Aldus Ajacied -Kijk eens hoe het met mijn FM-game gaat- - Hey hebben jullie al gehoord dat er een darter goed heeft lopen gooien- 422quote:Op donderdag 6 november 2014 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij post toch zovaak offtopic dat het niet uitmaakt.
Spot onquote:Op donderdag 6 november 2014 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus Ajacied -Kijk eens hoe het met mijn FM-game gaat- - Hey hebben jullie al gehoord dat er een darter goed heeft lopen gooien- 422
Dat jij al zo snel hapt, betekent dat ik op het goede spoor zit.qquote:Op donderdag 6 november 2014 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus Ajacied -Kijk eens hoe het met mijn FM-game gaat- - Hey hebben jullie al gehoord dat er een darter goed heeft lopen gooien- 422
Dit is een beetje een reactie die ik van davy had verwacht.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij al zo snel hapt, betekent dat ik op het goede spoor zit.q
Ik hoop dat ik er snel achter kom hoe ik deze berichtjes kan zien en op de site kan publiceren.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ik perongeluk in dit topic postte ipv de SC, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik heb je een berichtje gestuurd via de site..
quote:Op donderdag 6 november 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik er snel achter kom hoe ik deze berichtjes kan zien en op de site kan publiceren.
Eerlijk is eerlijk, hier had Sierd de Vos een beter antwoord op gehad.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Thijs wordt ondertussen uitgebuit.
twitter:sportzeloot twitterde op donderdag 06-11-2014 om 14:55:37Belangrijke Europese avond komt eraan. Nederland dit jaar 25e op UEFA-ranking. Wellicht passeren we vanavond Azerbeidzjan en Kazachstan. reageer retweet
Met Kramaric een eigen goalquote:Op donderdag 6 november 2014 16:33 schreef satecl het volgende:
Gaat weer een topavond worden![]()
![]()
PSV 0-1 (De Grote Depay Show)
Feyenoord 2-0 winst (De Kuip gaat beven)
quote:Op donderdag 6 november 2014 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
jajatwitter:Depay_Stat twitterde op donderdag 06-11-2014 om 17:30:15Depay has either scored (11) or assisted (3) a goal every 58 minutes this season for PSV in all competitions [via @optajohan] #panpsv reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |