quote:
ja wat is het nouquote:Op zondag 2 november 2014 16:05 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
heb anders zat (sexy) foto's van d'r
een vrouwquote:
ik snap werkelijk niets meer van deze postquote:Op zondag 2 november 2014 16:11 schreef vera166 het volgende:
hoezo weten mensen eigenlijk dat zij een man is
ik roep vrijwel iedere dag dat ik een man ben en er is niemand die het gelooft en zij deed alsof ze een vrouw was maar iedereen denkt dat ze en man is
wtf vaag mijn hersens draaien overuren gr gr
1993quote:Op zondag 2 november 2014 16:11 schreef ntm het volgende:
Het probleem is dat je foboprofiel niet meer kan verwijderen, dan maar leeg houden.
Rose was een vrouwquote:Op zondag 2 november 2014 16:11 schreef vera166 het volgende:
hoezo weten mensen eigenlijk dat zij een man is
ik roep vrijwel iedere dag dat ik een man ben en er is niemand die het gelooft en zij deed alsof ze een vrouw was maar iedereen denkt dat ze en man is
wtf vaag mijn hersens draaien overuren gr gr
ik heb het getypt met het laatste beetje wilskracht wat ik had en heb niet meer de energie om het te vertalen naar begrijpbare taalquote:Op zondag 2 november 2014 16:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik snap werkelijk niets meer van deze post
Care to share?quote:Op zondag 2 november 2014 16:05 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
heb anders zat (sexy) foto's van d'r
zelfs dit snap ik niet meerquote:Op zondag 2 november 2014 16:12 schreef vera166 het volgende:
[..]
ik heb het getypt met het laatste beetje wilskracht wat ik had en heb niet meer de energie om het te vertalen naar begrijpbare taal
Doe eens normaal, je bent toch geen neger?quote:
wie weet wat ik benquote:Op zondag 2 november 2014 16:13 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Doe eens normaal, je bent toch geen neger?
Niet weten dat Vera zwart isquote:Op zondag 2 november 2014 16:13 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Doe eens normaal, je bent toch geen neger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |