HIer doet hij het prima.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarschijnlijk zijn Memphis en de gehele PSV selectie de site aan het checken, vandaar dat de site overbelast is.
Dit herinnert mij aan een voor johannes onprettig moment.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb m'n geld al onnodig uitgegeven aan Sin City 2. Wat een matige film was dat zeg.
gelukkig hebben johannes_vermeer en ik deel 1 op dvd, dan kunnen we die terugkijken wanneer we maar willen.
Nee, dat doe je niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef superniger het volgende:
Wat een onzin.
Ik noem hem gewoon Depay.
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet.
Reacties van jou waarin je hem Depay noemt zullen vanaf nu geëdit worden.
Waarom?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet.
Reacties van jou waarin je hem Depay noemt zullen vanaf nu geëdit worden.
Een landloper is het.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu begint weer wat meer op een zwerver te lijken.
Ja ach..quote:Op donderdag 6 november 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb m'n geld al onnodig uitgegeven aan Sin City 2. Wat een matige film was dat zeg.
gelukkig hebben johannes_vermeer en ik deel 1 op dvd, dan kunnen we die terugkijken wanneer we maar willen.
In het interview op nu.nl was Jorrit nog zo blij dat hij er tegen Panathinaikos gewoon bij was...quote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu, de doperwt, stelt Jorrit niet op.
Nietszeggende users verdienen wat meer tegenstand.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom?
Wat is dit nou weer voor een onzin.
Je moet gewoon niet zo geforceerd tegendraads gaan zitten doenquote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom?
Wat is dit nou weer voor een onzin.
Ik weet niet eens wie Jorrit is.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
In het interview op nu.nl was Jorrit nog zo blij dat hij er tegen Panathinaikos gewoon bij was...
Doe ik niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo geforceerd tegendraads gaan zitten doen
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit herinnert mij aan een voor johannes onprettig moment.
Waar is tompsvnogwattes?quote:
Moet jij niet naar bed?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nietszeggende users verdienen wat meer tegenstand.
Mooi, dat is bij dezen dan afgesproken.quote:
Hallo blupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |