Ohquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Eens, is onhandig![]()
Ik heb om die reden een script op mijn server draaien waar ik alleen een url in hoef te zetten. Script ript plaatje en genereert nieuwe linjk welke ik kan posten.
Tegenwoordig zijn er niet veel meer die het niet toestaan. Is echt een beetje een 2001 dingetje, toen bandbreedte nog schaars was.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Naja, dit is de eerste keer dat dit me gebeurt (waar ik van weet dan tenminste, ik heb dit nl nog nooit eerder gehoord) dus blijkbaar post ik niet zoveel plaatjes waar eigenaren dat niet willen
Okequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er niet veel meer die het niet toestaan. Is echt een beetje een 2001 dingetje, toen bandbreedte nog schaars was.
nee niksquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Buiten de standaardlogs die door de server worden bijgehouden niet. Hoezo?
De eerste request kan ik sowieso niet terugzien in de logs omdat het via de post verzonden wordt. Indien je meerdere pagina's gaat bekijken wel maar doe ik niet, het boeit me niet waar mensen op zoeken. Enige wat wordt bijgehouden en ik ook bekijk zijn de referers, daar is echter niet aan te zien waar users op zoeken.quote:
mocht je log vollopen, ik was het nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:44 schreef bondage het volgende:
[..]
De eerste request kan ik sowieso niet terugzien in de logs omdat het via de post verzonden wordt. Indien je meerdere pagina's gaat bekijken wel maar doe ik niet, het boeit me niet waar mensen op zoeken. Enige wat wordt bijgehouden en ik ook bekijk zijn de referers, daar is echter niet aan te zien waar users op zoeken.
Dat vollopen zal wel meevallen, tijdje geleden een nieuwe server neergezet, zal het aan moeten kunnenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mocht je log vollopen, ik was het niet
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mocht je log vollopen, ik was het niet
Ik heb wel eens geprobeerd Shaggy te verstaan, maar zelfs met de tekst er naast is hij niet te volgenquote:
Ja!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar sommige plaatjeseigenaren zijn daar niet van gediend, en die laten dan een ander plaatje zien als je dat doet.
Zelfs Erik Hulzebosch is verstaanbaar tov Shaggyquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd Shaggy te verstaan, maar zelfs met de tekst er naast is hij niet te volgen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Gejankt van het lachen heb ik toen een hotlink ipv een bordje ravioli een goatse liet zien.![]()
![]()
![]()
![]()
En de poster snapte er niks van, want de ravioli zat in haar cache.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:35 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Volgens mij had Toek dat ook een keer.
quote:
Ik heb het al een dagquote:
have fun catquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:14 schreef Cat22 het volgende:
Katten voeren, auto inladen en off!
Tot over een dag of twee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |