Oké.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat stellen we gewoon vast rond december en niet tussentijds.
Geen idee, ik heb hem nog niet gezien.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:39 schreef GGMM het volgende:
Davy en ik vinden Dumb and Dumber To maar een slap aftreksel van het origineel.
Ik ook niet, maar davy en ik weten prima een mening te geven op basis van de trailer.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem nog niet gezien.
Misschien kunnen jullie gezellig samen naar de film in Amersfoort.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem nog niet gezien.
Klaassen en Veltman stonden er ook niet op.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:39 schreef Cavaliers het volgende:
Overigens weet je ook direct hoe serieus zo'n lijst te nemen valt, als Vilhena er wel op staat en pak 'm beet Depay of Tielemans niet.
Ik ben er ook bang voor maar toch ga ik hem kijkenquote:Op donderdag 6 november 2014 18:39 schreef GGMM het volgende:
Davy en ik vinden Dumb and Dumber To maar een slap aftreksel van het origineel.
Marsman stond er tot mijn, en die van Taco's, ontsteltenis niet opquote:Op donderdag 6 november 2014 18:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klaassen en Veltman stonden er ook niet op.
Maar die twee hebben geen chow chow.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klaassen en Veltman stonden er ook niet op.
De site doet het nu nietquote:Op donderdag 6 november 2014 18:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar die twee hebben geen chow chow.
Ik niet. Ik heb m'n geld al onnodig uitgegeven aan Sin City 2. Wat een matige film was dat zeg.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor maar toch ga ik hem kijken
Andersen zou een chow chow moeten hebben, maar zijn swaglevel is nu al door het dak.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar die twee hebben geen chow chow.
HIer doet hij het prima.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarschijnlijk zijn Memphis en de gehele PSV selectie de site aan het checken, vandaar dat de site overbelast is.
Dit herinnert mij aan een voor johannes onprettig moment.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb m'n geld al onnodig uitgegeven aan Sin City 2. Wat een matige film was dat zeg.
gelukkig hebben johannes_vermeer en ik deel 1 op dvd, dan kunnen we die terugkijken wanneer we maar willen.
Nee, dat doe je niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef superniger het volgende:
Wat een onzin.
Ik noem hem gewoon Depay.
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet.
Reacties van jou waarin je hem Depay noemt zullen vanaf nu geëdit worden.
Waarom?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet.
Reacties van jou waarin je hem Depay noemt zullen vanaf nu geëdit worden.
Een landloper is het.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu begint weer wat meer op een zwerver te lijken.
Ja ach..quote:Op donderdag 6 november 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb m'n geld al onnodig uitgegeven aan Sin City 2. Wat een matige film was dat zeg.
gelukkig hebben johannes_vermeer en ik deel 1 op dvd, dan kunnen we die terugkijken wanneer we maar willen.
In het interview op nu.nl was Jorrit nog zo blij dat hij er tegen Panathinaikos gewoon bij was...quote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu, de doperwt, stelt Jorrit niet op.
Nietszeggende users verdienen wat meer tegenstand.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom?
Wat is dit nou weer voor een onzin.
Je moet gewoon niet zo geforceerd tegendraads gaan zitten doenquote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom?
Wat is dit nou weer voor een onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |