem.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
wat is zijn nummer?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM is dat echt jouw telefoonnummer?
Overbelast he, te succesvol.quote:
Nou, dat blijkt te ingewikkeld te zijn, maar de beste reacties die via het contactformulier worden ingezonden zal ik publiceren op de sitequote:
Nee, bedankt, ik heb je naam en je adres al, we moeten niet te close worden, want ik wil teleurstellingen voorkomen.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Ik dacht dat het verplicht was dus ik heb daar een nepnummer ingevuld.
Je mag me nummer overigens wel hebben als je dat wilt.
En ook niet over Jorrit's ma.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Bedankt, dacht al dat het niet over Bergsma ging.
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, bedankt, ik heb je naam en je adres al, we moeten niet te close worden, want ik wil teleurstellingen voorkomen.
Volgens Sierd 300quote:Op donderdag 6 november 2014 19:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
hoeveel psv-supporters zijn er mee? en werden ze nog bij naam genoemd?
nou...quote:Op donderdag 6 november 2014 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oprotten met dat namen noemendat willen die mensen toch niet, respecteer hun privacy.
Op volgorde waren dat Jessica Alba, Knut de Ijsber, GGMM De_Echte, Wij Zijn Voetbal, GG MM, AFC Niels en Rabbeflap Megahenk.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie hebben er allemaal al een bericht gestuurd aan Simba?
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oprotten met dat namen noemendat willen die mensen toch niet, respecteer hun privacy.
dat was ook echt mijn vraag jaquote:Op donderdag 6 november 2014 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat een GGMM nep was.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op volgorde waren dat Jessica Alba, Knut de Ijsber, GGMM De_Echte, Wij Zijn Voetbal, GG MM, AFC Niels en Rabbeflap Megahenk.
Een illuster gezelschap dus.
Wat de fuck. Ik was alleen GG MM. GGMM De_echte is een nep GGMM.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op volgorde waren dat Jessica Alba, Knut de Ijsber, GGMM De_Echte, Wij Zijn Voetbal, GG MM, AFC Niels en Rabbeflap Megahenk.
Een illuster gezelschap dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |