Okequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oh, beduidend minder dan 1/3 van het bakje, want zoveel eet hij niet. Ik denk zo ongeveer 2-3 eetlepels. Voor drie (bijna) volwassenen zou ik het bakje in drie gelijke delen doen, maar een kind van vier eet nog niet zoveel.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:23 schreef DaMart het volgende:
Schrijven is wel een bezigheid die je op lijstjes van de AIVD en NSA kan krijgen... mijn research naar achtereenvolgens vergiftiging met arseen, ethanol en cyanide zal vast wat alarmbellen doen rinkelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:32 schreef crv het volgende:
ow weer terug, het heen en weer open naar de keuken heeft zijn aandacht getrokken
Jij hebt geen Keeshond maar een Kaashond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Golden Edammer?
Of toch een Cheesehuahua?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt geen Keeshond maar een Kaashond?
Een Golden Edammer?
Of toch een Cheesehuahua?
quattro fordoggi?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:36 schreef crv het volgende:
[..]Joey heeft idd een "kaasverslaving"
![]()
Joey is een mix, dus waarschijnlijk cheesetekbrador of zo
B'soirquote:
quote:
als mijn vrouw idd die pizza heeft zit ie nog net niet schootquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:39 schreef crv het volgende:
[..]
als mijn vrouw idd die pizza heeft zit ie nog net niet schoot
Je had deze nog nooit gezien ?quote:
Jawelquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:44 schreef crv het volgende:
[..]
Je had deze nog nooit gezien ?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:44 schreef crv het volgende:
[..]
Je had deze nog nooit gezien ?
[ afbeelding ]
overigens is Joey de laatste tijd erg aanhankelijk, zodra ik op de bank zit komt ie bij me zitten op de bank. en door de weeks als ik 's avonds na werk thuis kom loopt i continue achter me aan tot we zijn wezen wandelenquote:
ik heb net nog maar een flesje opengetrokken, maar eigenlijk zit er al genoeg inquote:
kan je je bed nog vinden?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:52 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb net nog maar een flesje opengetrokken, maar eigenlijk zit er al genoeg in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |