Sinepedraapquote:Op zondag 2 november 2014 16:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Rosepetals = sinepedraap
Een man die graag een vrouw wilde zijn. Bij nader inziem had ze ook wel een mannelijk gezicht. En erg veel make-up altijd.
okquote:Op zondag 2 november 2014 16:21 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Pics van vera166 ruilen voor pics van rosepetals?
onzin, heb privé met rosepetals gepraat, webcam, allesquote:Op zondag 2 november 2014 16:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Rosepetals = sinepedraap
Een man die graag een vrouw wilde zijn. Bij nader inziem had ze ook wel een mannelijk gezicht. En erg veel make-up altijd.
Yep. Verklaart ook wel waarom ze moeilijk deed over daten.quote:
Oh god.quote:Op zondag 2 november 2014 16:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Yep. Verklaart ook wel waarom ze moeilijk deed over daten.
Yes, I've been there
Ik geloof Sonic eerder dan dat ik jou geloofquote:Op zondag 2 november 2014 16:25 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
onzin, heb privé met rosepetals gepraat, webcam, alles
Ik heb het weer van 2NutZ.quote:Op zondag 2 november 2014 16:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik geloof Sonic eerder dan dat ik jou geloof
En met mij heel FOK!
Ik en vele anderen, geloof me.quote:Op zondag 2 november 2014 16:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja mja, jij wilde met hem/haar/het daten dus.
Hehe. Heb nooit pics gezien dus.quote:Op zondag 2 november 2014 16:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik en vele anderen, geloof me.
zelf wetenquote:Op zondag 2 november 2014 16:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik geloof Sonic eerder dan dat ik jou geloof
En met mij heel FOK!
Ik moet 3 tentamens leren vandaag en ik moet met alle 3 nog beginnen oké. Er is niet veel meer te redden aan mijquote:Op zondag 2 november 2014 16:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ga in godsnaam wat doen met je leven voor je hier ook eindigt als 38 jarige
Dan nog, met jouw uiterlijk zoek je een rijke vent, klaar... en nee die zitten niet op FOK!quote:Op zondag 2 november 2014 16:36 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik moet 3 tentamens leren vandaag en ik moet met alle 3 nog beginnen oké. Er is niet veel meer te redden aan mij
Die liggen niet voor het oprapen. Ik weet ook niet waar ik moet zoeken. Help me out plsquote:Op zondag 2 november 2014 16:36 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dan nog, met jouw uiterlijk zoek je een rijke vent, klaar... en nee die zitten niet op FOK!
Oh nee?quote:Op zondag 2 november 2014 16:36 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dan nog, met jouw uiterlijk zoek je een rijke vent, klaar... en nee die zitten niet op FOK!
Nee ik heb daar geen verstand vanquote:Op zondag 2 november 2014 16:37 schreef vera166 het volgende:
[..]
Die liggen niet voor het oprapen. Ik weet ook niet waar ik moet zoeken. Help me out pls
Heb jij veel geld?quote:Op zondag 2 november 2014 16:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee ik heb daar geen verstand vanik ken alleen losers ... soort zoekt soort denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |