HIer doet hij het prima.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarschijnlijk zijn Memphis en de gehele PSV selectie de site aan het checken, vandaar dat de site overbelast is.
Dit herinnert mij aan een voor johannes onprettig moment.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb m'n geld al onnodig uitgegeven aan Sin City 2. Wat een matige film was dat zeg.
gelukkig hebben johannes_vermeer en ik deel 1 op dvd, dan kunnen we die terugkijken wanneer we maar willen.
Nee, dat doe je niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef superniger het volgende:
Wat een onzin.
Ik noem hem gewoon Depay.
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet.
Reacties van jou waarin je hem Depay noemt zullen vanaf nu geëdit worden.
Waarom?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet.
Reacties van jou waarin je hem Depay noemt zullen vanaf nu geëdit worden.
Een landloper is het.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu begint weer wat meer op een zwerver te lijken.
Ja ach..quote:Op donderdag 6 november 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb m'n geld al onnodig uitgegeven aan Sin City 2. Wat een matige film was dat zeg.
gelukkig hebben johannes_vermeer en ik deel 1 op dvd, dan kunnen we die terugkijken wanneer we maar willen.
In het interview op nu.nl was Jorrit nog zo blij dat hij er tegen Panathinaikos gewoon bij was...quote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu, de doperwt, stelt Jorrit niet op.
Nietszeggende users verdienen wat meer tegenstand.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom?
Wat is dit nou weer voor een onzin.
Je moet gewoon niet zo geforceerd tegendraads gaan zitten doenquote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom?
Wat is dit nou weer voor een onzin.
Ik weet niet eens wie Jorrit is.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
In het interview op nu.nl was Jorrit nog zo blij dat hij er tegen Panathinaikos gewoon bij was...
Doe ik niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo geforceerd tegendraads gaan zitten doen
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit herinnert mij aan een voor johannes onprettig moment.
Waar is tompsvnogwattes?quote:
Moet jij niet naar bed?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nietszeggende users verdienen wat meer tegenstand.
Mooi, dat is bij dezen dan afgesproken.quote:
Hallo blupquote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet jij niet even wapperen met je vlaggetje?
Ik ben fan van die jongen, ja. Wat Cocu als coach er van vindt, interesseert me niet echt. Als er nou eens mensen met een echt voetbalverstand komen bij PSV, dan kunnen de echte goden aan bod komen.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Schijnt een fenomeen in wording te zijn als ik 422 mag geloven
Hier gaat iets fout.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:51 schreef GGMM het volgende:
[img=636http://img1.wikia.nocooki(...)/6/63/Anastasiou.png[/img]
Wat een tokkiekopquote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:53 schreef hafcfan het volgende:
Hij kan beter Nederlands dan Depay en Willems.
Hendrickxsksxsquote:
Leuk.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er hebben al 7 personen het contactformulier ingevuld op
http://wijzijnsimba.nl/Contact/
Simba en ik willen deze mensen hartelijk bedanken.
Vanaf nu hoef je niet langer je email adres op te geven
wat is ditquote:
Komt er ook een echt gastenboek?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is een zeer verbaasde Chow Chow.quote:
Bedankt, Hansquote:Op donderdag 6 november 2014 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een zeer verbaasde Chow Chow.
Nee.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM is dat echt jouw telefoonnummer?
Niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een zeer verbaasde Chow Chow.
Geen probleem.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
wat is zijn nummer?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM is dat echt jouw telefoonnummer?
Overbelast he, te succesvol.quote:
Nou, dat blijkt te ingewikkeld te zijn, maar de beste reacties die via het contactformulier worden ingezonden zal ik publiceren op de sitequote:
Nee, bedankt, ik heb je naam en je adres al, we moeten niet te close worden, want ik wil teleurstellingen voorkomen.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Ik dacht dat het verplicht was dus ik heb daar een nepnummer ingevuld.
Je mag me nummer overigens wel hebben als je dat wilt.
En ook niet over Jorrit's ma.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Bedankt, dacht al dat het niet over Bergsma ging.
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, bedankt, ik heb je naam en je adres al, we moeten niet te close worden, want ik wil teleurstellingen voorkomen.
Volgens Sierd 300quote:Op donderdag 6 november 2014 19:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
hoeveel psv-supporters zijn er mee? en werden ze nog bij naam genoemd?
hahahahhaquote:
nou...quote:Op donderdag 6 november 2014 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oprotten met dat namen noemendat willen die mensen toch niet, respecteer hun privacy.
Op volgorde waren dat Jessica Alba, Knut de Ijsber, GGMM De_Echte, Wij Zijn Voetbal, GG MM, AFC Niels en Rabbeflap Megahenk.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie hebben er allemaal al een bericht gestuurd aan Simba?
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oprotten met dat namen noemendat willen die mensen toch niet, respecteer hun privacy.
dat was ook echt mijn vraag jaquote:Op donderdag 6 november 2014 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat een GGMM nep was.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op volgorde waren dat Jessica Alba, Knut de Ijsber, GGMM De_Echte, Wij Zijn Voetbal, GG MM, AFC Niels en Rabbeflap Megahenk.
Een illuster gezelschap dus.
Wat de fuck. Ik was alleen GG MM. GGMM De_echte is een nep GGMM.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op volgorde waren dat Jessica Alba, Knut de Ijsber, GGMM De_Echte, Wij Zijn Voetbal, GG MM, AFC Niels en Rabbeflap Megahenk.
Een illuster gezelschap dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |