0,1%quote:Op zondag 2 november 2014 16:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe hoog schat je m'n kansen in?
Ja.quote:Op zondag 2 november 2014 16:51 schreef Gewas het volgende:
Is dat die vrouw van Within Temptation? Die band heb ik jaaaaaren geleden een keer op Parkpop gezien.
quote:
Kweenie, ze is niet echt geheimzinnig over haar leven buiten FOK! of zoquote:Op zondag 2 november 2014 16:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe hoog schat je m'n kansen in?
Heb je nog tips hoe ik op een (mild) dreigende manier aan zulke gegevens kan komen? Een videoboodschap of zo?quote:
Ik wacht wel even op DP, die is altijd aaahh shabi dus komt wel goed.quote:Op zondag 2 november 2014 16:52 schreef hugecooll het volgende:
Kweenie, ze is niet echt geheimzinnig over haar leven buiten FOK! of zo
Ja, waar hangt DP eigenlijk uit. Frappant wanneer ik hem niet zie postenquote:Op zondag 2 november 2014 16:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wacht wel even op DP, die is altijd aaahh shabi dus komt wel goed.
www.vandale.nlquote:Op zondag 2 november 2014 16:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, waar hangt DP eigenlijk uit. Frappant wanneer ik hem niet zie posten
Nee vraag maar gewoon aan haar.quote:Op zondag 2 november 2014 16:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wacht wel even op DP, die is altijd aaahh shabi dus komt wel goed.
Ik zit hier niet letterlijk 24/7 hè.quote:Op zondag 2 november 2014 16:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, waar hangt DP eigenlijk uit. Frappant wanneer ik hem niet zie posten
Ah daar istie.quote:
Gewoon weg modereren tochquote:Op zondag 2 november 2014 16:55 schreef Peter het volgende:
De kansloze reacties af en toe in de fotoboeken. Waar is de kwaliteit heen?
Hoezo? Frappant kan ook opmerkelijk betekenen. Opmerkelijk als ik hem niet zie posten.quote:Op zondag 2 november 2014 16:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Frappant gebruik je net even anders geloof ik.
Man waar was je nou... ik dacht dat je dood wasquote:Op zondag 2 november 2014 16:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zit hier niet letterlijk 24/7 hè.
Niet? Wtf? Mijn hart wat doe je?quote:Op zondag 2 november 2014 16:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zit hier niet letterlijk 24/7 hè.
Genieten van het mooie weer.quote:Op zondag 2 november 2014 16:55 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Man waar was je nou... ik dacht dat je dood was
Da's alsnog geen Nederlands maar goed.quote:Op zondag 2 november 2014 16:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoezo? Frappant kan ook opmerkelijk betekenen. Opmerkelijk als ik hem niet zie posten.
Nah, men moet kunnen zien hoe kansloos sommigen zijn...quote:Op zondag 2 november 2014 16:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah daar istie.
[..]
Gewoon weg modereren toch
Ik vind dat het gewoon correct Nederlands is. Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Da's alsnog geen Nederlands maar goed.
Wat frappant zeg.quote:Op zondag 2 november 2014 16:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Da's alsnog geen Nederlands maar goed.
Da's dan ook wel weer waar. Jammer dat je geen namen mag noemenquote:Op zondag 2 november 2014 16:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Nah, men moet kunnen zien hoe kansloos sommigen zijn...
Jammer dat het al bijna donker is.quote:
Ja.quote:Op zondag 2 november 2014 16:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Da's dan ook wel weer waar. Jammer dat je geen namen mag noemen
[..]
Jammer dat het al bijna donker is.
quote:Op zondag 2 november 2014 16:57 schreef Gewas het volgende:
Ik bekijk eigenlijk zelden iemands fotoboek. Boeit me niet zo heel veel hoe de Fokkertjes er uitzien.
quote:Op zondag 2 november 2014 16:57 schreef Gewas het volgende:
Ik bekijk eigenlijk zelden iemands fotoboek. Boeit me niet zo heel veel hoe de Fokkertjes er uitzien.
Ik kijk regelmatig, maar lang niet altijd om foto's te zien eigenlijk.quote:Op zondag 2 november 2014 16:57 schreef Gewas het volgende:
Voor de favoriete fokker afdeling?quote:Op zondag 2 november 2014 16:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig, maar lang niet altijd om foto's te zien eigenlijk.
Ook niet. Vaak voor domme reacties eigenlijk. Zo post ik bij user Powerloungen enkel one-liners uit probleemwijken.quote:Op zondag 2 november 2014 16:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voor de favoriete fokker afdeling?
Wat kinderachtig, godverdomme.quote:Op zondag 2 november 2014 16:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ook niet. Vaak voor domme reacties eigenlijk. Zo post ik bij user Powerloungen enkel one-liners uit probleemwijken.
Ge moet een meid zoeken voeder, dan hoeft ge zelf niet meer te trekken.quote:Op zondag 2 november 2014 17:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Godverdomme man, wat kinderachtig.
Ik heb al zo'n lekkere Spaanse.quote:Op zondag 2 november 2014 17:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ge moet een meid zoeken voeder, dan hoeft ge zelf niet meer te trekken.
Da's lekker jongen. Lekker mager ding. Jij weet niet wat lekker is.quote:Op zondag 2 november 2014 17:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n lekkere Spaanse.
Ik weet dat ik fout zat, maar ik heb gezeten, dus ze moet niet zo zeiken.quote:Op zondag 2 november 2014 17:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Da's lekker jongen. Lekker mager ding. Jij weet niet wat lekker is.
En als ik nog bereid ben ga je d'r DADELIJK nog inquote:Op zondag 2 november 2014 17:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet dat ik fout zat, maar ik heb gezeten, dus ze moet niet zo zeiken.
Voor mij is het een complete obsessie.quote:Op zondag 2 november 2014 16:57 schreef Gewas het volgende:
Ik zie je nooit in mijn foboquote:Op zondag 2 november 2014 17:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Voor mij is het een complete obsessie.
Serieus?quote:Op zondag 2 november 2014 17:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Voor mij is het een complete obsessie.
Jij lurkte in mijn fobo :squote:Op zondag 2 november 2014 17:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb al een privemapje met jouw foto's op mijn harde schijf
Ik ken er gewoon niet meer.quote:Op zondag 2 november 2014 17:06 schreef Toto69 het volgende:
Voeder beseft zich dat hij beter niet door kan gaan want dan staat het topic zo vol met probleemwijken quotes.
Het is een vrij land, ga je gang.quote:Op zondag 2 november 2014 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
O. Ik kan nog wel een uur of veertig doorgaan.
quote:Op zondag 2 november 2014 17:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is er een fobo waar ik nog niet gelurkt heb, is de vraag.
Jullie voerden een uuro (¤) in waar niemand om gevraagd heeft.quote:Op zondag 2 november 2014 17:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is een vrij land, ga je gang.
Die van mij.quote:Op zondag 2 november 2014 17:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is er een fobo waar ik nog niet gelurkt heb, is de vraag.
Hoe typ je dat euroteken eigenlijk? Die staat bij mij rechtsonder op de 5, maar ik weet niet hoe dat werkt.quote:Op zondag 2 november 2014 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jullie voerden een uuro (¤) in waar niemand om gevraagd heeft.
Zat capuchon jongen in je DM? Dat kwam niet door je icoontje maar je manier van typenquote:Op zondag 2 november 2014 15:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar één dag een vrouwelijk icoontje en toen zaten ze al in m'n DM
Nah, the usual suspectsquote:Op zondag 2 november 2014 17:10 schreef mergbot het volgende:
[..]
Zat capuchon jongen in je DM? Dat kwam niet door je icoontje maar je manier van typen
alt + 5quote:Op zondag 2 november 2014 17:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe typ je dat euroteken eigenlijk? Die staat bij mij rechtsonder op de 5, maar ik weet niet hoe dat werkt.
Niet waar.quote:
Nee werkt hier echt niet.quote:
maar beter ookquote:Op zondag 2 november 2014 15:37 schreef snakelady het volgende:
Ik heb ook geen foto's meer van mezelf in mijn fotoboek.
ik denk ctrl+alt+5quote:
Ik ook.quote:Op zondag 2 november 2014 17:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik zit op een desktop hèwindows 7
Ja dat werkt wel.quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 17:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh tering, ja ik vergeet helemaal dat ik ook automatisch ctrl indruk ja
Kan gebeuren mattie.quote:
Dit is wel de domste vraag van vandaag...quote:Op zondag 2 november 2014 17:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe typ je dat euroteken eigenlijk? Die staat bij mij rechtsonder op de 5, maar ik weet niet hoe dat werkt.
Laat mij.quote:Op zondag 2 november 2014 17:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dit is wel de domste vraag van vandaag...
Als je in de veronderstelling bent dat ik dik ben heb je nooit in mijn fotoboek gekeken toen er nog wel foto's in stonden.quote:Op zondag 2 november 2014 17:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ze moet ook figuurlijk een dikke huid krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |