Ik maak zo een HJ weizener open. Eerst de vaatwasser leeg en in ruimen..quote:
Snel er achteraan gooien danquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:58 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat er nog iets meer kruidnootjes in de tiramisu kunnen, maar hij was wel lekker
Whehequote:
preciesquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
En jij bent natuurlijk uiterst braaf en hoort niet bij die drie.
*kuch* recept? *kuch*quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehe![]()
Meh, het was gelukkig pas een testronde
Ik heb deze gebruiktquote:
Mijn variant is met ricotta in plaats van mascarpone. Dat geeft een minder 'zwaar' resultaat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb deze gebruikt
http://www.laurasbakery.nl/snelle-tiramisu/
en dan de lange vingers vervangen door pepernotenkruidnoten
Maar ik ga ook nog wat andere varianten proberen
Oké,quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn variant is met ricotta in plaats van mascarpone. Dat geeft een minder 'zwaar' resultaat.
Ik heb het vroeger wel gevolgd ooit. Maar dan hebben we over de tijd dat Verstappen nog in een Benneton wedstrijden uitreed en ene Olivier Panis vanuit het niets een GP won..quote:
Volgens seizoen kun je weer Verstappen kijkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger wel gevolgd ooit. Maar dan hebben we over de tijd dat Verstappen nog in een Benneton wedstrijden uitreed en ene Olivier Panis vanuit het niets een GP won..
Dan ga ik snachts en sochtends to the Maxquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens seizoen kun je weer Verstappen kijken
Ditoquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan ga ik snachts en sochtends to the Max
Nee, drank erdoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké,En dan voor de rest op dezelfde manier?
Dus met slagroom ipv eieren?
Oeh, tell me the last onequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, drank erdoor.en koffie en suiker.
En voor buurkitten hazelnootpasta
Voor drie toetjes: 1 bak ricotta (250 gram). Een klein schepje daarvan in een maatbeker, eetlepel hazelnootpasta en een zakje vanillesuiker erdoor, even kloppen. Mijn uk wenst geen (in melk geweekte) chocoladekoekjes onderin, dus die laat ik achterwege.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh, tell me the last one
En 10 jarige blonde krollenbol eet ook mee namelijk
En koffie en suiker zit er bij die van mij ook door
Thnxquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Voor drie toetjes: 1 bak ricotta (250 gram). Een klein schepje daarvan in een maatbeker, eetlepel hazelnootpasta en een zakje vanillesuiker erdoor, even kloppen. Mijn uk wenst geen (in melk geweekte) chocoladekoekjes onderin, dus die laat ik achterwege.
De rest van de ricotta opkloppen met koffielikeur/kruidenlikeur, een klein beetje koffie en twee eetlepels suiker. Onderin de bakjes gaan cantucci, in koffie geweekt. Bovenop fijn gehakte chocolade. Voor buurkitten smarties.
Wat wel belangrijk is bij dit recept: de ricotta moet genoeg gezoet zijn. Dus proeven en eventueel meer suiker toevoegen.
Oh, beduidend minder dan 1/3 van het bakje, want zoveel eet hij niet. Ik denk zo ongeveer 2-3 eetlepels. Voor drie (bijna) volwassenen zou ik het bakje in drie gelijke delen doen, maar een kind van vier eet nog niet zoveel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thnx![]()
Hoeveel is een klein schepje ricotta?iets tussen een theelepel en een eetlepel in oid?
QFTquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:47 schreef Bos81 het volgende:
Het voelt hier als of het al 23.30 is...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |