TMIquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik kom hier niet zo vaak. Ess deed mij aantrekken enzo
heb je logging aan staan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Zolang Sherlock kapoet is zal ik deze blijven updaten.
Ja deze enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja deze enzo
[ afbeelding ]Je mag niet hotlinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik zal wijselijk mijn mond houden en me niets van deze opmerking aantrekken.quote:
Kind is al anderhalve week te laat dus hou de duct tape maar bij je!quote:
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat in dit geval WD40 misschien een betere oplossing is als er maandag nog geen nieuws is
De url van het plaatje hier neerzettenquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
De url van het plaatje hier neerzetten. (tussen img tags)
Een variant van hetzelfde plaatje iddquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:31 schreef MPG het volgende:
Maar ik denk dat het deze moet wezen:
[ afbeelding ]
Jij zet het goed neer, de eigenaar van de site waar het plaatje vandaan komt vind het echter niet zo leuk dat je er direct naar linktquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:33 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Maar dat is toch hoe je plaatjes hier neer moet zetten
Je zoekt een plaatje, en dan rechtermuisknop, afbeeldings-URL kopiëren klikken en dat tussen img / img zetten
Oh. Okéquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij zet het goed neer, de eigenaar van de site waar het plaatje vandaan komt vind het echter niet zo leuk dat je er direct naar linkt
Voordat je het post zie je geen verschil. En doordat het plaatje in de meeste gevallen in je cache staat zie je het zelf ook niet altijd nadat je het gepost hebt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh. Oké![]()
Maar hoe kun je dat verschil dan zien
Ja, maar sommige plaatjeseigenaren zijn daar niet van gediend, en die laten dan een ander plaatje zien als je dat doetquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:33 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Maar dat is toch hoe je plaatjes hier neer moet zetten
Je zoekt een plaatje, en dan rechtermuisknop, afbeeldings-URL kopiëren klikken en dat tussen img / img zetten
Ohquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Voordat je het post zie je geen verschil. En doordat het plaatje in de meeste gevallen in je cache staat zie je het zelf ook niet altijd nadat je het gepost hebt.
Lekker handig dan als ik zelf wel het juiste plaatje zie hierquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar sommige plaatjeseigenaren zijn daar niet van gediend, en die laten dan een ander plaatje zien als je dat doet.
Enige wat je kunt doen is het plaatje preventief ergens anders uploaden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh![]()
Dus je kan er dus eigenlijk niks aan doen?
Maar dat duurt zo langquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Enige wat je kunt doen is het plaatje preventief ergens anders uploaden.
Eens, is onhandigquote:
Ohquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Eens, is onhandig![]()
Ik heb om die reden een script op mijn server draaien waar ik alleen een url in hoef te zetten. Script ript plaatje en genereert nieuwe linjk welke ik kan posten.
Tegenwoordig zijn er niet veel meer die het niet toestaan. Is echt een beetje een 2001 dingetje, toen bandbreedte nog schaars was.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Naja, dit is de eerste keer dat dit me gebeurt (waar ik van weet dan tenminste, ik heb dit nl nog nooit eerder gehoord) dus blijkbaar post ik niet zoveel plaatjes waar eigenaren dat niet willen
Okequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er niet veel meer die het niet toestaan. Is echt een beetje een 2001 dingetje, toen bandbreedte nog schaars was.
nee niksquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Buiten de standaardlogs die door de server worden bijgehouden niet. Hoezo?
De eerste request kan ik sowieso niet terugzien in de logs omdat het via de post verzonden wordt. Indien je meerdere pagina's gaat bekijken wel maar doe ik niet, het boeit me niet waar mensen op zoeken. Enige wat wordt bijgehouden en ik ook bekijk zijn de referers, daar is echter niet aan te zien waar users op zoeken.quote:
mocht je log vollopen, ik was het nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:44 schreef bondage het volgende:
[..]
De eerste request kan ik sowieso niet terugzien in de logs omdat het via de post verzonden wordt. Indien je meerdere pagina's gaat bekijken wel maar doe ik niet, het boeit me niet waar mensen op zoeken. Enige wat wordt bijgehouden en ik ook bekijk zijn de referers, daar is echter niet aan te zien waar users op zoeken.
Dat vollopen zal wel meevallen, tijdje geleden een nieuwe server neergezet, zal het aan moeten kunnenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mocht je log vollopen, ik was het niet
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mocht je log vollopen, ik was het niet
Ik heb wel eens geprobeerd Shaggy te verstaan, maar zelfs met de tekst er naast is hij niet te volgenquote:
Ja!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar sommige plaatjeseigenaren zijn daar niet van gediend, en die laten dan een ander plaatje zien als je dat doet.
Zelfs Erik Hulzebosch is verstaanbaar tov Shaggyquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd Shaggy te verstaan, maar zelfs met de tekst er naast is hij niet te volgen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Gejankt van het lachen heb ik toen een hotlink ipv een bordje ravioli een goatse liet zien.![]()
![]()
![]()
![]()
En de poster snapte er niks van, want de ravioli zat in haar cache.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:35 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Volgens mij had Toek dat ook een keer.
quote:
Ik heb het al een dagquote:
have fun catquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:14 schreef Cat22 het volgende:
Katten voeren, auto inladen en off!
Tot over een dag of twee
geniet er vanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:14 schreef Cat22 het volgende:
Katten voeren, auto inladen en off!
Tot over een dag of twee
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:30 schreef Koen66 het volgende: