Ok doeiquote:Op zondag 2 november 2014 16:38 schreef vera166 het volgende:
[..]
Heb jij veel geld?
Dat kind van je neem ik voor lief.
quote:Op zondag 2 november 2014 16:38 schreef vera166 het volgende:
[..]
Heb jij veel geld?
Dat kind van je neem ik voor lief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2014 16:40:36 ]
quote:Op zondag 2 november 2014 16:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]alsof ik dat hier ga vertellen... zo wanhopig ben ik niet
ik ben eigenlijk doutzen kroes maarja wilde niet teveel opscheppen want ja he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want de Spaanse grammatica telde nietquote:Op zondag 2 november 2014 16:40 schreef vera166 het volgende:
[..]
jij wil je hersens niet afstaan voor een dag
tja...quote:Op zondag 2 november 2014 16:40 schreef vera166 het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk doutzen kroes maarja wilde niet teveel opscheppen want ja he.
dat heb ik anyway verneuktquote:Op zondag 2 november 2014 16:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Want de Spaanse grammatica telde niet
Serieus? Ik kan me nog wel een foto van haar herinneren.quote:Op zondag 2 november 2014 16:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Rosepetals = sinepedraap
Een man die graag een vrouw wilde zijn. Bij nader inziem had ze ook wel een mannelijk gezicht. En erg veel make-up altijd.
Geil is dat hequote:Op zondag 2 november 2014 16:41 schreef Gewas het volgende:
[..]
Serieus? Ik kan me nog wel een foto van haar herinneren.
Ik begin zo langzamerhand het idee te krijgen dat de helft van de vrouwen op dit forum een piemel hebben.
Ik moet best vaak om je lachen terwijl je eigenlijk gewoon een raar figuur bent.quote:Op zondag 2 november 2014 16:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik heb hele mooie pruikenkom je een keer spelen
quote:
Link via dm?quote:Op zondag 2 november 2014 15:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Beetje nutteloos om je fotoboek leeg te halen als je vervolgens wel je facebook post.
Hou jij van mannen/vrouwen met piemels?quote:Op zondag 2 november 2014 16:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik heb hele mooie pruikenkom je een keer spelen
Slaap_Zak is een goeie gozahquote:Op zondag 2 november 2014 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik moet best vaak om je lachen terwijl je eigenlijk gewoon een raar figuur bent.
Al is dat niet zozeer negatief bedoeld.
Sharonquote:Op zondag 2 november 2014 16:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wie is die vrouw in jouw UI nou eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |