HIer doet hij het prima.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarschijnlijk zijn Memphis en de gehele PSV selectie de site aan het checken, vandaar dat de site overbelast is.
Dit herinnert mij aan een voor johannes onprettig moment.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb m'n geld al onnodig uitgegeven aan Sin City 2. Wat een matige film was dat zeg.
gelukkig hebben johannes_vermeer en ik deel 1 op dvd, dan kunnen we die terugkijken wanneer we maar willen.
Nee, dat doe je niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef superniger het volgende:
Wat een onzin.
Ik noem hem gewoon Depay.
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet.
Reacties van jou waarin je hem Depay noemt zullen vanaf nu geëdit worden.
Waarom?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet.
Reacties van jou waarin je hem Depay noemt zullen vanaf nu geëdit worden.
Een landloper is het.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu begint weer wat meer op een zwerver te lijken.
Ja ach..quote:Op donderdag 6 november 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb m'n geld al onnodig uitgegeven aan Sin City 2. Wat een matige film was dat zeg.
gelukkig hebben johannes_vermeer en ik deel 1 op dvd, dan kunnen we die terugkijken wanneer we maar willen.
In het interview op nu.nl was Jorrit nog zo blij dat hij er tegen Panathinaikos gewoon bij was...quote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu, de doperwt, stelt Jorrit niet op.
Nietszeggende users verdienen wat meer tegenstand.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom?
Wat is dit nou weer voor een onzin.
Je moet gewoon niet zo geforceerd tegendraads gaan zitten doenquote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom?
Wat is dit nou weer voor een onzin.
Ik weet niet eens wie Jorrit is.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
In het interview op nu.nl was Jorrit nog zo blij dat hij er tegen Panathinaikos gewoon bij was...
Doe ik niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo geforceerd tegendraads gaan zitten doen
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit herinnert mij aan een voor johannes onprettig moment.
Waar is tompsvnogwattes?quote:
Moet jij niet naar bed?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nietszeggende users verdienen wat meer tegenstand.
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet jij niet even wapperen met je vlaggetje?
Ik ben fan van die jongen, ja. Wat Cocu als coach er van vindt, interesseert me niet echt. Als er nou eens mensen met een echt voetbalverstand komen bij PSV, dan kunnen de echte goden aan bod komen.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Schijnt een fenomeen in wording te zijn als ik 422 mag geloven
Hier gaat iets fout.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:51 schreef GGMM het volgende:
[img=636http://img1.wikia.nocooki(...)/6/63/Anastasiou.png[/img]
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:53 schreef hafcfan het volgende:
Hij kan beter Nederlands dan Depay en Willems.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |