Op zich wel, haal ze er wel uit als mijn ouders een keer komen ofzo... Ik zag trouwens dat er nog appelflappen van vorig jaar oud en nieuwe in de vriezer liggen... ben benieuwd of dat nog goed is....quote:
Ik zou ze gewoon ongetest wegflikkeren, als je er zin in had gehad, waren ze allang opgeweest.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:04 schreef Karstman het volgende:
[..]
Op zich wel, haal ze er wel uit als mijn ouders een keer komen ofzo... Ik zag trouwens dat er nog appelflappen van vorig jaar oud en nieuwe in de vriezer liggen... ben benieuwd of dat nog goed is....
Oh dat is ook gevaarlijk!quote:Op donderdag 6 november 2014 10:27 schreef Myraela het volgende:
Dat is toch helemaal niet lekker, taart of appelflappen uit de vriezer?
Ik ga vandaag taaitaai bakken.
Welcome backquote:Op donderdag 6 november 2014 11:56 schreef Danter het volgende:
Eindelijk dit topic gevonden... was niet bij de maak ervan en kon hem dus niet vinden![]()
Maar nu heb ik iedereen weer teruggevonden![]()
Vandaag:
1e O: Banaan en glas water
s: Uur hardlopen
2e O: Groente omelet met 3 eieren en 200 gram wok groentes + 1 plakje zalm
T: zelfgemaakte granen reep + Appel
L: Wraps met kip, bonen, mais, griekse yoghurt en kaas
T: Radijsjes en komkommer
D: Kaasfondue party voor een vriendin die gaat emigreren.. ik neem zelf een salade mee (voor iedereen natuurlijk haha) en probeer de schade een beetje te beperken..
De tramadol heft de PWO op. En toen ik meer PWO ging nemen, ging ik half spacen en adhd'enquote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
De tramadol heft de PWO op. En toen ik meer PWO ging nemen, ging ik half spacen en adhd'en
Nou ja, van de tramadol ga je over het algemeen wel naar wonderland. Alleen ik had niet bedacht dat POW een upper is en tramadol een downerquote:Op donderdag 6 november 2014 12:33 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]![]()
Rare troep ook. Lijkt wel legale drugs, paar scoops te veel en hop naar wonderland.
Lolquote:Op donderdag 6 november 2014 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, van de tramadol ga je over het algemeen wel naar wonderland. Alleen ik had niet bedacht dat POW een upper is en tramadol een downerEn nu heb ik 3 scoops PWO en sta ik te stuiteren
quote:Op donderdag 6 november 2014 16:41 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vanaf morgen met IF beginnen. En dan de dagelijkse eetperiode van 5 uur. Dat heb ik net even besloten.
Wil het gewoon wel eens proberen.
Meer eiwitten?quote:
Half 3 tot half 8.quote:
De teringquote:Op donderdag 6 november 2014 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Half 3 tot half 8.
Ben wel benieuwd.Zal wel mijn kcal weer gaan tellen om het duidelijk te houden.
Ik waarschijnlijk de eerste dagen ook wel. Ik sta nu ook elke dag op met honger en zit direct vanaf het ontbijt te wachten op het volgende dat ik mag eten. Dat ben ik juist zat, en dat past ook helemaal niet bij mij. Ik at vroeger ook pas in de middag en had nooit last van honger.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
De teringIk zou doodgaan van de honger 's ochtends
Keep us posted!
Ben echt heel benieuwd hoe het je afgaat!quote:Op donderdag 6 november 2014 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk de eerste dagen ook wel. Ik sta nu ook elke dag op met honger en zit direct vanaf het ontbijt te wachten op het volgende dat ik mag eten. Dat ben ik juist zat, en dat past ook helemaal niet bij mij. Ik at vroeger ook pas in de middag en had nooit last van honger.
IF? Que?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben echt heel benieuwd hoe het je afgaat!
Ik sta ook altijd met honger op. Echt honger honger. Daarom ben ik ook na 1.5e week gekapt met IF. Ik trok het niethelemaal niet omdat ik 's ochtends sport meestal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |