Het haaktopic, kleuren voor volwassenen, breitopic, show-hier-je-kleine-creaties, naaien tot we erbij neervallenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar in CRE?Ik heb je daar nog nooit zien posten
Vooral erg flauw.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Jammer welFP kom ik sinds de vernieuwing wat minder maar op het forum ben ik nog elke dag te vinden. Was niet om mezelf een veer in de kont te steken, meer een punt van herkenning.
Oh het haaktopic kijk ik wel regelmatig, misschien moet ik eens wat beter op de namen gaat lettenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Het haaktopic, kleuren voor volwassenen, breitopic, show-hier-je-kleine-creaties, naaien tot we erbij neervallen
[..]
Dat kan ik me voorstellen dat dat niet leuk isquote:Vooral erg flauw.
Er zitten echt uren werk in dat boek en nu kan ik hem zelf niet eens bijhouden
daar heb je wel gelijk inquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik faal
Maar het blijft lellik dus puh!
Jij denkt bij mij aan frikandellen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:37 schreef Muck het volgende:
En nu heb ik zin in een frikandel speciaal
Ik heb het verder niet zo gevolgd, wat is er precies gebeurd? Mag je het niet meer uitbreiden?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Vooral erg flauw.
Er zitten echt uren werk in dat boek en nu kan ik hem zelf niet eens bijhouden
Oeh, lekkerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:37 schreef Muck het volgende:
ik heb net 2 harde broodjes met kaas opquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:37 schreef Muck het volgende:
Harde broodjes met kaas, ham en komkommerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb net 2 harde broodjes met kaas op
Ah ja, in het borduurtopic post ik sporadisch meequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh het haaktopic kijk ik wel regelmatig, misschien moet ik eens wat beter op de namen gaat letten![]()
Ik post zelf veel in het borduurtopic
[..]
Dat kan ik me voorstellen dat dat niet leuk is
Jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij denkt bij mij aan frikandellen?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ah ja, in het borduurtopic post ik sporadisch mee
[..]
Ja
Nee, bij de TT
Schattig cactusjequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik post sporadisch mee in het haaktopic, mijn speldencactusje staat nu in de OP
Wel hè?quote:
Sterkte en eetsmakelijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:48 schreef Muck het volgende:
Ik ga maar eens wat brood smeren.
Ik heb zo'n zeldzaam kuthumeur dat ik maar achter mijn laptop vandaan ga
Wie niet?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij denkt bij mij aan frikandellen?
Ik denk eigenlijk niet zo vaak aan frikandellenquote:
Smakelijk. Enquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:48 schreef Muck het volgende:
Ik ga maar eens wat brood smeren.
Ik heb zo'n zeldzaam kuthumeur dat ik maar achter mijn laptop vandaan ga
Creatief hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel hè?![]()
Ik was het zat dat ik steeds m'n naald moest zoeken bij het borduren, en ik had nog een paar van die mini-potjes staan, en ik had ook de wol en vulling enzo dus toen heb ik deze even snel gemaakt![]()
1. Jouw scriptje is gewoon kut dat hij besloten fora niet teltquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben je nog steeds boos vanwege de drie missende posts?
Op een tijgerbolquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:37 schreef Muck het volgende:
heb je gezien wat ik aan het borduren ben?quote:
Hoe is het?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet zo vaak aan frikandellen![]()
hoi David
Tijgerbollenquote:
Goed hoorquote:
Ik weetquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
1. Jouw scriptje is gewoon kut dat hij besloten fora niet telt
Redelijk. Ben al drie weken aan het niezen, tranende ogen, geirriteerde keel en alles daaromheenquote:
Nog niet. Zal zo ff checken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
heb je gezien wat ik aan het borduren ben?
Hooikoorts?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Redelijk. Ben al drie weken aan het niezen, tranende ogen, geirriteerde keel en alles daaromheen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Redelijk. Ben al drie weken aan het niezen, tranende ogen, geirriteerde keel en alles daaromheen
daar ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
1. Jouw scriptje is gewoon kut dat hij besloten fora niet telt
Hooikoorts in eind-oktober?quote:
Geen idee, ik hoop t maandag te horen bij de huisartsquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:55 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Een hardnekkige verkoudheid of een allergie oid?![]()
Dat forum waar jij op doelt zou meegenomen kunnen worden (net als ABO), moet er dan echter wel voor zorgen dat de inhoud van de posts niet in Mycroft terechtkomtquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens![]()
maar als die erbij komen kom ik wel heel vaak in de top 10
Kan hoor. Mijn vader heeft jarenlang gehad dat hij eigenlijk alleen nergens last van had als het vroor. De rest van het jaar moest hij toch echt pilletjes slikken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hooikoorts in eind-oktober?
Had t wel dit jaar maar mn pilletjes zijn nu op.
Maandag huisartsafspraak
Vandaar de piquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hooikoorts in eind-oktober?
Had t wel dit jaar maar mn pilletjes zijn nu op.
Maandag huisartsafspraak
Ik had er gister 497, +2 in crewfora en dan mist er nog een.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens![]()
maar als die erbij komen kom ik wel heel vaak in de top 10
Waar doel je op lieve schat?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:58 schreef Muck het volgende:
Is dit iets voor één van jullie?
app/dm/pm me gerust
Sorryquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had er gister 497, +2 in crewfora en dan mist er nog een.
Maar tooltje van arcee zei dat ik er 500 had
Wat is iets voor ons?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:58 schreef Muck het volgende:
Is dit iets voor één van jullie?
app/dm/pm me gerust
* essnhills lapt bondage weer op met Duct tapequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in je. Je hebt gefaald
* d4v1d stampt bondage de grond in
Als ik het kon fixen deed ik hetquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in je. Je hebt gefaald
* d4v1d stampt bondage de grond in
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
* essnhills lapt bondage weer op met Duct tape
Duct tape fixes everything
Nee joh was niet lullig bedoeld hequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Als ik het kon fixen deed ik hetHelaas gaat het er op dit moment ook niet in zitten om het script binnen het FOK! domein te gaan draaien, er zijn andere zaken die momenteel voorrang hebben.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:01 schreef d4v1d het volgende:
Nee, bondage is een geweldige user hoor
Wat ook nog kan os dat arcee faalthij moet van alle profielen de postcount ophalen bij middennacht. Lan zijn dat dat wel 5 minuten duurt en ik om 00:04 pas bekeken wordt.
quote:
quote:
Ik weet. Echter zou het wel een stuk beter zijn om het gewoon hier te draaien. Hebben we destijds ook met de zoekfunctie gedaan. Ok, heb hem wel herschreven maar de backend is hetzelfde als wat ik toen gebruikte.quote:
Kijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:04 schreef bondage het volgende:
[..]
We kunnen er 3 extra posts bij plakken.
GC / Dagcijfers #233quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
KijkZelfs digitaal kan duct tape alles fixen
Misschien is dat iets voor je nieuwe account?Digital tape oid?
Lekkerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:05 schreef Takaiki het volgende:
Straks gewoon chinese kippensoep bij de lunsj
Lief, maar niets voor mij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:07 schreef Muck het volgende:
Moet ik wel het linkje plakken ja![]()
Dit: FHF / [AANGEBODEN] Kaartjes voor het NK afstanden op 1 november
quote:
Check ditquote:
En tomaat en ei en slaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Harde broodjes met ham en komkommer
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:07 schreef Muck het volgende:
Niet om de pret te verpesten, maar e-tickets mochten toch niet?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:07 schreef Muck het volgende:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Hopelijk is d4v1d nu ook weer blij
Teamwork ditquote:
Rollen ipv trollenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rollen ipv trollenDe T is er afgerold
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In V&A ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet om de pret te verpesten, maar e-tickets mochten toch niet?
Nee hoorquote:
Werkwerkwekr ze nogquote:
Dat heeft niks met de inhoud van die post te maken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar, maar: vrijdag 31 oktober 2014 13:33
Jawel, omdat niet Moggequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat heeft niks met de inhoud van die post te maken.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Jawel, omdat niet Mogge
Maar ja, het is maar hoe je het bekijkt. Heb je een late dienst?
10 jaar gelden danquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Heeft in een dronken bui vast zijn klok 3 ipv 1 uur verzet.
Of zijn klok loopt gewoon achter. In der loop der jaren zou hier een verschil van 2 uur ontstaan kunnen zijn. Nu de klok recent is teruggezet is dat 3 gewordenquote:
quote:Mogge![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:21 schreef Bos81 het volgende:
Net terug van het kantoor. Begeleidster met haar 2.5 maanden oude baby op bezoek![]()
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat recent jouw mogguh in de middag een echte welgemeende mogguh wasquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:17 schreef MPG het volgende:
Niet weten dat ik al jáááááren onafhankelijk van het tijdstip, ALTIJD mijn entree in KSC maak met een traditioneel
[..]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:21 schreef Bos81 het volgende:
Net terug van het kantoor. Begeleidster met haar 2.5 maanden oude baby op bezoek![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat recent jouw mogguh in de middag een echte welgemeende mogguh was
*duct tape aangeeftquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd welk nieuws er maandag op mijn werk te melden is. Vliezen van een collega zijn gisteren gebroken.
Ik denk dat in dit geval WD40 misschien een betere oplossing is als er maandag nog geen nieuws isquote:
Sorryquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:17 schreef MPG het volgende:
Niet weten dat ik al jáááááren onafhankelijk van het tijdstip, ALTIJD mijn entree in KSC maak met een traditioneel
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat in dit geval WD40 misschien een betere oplossing is als er maandag nog geen nieuws is
TMIquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik kom hier niet zo vaak. Ess deed mij aantrekken enzo
heb je logging aan staan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Zolang Sherlock kapoet is zal ik deze blijven updaten.
Ja deze enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja deze enzo
[ afbeelding ]Je mag niet hotlinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik zal wijselijk mijn mond houden en me niets van deze opmerking aantrekken.quote:
Kind is al anderhalve week te laat dus hou de duct tape maar bij je!quote:
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat in dit geval WD40 misschien een betere oplossing is als er maandag nog geen nieuws is
De url van het plaatje hier neerzettenquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
De url van het plaatje hier neerzetten. (tussen img tags)
Een variant van hetzelfde plaatje iddquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:31 schreef MPG het volgende:
Maar ik denk dat het deze moet wezen:
[ afbeelding ]
Jij zet het goed neer, de eigenaar van de site waar het plaatje vandaan komt vind het echter niet zo leuk dat je er direct naar linktquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:33 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Maar dat is toch hoe je plaatjes hier neer moet zetten
Je zoekt een plaatje, en dan rechtermuisknop, afbeeldings-URL kopiëren klikken en dat tussen img / img zetten
Oh. Okéquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij zet het goed neer, de eigenaar van de site waar het plaatje vandaan komt vind het echter niet zo leuk dat je er direct naar linkt
Voordat je het post zie je geen verschil. En doordat het plaatje in de meeste gevallen in je cache staat zie je het zelf ook niet altijd nadat je het gepost hebt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh. Oké![]()
Maar hoe kun je dat verschil dan zien
Ja, maar sommige plaatjeseigenaren zijn daar niet van gediend, en die laten dan een ander plaatje zien als je dat doetquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:33 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Maar dat is toch hoe je plaatjes hier neer moet zetten
Je zoekt een plaatje, en dan rechtermuisknop, afbeeldings-URL kopiëren klikken en dat tussen img / img zetten
Ohquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Voordat je het post zie je geen verschil. En doordat het plaatje in de meeste gevallen in je cache staat zie je het zelf ook niet altijd nadat je het gepost hebt.
Lekker handig dan als ik zelf wel het juiste plaatje zie hierquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar sommige plaatjeseigenaren zijn daar niet van gediend, en die laten dan een ander plaatje zien als je dat doet.
Enige wat je kunt doen is het plaatje preventief ergens anders uploaden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh![]()
Dus je kan er dus eigenlijk niks aan doen?
Maar dat duurt zo langquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Enige wat je kunt doen is het plaatje preventief ergens anders uploaden.
Eens, is onhandigquote:
Ohquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Eens, is onhandig![]()
Ik heb om die reden een script op mijn server draaien waar ik alleen een url in hoef te zetten. Script ript plaatje en genereert nieuwe linjk welke ik kan posten.
Tegenwoordig zijn er niet veel meer die het niet toestaan. Is echt een beetje een 2001 dingetje, toen bandbreedte nog schaars was.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Naja, dit is de eerste keer dat dit me gebeurt (waar ik van weet dan tenminste, ik heb dit nl nog nooit eerder gehoord) dus blijkbaar post ik niet zoveel plaatjes waar eigenaren dat niet willen
Okequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er niet veel meer die het niet toestaan. Is echt een beetje een 2001 dingetje, toen bandbreedte nog schaars was.
nee niksquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Buiten de standaardlogs die door de server worden bijgehouden niet. Hoezo?
De eerste request kan ik sowieso niet terugzien in de logs omdat het via de post verzonden wordt. Indien je meerdere pagina's gaat bekijken wel maar doe ik niet, het boeit me niet waar mensen op zoeken. Enige wat wordt bijgehouden en ik ook bekijk zijn de referers, daar is echter niet aan te zien waar users op zoeken.quote:
mocht je log vollopen, ik was het nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:44 schreef bondage het volgende:
[..]
De eerste request kan ik sowieso niet terugzien in de logs omdat het via de post verzonden wordt. Indien je meerdere pagina's gaat bekijken wel maar doe ik niet, het boeit me niet waar mensen op zoeken. Enige wat wordt bijgehouden en ik ook bekijk zijn de referers, daar is echter niet aan te zien waar users op zoeken.
Dat vollopen zal wel meevallen, tijdje geleden een nieuwe server neergezet, zal het aan moeten kunnenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mocht je log vollopen, ik was het niet
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mocht je log vollopen, ik was het niet
Ik heb wel eens geprobeerd Shaggy te verstaan, maar zelfs met de tekst er naast is hij niet te volgenquote:
Ja!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar sommige plaatjeseigenaren zijn daar niet van gediend, en die laten dan een ander plaatje zien als je dat doet.
Zelfs Erik Hulzebosch is verstaanbaar tov Shaggyquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd Shaggy te verstaan, maar zelfs met de tekst er naast is hij niet te volgen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Gejankt van het lachen heb ik toen een hotlink ipv een bordje ravioli een goatse liet zien.![]()
![]()
![]()
![]()
En de poster snapte er niks van, want de ravioli zat in haar cache.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:35 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Volgens mij had Toek dat ook een keer.
quote:
Ik heb het al een dagquote:
have fun catquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:14 schreef Cat22 het volgende:
Katten voeren, auto inladen en off!
Tot over een dag of twee
geniet er vanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:14 schreef Cat22 het volgende:
Katten voeren, auto inladen en off!
Tot over een dag of twee
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag een lokpost in een ander topic
dan ga je lekker naar bedje toequote:
ik kan op m'n bureau gaan liggen, collega's zijn toch al naar huisquote:
Nou danquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan op m'n bureau gaan liggen, collega's zijn toch al naar huis
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:53 schreef Muck het volgende:
Het gaat niet goed met ome Muck![]()
Maandag moet hij alweer terug naar het ziekenhuis
Heb je je om laten bouwen ?quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:01 schreef DaMart het volgende:
Anders ben ik gewoon even gepwn'ed door de NS gisteren.
Miste door vertraging aansluiting op Amsterdam, trein van half uur later reed iets te hard door, waardoor ik maar 29 minuten te laat kwam op bestemming en dus geen gtbv kan indienen.
NSquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:01 schreef DaMart het volgende:
Anders ben ik gewoon even gepwn'ed door de NS gisteren.
Miste door vertraging aansluiting op Amsterdam, trein van half uur later reed iets te hard door, waardoor ik maar 29 minuten te laat kwam op bestemming en dus geen gtbv kan indienen.
Altijd, en zeker dáárquote:
have fun bunnyquote:
dan ook nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:18 schreef essnhills het volgende:
Wat moet dat Trick or Treat gebeuren hier?Kom maar lekker op 11 november
Neuj hier in Delft komen ze ook niet met Sint Maarten, maar bij mijn ouders wel hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan ook niet
zag toen ik naar huis reed wel een paar kinderen langs de deren gaan. hier nog niets geweest
11-11 is hier het begin van het carnavals seizoen. niet snoepjesbedeltijdquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neuj hier in Delft komen ze ook niet met Sint Maarten, maar bij mijn ouders wel hoorIk ben er ook mee opgegroeid
![]()
Dus daarom, als je zonodig langs de deuren moet voor snoepjes dan kom je maar lekker met Sint Maarten
Tja, Carnaval hebben wij dan weer nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
11-11 is hier het begin van het carnavals seizoen. niet snoepjesbedeltijd
al is er dan wel een lampionnenoptocht geloof ik
halloween moeten ze gewoon lekker in murica latenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tja, Carnaval hebben wij dan weer niet
En jij bent natuurlijk uiterst braaf en hoort niet bij die drie.quote:
Goed hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:17 schreef Buurpoes het volgende:
Goedenavond
Hoe gaat het met u allemaal?
Hier wel goed en daar?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:17 schreef Buurpoes het volgende:
Goedenavond
Hoe gaat het met u allemaal?
Pepernoten tiramisu? Dat klinkt goed!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:22 schreef essnhills het volgende:
Nou![]()
Ik wás de keuken aan het opruimen na het slagveld dat pepernoten tiramisu heet, maar toen werd ik onderbroken door die kinderen en daarna kwam ik hier klagen en nu heb ik geen zin meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
* Bos81 stapt in zijn straaljager en vliegt naar Essjequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Ik heb net zelf mini-pizza's gemaakt en ik ben ze aan het eten
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Pepernoten tiramisu? Dat klinkt goed!!!Stiekem kruidnoten iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik was errug laat thuis en heb dus maar koelverse pizsa's in de oven gemikt. Biertje erbij...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Ik heb net zelf mini-pizza's gemaakt en ik ben ze aan het eten
Peperkruidnotentiramisu als toetjequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
* Bos81 stapt in zijn straaljager en vliegt naar Essje
Ja dat kan ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik was errug laat thuis en heb dus maar koelverse pizsa's in de oven gemikt. Biertje erbij...
Ik ga er zo eerst eentje proeven als ik klaar ben met m'n pizzaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als je het recept deelt, wordt de vergissing je vergeven.
Buurkitten kon echt niet langer wachten. En de file was nou eenmaal niet korter.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:22 schreef Bos81 het volgende:
http://thuis.verstegen.nl(...)sagne-melanzane.html
Dit had ik vandaag, ook erg lekker en erg simpel te maken.
En het kan ook best zonder die kruiden...![]()
![]()
Whehe, begrijpelijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Buurkitten kon echt niet langer wachten. En de file was nou eenmaal niet korter.
of ik had oma met de afwas moeten laten zitten
niet echt, maar ik met een beetje wakker blijven. wil wel nog een biertje gaan drinken vandaagquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Niet heel gek, op vrijdagavond, toch?
ik ben nog steeds liefquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:35 schreef essnhills het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je ooit, vroeger toen je nog lief en onschuldig was, een spannende film hebt gezien maar die je later echt nergens terug kon vinden? En dat je het dan ineens tegenkomt als een aflevering van de serie die je op dat moment aan het kijken bent?
Niet meer onschuldig?quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, heb 1 keer in de cel gezeten
En toen was de rondleiding afgelopen en moest je weer naar huis?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, heb 1 keer in de cel gezeten
laten we het daar op houdenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
En toen was de rondleiding afgelopen en moest je weer naar huis?
Ik was vroeger niet lief en onschuldig, maar inmiddels ben ik gerehabiliteerdquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:35 schreef essnhills het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je ooit, vroeger toen je nog lief en onschuldig was, een spannende film hebt gezien maar die je later echt nergens terug kon vinden? En dat je het dan ineens tegenkomt als een aflevering van de serie die je op dat moment aan het kijken bent?
Ik ben ook best braaf nuquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was vroeger niet lief en onschuldig, maar inmiddels ben ik gerehabiliteerd
Ik maak zo een HJ weizener open. Eerst de vaatwasser leeg en in ruimen..quote:
Snel er achteraan gooien danquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:58 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat er nog iets meer kruidnootjes in de tiramisu kunnen, maar hij was wel lekker
Whehequote:
preciesquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
En jij bent natuurlijk uiterst braaf en hoort niet bij die drie.
*kuch* recept? *kuch*quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehe![]()
Meh, het was gelukkig pas een testronde
Ik heb deze gebruiktquote:
Mijn variant is met ricotta in plaats van mascarpone. Dat geeft een minder 'zwaar' resultaat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb deze gebruikt
http://www.laurasbakery.nl/snelle-tiramisu/
en dan de lange vingers vervangen door pepernotenkruidnoten
Maar ik ga ook nog wat andere varianten proberen
Oké,quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn variant is met ricotta in plaats van mascarpone. Dat geeft een minder 'zwaar' resultaat.
Ik heb het vroeger wel gevolgd ooit. Maar dan hebben we over de tijd dat Verstappen nog in een Benneton wedstrijden uitreed en ene Olivier Panis vanuit het niets een GP won..quote:
Volgens seizoen kun je weer Verstappen kijkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger wel gevolgd ooit. Maar dan hebben we over de tijd dat Verstappen nog in een Benneton wedstrijden uitreed en ene Olivier Panis vanuit het niets een GP won..
Dan ga ik snachts en sochtends to the Maxquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens seizoen kun je weer Verstappen kijken
Ditoquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan ga ik snachts en sochtends to the Max
Nee, drank erdoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké,En dan voor de rest op dezelfde manier?
Dus met slagroom ipv eieren?
Oeh, tell me the last onequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, drank erdoor.en koffie en suiker.
En voor buurkitten hazelnootpasta
Voor drie toetjes: 1 bak ricotta (250 gram). Een klein schepje daarvan in een maatbeker, eetlepel hazelnootpasta en een zakje vanillesuiker erdoor, even kloppen. Mijn uk wenst geen (in melk geweekte) chocoladekoekjes onderin, dus die laat ik achterwege.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh, tell me the last one
En 10 jarige blonde krollenbol eet ook mee namelijk
En koffie en suiker zit er bij die van mij ook door
Thnxquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Voor drie toetjes: 1 bak ricotta (250 gram). Een klein schepje daarvan in een maatbeker, eetlepel hazelnootpasta en een zakje vanillesuiker erdoor, even kloppen. Mijn uk wenst geen (in melk geweekte) chocoladekoekjes onderin, dus die laat ik achterwege.
De rest van de ricotta opkloppen met koffielikeur/kruidenlikeur, een klein beetje koffie en twee eetlepels suiker. Onderin de bakjes gaan cantucci, in koffie geweekt. Bovenop fijn gehakte chocolade. Voor buurkitten smarties.
Wat wel belangrijk is bij dit recept: de ricotta moet genoeg gezoet zijn. Dus proeven en eventueel meer suiker toevoegen.
Oh, beduidend minder dan 1/3 van het bakje, want zoveel eet hij niet. Ik denk zo ongeveer 2-3 eetlepels. Voor drie (bijna) volwassenen zou ik het bakje in drie gelijke delen doen, maar een kind van vier eet nog niet zoveel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thnx![]()
Hoeveel is een klein schepje ricotta?iets tussen een theelepel en een eetlepel in oid?
QFTquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:47 schreef Bos81 het volgende:
Het voelt hier als of het al 23.30 is...![]()
Okequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oh, beduidend minder dan 1/3 van het bakje, want zoveel eet hij niet. Ik denk zo ongeveer 2-3 eetlepels. Voor drie (bijna) volwassenen zou ik het bakje in drie gelijke delen doen, maar een kind van vier eet nog niet zoveel.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:23 schreef DaMart het volgende:
Schrijven is wel een bezigheid die je op lijstjes van de AIVD en NSA kan krijgen... mijn research naar achtereenvolgens vergiftiging met arseen, ethanol en cyanide zal vast wat alarmbellen doen rinkelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:32 schreef crv het volgende:
ow weer terug, het heen en weer open naar de keuken heeft zijn aandacht getrokken
Jij hebt geen Keeshond maar een Kaashond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Golden Edammer?
Of toch een Cheesehuahua?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt geen Keeshond maar een Kaashond?
Een Golden Edammer?
Of toch een Cheesehuahua?
quattro fordoggi?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:36 schreef crv het volgende:
[..]Joey heeft idd een "kaasverslaving"
![]()
Joey is een mix, dus waarschijnlijk cheesetekbrador of zo
B'soirquote:
quote:
als mijn vrouw idd die pizza heeft zit ie nog net niet schootquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:39 schreef crv het volgende:
[..]
als mijn vrouw idd die pizza heeft zit ie nog net niet schoot
Je had deze nog nooit gezien ?quote:
Jawelquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:44 schreef crv het volgende:
[..]
Je had deze nog nooit gezien ?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:44 schreef crv het volgende:
[..]
Je had deze nog nooit gezien ?
[ afbeelding ]
overigens is Joey de laatste tijd erg aanhankelijk, zodra ik op de bank zit komt ie bij me zitten op de bank. en door de weeks als ik 's avonds na werk thuis kom loopt i continue achter me aan tot we zijn wezen wandelenquote:
ik heb net nog maar een flesje opengetrokken, maar eigenlijk zit er al genoeg inquote:
kan je je bed nog vinden?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:52 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb net nog maar een flesje opengetrokken, maar eigenlijk zit er al genoeg in
nog wel......denk ikquote:
Ik zou beginnen met zoeken in de badkamer en kijken of hij uit de douchekop komt als je de koude kraan openzet. Zo niet, dan vind je het daarna wel snel, denk ikquote:
D. en door de drank heenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij was door de drank heen, dus hij moest ergens nog een fles vandaan halen.
die is lekkuuurrrrrrrrr. heb er vorige week een paar gekregenquote:
quote:
maar het is nog oktober nuquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Correct
En die slaan we in november over
rest verzegelen en tot volgende maand bewarenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, maar om vanavond nog een hele fles achterover te gooien vond ik wat overdreven
Dat kan ik nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
rest verzegelen en tot volgende maand bewaren
Dus koop je weer een nieuwequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Fout, helaas
Koop steeds maar 1 fles, en die's gelijk weer leeg
Zolang je creditkaartgegevens geen schimmige deals laat zien, schijnt het mee te vallen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:23 schreef DaMart het volgende:
Schrijven is wel een bezigheid die je op lijstjes van de AIVD en NSA kan krijgen... mijn research naar achtereenvolgens vergiftiging met arseen, ethanol en cyanide zal vast wat alarmbellen doen rinkelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
er is vast wel iemand die het wil bewarenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan ik nietAls ik iets heb moet het op
k koop altijd dozen tegelijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan ik nietAls ik iets heb moet het op
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er is vast wel iemand die het wil bewaren
Ik las pizzabezorger-ontmaagdingquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:13 schreef D. het volgende:
Ik denk dat ik zo mijn pizzaburger-ontmaagding nog ga beleven
Dirty mind...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las pizzabezorger-ontmaagding![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |