Ja dat kan ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik was errug laat thuis en heb dus maar koelverse pizsa's in de oven gemikt. Biertje erbij...
Ik ga er zo eerst eentje proeven als ik klaar ben met m'n pizzaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als je het recept deelt, wordt de vergissing je vergeven.
Buurkitten kon echt niet langer wachten. En de file was nou eenmaal niet korter.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:22 schreef Bos81 het volgende:
http://thuis.verstegen.nl(...)sagne-melanzane.html
Dit had ik vandaag, ook erg lekker en erg simpel te maken.
En het kan ook best zonder die kruiden...![]()
![]()
Whehe, begrijpelijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Buurkitten kon echt niet langer wachten. En de file was nou eenmaal niet korter.
of ik had oma met de afwas moeten laten zitten
niet echt, maar ik met een beetje wakker blijven. wil wel nog een biertje gaan drinken vandaagquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Niet heel gek, op vrijdagavond, toch?
ik ben nog steeds liefquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:35 schreef essnhills het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je ooit, vroeger toen je nog lief en onschuldig was, een spannende film hebt gezien maar die je later echt nergens terug kon vinden? En dat je het dan ineens tegenkomt als een aflevering van de serie die je op dat moment aan het kijken bent?
Niet meer onschuldig?quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, heb 1 keer in de cel gezeten
En toen was de rondleiding afgelopen en moest je weer naar huis?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, heb 1 keer in de cel gezeten
laten we het daar op houdenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
En toen was de rondleiding afgelopen en moest je weer naar huis?
Ik was vroeger niet lief en onschuldig, maar inmiddels ben ik gerehabiliteerdquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:35 schreef essnhills het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je ooit, vroeger toen je nog lief en onschuldig was, een spannende film hebt gezien maar die je later echt nergens terug kon vinden? En dat je het dan ineens tegenkomt als een aflevering van de serie die je op dat moment aan het kijken bent?
Ik ben ook best braaf nuquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was vroeger niet lief en onschuldig, maar inmiddels ben ik gerehabiliteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |