Mooi, ik kom hier ook alleen om te lachenquote:Op zondag 2 november 2014 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik moet best vaak om je lachen terwijl je eigenlijk gewoon een raar figuur bent.
Al is dat niet zozeer negatief bedoeld.
Ja ik zit eigenlijk ook op FOK! om mensen te laten lachenquote:Op zondag 2 november 2014 16:48 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Mooi, ik kom hier ook alleen om te lachen
Wehehehe
Als ik iemand aan het lachen breng heb ik mijn goeie daad weer gedaan
40 geloof ikquote:Op zondag 2 november 2014 16:50 schreef Toto69 het volgende:
Gevonden
[ afbeelding ]
Dacht dat ze 25 was of zo![]()
0,1%quote:Op zondag 2 november 2014 16:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe hoog schat je m'n kansen in?
Ja.quote:Op zondag 2 november 2014 16:51 schreef Gewas het volgende:
Is dat die vrouw van Within Temptation? Die band heb ik jaaaaaren geleden een keer op Parkpop gezien.
quote:
Kweenie, ze is niet echt geheimzinnig over haar leven buiten FOK! of zoquote:Op zondag 2 november 2014 16:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe hoog schat je m'n kansen in?
Heb je nog tips hoe ik op een (mild) dreigende manier aan zulke gegevens kan komen? Een videoboodschap of zo?quote:
Ik wacht wel even op DP, die is altijd aaahh shabi dus komt wel goed.quote:Op zondag 2 november 2014 16:52 schreef hugecooll het volgende:
Kweenie, ze is niet echt geheimzinnig over haar leven buiten FOK! of zo
Ja, waar hangt DP eigenlijk uit. Frappant wanneer ik hem niet zie postenquote:Op zondag 2 november 2014 16:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wacht wel even op DP, die is altijd aaahh shabi dus komt wel goed.
www.vandale.nlquote:Op zondag 2 november 2014 16:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, waar hangt DP eigenlijk uit. Frappant wanneer ik hem niet zie posten
Nee vraag maar gewoon aan haar.quote:Op zondag 2 november 2014 16:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wacht wel even op DP, die is altijd aaahh shabi dus komt wel goed.
Ik zit hier niet letterlijk 24/7 hè.quote:Op zondag 2 november 2014 16:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, waar hangt DP eigenlijk uit. Frappant wanneer ik hem niet zie posten
Ah daar istie.quote:
Gewoon weg modereren tochquote:Op zondag 2 november 2014 16:55 schreef Peter het volgende:
De kansloze reacties af en toe in de fotoboeken. Waar is de kwaliteit heen?
Hoezo? Frappant kan ook opmerkelijk betekenen. Opmerkelijk als ik hem niet zie posten.quote:Op zondag 2 november 2014 16:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Frappant gebruik je net even anders geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |