neequote:Op zondag 2 november 2014 15:34 schreef Toto69 het volgende:
Dat moet een ieder lekker zelf weten.
Kut klacht,
quote:Op zondag 2 november 2014 15:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
Omdat sommige users, ik noem geen namen, maar TS is er 1 van, wanhopig vrouwen stalken.
Zo verzieken ze het voor de rest
mietjequote:Op zondag 2 november 2014 15:37 schreef snakelady het volgende:
[..]![]()
Of dat mensen foto's plaatsen van je zonder toestemming, of je gaan aanvallen op je uiterlijk.
Ik heb ook geen foto's meer van mezelf in mijn fotoboek.
ik ben een manquote:Op zondag 2 november 2014 15:38 schreef RingBewoner het volgende:
Je hebt zelf anders ook een karig FoBo.
Daarom lurken op je FBquote:Op zondag 2 november 2014 15:37 schreef snakelady het volgende:
[..]![]()
Of dat mensen foto's plaatsen van je zonder toestemming, of je gaan aanvallen op je uiterlijk.
We zitten hier niet in ONZ.quote:
Ik wou net zeggen. Beetje nutteloos om je fotoboek leeg te halen als je vervolgens wel je facebook post.quote:
en een kindquote:Op zondag 2 november 2014 15:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Wie ga je nu stalken?
Wel triest dat je zelfs Foksters opzoekt in de nacht. Wat moet je teleurgesteld zijn geweest toen je erachter kwam dat rosepetals een lul had
quote:Op zondag 2 november 2014 15:41 schreef MrSalazar het volgende:
terechte klacht. doe dan geen fotoboek. ipv je kutfotoboek met lame gifs en dieren.
quote:Op zondag 2 november 2014 15:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Wie ga je nu stalken?
Wel triest dat je zelfs Foksters opzoekt in de nacht. Wat moet je teleurgesteld zijn geweest toen je erachter kwam dat rosepetals een lul had
Je mag blij zijn dat ie je topic nog niet op slot heeft geflikkerdquote:
ik heb d'r écht ontmaagdquote:
Nee dat kan het plebs niet.quote:
onzinquote:Op zondag 2 november 2014 15:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jongen, je hebt haar filmpjes gestuurd waarin je zei dat je haar ging vermoordensukkel
pls jaquote:Op zondag 2 november 2014 15:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
doe nou niet, want ik post die screenshot he
quote:Op zondag 2 november 2014 15:53 schreef Gulmez het volgende:
t
[..]
jij hebt iedereen geflashed op het marokko forum
doe danquote:Op zondag 2 november 2014 15:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
doe nou niet, want ik post die screenshot he
Ik had vorig jaar één dag een vrouwelijk icoontje en toen zaten ze al in m'n DMquote:Op zondag 2 november 2014 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zal geen namen noemen maar die fobo hosselaars zijn pas
Ja, vanwege jouquote:Op zondag 2 november 2014 15:56 schreef Skillstorm het volgende:
Wel te begrijpen dat ze dat doen, maar goed..
dat verhaal ken ik niequote:
Nicequote:Op zondag 2 november 2014 15:49 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja man zij woonde bij mij in de wijk aalanden heb haar vaak gezien bij de kruidvat
dat was geen meisje, maar een manquote:Op zondag 2 november 2014 16:04 schreef vera166 het volgende:
[..]
dat verhaal ken ik nie
maar iig het meisje wat ik heb gezien die zichzelf rosepetals noemde is moooiii
[..]
Nice
heb anders zat (sexy) foto's van d'rquote:
quote:
ja wat is het nouquote:Op zondag 2 november 2014 16:05 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
heb anders zat (sexy) foto's van d'r
een vrouwquote:
ik snap werkelijk niets meer van deze postquote:Op zondag 2 november 2014 16:11 schreef vera166 het volgende:
hoezo weten mensen eigenlijk dat zij een man is
ik roep vrijwel iedere dag dat ik een man ben en er is niemand die het gelooft en zij deed alsof ze een vrouw was maar iedereen denkt dat ze en man is
wtf vaag mijn hersens draaien overuren gr gr
1993quote:Op zondag 2 november 2014 16:11 schreef ntm het volgende:
Het probleem is dat je foboprofiel niet meer kan verwijderen, dan maar leeg houden.
Rose was een vrouwquote:Op zondag 2 november 2014 16:11 schreef vera166 het volgende:
hoezo weten mensen eigenlijk dat zij een man is
ik roep vrijwel iedere dag dat ik een man ben en er is niemand die het gelooft en zij deed alsof ze een vrouw was maar iedereen denkt dat ze en man is
wtf vaag mijn hersens draaien overuren gr gr
ik heb het getypt met het laatste beetje wilskracht wat ik had en heb niet meer de energie om het te vertalen naar begrijpbare taalquote:Op zondag 2 november 2014 16:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik snap werkelijk niets meer van deze post
Care to share?quote:Op zondag 2 november 2014 16:05 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
heb anders zat (sexy) foto's van d'r
zelfs dit snap ik niet meerquote:Op zondag 2 november 2014 16:12 schreef vera166 het volgende:
[..]
ik heb het getypt met het laatste beetje wilskracht wat ik had en heb niet meer de energie om het te vertalen naar begrijpbare taal
Doe eens normaal, je bent toch geen neger?quote:
wie weet wat ik benquote:Op zondag 2 november 2014 16:13 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Doe eens normaal, je bent toch geen neger?
Niet weten dat Vera zwart isquote:Op zondag 2 november 2014 16:13 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Doe eens normaal, je bent toch geen neger?
picsquote:
10 euroquote:
8/10, zou rakenquote:
Dan heb je pechquote:Op zondag 2 november 2014 16:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
kap nou godverdomme...
Ik probeer sterk te zijn hier
Wie zegt dat ik een jongen ben?quote:Op zondag 2 november 2014 16:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
wehehehehe
goedzo jongen
Ik ben trots op je
wanneer stuur je nou die foto van je punani?quote:Op zondag 2 november 2014 16:19 schreef vera166 het volgende:
Al die aannames hier jongens jullie moeten nu toch weten dat niets is wat het lijkt op dit forum
Is goed, gaan we toch niet naar Lissabon.quote:Op zondag 2 november 2014 16:19 schreef vera166 het volgende:
Al die aannames hier jongens jullie moeten nu toch weten dat niets is wat het lijkt op dit forum
Pics van vera166 ruilen voor pics van rosepetals?quote:Op zondag 2 november 2014 16:20 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
wanneer stuur je nou die foto van je punani?
klopt, scherpe analysequote:Op zondag 2 november 2014 16:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een apart mannetje.
Sinepedraapquote:Op zondag 2 november 2014 16:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Rosepetals = sinepedraap
Een man die graag een vrouw wilde zijn. Bij nader inziem had ze ook wel een mannelijk gezicht. En erg veel make-up altijd.
okquote:Op zondag 2 november 2014 16:21 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Pics van vera166 ruilen voor pics van rosepetals?
onzin, heb privé met rosepetals gepraat, webcam, allesquote:Op zondag 2 november 2014 16:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Rosepetals = sinepedraap
Een man die graag een vrouw wilde zijn. Bij nader inziem had ze ook wel een mannelijk gezicht. En erg veel make-up altijd.
Yep. Verklaart ook wel waarom ze moeilijk deed over daten.quote:
Oh god.quote:Op zondag 2 november 2014 16:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Yep. Verklaart ook wel waarom ze moeilijk deed over daten.
Yes, I've been there
Ik geloof Sonic eerder dan dat ik jou geloofquote:Op zondag 2 november 2014 16:25 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
onzin, heb privé met rosepetals gepraat, webcam, alles
Ik heb het weer van 2NutZ.quote:Op zondag 2 november 2014 16:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik geloof Sonic eerder dan dat ik jou geloof
En met mij heel FOK!
Ik en vele anderen, geloof me.quote:Op zondag 2 november 2014 16:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja mja, jij wilde met hem/haar/het daten dus.
Hehe. Heb nooit pics gezien dus.quote:Op zondag 2 november 2014 16:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik en vele anderen, geloof me.
zelf wetenquote:Op zondag 2 november 2014 16:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik geloof Sonic eerder dan dat ik jou geloof
En met mij heel FOK!
Ik moet 3 tentamens leren vandaag en ik moet met alle 3 nog beginnen oké. Er is niet veel meer te redden aan mijquote:Op zondag 2 november 2014 16:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ga in godsnaam wat doen met je leven voor je hier ook eindigt als 38 jarige
Dan nog, met jouw uiterlijk zoek je een rijke vent, klaar... en nee die zitten niet op FOK!quote:Op zondag 2 november 2014 16:36 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik moet 3 tentamens leren vandaag en ik moet met alle 3 nog beginnen oké. Er is niet veel meer te redden aan mij
Die liggen niet voor het oprapen. Ik weet ook niet waar ik moet zoeken. Help me out plsquote:Op zondag 2 november 2014 16:36 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dan nog, met jouw uiterlijk zoek je een rijke vent, klaar... en nee die zitten niet op FOK!
Oh nee?quote:Op zondag 2 november 2014 16:36 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dan nog, met jouw uiterlijk zoek je een rijke vent, klaar... en nee die zitten niet op FOK!
Nee ik heb daar geen verstand vanquote:Op zondag 2 november 2014 16:37 schreef vera166 het volgende:
[..]
Die liggen niet voor het oprapen. Ik weet ook niet waar ik moet zoeken. Help me out pls
Heb jij veel geld?quote:Op zondag 2 november 2014 16:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee ik heb daar geen verstand vanik ken alleen losers ... soort zoekt soort denk ik
Ok doeiquote:Op zondag 2 november 2014 16:38 schreef vera166 het volgende:
[..]
Heb jij veel geld?
Dat kind van je neem ik voor lief.
quote:Op zondag 2 november 2014 16:38 schreef vera166 het volgende:
[..]
Heb jij veel geld?
Dat kind van je neem ik voor lief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2014 16:40:36 ]
quote:Op zondag 2 november 2014 16:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]alsof ik dat hier ga vertellen... zo wanhopig ben ik niet
ik ben eigenlijk doutzen kroes maarja wilde niet teveel opscheppen want ja he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want de Spaanse grammatica telde nietquote:Op zondag 2 november 2014 16:40 schreef vera166 het volgende:
[..]
jij wil je hersens niet afstaan voor een dag
tja...quote:Op zondag 2 november 2014 16:40 schreef vera166 het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk doutzen kroes maarja wilde niet teveel opscheppen want ja he.
dat heb ik anyway verneuktquote:Op zondag 2 november 2014 16:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Want de Spaanse grammatica telde niet
Serieus? Ik kan me nog wel een foto van haar herinneren.quote:Op zondag 2 november 2014 16:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Rosepetals = sinepedraap
Geil is dat hequote:Op zondag 2 november 2014 16:41 schreef Gewas het volgende:
[..]
Serieus? Ik kan me nog wel een foto van haar herinneren.
Ik begin zo langzamerhand het idee te krijgen dat de helft van de vrouwen op dit forum een piemel hebben.
Ik moet best vaak om je lachen terwijl je eigenlijk gewoon een raar figuur bent.quote:Op zondag 2 november 2014 16:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik heb hele mooie pruikenkom je een keer spelen
quote:
Link via dm?quote:Op zondag 2 november 2014 15:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Beetje nutteloos om je fotoboek leeg te halen als je vervolgens wel je facebook post.
Hou jij van mannen/vrouwen met piemels?quote:Op zondag 2 november 2014 16:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik heb hele mooie pruikenkom je een keer spelen
Slaap_Zak is een goeie gozahquote:Op zondag 2 november 2014 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik moet best vaak om je lachen terwijl je eigenlijk gewoon een raar figuur bent.
Al is dat niet zozeer negatief bedoeld.
Sharonquote:Op zondag 2 november 2014 16:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wie is die vrouw in jouw UI nou eigenlijk?
Mooi, ik kom hier ook alleen om te lachenquote:Op zondag 2 november 2014 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik moet best vaak om je lachen terwijl je eigenlijk gewoon een raar figuur bent.
Al is dat niet zozeer negatief bedoeld.
Ja ik zit eigenlijk ook op FOK! om mensen te laten lachenquote:Op zondag 2 november 2014 16:48 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Mooi, ik kom hier ook alleen om te lachen
Wehehehe
Als ik iemand aan het lachen breng heb ik mijn goeie daad weer gedaan
40 geloof ikquote:Op zondag 2 november 2014 16:50 schreef Toto69 het volgende:
Gevonden
[ afbeelding ]
Dacht dat ze 25 was of zo![]()
0,1%quote:Op zondag 2 november 2014 16:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe hoog schat je m'n kansen in?
Ja.quote:Op zondag 2 november 2014 16:51 schreef Gewas het volgende:
Is dat die vrouw van Within Temptation? Die band heb ik jaaaaaren geleden een keer op Parkpop gezien.
quote:
Kweenie, ze is niet echt geheimzinnig over haar leven buiten FOK! of zoquote:Op zondag 2 november 2014 16:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe hoog schat je m'n kansen in?
Heb je nog tips hoe ik op een (mild) dreigende manier aan zulke gegevens kan komen? Een videoboodschap of zo?quote:
Ik wacht wel even op DP, die is altijd aaahh shabi dus komt wel goed.quote:Op zondag 2 november 2014 16:52 schreef hugecooll het volgende:
Kweenie, ze is niet echt geheimzinnig over haar leven buiten FOK! of zo
Ja, waar hangt DP eigenlijk uit. Frappant wanneer ik hem niet zie postenquote:Op zondag 2 november 2014 16:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wacht wel even op DP, die is altijd aaahh shabi dus komt wel goed.
www.vandale.nlquote:Op zondag 2 november 2014 16:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, waar hangt DP eigenlijk uit. Frappant wanneer ik hem niet zie posten
Nee vraag maar gewoon aan haar.quote:Op zondag 2 november 2014 16:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wacht wel even op DP, die is altijd aaahh shabi dus komt wel goed.
Ik zit hier niet letterlijk 24/7 hè.quote:Op zondag 2 november 2014 16:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, waar hangt DP eigenlijk uit. Frappant wanneer ik hem niet zie posten
Ah daar istie.quote:
Gewoon weg modereren tochquote:Op zondag 2 november 2014 16:55 schreef Peter het volgende:
De kansloze reacties af en toe in de fotoboeken. Waar is de kwaliteit heen?
Hoezo? Frappant kan ook opmerkelijk betekenen. Opmerkelijk als ik hem niet zie posten.quote:Op zondag 2 november 2014 16:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Frappant gebruik je net even anders geloof ik.
Man waar was je nou... ik dacht dat je dood wasquote:Op zondag 2 november 2014 16:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zit hier niet letterlijk 24/7 hè.
Niet? Wtf? Mijn hart wat doe je?quote:Op zondag 2 november 2014 16:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zit hier niet letterlijk 24/7 hè.
Genieten van het mooie weer.quote:Op zondag 2 november 2014 16:55 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Man waar was je nou... ik dacht dat je dood was
Da's alsnog geen Nederlands maar goed.quote:Op zondag 2 november 2014 16:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoezo? Frappant kan ook opmerkelijk betekenen. Opmerkelijk als ik hem niet zie posten.
Nah, men moet kunnen zien hoe kansloos sommigen zijn...quote:Op zondag 2 november 2014 16:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah daar istie.
[..]
Gewoon weg modereren toch
Ik vind dat het gewoon correct Nederlands is. Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Da's alsnog geen Nederlands maar goed.
Wat frappant zeg.quote:Op zondag 2 november 2014 16:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Da's alsnog geen Nederlands maar goed.
Da's dan ook wel weer waar. Jammer dat je geen namen mag noemenquote:Op zondag 2 november 2014 16:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Nah, men moet kunnen zien hoe kansloos sommigen zijn...
Jammer dat het al bijna donker is.quote:
Ja.quote:Op zondag 2 november 2014 16:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Da's dan ook wel weer waar. Jammer dat je geen namen mag noemen
[..]
Jammer dat het al bijna donker is.
quote:Op zondag 2 november 2014 16:57 schreef Gewas het volgende:
Ik bekijk eigenlijk zelden iemands fotoboek. Boeit me niet zo heel veel hoe de Fokkertjes er uitzien.
quote:Op zondag 2 november 2014 16:57 schreef Gewas het volgende:
Ik bekijk eigenlijk zelden iemands fotoboek. Boeit me niet zo heel veel hoe de Fokkertjes er uitzien.
Ik kijk regelmatig, maar lang niet altijd om foto's te zien eigenlijk.quote:Op zondag 2 november 2014 16:57 schreef Gewas het volgende:
Voor de favoriete fokker afdeling?quote:Op zondag 2 november 2014 16:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig, maar lang niet altijd om foto's te zien eigenlijk.
Ook niet. Vaak voor domme reacties eigenlijk. Zo post ik bij user Powerloungen enkel one-liners uit probleemwijken.quote:Op zondag 2 november 2014 16:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voor de favoriete fokker afdeling?
Wat kinderachtig, godverdomme.quote:Op zondag 2 november 2014 16:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ook niet. Vaak voor domme reacties eigenlijk. Zo post ik bij user Powerloungen enkel one-liners uit probleemwijken.
Ge moet een meid zoeken voeder, dan hoeft ge zelf niet meer te trekken.quote:Op zondag 2 november 2014 17:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Godverdomme man, wat kinderachtig.
Ik heb al zo'n lekkere Spaanse.quote:Op zondag 2 november 2014 17:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ge moet een meid zoeken voeder, dan hoeft ge zelf niet meer te trekken.
Da's lekker jongen. Lekker mager ding. Jij weet niet wat lekker is.quote:Op zondag 2 november 2014 17:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n lekkere Spaanse.
Ik weet dat ik fout zat, maar ik heb gezeten, dus ze moet niet zo zeiken.quote:Op zondag 2 november 2014 17:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Da's lekker jongen. Lekker mager ding. Jij weet niet wat lekker is.
En als ik nog bereid ben ga je d'r DADELIJK nog inquote:Op zondag 2 november 2014 17:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet dat ik fout zat, maar ik heb gezeten, dus ze moet niet zo zeiken.
Voor mij is het een complete obsessie.quote:Op zondag 2 november 2014 16:57 schreef Gewas het volgende:
Ik zie je nooit in mijn foboquote:Op zondag 2 november 2014 17:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Voor mij is het een complete obsessie.
Serieus?quote:Op zondag 2 november 2014 17:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Voor mij is het een complete obsessie.
Jij lurkte in mijn fobo :squote:Op zondag 2 november 2014 17:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb al een privemapje met jouw foto's op mijn harde schijf
Ik ken er gewoon niet meer.quote:Op zondag 2 november 2014 17:06 schreef Toto69 het volgende:
Voeder beseft zich dat hij beter niet door kan gaan want dan staat het topic zo vol met probleemwijken quotes.
Het is een vrij land, ga je gang.quote:Op zondag 2 november 2014 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
O. Ik kan nog wel een uur of veertig doorgaan.
quote:Op zondag 2 november 2014 17:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is er een fobo waar ik nog niet gelurkt heb, is de vraag.
Jullie voerden een uuro (¤) in waar niemand om gevraagd heeft.quote:Op zondag 2 november 2014 17:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is een vrij land, ga je gang.
Die van mij.quote:Op zondag 2 november 2014 17:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is er een fobo waar ik nog niet gelurkt heb, is de vraag.
Hoe typ je dat euroteken eigenlijk? Die staat bij mij rechtsonder op de 5, maar ik weet niet hoe dat werkt.quote:Op zondag 2 november 2014 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jullie voerden een uuro (¤) in waar niemand om gevraagd heeft.
Zat capuchon jongen in je DM? Dat kwam niet door je icoontje maar je manier van typenquote:Op zondag 2 november 2014 15:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar één dag een vrouwelijk icoontje en toen zaten ze al in m'n DM
Nah, the usual suspectsquote:Op zondag 2 november 2014 17:10 schreef mergbot het volgende:
[..]
Zat capuchon jongen in je DM? Dat kwam niet door je icoontje maar je manier van typen
alt + 5quote:Op zondag 2 november 2014 17:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe typ je dat euroteken eigenlijk? Die staat bij mij rechtsonder op de 5, maar ik weet niet hoe dat werkt.
Niet waar.quote:
Nee werkt hier echt niet.quote:
maar beter ookquote:Op zondag 2 november 2014 15:37 schreef snakelady het volgende:
ik denk ctrl+alt+5quote:
Ik ook.quote:Op zondag 2 november 2014 17:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik zit op een desktop hèwindows 7
Ja dat werkt wel.quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 17:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh tering, ja ik vergeet helemaal dat ik ook automatisch ctrl indruk ja
Kan gebeuren mattie.quote:
Dit is wel de domste vraag van vandaag...quote:Op zondag 2 november 2014 17:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe typ je dat euroteken eigenlijk? Die staat bij mij rechtsonder op de 5, maar ik weet niet hoe dat werkt.
Laat mij.quote:Op zondag 2 november 2014 17:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dit is wel de domste vraag van vandaag...
Als je in de veronderstelling bent dat ik dik ben heb je nooit in mijn fotoboek gekeken toen er nog wel foto's in stonden.quote:Op zondag 2 november 2014 17:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ze moet ook figuurlijk een dikke huid krijgen
haphapquote:Op zondag 2 november 2014 17:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als je in de veronderstelling bent dat ik dik ben heb je nooit in mijn fotoboek gekeken toen er nog wel foto's in stonden.
dooddoener.quote:
Ja ik kliktequote:Op zondag 2 november 2014 18:16 schreef chroestjov het volgende:
Ik heb gewoon een foto van mijzelf in mijn fotoboek want zonder foto's kan je het ook geen fotoboek noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |