Als ik het kon fixen deed ik hetquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in je. Je hebt gefaald
* d4v1d stampt bondage de grond in
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
* essnhills lapt bondage weer op met Duct tape
Duct tape fixes everything
Nee joh was niet lullig bedoeld hequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Als ik het kon fixen deed ik hetHelaas gaat het er op dit moment ook niet in zitten om het script binnen het FOK! domein te gaan draaien, er zijn andere zaken die momenteel voorrang hebben.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:01 schreef d4v1d het volgende:
Nee, bondage is een geweldige user hoor
Wat ook nog kan os dat arcee faalthij moet van alle profielen de postcount ophalen bij middennacht. Lan zijn dat dat wel 5 minuten duurt en ik om 00:04 pas bekeken wordt.
quote:
quote:
Ik weet. Echter zou het wel een stuk beter zijn om het gewoon hier te draaien. Hebben we destijds ook met de zoekfunctie gedaan. Ok, heb hem wel herschreven maar de backend is hetzelfde als wat ik toen gebruikte.quote:
Kijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:04 schreef bondage het volgende:
[..]
We kunnen er 3 extra posts bij plakken.
GC / Dagcijfers #233quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
KijkZelfs digitaal kan duct tape alles fixen
Misschien is dat iets voor je nieuwe account?Digital tape oid?
Lekkerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:05 schreef Takaiki het volgende:
Straks gewoon chinese kippensoep bij de lunsj
Lief, maar niets voor mij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:07 schreef Muck het volgende:
Moet ik wel het linkje plakken ja![]()
Dit: FHF / [AANGEBODEN] Kaartjes voor het NK afstanden op 1 november
quote:
Check ditquote:
En tomaat en ei en slaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Harde broodjes met ham en komkommer
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:07 schreef Muck het volgende:
Niet om de pret te verpesten, maar e-tickets mochten toch niet?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:07 schreef Muck het volgende:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Hopelijk is d4v1d nu ook weer blij
Teamwork ditquote:
Rollen ipv trollenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rollen ipv trollenDe T is er afgerold
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In V&A ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet om de pret te verpesten, maar e-tickets mochten toch niet?
Nee hoorquote:
Werkwerkwekr ze nogquote:
Dat heeft niks met de inhoud van die post te maken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar, maar: vrijdag 31 oktober 2014 13:33
Jawel, omdat niet Moggequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat heeft niks met de inhoud van die post te maken.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Jawel, omdat niet Mogge
Maar ja, het is maar hoe je het bekijkt. Heb je een late dienst?
10 jaar gelden danquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Heeft in een dronken bui vast zijn klok 3 ipv 1 uur verzet.
Of zijn klok loopt gewoon achter. In der loop der jaren zou hier een verschil van 2 uur ontstaan kunnen zijn. Nu de klok recent is teruggezet is dat 3 gewordenquote:
quote:Mogge![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:21 schreef Bos81 het volgende:
Net terug van het kantoor. Begeleidster met haar 2.5 maanden oude baby op bezoek![]()
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat recent jouw mogguh in de middag een echte welgemeende mogguh wasquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:17 schreef MPG het volgende:
Niet weten dat ik al jáááááren onafhankelijk van het tijdstip, ALTIJD mijn entree in KSC maak met een traditioneel
[..]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:21 schreef Bos81 het volgende:
Net terug van het kantoor. Begeleidster met haar 2.5 maanden oude baby op bezoek![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat recent jouw mogguh in de middag een echte welgemeende mogguh was
*duct tape aangeeftquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd welk nieuws er maandag op mijn werk te melden is. Vliezen van een collega zijn gisteren gebroken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |