dan ga je lekker naar bedje toequote:
ik kan op m'n bureau gaan liggen, collega's zijn toch al naar huisquote:
Nou danquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan op m'n bureau gaan liggen, collega's zijn toch al naar huis
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:53 schreef Muck het volgende:
Het gaat niet goed met ome Muck![]()
Maandag moet hij alweer terug naar het ziekenhuis
Heb je je om laten bouwen ?quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:01 schreef DaMart het volgende:
Anders ben ik gewoon even gepwn'ed door de NS gisteren.
Miste door vertraging aansluiting op Amsterdam, trein van half uur later reed iets te hard door, waardoor ik maar 29 minuten te laat kwam op bestemming en dus geen gtbv kan indienen.
NSquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:01 schreef DaMart het volgende:
Anders ben ik gewoon even gepwn'ed door de NS gisteren.
Miste door vertraging aansluiting op Amsterdam, trein van half uur later reed iets te hard door, waardoor ik maar 29 minuten te laat kwam op bestemming en dus geen gtbv kan indienen.
Altijd, en zeker dáárquote:
have fun bunnyquote:
dan ook nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:18 schreef essnhills het volgende:
Wat moet dat Trick or Treat gebeuren hier?Kom maar lekker op 11 november
Neuj hier in Delft komen ze ook niet met Sint Maarten, maar bij mijn ouders wel hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan ook niet
zag toen ik naar huis reed wel een paar kinderen langs de deren gaan. hier nog niets geweest
11-11 is hier het begin van het carnavals seizoen. niet snoepjesbedeltijdquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neuj hier in Delft komen ze ook niet met Sint Maarten, maar bij mijn ouders wel hoorIk ben er ook mee opgegroeid
![]()
Dus daarom, als je zonodig langs de deuren moet voor snoepjes dan kom je maar lekker met Sint Maarten
Tja, Carnaval hebben wij dan weer nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
11-11 is hier het begin van het carnavals seizoen. niet snoepjesbedeltijd
al is er dan wel een lampionnenoptocht geloof ik
halloween moeten ze gewoon lekker in murica latenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tja, Carnaval hebben wij dan weer niet
En jij bent natuurlijk uiterst braaf en hoort niet bij die drie.quote:
Goed hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:17 schreef Buurpoes het volgende:
Goedenavond
Hoe gaat het met u allemaal?
Hier wel goed en daar?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:17 schreef Buurpoes het volgende:
Goedenavond
Hoe gaat het met u allemaal?
Pepernoten tiramisu? Dat klinkt goed!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:22 schreef essnhills het volgende:
Nou![]()
Ik wás de keuken aan het opruimen na het slagveld dat pepernoten tiramisu heet, maar toen werd ik onderbroken door die kinderen en daarna kwam ik hier klagen en nu heb ik geen zin meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
* Bos81 stapt in zijn straaljager en vliegt naar Essjequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Ik heb net zelf mini-pizza's gemaakt en ik ben ze aan het eten
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Pepernoten tiramisu? Dat klinkt goed!!!Stiekem kruidnoten iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik was errug laat thuis en heb dus maar koelverse pizsa's in de oven gemikt. Biertje erbij...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Ik heb net zelf mini-pizza's gemaakt en ik ben ze aan het eten
Peperkruidnotentiramisu als toetjequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
* Bos81 stapt in zijn straaljager en vliegt naar Essje
Ja dat kan ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik was errug laat thuis en heb dus maar koelverse pizsa's in de oven gemikt. Biertje erbij...
Ik ga er zo eerst eentje proeven als ik klaar ben met m'n pizzaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als je het recept deelt, wordt de vergissing je vergeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |