Ik zou beginnen met zoeken in de badkamer en kijken of hij uit de douchekop komt als je de koude kraan openzet. Zo niet, dan vind je het daarna wel snel, denk ikquote:
D. en door de drank heenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij was door de drank heen, dus hij moest ergens nog een fles vandaan halen.
die is lekkuuurrrrrrrrr. heb er vorige week een paar gekregenquote:
quote:
maar het is nog oktober nuquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Correct
En die slaan we in november over
rest verzegelen en tot volgende maand bewarenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, maar om vanavond nog een hele fles achterover te gooien vond ik wat overdreven
Dat kan ik nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
rest verzegelen en tot volgende maand bewaren
Dus koop je weer een nieuwequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Fout, helaas
Koop steeds maar 1 fles, en die's gelijk weer leeg
Zolang je creditkaartgegevens geen schimmige deals laat zien, schijnt het mee te vallen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:23 schreef DaMart het volgende:
Schrijven is wel een bezigheid die je op lijstjes van de AIVD en NSA kan krijgen... mijn research naar achtereenvolgens vergiftiging met arseen, ethanol en cyanide zal vast wat alarmbellen doen rinkelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
er is vast wel iemand die het wil bewarenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan ik nietAls ik iets heb moet het op
k koop altijd dozen tegelijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan ik nietAls ik iets heb moet het op
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er is vast wel iemand die het wil bewaren
Ik las pizzabezorger-ontmaagdingquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:13 schreef D. het volgende:
Ik denk dat ik zo mijn pizzaburger-ontmaagding nog ga beleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |