Ik eet of 4 broodjes of 4 kadetten. Dan kun je dus een 5de broodje extra gratis pakken.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is toch redelijk gelijkwaardig dan? Tenminste, ik ga er vanuit dat je 3 kadetjes / 4 sneetjes brood eet dan.
Ik vind het beter om een beetje van iets lekkers in te plannen en mee te nemen in je dagtotaal dan het jezelf te ontzeggen en vervolgens toch toe te geven aan een veel groter stuk. Beter af en toe een blokje chocolade dan een hele reep in één naar binnen duwen, omdat je er al een week trek in hebt maar het 'niet mag' ofzo van jezelf..quote:Op woensdag 5 november 2014 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar zo ga je bezig blijven natuurlijk...
Ja dat is mooi. Maar op die manier kun je elke dag wel wat in calculeren.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:36 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind het beter om een beetje van iets lekkers in te plannen en mee te nemen in je dagtotaal dan het jezelf te ontzeggen en vervolgens toch toe te geven aan een veel groter stuk. Beter af en toe een blokje chocolade dan een hele reep in één naar binnen duwen, omdat je er al een week trek in hebt maar het 'niet mag' ofzo van jezelf..
Nee, nog nooit gemaakt, sorry.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:39 schreef Qwea het volgende:
Hey myr? Ik heb mallen gekocht voor bonbons. Jij toevallig nog een lekker recept?
Ik ben wel benieuwd hoe je daar een ultra gezonde snack van gaat makenquote:Op woensdag 5 november 2014 13:39 schreef Qwea het volgende:
Hey myr? Ik heb mallen gekocht voor bonbons. Jij toevallig nog een lekker recept?
Ik eet eigenlijk altijd een snee meer dan het aantal kadettjes wat ik zou etenquote:Op woensdag 5 november 2014 13:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik eet of 4 broodjes of 4 kadetten. Dan kun je dus een 5de broodje extra gratis pakken.
En wat is er mis met incalculeren binnen je kcals voor een bepaalde dag? Niks toch?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat is mooi. Maar op die manier kun je elke dag wel wat in calculeren.
Dat toegeven aan een veel groter stuk hoeft immers ook niet.
Ik ben redelijk streng qua mijn dieet, maar ik vind dat je af en toe ook wel iets mag eten wat je gewoon lekker vind. Dit werkt voor mij. Als jou manier voor jou werkt zou ik zeggen doe het gewoon zoals je wilt.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:25 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En wat is er mis met incalculeren binnen je kcals voor een bepaalde dag? Niks toch?
Toegeven hoeft niet, maar je maakt het jezelf een stuk makkelijker door rekening te houden met je zwaktes en ze mee te nemen in je planning.
Kijk het allerbeste is natuurlijk niets nemen. Maar als je het dan toch doet is meenemen en in de planning, zeker als het past binnen het dagtotaal toch de beste optie lijkt me. Punt is dat je niet elke dag het niet elke dag inplant maar slechts bij uitzondering. Daarom neem ik die appeltaart ook mee vanavond, dan ben ik er vanafquote:Op woensdag 5 november 2014 14:25 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En wat is er mis met incalculeren binnen je kcals voor een bepaalde dag? Niks toch?
Toegeven hoeft niet, maar je maakt het jezelf een stuk makkelijker door rekening te houden met je zwaktes en ze mee te nemen in je planning.
Dan kun je wel bezig blijven. Dan kun je ook wel die friet incalculeren, of die frikandel, en dat koekje, en dat dropje.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:25 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Godverquote:
Nietquote:Op woensdag 5 november 2014 14:04 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe je daar een ultra gezonde snack van gaat maken
Ik plan momenteel mijn week om mijn weekend heen, komt uiteindelijk op hetzelfde neer als iets kleiners doordeweeks plannen.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:25 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ooo extreem, hardcore, pure chocoladequote:Op woensdag 5 november 2014 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet
Maar wel 85% pure chocolade met nootjes erdoor
Ja, of als je wil afvallen eet je niet die patat met frikandel. Maar hey, that's just the way I like doing it.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Dieeten en juist wel eten draait ALTIJD om planning.
Als je weet dat je in de avond patatten met frikandel speciaal gaat eten dan kan je er overdag best rekening mee houden.
Wat meer groente en fruit overdag en wat minder brood of muesli o.i.d.
Niks mis mee dacht ik zo
Je hebt wel gelijk dat je niet moet gaan plannen om het er in te laten passen.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan kun je wel bezig blijven. Dan kun je ook wel die friet incalculeren, of die frikandel, en dat koekje, en dat dropje.
[..]
Godver
[..]
Niet
Maar wel 85% pure chocolade met nootjes erdoor
Bonbon heeft meestal ook vulling tochquote:Op woensdag 5 november 2014 15:29 schreef Karstman het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk dat je niet moet gaan plannen om het er in te laten passen.
Wat die bonbons betreft, is het niet gewoon die 85% pure chocolade au bain marie smelten en dan gecrushte nootjes er doorheen mengen, in de bonbonvorm mikken en laten stollen?
Ja dat weet ik dus nietquote:Op woensdag 5 november 2014 15:29 schreef Karstman het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk dat je niet moet gaan plannen om het er in te laten passen.
Wat die bonbons betreft, is het niet gewoon die 85% pure chocolade au bain marie smelten en dan gecrushte nootjes er doorheen mengen, in de bonbonvorm mikken en laten stollen?
Nou, Myr, help eens. Weet jij dat? Want ik wilde de bonbon met amaretto vullenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Bonbon heeft meestal ook vulling tochAnders heb je gewoon chocola met nootjes
want bonbons is zoveel beter dan een klein puntje appeltaartquote:Op woensdag 5 november 2014 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet
[..]
Nou, Myr, help eens. Weet jij dat? Want ik wilde de bonbon met amaretto vullen
Hieerrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 5 november 2014 15:32 schreef Qwea het volgende:
Oeh oeh, of je doet deel 1 erin, laat dat stollen en maakt er een kuiltje in, flikkert er amaretto in en doet deel 2 erop?
Nee he?
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:33 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
want bonbons is zoveel beter dan een klein puntje appeltaart
Of dit dus. of je vraagt het hier: CUL / Het grote vraag Piet hoe maak ik het klaar topic - #49 Fresh-Express!quote:Op woensdag 5 november 2014 15:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hieerrrrrrrrrrrrr
Een lokale tv zender hier, maar wel duidelijk
Inderdaad... waar is m'n gekookte ei!quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:33 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
want bonbons is zoveel beter dan een klein puntje appeltaart
Omfgquote:Op woensdag 5 november 2014 15:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hieerrrrrrrrrrrrr
Een lokale tv zender hier, maar wel duidelijk
Jaquote:Op woensdag 5 november 2014 15:38 schreef Qwea het volgende:
[..]a) ik hoef niet af te vallen en b) I don't get high on my own supply. Don't worry.
[..]
OmfgAwesome. Van de week ff fixen
Ziet er wel simpel uit opzich
En dat die gast ook gewoon baileys gebruikt
Wtf? Pindakaas in chocolade?quote:
Ben er al iets van 10/11 weken niet aan geweest. Ik vind het persoonlijk lang niet zoveel vulling geven als ander eten, dus kies ik het niet. Maar ach, ieder zijn eigen.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Omdat patatjes best wel eens lekker zijn en gewoon bij je normale eetpatroon hoort, slank of als afvallige
Vragen!! Hou op!quote:Op woensdag 5 november 2014 15:38 schreef Karstman het volgende:
[..]
Inderdaad... waar is m'n gekookte ei!
en waarom is mijn muziek er mee opgehouden....
owquote:Op woensdag 5 november 2014 15:34 schreef Qwea het volgende:
[..]a) ik hoef niet af te vallen en b) I don't get high on my own supply. Don't worry.
Het is allemaal Qwea haar schuldquote:Op woensdag 5 november 2014 15:38 schreef Karstman het volgende:
[..]
Inderdaad... waar is m'n gekookte ei!
en waarom is mijn muziek er mee opgehouden....
*boks*quote:Op woensdag 5 november 2014 15:39 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ben er al iets van 10/11 weken niet aan geweest. Ik vind het persoonlijk lang niet zoveel vulling geven als ander eten, dus kies ik het niet.
Het was mijn voedsel voor na het stappen.
Mea culpa. Sorryquote:Op woensdag 5 november 2014 15:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Het is allemaal Qwea haar schuld
*boks voor autist*quote:Op woensdag 5 november 2014 15:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vragen!! Hou op!
Bijna 16 uur, tijd voor een blok pure chocolade
(ben ook zo autistisch als het om eten gaat hoor, don't worry)
kthnxbaiquote:Op woensdag 5 november 2014 15:39 schreef Tink89 het volgende:
Laat maar, ik ga niet weer de discussie voeren. Ik ben weer weg naar het 'andere' topic, voel me hier niet thuis.
Bijvoorbeeld dan he?? Wat jij lekker vind om eens een keer te eten. Bonbons, ijsje, slagroom, bittergarnituur op het terras.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:39 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ben er al iets van 10/11 weken niet aan geweest. Ik vind het persoonlijk lang niet zoveel vulling geven als ander eten, dus kies ik het niet. Maar ach, ieder zijn eigen.
Het was mijn voedsel voor na het stappen.
*bokst terug*quote:Op woensdag 5 november 2014 15:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
*boks*
1.5 jaar al niet![]()
Hier ook standaard na het stappen. Of pizza en kebab
quote:
Dus door tablet crash kun je niet een routeplanner starten naar de onbekende locatie van het ei? Of leg ik nu een rare link tussen die twee dingenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:42 schreef Karstman het volgende:
Ei gevonden en verorberd!
Tablet was gecrashed![]()
Doet het weer
Snap het punt hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 15:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dan he?? Wat jij lekker vind om eens een keer te eten. Bonbons, ijsje, slagroom, bittergarnituur op het terras.
Laat maar, krijg honger door mijzelf
Op de tablet staat Spotify dus daar komt de muziek uit hier op kantoor, als mijn kamergenoot er niet is dan.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:45 schreef CrunchySelf het volgende:
Dus door tablet crash kun je niet een routeplanner starten naar de onbekende locatie van het ei? Of leg ik nu een rare link tussen die twee dingen
Aha, helemaal duidelijk. Mysterie solved.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:48 schreef Karstman het volgende:
[..]
Op de tablet staat Spotify dus daar komt de muziek uit hier op kantoor, als mijn kamergenoot er niet is dan.
Als je het juist weinig eet, omdat het niet altijd "mag", is het juist extra lekker als je het wel eetquote:Op woensdag 5 november 2014 15:45 schreef Myraela het volgende:
Ik eet ook wel eens slechte dingen hoor. Maar ik probeer het wel alleen te doen als ik er ook echt van geniet. Van al het slechte eten dat je als een soort gewoonte eet wil ik juist af.
Mijn zwakke kanten blijven de sociale gelegenheden waarbij ik andere niet lastig wil vallen. En mijn eigen baksels.
Precies datte!quote:Op woensdag 5 november 2014 15:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Als je het juist weinig eet, omdat het niet altijd "mag", is het juist extra lekker als je het wel eet![]()
Sambalquote:
Ik ook!quote:Op woensdag 5 november 2014 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar het is ook net hoe streng je alles wil gaan doen. Ik val traag af, maar wel op een manier die ik bij wijze van spreken de komende tien jaar vol kan houden. En juist dát vind ik belangrijk.
Voornamelijk krachttraining:quote:Op woensdag 5 november 2014 23:01 schreef Klokov het volgende:
Wat doe je allemaal in de sportschool?
quote:Op donderdag 6 november 2014 09:10 schreef Qwea het volgende:
Waaaaaaarom pak je je benen niet altijd? Never skip legday.
[ afbeelding ]
Ik heb jaren op hoog niveau lopen voetballen, je behaald niet hetzelfde resultaatquote:Op donderdag 6 november 2014 09:15 schreef sandertjuh het volgende:
Omdat ik ook mijn benen al train met voetballen. Ik voetbal al vanaf m'n 6e dus voor bovenstaand plaatje hoef je niet bang te zijn
quote:
Nog appeltaart gehad?quote:Op donderdag 6 november 2014 09:27 schreef Karstman het volgende:
![]()
![]()
Lijstje:
O: havermout met banaan
T: mandarijntjes
L: gecaterde lunch 2 bolletjes met beleg (afhankelijk van wat er is), krentenbol, karnemelk
T: gekookt ei en sinaasappel
D: uit eten
T: mandarijntje denk ik, misschien wat griekse yoghurt
quote:Op donderdag 6 november 2014 09:02 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Voornamelijk krachttraining:
Ma: Borst/triceps/schouder
Di: Rug/biceps/buik/benen (benen niet altijd)
Wo: Borst/triceps/schouders
Vr: Rug/biceps/buik/benen
Op de maandag en woensdag doe ik na het trainen nog 20-25 minuten hardlopen.
Die vent traint zijn benen helemaal niet. Zo'n vaart zal het wel niet lopen maar kan je niet beter een UB/LB split doen?quote:Op donderdag 6 november 2014 09:10 schreef Qwea het volgende:
Waaaaaaarom pak je je benen niet altijd? Never skip legday.
[ afbeelding ]
Yupquote:
Niet altijdquote:Op donderdag 6 november 2014 09:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Die vent traint zijn benen helemaal niet. Zo'n vaart zal het wel niet lopen maar kan je niet beter een UB/LB split doen?
Goede zaak!quote:Op donderdag 6 november 2014 09:32 schreef Karstman het volgende:
[..]
Yupmaar niet veel. Het was rustig gisteravond dus er is nog steeds over... de laatste 2 stukken zitten dus nu in de vriezer...
Op zich wel, haal ze er wel uit als mijn ouders een keer komen ofzo... Ik zag trouwens dat er nog appelflappen van vorig jaar oud en nieuwe in de vriezer liggen... ben benieuwd of dat nog goed is....quote:
Ik zou ze gewoon ongetest wegflikkeren, als je er zin in had gehad, waren ze allang opgeweest.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:04 schreef Karstman het volgende:
[..]
Op zich wel, haal ze er wel uit als mijn ouders een keer komen ofzo... Ik zag trouwens dat er nog appelflappen van vorig jaar oud en nieuwe in de vriezer liggen... ben benieuwd of dat nog goed is....
Oh dat is ook gevaarlijk!quote:Op donderdag 6 november 2014 10:27 schreef Myraela het volgende:
Dat is toch helemaal niet lekker, taart of appelflappen uit de vriezer?
Ik ga vandaag taaitaai bakken.
Welcome backquote:Op donderdag 6 november 2014 11:56 schreef Danter het volgende:
Eindelijk dit topic gevonden... was niet bij de maak ervan en kon hem dus niet vinden![]()
Maar nu heb ik iedereen weer teruggevonden![]()
Vandaag:
1e O: Banaan en glas water
s: Uur hardlopen
2e O: Groente omelet met 3 eieren en 200 gram wok groentes + 1 plakje zalm
T: zelfgemaakte granen reep + Appel
L: Wraps met kip, bonen, mais, griekse yoghurt en kaas
T: Radijsjes en komkommer
D: Kaasfondue party voor een vriendin die gaat emigreren.. ik neem zelf een salade mee (voor iedereen natuurlijk haha) en probeer de schade een beetje te beperken..
De tramadol heft de PWO op. En toen ik meer PWO ging nemen, ging ik half spacen en adhd'enquote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
De tramadol heft de PWO op. En toen ik meer PWO ging nemen, ging ik half spacen en adhd'en
Nou ja, van de tramadol ga je over het algemeen wel naar wonderland. Alleen ik had niet bedacht dat POW een upper is en tramadol een downerquote:Op donderdag 6 november 2014 12:33 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]![]()
Rare troep ook. Lijkt wel legale drugs, paar scoops te veel en hop naar wonderland.
Lolquote:Op donderdag 6 november 2014 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, van de tramadol ga je over het algemeen wel naar wonderland. Alleen ik had niet bedacht dat POW een upper is en tramadol een downerEn nu heb ik 3 scoops PWO en sta ik te stuiteren
quote:Op donderdag 6 november 2014 16:41 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vanaf morgen met IF beginnen. En dan de dagelijkse eetperiode van 5 uur. Dat heb ik net even besloten.
Wil het gewoon wel eens proberen.
Meer eiwitten?quote:
Half 3 tot half 8.quote:
De teringquote:Op donderdag 6 november 2014 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Half 3 tot half 8.
Ben wel benieuwd.Zal wel mijn kcal weer gaan tellen om het duidelijk te houden.
Ik waarschijnlijk de eerste dagen ook wel. Ik sta nu ook elke dag op met honger en zit direct vanaf het ontbijt te wachten op het volgende dat ik mag eten. Dat ben ik juist zat, en dat past ook helemaal niet bij mij. Ik at vroeger ook pas in de middag en had nooit last van honger.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
De teringIk zou doodgaan van de honger 's ochtends
Keep us posted!
Ben echt heel benieuwd hoe het je afgaat!quote:Op donderdag 6 november 2014 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk de eerste dagen ook wel. Ik sta nu ook elke dag op met honger en zit direct vanaf het ontbijt te wachten op het volgende dat ik mag eten. Dat ben ik juist zat, en dat past ook helemaal niet bij mij. Ik at vroeger ook pas in de middag en had nooit last van honger.
IF? Que?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben echt heel benieuwd hoe het je afgaat!
Ik sta ook altijd met honger op. Echt honger honger. Daarom ben ik ook na 1.5e week gekapt met IF. Ik trok het niethelemaal niet omdat ik 's ochtends sport meestal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |