Hieerrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 5 november 2014 15:32 schreef Qwea het volgende:
Oeh oeh, of je doet deel 1 erin, laat dat stollen en maakt er een kuiltje in, flikkert er amaretto in en doet deel 2 erop?
Nee he?
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:33 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
want bonbons is zoveel beter dan een klein puntje appeltaart
Of dit dus. of je vraagt het hier: CUL / Het grote vraag Piet hoe maak ik het klaar topic - #49 Fresh-Express!quote:Op woensdag 5 november 2014 15:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hieerrrrrrrrrrrrr
Een lokale tv zender hier, maar wel duidelijk
Inderdaad... waar is m'n gekookte ei!quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:33 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
want bonbons is zoveel beter dan een klein puntje appeltaart
Omfgquote:Op woensdag 5 november 2014 15:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hieerrrrrrrrrrrrr
Een lokale tv zender hier, maar wel duidelijk
Jaquote:Op woensdag 5 november 2014 15:38 schreef Qwea het volgende:
[..]a) ik hoef niet af te vallen en b) I don't get high on my own supply. Don't worry.
[..]
OmfgAwesome. Van de week ff fixen
Ziet er wel simpel uit opzich
En dat die gast ook gewoon baileys gebruikt
Wtf? Pindakaas in chocolade?quote:
Ben er al iets van 10/11 weken niet aan geweest. Ik vind het persoonlijk lang niet zoveel vulling geven als ander eten, dus kies ik het niet. Maar ach, ieder zijn eigen.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Omdat patatjes best wel eens lekker zijn en gewoon bij je normale eetpatroon hoort, slank of als afvallige
Vragen!! Hou op!quote:Op woensdag 5 november 2014 15:38 schreef Karstman het volgende:
[..]
Inderdaad... waar is m'n gekookte ei!
en waarom is mijn muziek er mee opgehouden....
owquote:Op woensdag 5 november 2014 15:34 schreef Qwea het volgende:
[..]a) ik hoef niet af te vallen en b) I don't get high on my own supply. Don't worry.
Het is allemaal Qwea haar schuldquote:Op woensdag 5 november 2014 15:38 schreef Karstman het volgende:
[..]
Inderdaad... waar is m'n gekookte ei!
en waarom is mijn muziek er mee opgehouden....
*boks*quote:Op woensdag 5 november 2014 15:39 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ben er al iets van 10/11 weken niet aan geweest. Ik vind het persoonlijk lang niet zoveel vulling geven als ander eten, dus kies ik het niet.
Het was mijn voedsel voor na het stappen.
Mea culpa. Sorryquote:Op woensdag 5 november 2014 15:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Het is allemaal Qwea haar schuld
*boks voor autist*quote:Op woensdag 5 november 2014 15:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vragen!! Hou op!
Bijna 16 uur, tijd voor een blok pure chocolade
(ben ook zo autistisch als het om eten gaat hoor, don't worry)
kthnxbaiquote:Op woensdag 5 november 2014 15:39 schreef Tink89 het volgende:
Laat maar, ik ga niet weer de discussie voeren. Ik ben weer weg naar het 'andere' topic, voel me hier niet thuis.
Bijvoorbeeld dan he?? Wat jij lekker vind om eens een keer te eten. Bonbons, ijsje, slagroom, bittergarnituur op het terras.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:39 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ben er al iets van 10/11 weken niet aan geweest. Ik vind het persoonlijk lang niet zoveel vulling geven als ander eten, dus kies ik het niet. Maar ach, ieder zijn eigen.
Het was mijn voedsel voor na het stappen.
*bokst terug*quote:Op woensdag 5 november 2014 15:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
*boks*
1.5 jaar al niet![]()
Hier ook standaard na het stappen. Of pizza en kebab
quote:
Dus door tablet crash kun je niet een routeplanner starten naar de onbekende locatie van het ei? Of leg ik nu een rare link tussen die twee dingenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:42 schreef Karstman het volgende:
Ei gevonden en verorberd!
Tablet was gecrashed![]()
Doet het weer
Snap het punt hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 15:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dan he?? Wat jij lekker vind om eens een keer te eten. Bonbons, ijsje, slagroom, bittergarnituur op het terras.
Laat maar, krijg honger door mijzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |