Op de tablet staat Spotify dus daar komt de muziek uit hier op kantoor, als mijn kamergenoot er niet is dan.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:45 schreef CrunchySelf het volgende:
Dus door tablet crash kun je niet een routeplanner starten naar de onbekende locatie van het ei? Of leg ik nu een rare link tussen die twee dingen
Aha, helemaal duidelijk. Mysterie solved.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:48 schreef Karstman het volgende:
[..]
Op de tablet staat Spotify dus daar komt de muziek uit hier op kantoor, als mijn kamergenoot er niet is dan.
Als je het juist weinig eet, omdat het niet altijd "mag", is het juist extra lekker als je het wel eetquote:Op woensdag 5 november 2014 15:45 schreef Myraela het volgende:
Ik eet ook wel eens slechte dingen hoor. Maar ik probeer het wel alleen te doen als ik er ook echt van geniet. Van al het slechte eten dat je als een soort gewoonte eet wil ik juist af.
Mijn zwakke kanten blijven de sociale gelegenheden waarbij ik andere niet lastig wil vallen. En mijn eigen baksels.
Precies datte!quote:Op woensdag 5 november 2014 15:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Als je het juist weinig eet, omdat het niet altijd "mag", is het juist extra lekker als je het wel eet![]()
Sambalquote:
Ik ook!quote:Op woensdag 5 november 2014 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar het is ook net hoe streng je alles wil gaan doen. Ik val traag af, maar wel op een manier die ik bij wijze van spreken de komende tien jaar vol kan houden. En juist dát vind ik belangrijk.
Voornamelijk krachttraining:quote:Op woensdag 5 november 2014 23:01 schreef Klokov het volgende:
Wat doe je allemaal in de sportschool?
quote:Op donderdag 6 november 2014 09:10 schreef Qwea het volgende:
Waaaaaaarom pak je je benen niet altijd? Never skip legday.
[ afbeelding ]
Ik heb jaren op hoog niveau lopen voetballen, je behaald niet hetzelfde resultaatquote:Op donderdag 6 november 2014 09:15 schreef sandertjuh het volgende:
Omdat ik ook mijn benen al train met voetballen. Ik voetbal al vanaf m'n 6e dus voor bovenstaand plaatje hoef je niet bang te zijn
quote:
Nog appeltaart gehad?quote:Op donderdag 6 november 2014 09:27 schreef Karstman het volgende:
![]()
![]()
Lijstje:
O: havermout met banaan
T: mandarijntjes
L: gecaterde lunch 2 bolletjes met beleg (afhankelijk van wat er is), krentenbol, karnemelk
T: gekookt ei en sinaasappel
D: uit eten
T: mandarijntje denk ik, misschien wat griekse yoghurt
quote:Op donderdag 6 november 2014 09:02 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Voornamelijk krachttraining:
Ma: Borst/triceps/schouder
Di: Rug/biceps/buik/benen (benen niet altijd)
Wo: Borst/triceps/schouders
Vr: Rug/biceps/buik/benen
Op de maandag en woensdag doe ik na het trainen nog 20-25 minuten hardlopen.
Die vent traint zijn benen helemaal niet. Zo'n vaart zal het wel niet lopen maar kan je niet beter een UB/LB split doen?quote:Op donderdag 6 november 2014 09:10 schreef Qwea het volgende:
Waaaaaaarom pak je je benen niet altijd? Never skip legday.
[ afbeelding ]
Yupquote:
Niet altijdquote:Op donderdag 6 november 2014 09:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Die vent traint zijn benen helemaal niet. Zo'n vaart zal het wel niet lopen maar kan je niet beter een UB/LB split doen?
Goede zaak!quote:Op donderdag 6 november 2014 09:32 schreef Karstman het volgende:
[..]
Yupmaar niet veel. Het was rustig gisteravond dus er is nog steeds over... de laatste 2 stukken zitten dus nu in de vriezer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |