Ik eet of 4 broodjes of 4 kadetten. Dan kun je dus een 5de broodje extra gratis pakken.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is toch redelijk gelijkwaardig dan? Tenminste, ik ga er vanuit dat je 3 kadetjes / 4 sneetjes brood eet dan.
Ik vind het beter om een beetje van iets lekkers in te plannen en mee te nemen in je dagtotaal dan het jezelf te ontzeggen en vervolgens toch toe te geven aan een veel groter stuk. Beter af en toe een blokje chocolade dan een hele reep in één naar binnen duwen, omdat je er al een week trek in hebt maar het 'niet mag' ofzo van jezelf..quote:Op woensdag 5 november 2014 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar zo ga je bezig blijven natuurlijk...
Ja dat is mooi. Maar op die manier kun je elke dag wel wat in calculeren.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:36 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind het beter om een beetje van iets lekkers in te plannen en mee te nemen in je dagtotaal dan het jezelf te ontzeggen en vervolgens toch toe te geven aan een veel groter stuk. Beter af en toe een blokje chocolade dan een hele reep in één naar binnen duwen, omdat je er al een week trek in hebt maar het 'niet mag' ofzo van jezelf..
Nee, nog nooit gemaakt, sorry.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:39 schreef Qwea het volgende:
Hey myr? Ik heb mallen gekocht voor bonbons. Jij toevallig nog een lekker recept?
Ik ben wel benieuwd hoe je daar een ultra gezonde snack van gaat makenquote:Op woensdag 5 november 2014 13:39 schreef Qwea het volgende:
Hey myr? Ik heb mallen gekocht voor bonbons. Jij toevallig nog een lekker recept?
Ik eet eigenlijk altijd een snee meer dan het aantal kadettjes wat ik zou etenquote:Op woensdag 5 november 2014 13:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik eet of 4 broodjes of 4 kadetten. Dan kun je dus een 5de broodje extra gratis pakken.
En wat is er mis met incalculeren binnen je kcals voor een bepaalde dag? Niks toch?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat is mooi. Maar op die manier kun je elke dag wel wat in calculeren.
Dat toegeven aan een veel groter stuk hoeft immers ook niet.
Ik ben redelijk streng qua mijn dieet, maar ik vind dat je af en toe ook wel iets mag eten wat je gewoon lekker vind. Dit werkt voor mij. Als jou manier voor jou werkt zou ik zeggen doe het gewoon zoals je wilt.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:25 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En wat is er mis met incalculeren binnen je kcals voor een bepaalde dag? Niks toch?
Toegeven hoeft niet, maar je maakt het jezelf een stuk makkelijker door rekening te houden met je zwaktes en ze mee te nemen in je planning.
Kijk het allerbeste is natuurlijk niets nemen. Maar als je het dan toch doet is meenemen en in de planning, zeker als het past binnen het dagtotaal toch de beste optie lijkt me. Punt is dat je niet elke dag het niet elke dag inplant maar slechts bij uitzondering. Daarom neem ik die appeltaart ook mee vanavond, dan ben ik er vanafquote:Op woensdag 5 november 2014 14:25 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En wat is er mis met incalculeren binnen je kcals voor een bepaalde dag? Niks toch?
Toegeven hoeft niet, maar je maakt het jezelf een stuk makkelijker door rekening te houden met je zwaktes en ze mee te nemen in je planning.
Dan kun je wel bezig blijven. Dan kun je ook wel die friet incalculeren, of die frikandel, en dat koekje, en dat dropje.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:25 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Godverquote:
Nietquote:Op woensdag 5 november 2014 14:04 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe je daar een ultra gezonde snack van gaat maken
Ik plan momenteel mijn week om mijn weekend heen, komt uiteindelijk op hetzelfde neer als iets kleiners doordeweeks plannen.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:25 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ooo extreem, hardcore, pure chocoladequote:Op woensdag 5 november 2014 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet
Maar wel 85% pure chocolade met nootjes erdoor
Ja, of als je wil afvallen eet je niet die patat met frikandel. Maar hey, that's just the way I like doing it.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Dieeten en juist wel eten draait ALTIJD om planning.
Als je weet dat je in de avond patatten met frikandel speciaal gaat eten dan kan je er overdag best rekening mee houden.
Wat meer groente en fruit overdag en wat minder brood of muesli o.i.d.
Niks mis mee dacht ik zo
Je hebt wel gelijk dat je niet moet gaan plannen om het er in te laten passen.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan kun je wel bezig blijven. Dan kun je ook wel die friet incalculeren, of die frikandel, en dat koekje, en dat dropje.
[..]
Godver
[..]
Niet
Maar wel 85% pure chocolade met nootjes erdoor
Bonbon heeft meestal ook vulling tochquote:Op woensdag 5 november 2014 15:29 schreef Karstman het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk dat je niet moet gaan plannen om het er in te laten passen.
Wat die bonbons betreft, is het niet gewoon die 85% pure chocolade au bain marie smelten en dan gecrushte nootjes er doorheen mengen, in de bonbonvorm mikken en laten stollen?
Ja dat weet ik dus nietquote:Op woensdag 5 november 2014 15:29 schreef Karstman het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk dat je niet moet gaan plannen om het er in te laten passen.
Wat die bonbons betreft, is het niet gewoon die 85% pure chocolade au bain marie smelten en dan gecrushte nootjes er doorheen mengen, in de bonbonvorm mikken en laten stollen?
Nou, Myr, help eens. Weet jij dat? Want ik wilde de bonbon met amaretto vullenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Bonbon heeft meestal ook vulling tochAnders heb je gewoon chocola met nootjes
want bonbons is zoveel beter dan een klein puntje appeltaartquote:Op woensdag 5 november 2014 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet
[..]
Nou, Myr, help eens. Weet jij dat? Want ik wilde de bonbon met amaretto vullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |