Jij lurkte in mijn fobo :squote:Op zondag 2 november 2014 17:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb al een privemapje met jouw foto's op mijn harde schijf
Ik ken er gewoon niet meer.quote:Op zondag 2 november 2014 17:06 schreef Toto69 het volgende:
Voeder beseft zich dat hij beter niet door kan gaan want dan staat het topic zo vol met probleemwijken quotes.
Het is een vrij land, ga je gang.quote:Op zondag 2 november 2014 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
O. Ik kan nog wel een uur of veertig doorgaan.
quote:Op zondag 2 november 2014 17:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is er een fobo waar ik nog niet gelurkt heb, is de vraag.
Jullie voerden een uuro (¤) in waar niemand om gevraagd heeft.quote:Op zondag 2 november 2014 17:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is een vrij land, ga je gang.
Die van mij.quote:Op zondag 2 november 2014 17:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is er een fobo waar ik nog niet gelurkt heb, is de vraag.
Hoe typ je dat euroteken eigenlijk? Die staat bij mij rechtsonder op de 5, maar ik weet niet hoe dat werkt.quote:Op zondag 2 november 2014 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jullie voerden een uuro (¤) in waar niemand om gevraagd heeft.
Zat capuchon jongen in je DM? Dat kwam niet door je icoontje maar je manier van typenquote:Op zondag 2 november 2014 15:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar één dag een vrouwelijk icoontje en toen zaten ze al in m'n DM
Nah, the usual suspectsquote:Op zondag 2 november 2014 17:10 schreef mergbot het volgende:
[..]
Zat capuchon jongen in je DM? Dat kwam niet door je icoontje maar je manier van typen
alt + 5quote:Op zondag 2 november 2014 17:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe typ je dat euroteken eigenlijk? Die staat bij mij rechtsonder op de 5, maar ik weet niet hoe dat werkt.
Niet waar.quote:
Nee werkt hier echt niet.quote:
maar beter ookquote:Op zondag 2 november 2014 15:37 schreef snakelady het volgende:
Ik heb ook geen foto's meer van mezelf in mijn fotoboek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |