• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Dat gaat niet via verkiezingen, Bobbie en ik zullen kandidaten overwegenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:40 schreef Etsu het volgende:
Bobbie ook niet, die is allang afgestudeerd
Ik stel nieuwe verkiezingen voor
Ik zou je willen adviseren om mij te kiezenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat gaat niet via verkiezingen, Bobbie en ik zullen kandidaten overwegen
Ik heb al een paar goede in gedachten
Goede tt trouwens
Nee, totaal niet grappigquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:43 schreef Paxcon het volgende:
Kunnen we niet weer overgaan op schijtlollige TT's zoals 'ze' vroeger hier deden?
Waar we nog een glaasje Cassis de Dijon drinken
Etsu presteert het niet om op z'n telefoon een nieuw deel te openen. Voorwaardelijke boete van 50 euro.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:42 schreef Joosie200 het volgende:
Geef eens de strekking van het arrest Paxgod. Vervolg op 3 juli?
Is dat alles...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Etsu presteert het niet om op z'n telefoon een nieuw deel te openen. Voorwaardelijke boete van 50 euro.
Waar we een Utrechtse serie verkrachten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:43 schreef Paxcon het volgende:
Kunnen we niet weer overgaan op schijtlollige TT's zoals 'ze' vroeger hier deden?
Waar we nog een glaasje Cassis de Dijon drinken
Nou wat een schijntjequote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Etsu presteert het niet om op z'n telefoon een nieuw deel te openen. Voorwaardelijke boete van 50 euro.
Hi, ha, ho.. GEEN ANTWOORDquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Waar we een Utrechtse serie verkrachten.
Ik ben even te moe om er een leuk verhaaltje van te maken. Gister had ik dat nog kunnen opbrengen maar na het tentamen van vanochtend ben ik alles weer kwijt.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Waar we een Utrechtse serie verkrachten.
Utrechtse serie verkrachten was gisteren in het journaal met een item waarin ie op alle vragen zei: GEEN ANTWOORDquote:
Spuit elfquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat waren de enige woorden die hij uitte in de pro forma zitting
Ah. Dat had ik gemist.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Utrechtse serie verkrachten was gisteren in het journaal met een item waarin ie op alle vragen zei: GEEN ANTWOORD
Pay back completedquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:48 schreef Ties02 het volgende:
Spot heeft zeker de krant in de leesmap
hihaho
In be4: b.quote:
Mag deze in de OP? Vind t wel een belangrijke toevoeging voor de novieten.quote:
Geen woorden maar daden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat waren de enige woorden die hij uitte in de pro forma zitting
Maak hem dan actueel: TiesNULTWEE is gekquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag deze in de OP? Vind t wel een belangrijke toevoeging voor de novieten.
Touche.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:48 schreef Ties02 het volgende:
Spot heeft zeker de krant in de leesmap
hihaho
Absoluutquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag deze in de OP? Vind t wel een belangrijke toevoeging voor de novieten.
even quotenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:53 schreef Etsu het volgende:
Mooie OP.
Bedankt Paxje. Je bent een goede moderator.
doeiiii hvj xoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:53 schreef Paxcon het volgende:
Oke ik moet nu echt weg anders wordt t niks
Met recht de nieuwe Mosckowicz die om de haverklap wraakt naar het hem een hartenlust isquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:54 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga aangifte doen van smaad laster en wat niet meer
Heb jij nooit last van je knieen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Met recht de nieuwe Mosckowicz die om de haverklap wraakt naar het hem een hartenlust is
Hoe zo is dat nu plots relevant?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heb jij nooit last van je knieen?
Vanwege je bowing-emo denk ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe zo is dat nu plots relevant?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Vanwege je bowing-emo denk ik.
Hij insinueert dat je van de verkeerde kant bentquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe zo is dat nu plots relevant?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Vanwege je bowing-emo denk ik.
quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij insinueert dat je van de verkeerde kant bent
quote:
nsber?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij insinueert dat je van de verkeerde kant bent
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]Gebruik ik hem toch lekker niet meer
quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heb jij nooit last van je knieen?
Geeft niets hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]Gebruik ik hem toch lekker niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Geeft niets hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
Ties ja, ik deed niksquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee dan jij en Ties in de vorige SC
Zolang we nog geen drie topics onderweg zijn loopt het met Joosie en mij wel los. Ook inhoudelijk. Hoi Pax.quote:
Fucking NAC dat gisteren pas in de verlenging won. Heeft me 60 euro aan gratis geld gekost.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zolang we nog geen drie topics onderweg zijn loopt het met Joosie en mij wel los. Ook inhoudelijk. Hoi Pax.
twitter:MariekevdVoort twitterde op maandag 27-10-2014 om 15:33:35Een van de slachtoffers ook met fietspomp verkracht, meldt officier van justitie. #serieverkrachter reageer retweet
Natuurlijk wel. Als het goed is, is het goed. Was bij rechtssociologie ook als een van de eersten weg.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:14 schreef Blistering het volgende:
Als eerste klaar bij staats, dat kan niet goed zijnVond m echt goed te doen.
Zieke gast.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:14 schreef Ties02 het volgende:
twitter:MariekevdVoort twitterde op maandag 27-10-2014 om 15:33:35Een van de slachtoffers ook met fietspomp verkracht, meldt officier van justitie. #serieverkrachter reageer retweet
Zoals ze bij straf 2 nieuw terecht zeggen: zulke absurde casus hoeven wij geeneens te verzinnen, bedenk het zo gek en het komt wel voor in de praktijkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:14 schreef Ties02 het volgende:
Heb heel erg getwijfeld over 1 vraag of een minister een bestuursorgaan is. In 1 MC tentamen werd namelijk gezegd van wel, maar ik twijfelde omdat de wetgevende macht wordt uitgesloten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als het goed is, is het goed. Was bij rechtssociologie ook als een van de eersten weg.
Wetgevende macht is de regering plus de Staten-Generaal in deze context.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:23 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heb heel erg getwijfeld over 1 vraag of een minister een bestuursorgaan is. In 1 MC tentamen werd namelijk gezegd van wel, maar ik twijfelde omdat de wetgevende macht wordt uitgesloten.
Ach ja we gaan het zien..
Mooi.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wetgevende macht is de regering plus de Staten-Generaal in deze context.
Dat is het mooiste.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:42 schreef underground1009 het volgende:
Wat nou Twente speelt gelijk, Twente gaat verliezen
Ik ben nu hele goede vrienden met Ties dus dit durfde ik nog niet te voorspellen, maar het zou wel mogelijk zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:42 schreef underground1009 het volgende:
Ik voel de bui ook al hangenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:42 schreef underground1009 het volgende:
Ik ga straks voor johannes kokenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:59 schreef Ties02 het volgende:
Gelukkig wordt er vanavond voor mij gekookt dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken in ieder geval
Eng eng engquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga straks voor johannes koken
gezellig he
Vervoersrecht, verzekeringsrecht en een stukje faillissementsrecht.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat valt er bij jullie allemaal onder?
Dus als ik mij nu nog via studielink inschrijf voor de bachelor R&ICT, bachelor notarieel dit jaar afrond, zou ik gewoon door kunnen met de bachelor R&ICT onder het wettelijk collegegeld. Geldt dat ook als ik mij volgend jaar inschrijf voor de master notarieel (=blijf ononderbroken ingeschreven staan) en dan nog een aantal verplichte vakken voor de bachelor R&ICT meepak? (studentenrechtbank for starters) Of mag je niet tegelijkertijd ingeschreven staan voor master èn bachelorquote:Je staat tegelijkertijd ingeschreven voor twee bachelor- of twee masteropleidingen. Als je de eerste opleiding afrondt, mag je de tweede opleiding vervolgen tegen het wettelijk collegegeld. Je moet dan wel voor de tweede opleiding ononderbroken ingeschreven blijven staan vanaf het moment dat je de (eerste) graad hebt behaald en je moet voldoen aan het nationaliteitsvereiste
Oei, dat klinkt niet best neequote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vervoersrecht, verzekeringsrecht en een stukje faillissementsrecht.
Pitlo is de staatsbijbel voor civiel, Van der Pot is de staatsbijbel voor staats, De Hullu is de staatsbijbel voor strafquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:19 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens even Goederenrecht bijwerken, lekker die Pitlo doornemen
Tchock jij had daar toch heel vaak over gedaan?ben bang nu
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dus als ik mij nu nog via studielink inschrijf voor de bachelor R&ICT, bachelor notarieel dit jaar afrond, zou ik gewoon door kunnen met de bachelor R&ICT onder het wettelijk collegegeld. Geldt dat ook als ik mij volgend jaar inschrijf voor de master notarieel (=blijf ononderbroken ingeschreven staan) en dan nog een aantal verplichte vakken voor de bachelor R&ICT meepak? (studentenrechtbank for starters) Of mag je niet tegelijkertijd ingeschreven staan voor master èn bachelorTwee bachelors/masters tegelijkertijd is geen probleem, maar wat nu als de tweede bachelor uitloopt en je eerste niet?
Ja, dat gaat specifiek op voor CE. Dat wil ik dit jaar alvast binnen tikkenquote:
Nee, er staat 'bijvoorbeeld'.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, dat gaat specifiek op voor CE. Dat wil ik dit jaar alvast binnen tikken
Maar waarom zou je niet met twee bachelors aan de bak kunnen = dat mag voor hetzelfde collegegeld, uitloop kennen met de tweede bachelor naar keuze en na afronding van je eerste bachelor alvast de master in gaan voor die eerste bachelor? Zodat je dus voor bachelor 1 met de masterfase begint en voor bachelor 2 nog even doorbikkelt om de uitloop te fixen?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn complimenten voor de OP
Hmm.. lekker dan, wel toestaan dat je twee bachelors mag volgen voor hetzelfde collegegeld, maar uitloop is uit den boze. Heb je wel uitloop dan moet je beide masters maar uitstellen dusquote:
Ik weet niet precies. Vraag studieadviseur morgen anders even.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hmm.. lekker dan, wel toestaan dat je twee bachelors mag volgen voor hetzelfde collegegeld, maar uitloop is uit den boze. Heb je wel uitloop dan moet je beide masters maar uitstellen dus
Waddan? :0quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:42 schreef Paxcon het volgende:
hugecooll is wel baas
kreeg gister alleen wel de schuld van een modactie die hij had gedaan:s :s
Was in Fylax' topic. Iemand had een lange post met een irritant flikkerend gifje gemaakt, en omdat ik in dat topic gepost had DMde diegene me of ik dat had verwijderdquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was in Fylax' topic. Iemand had een lange post met een irritant flikkerend gifje gemaakt, en omdat ik in dat topic gepost had DMde diegene me of ik dat had verwijderd
Ja, ik zei ook dattie terecht was verwijderdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon opfucken met die plaatjes toch
en zo niet, dan isdatzijnmeningquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, ik zei ook dattie terecht was verwijderd
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
en zo niet, dan isdatzijnmening
Ik word echt vet agressief als ik jouw posts terugleesquote:
Ik wil hier een emoticon plaatsen maar dat wil Ties liever niet dus ik laat het hierbijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik word echt vet agressief als ik jouw posts teruglees
Maar tegelijk heel rustig als ik Huge's posts teruglees
:squote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil hier een emoticon plaatsen maar dat wil Ties liever niet dus ik laat het hierbij
de pitloquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:19 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens even Goederenrecht bijwerken, lekker die Pitlo doornemen
Tchock jij had daar toch heel vaak over gedaan?ben bang nu
quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:30 schreef Maharbal het volgende:
Hangt er ook van af wat je wilt gaan doen.
Ik doe zelf twee universitaire studies en heb eens geinformeerd of ik een MBO autotechniek er bij mocht doen (lijkt me grappig) zonder nog eens extra te hoeven betalen. Maar voor iets dergelijks moet je gewoon collegegeld (schoolgeld, whatever) ophoesten voor de MBO opleiding, omdat het niet de bedoeling is dat een universitaire student zijn hobby "gratis" gaat uitoefenen op het MBO.
Flauw hoor
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil hier een emoticon plaatsen maar dat wil Ties liever niet dus ik laat het hierbij
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fokkers op FB hebben/verkapte-post-die-Fbstatus-dan
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:02 schreef Blistering het volgende:
Mensen die een dag voor het tentamen nog om een samenvatting vragen in de Facebook groep van de opleiding![]()
[ afbeelding ]
heeeeerlijk vak johquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:34 schreef Tchock het volgende:
Wat was dat verschrikkelijk saaiVijf uur neuzelen over cognessementen en charterovereenkomsten
![]()
Je kan beter vragen wat Y niet heeft gevolgd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb jij handelsrecht ggevolgd? Waarom?
De cursus "efficiënt studeren".quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wat Y niet heeft gevolgd.
waarom niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb jij handelsrecht ggevolgd? Waarom?
Nooit je eerste ingeving veranderen. Daardoor had ik ook eerst een 5 voor sociaal rechtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:52 schreef Blistering het volgende:
Goh, 4 vd 15 MC vragen fout op mijn tentamen van vandaag. Hopelijk de open vragen beter gemaakt. De verdeling is 50/50 overigens.
2 foute vragen had ik eerst goed maar daarna ging ik twijfelen
Dat blijkt. Maar ik denk/hoop dat 4 fout nog wel genoeg is voor een voldoende, als de open vragen ook een beetje meezitten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nooit je eerste ingeving veranderen. Daardoor had ik ook eerst een 5 voor sociaal recht
Zo gaat t altijd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat blijkt. Maar ik denk/hoop dat 4 fout nog wel genoeg is voor een voldoende, als de open vragen ook een beetje meezitten.
edit:
Slachtveld in de whatsapp groepMensen durven niet te kijken, en de mensen die het wel aandurfde claimen nu dat antwoorden fout zijn gerekend die goed zijn
Love it.
voor 5¤ mag je de mijne lenen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:07 schreef Tchock het volgende:
Ik moet wel echt een nieuwe Kluwer hebben voor Handelsrecht. Zonde van het geld.
mmmm... Arceren met potlood?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik dan naar hartenlust mag arceren en juncto'en vind ik het prima.
Nee hoor.quote:
Nog nooit van gehoord. Bovenste hit op Google:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:43 schreef RoW_0 het volgende:
Hoi,
Kan iemand mij vertellen wat het subsumptiemodel is? Ik kom er niet uit zowaarschijnlijk is het iets simpels. Maar ik kom er niet uit
quote:Het subsumptiemodel
In de 19e eeuw moest de rechter zo weinig mogelijk afwijken van de wet. Codificatie zorgde voor rechtszekerheid, gelijkheid maar ook meende men dat dit de enige wijze was om de machtenscheiding gestalte te geven. Deze beperking van speelruimte maakte het dat de rechters dan ook niets anders doen dan het geschreven recht zonder meer toe te passen op het concrete geval. Rechterlijk oordeel door eenvoudige logische gevolgtrekking: syllogisme. Zo’n syllogisme vertrekt vanuit algemene regel en leidt uiteindelijk tot de rechterlijke beslissing. De algemene regel noemt men de minor terwijl de beslissing gelijk staat aan de conclusie. Er zijn en waren echter weinig regels eenduidig. Bijv. ‘opzet’ dient geïnterpreteerd te worden. De verwachting bestond dat deze termen nauwkeurig konden worden gedefinieerd door zo exact mogelijk de voorwaarden aan te geven. De rechter hoeft dan alleen na te gaan of het betreffende geval aan de desbetreffende voorwaarden voldoet. Dit model van juridisch redeneren wordt wel het subsumptiemodel genoemd: het geval hoeft slechts gesubsumeerd (geschaard) te worden onder de relevante rechtsregel. Tegenwoordig ziet men de taak van de rechter niet meer zo, hij moet veel meer doen dan eenvoudig subsumeren. 2 problemen zijn aan te wijzen: het vaststellen van de minor, dat wil zeggen het feitencomplex en de 2e betreft het vaststellen van de major, de relevante rechtsregel.
Wow, die heb ik over het hoofd gezien. Vermoedelijk dat ik eerst naar bronnen zocht in plaats van op een ander forum. Hoe dan ook bedanktquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Bovenste hit op Google:
[..]
de ongeloofwaardigheid van dit lijstje is hoog.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:54 schreef Blistering het volgende:
http://www.usnews.com/edu(...)ersities/netherlands
InUtreg bovenaan
Interessant. Klinkt als de essentie van elke interpretatiemethode.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Bovenste hit op Google:
[..]
Hoe kom je er nou achter of hij ook homo is? Dat lijkt me echt het meest lastige aan homo zijnquote:
Lange leve Google.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:37 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou achter of hij ook homo is? Dat lijkt me echt het meest lastige aan homo zijn
Of kan jullie soort dat gewoon detecteren op een of andere wijze?
doeiquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lange leve Google.
Is een personage in een of andere serie waar die ook homo is, heujj.
Ik ga emigreren naar Amerika.
uuh, laat me hier even over nadenken...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee hoor.Is alleen lichtjes te zien op de andere kant van de pagina maar niet verder dan dat.
Die ene uit modern family zeker? Die dikke?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lange leve Google.
Is een personage in een of andere serie waar die ook homo is, heujj.
Ik ga emigreren naar Amerika.
Hoe weet je datquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Die ene uit modern family zeker? Die dikke?
[ afbeelding ]
Viel niet tegen toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je over de linker wil fantaseren hoef je maar te googlen...
Heb liever de rechter, jij mag de linker hebben. Dat gun ik je.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je over de linker wil fantaseren hoef je maar te googlen...
Ga Black Swan maar kijken, dan snap je het.quote:
Ja, ze is knap. Maar om nou te zeggen: mijn god, wat is ze op die foto het summum van een vrouw! Nee.quote:
Nou, post jij dan eens een babe. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, ze is knap. Maar om nou te zeggen: mijn god, wat is ze op die foto het summum van een vrouw! Nee.
Inb4 Judge Judy.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou, post jij dan eens een babe. Ben benieuwd.
Hete boyquote:
Ik zou bij god niet weten welke "celebrity" ik hot vind. Ken ze geen van allen irl.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou, post jij dan eens een babe. Ben benieuwd.
Nee, je hebt niemand waarvan je denkt "wat ben jij lekkerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zou bij god niet weten welke "celebrity" ik hot vind. Ken ze geen van allen irl.
Innerlijk kun je toch niet neuken man, jezus mina zeg.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zou bij god niet weten welke "celebrity" ik hot vind. Ken ze geen van allen irl.
Sure. Maar niet op basis van een film of tv-serie. Daar staat iedereen toch stijf van de make-up en aanvullende renovatie, kom nou.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, je hebt niemand waarvan je denkt "wat ben jij lekker"?
zeiksnorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sure. Maar niet op basis van een film of tv-serie. Daar staat iedereen toch stijf van de make-up en aanvullende renovatie, kom nou.
Welnee. Gewoon mannen onder elkaar toch.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
zeiksnor![]()
Ben je stiekem getrouwd en leest je vrouw mee ofzo?
Ga jij toch zitten geilen op wat suffe foto's, be my guest.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
zeiksnor![]()
Ben je stiekem getrouwd en leest je vrouw mee ofzo?
Rechter is te mager en die andere heeft echt een lelijk lichaam als je die gelekte foto's zietquote:
En met welk Victoria Secret model ben jij getrouwd dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:14 schreef Henrys het volgende:
[..]
Rechter is te mager en die andere heeft echt een lelijk lichaam als je die gelekte foto's ziet
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:14 schreef Henrys het volgende:
[..]
Rechter is te mager en die andere heeft echt een lelijk lichaam als je die gelekte foto's ziet
Dat zeg ik toch niet. Ik vraag gewoon wat jij nou een lekker wijf vindt?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ga jij toch zitten geilen op wat suffe foto's, be my guest.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:14 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik pleeg liever zelfmoord dan dat ik naar z'n foto's kijkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:23 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk van iemand zoals Buck Angel?
Prima hoor. Neem de tijd. Mag ik misschien je boek voor Handelsrecht overkopen? Had iemand op Marktplaats die er een tientje voor wilde hebben maar die reageert niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
uuh, laat me hier even over nadenken...
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:01 schreef Mshauri het volgende:
Toen lag gisternacht opeens mijn gehele grote teennagel eraf. Deed een stuk minder pijn dan ik me had voorgesteld
Paar maanden terug ongelofelijk hard gestoten. Zag er al een tijdje niet meer goed uit, was blijkbaar al een tijdje doodquote:
Ik zou me pas zorgen gaan maken als mijn nagel leeft. Zelfde als die meisjes die klagen over dode haarpunten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:06 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Paar maanden terug ongelofelijk hard gestoten. Zag er al een tijdje niet meer goed uit, was blijkbaar al een tijdje dood
Hier een foto voor je bijdehante opmerkingquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou me pas zorgen gaan maken als mijn nagel leeft. Zelfde als die meisjes die klagen over dode haarpunten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:10 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Hier een foto voor je bijdehante opmerkingjij lakt je nagels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:10 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Hier een foto voor je bijdehante opmerkingMooi kleurtje hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Tiesje. En altijd lachen als de Eagles zuur verliezen.
is de volgende ronde al bekend?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:31 schreef Joosie200 het volgende:
Twente - PEC, als dat geen Fok!Meeting gaat worden weet ik het ook niet meer
Nee, maar die behoort wel tot de mogelijkhedenquote:
Wist je dat PEC spelers een appartement moeten delen en niet eens een eigen appartement van de club krijgen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, maar die behoort wel tot de mogelijkhedenTiesNULTWEE vs Tchock en ik als PEC-aanhang
?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wist je dat PEC spelers een appartement moeten delen en niet eens een eigen appartement van de club krijgen.
Dat zal zonder meer, wat wil je ook met zo'n klein budget t.o.v. andere clubs. Als je dan wil voldoen aan de regels v/d KNVB past het niet echt om met geld te smijten in de zin van secundaire arbeidsvoorwaarden ala appartementen/auto's voor de spelersquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wist je dat PEC spelers een appartement moeten delen en niet eens een eigen appartement van de club krijgen.
+13418quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:03 schreef Henrys het volgende:
Nu ik een begin aan het maken ben met bestuursrecht 2 realiseer ik me pas hoe leuk strafrecht eigenlijk wel niet was. Uitspraken van de RvS of de bestuursrechter zijn echt de ergste vorm van Nederlandse jurisprudentie die er is
Lekker voor jequote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:05 schreef Etsu het volgende:
Ik ben al 19 uur wakker en ik ga zo even de stad in
ripquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:05 schreef Etsu het volgende:
Ik ben al 19 uur wakker en ik ga zo even de stad in
Een nieuw HIV arrest?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Om daarna onder invloed een eigen strafrechtcasus uit te voeren?
Kloptquote:
quote:De daders zou het erom te doen zijn een 'hiv-clubje' te maken. Seropositieven hoeven zich onderling immers geen zorgen te maken over besmetting, waardoor de weg vrij was voor ongeremde seks, aldus de daders.
quote:Ook werden spelletjes met bloed gespeeld waarbij onder andere men elkaar injecteerde.
Dat deze mensen over een paar jaar al terugkeren in de maatschappij, wat moet het soms frustrerend zijn om OvJ of recherchekundige in Nederland te zijnquote:De deelnemers werden gedrogeerd en vervolgens geïnjecteerd met hiv-besmet bloed, zonder dat zij hiervan alvorens wisten.
Iemand heeft ook een keer geleerd hoor. Misschien moet jij de strafrechtfeitjes van de dag maar gaan verzorgen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zelfintoxicatie betekent geen ontoerekenbaarheid he! Dus let op met wat je doet
Dat hadden we inmiddels zo'n beetje al beslotenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand heeft ook een keer geleerd hoor. Misschien moet jij de strafrechtfeitjes van de dag maar gaan verzorgen.
Dat zal ik zeker doen zodra ik mijn wel begeerde titel hebquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand heeft ook een keer geleerd hoor. Misschien moet jij de strafrechtfeitjes van de dag maar gaan verzorgen.
Eerst nog die 10.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat hadden we inmiddels zo'n beetje al besloten
Ik had een derde blad nodigquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:56 schreef Henrys het volgende:
[..]
Eerst nog die 10.
Ben echt benieuwd hoe ze zoveel papierwerk voor 12 november gaan nakijken. Bijna iedereen die ken had alle kantjes volgeschreven
Precies en zo groot is de sectie strafrecht ook niet en het zijn toch 950 tentamens waar ze 9 werkdagen de tijd voor hebben. Dan moeten ze 105 tentamens per dag nakijkenquote:
Inzage met zoveel mensen wordt helemaal een feest. Allemaal op 1 moment in de Offerhauszaal.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:03 schreef Ties02 het volgende:
Dus gaan ze ongetwijfeld fouten maken bij het nakijken, vorig jaar 4 punten 'erbij' gekregen
Wij moeten elke opgave op een nieuw blad maken, dus dan maakt overslaan niet uit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:17 schreef underground1009 het volgende:
Ik op de laptop bij de infobalie een kleine zeven pagina's in een klein lettertypeHet chille van zo'n computer is dat je wel mooi ruim op tijd klaar bent en nog eens wat vragen over kan slaan en later kan doen
[SC] WO Rechten #815 - Waar het nieuws zich als een lopend vuurtje verspreidtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:10 schreef Henrys het volgende:
[..]
Inzage met zoveel mensen wordt helemaal een feest. Allemaal op 1 moment in de Offerhauszaal.
Mag dat uberhaupt wel icm brandveiligheid. Krijg je straks het verdrukte rechtenstudent arrest
Succes!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:46 schreef Blistering het volgende:
Goeiemorgen! D-day vandaagNog 2 uurtjes de boel overlezen en dan richting Utreg.
Dankjewel! Hier ook iedereen succes vandaag!quote:
Succes!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:46 schreef Blistering het volgende:
Goeiemorgen! D-day vandaagNog 2 uurtjes de boel overlezen en dan richting Utreg.
Dank!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:23 schreef Accursius het volgende:
[..]
Succes!
Vandaag laatste dagje aan rechtsgeschiedenis zitten
Gebruiken jullie ook het boek van Lokin en Zwalve? Dan kan ik je deze samenvatting aanraden:quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:28 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dank!
Dat heb ik op 5 januari. Ben nog bij geen een hoorcollege geweestMaar heb de gehele kerstvakantie om daarvoor te leren, dus dat moet wel goedkomen.
Als ik vandaag privaat klaar sluit ik dat vak af. Staats- en bestuurs heb ik ook wel gehaald dus dat heb ik ook afgesloten dan. Dan heb ik tot de kerstvakantie nog strafrecht & grondslagen en dan kan ik die vakken ook afsluiten.
Ben heel benieuwd naar strafrecht. Bij mijn intro's werd continu gezegd dat de meeste rechtenstudenten de studie kiezen voor strafrecht, maar ik gok dat dat nog best wel eens tegen kan vallen
Europese codificatiegeschiedenis inderdaad. Leuk boek! Dank voor de sv.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:30 schreef Accursius het volgende:
[..]
Gebruiken jullie ook het boek van Lokin en Zwalve? Dan kan ik je deze samenvatting aanraden:
www.ex-tunc.nl/wp-content/samenvattingen/Rechtsgeschiedenis samenvatting 2009.pdf
Die is echt perfect, gewoon 1x het boek doorwerken en die SV daarna, heel erg uitgebreid en duidelijk uitgelegd.
Ja boek is wel leuk, en sommige stukken zijn mooi geschreven. Het is alleen soms beetje van de hak op de tak, met veel zijsprongen. Maar goed, daarvoor is de samenvatting erquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:31 schreef Blistering het volgende:
[..]
Europese codificatiegeschiedenis inderdaad. Leuk boek! Dank voor de sv.
Waar het bijwonen van een nabespreking op eigen risico isquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
[SC] WO Rechten #815 - Waar het nieuws zich als een lopend vuurtje verspreidt
Ook wel treurig als je laatste woorden waren "maar meneer waarom is dit fout gerekend"quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waar het bijwonen van een nabespreking op eigen risico is
Of "waarom krijg ik niet alle punten terwijl ik in essentie wel het goede antwoord heb gegeven"quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ook wel treurig als je laatste woorden waren "maar meneer waarom is dit fout gerekend"
Ik voor het eerst nu ook. Zeker nu je nog een week hoorcollege hebt na de vakantie ipv meteen op 2 januari tentamenquote:
Bevat goederenrecht ook voor een belangrijk deel insolventierecht?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:14 schreef Ties02 het volgende:
Nu moet ik Verbintenissenrecht CS, Goederenrecht CS, IPR, Ondernemingsrecht 2 en Belastingrecht 2 gaan voorbereiden maar weet niet waar te beginnen
Ja komt naar voren bij verhaal en voorrang maar ook 2 weken over Faillissement en afkoeling en de Faillissementspaulianaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:15 schreef Valid het volgende:
[..]
Bevat goederenrecht ook voor een belangrijk deel insolventierecht?
Is het eriksd?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:19 schreef Tchock het volgende:
Mijn nieuwe docent belastingrecht is zo'n verschrikkelijke man
Mooi vak lijkt me.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja komt naar voren bij verhaal en voorrang maar ook 2 weken over Faillissement en afkoeling en de Faillissementspauliana
Erger. Hij begon met een half uur tirade over dat het onderwijs hem allemaal geen reet boeide en dat juristen verschrikkelijke mensen zijn inclusief een citaat van een pagina dat hij voorlas uit een boek.quote:
Altijd fijn als mensen gelukkig zijn met de keuzes die ze hebben gemaakt en het werk wat ze doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Erger. Hij begon met een half uur tirade over dat het onderwijs hem allemaal geen reet boeide en dat juristen verschrikkelijke mensen zijn inclusief een citaat van een pagina dat hij voorlas uit een boek.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Erger. Hij begon met een half uur tirade over dat het onderwijs hem allemaal geen reet boeide en dat juristen verschrikkelijke mensen zijn inclusief een citaat van een pagina dat hij voorlas uit een boek.
Ik zou een klacht indienen bij de opleidingscommissiequote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:29 schreef Tchock het volgende:
Hij snauwde iemand af die vroeg of hij misschien bij de werkgroep aan mocht schuiven terwijl hij niet ingeschreven stond want "het interesseert me geen hol wie hier aanwezig is". Een ander meisje kreeg een tirade omdat ze sorry zei, want dat was zinloos Engels. De rest van de drie uur werd volgemaakt met totaal oninteressante anekdotes in het Frans die ons allerlei levenslessen zouden moeten bijbrengen. Toen een meisje aan het eind vroeg wat de antwoorden op de werkgroepvragen waren had ze dat natuurlijk uit zijn betoog moeten halen.
Welke docent is dit?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:29 schreef Tchock het volgende:
Hij snauwde iemand af die vroeg of hij misschien bij de werkgroep aan mocht schuiven terwijl hij niet ingeschreven stond want "het interesseert me geen hol wie hier aanwezig is". Een ander meisje kreeg een tirade omdat ze sorry zei, want dat was zinloos Engels. De rest van de drie uur werd volgemaakt met totaal oninteressante anekdotes in het Frans die ons allerlei levenslessen zouden moeten bijbrengen. Toen een meisje aan het eind vroeg wat de antwoorden op de werkgroepvragen waren had ze dat natuurlijk uit zijn betoog moeten halen.
MmmmMmmmMmm.... ik wil stiekem handelsrecht ook halenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé Y mag ik misschien je boek van handelsrecht overkopen?
Verrassendquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:53 schreef Yreal het volgende:
Ohja, ik heb de werkgroepen van btw/vpb nooit gevolgd
Mooi héquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:35 schreef Ties02 het volgende:
Wat klinken al mijn vakken toch prachtig in het Engels
Public Law Immovable Property
Legal Entities, Partnerships
Fiscal Aspects of Registered Property
Je hebt het vak al gevolgd maar niet gehaald? Oh. Jammer. Ik wil een boek en ik weiger ¤37,50 te betalen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
MmmmMmmmMmm.... ik wil stiekem handelsrecht ook halen
5je gehaald in het eerste jaarquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt het vak al gevolgd maar niet gehaald? Oh. Jammer. Ik wil een boek en ik weiger ¤37,50 te betalen.
Sorry, ik ga het toch vragen.quote:
Toen was het nog 2de jaars fiscaal recht en liep ik gewoon naar binnen bij alles wat me leuk leek.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sorry, ik ga het toch vragen.
Waarom heb je een derdejaars notarieel vak gevolgd in het eerste semester van je fiscale bachelor?
Y de modelstudent en daarmee eeuwig studentquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Toen was het nog 2de jaars fiscaal recht en liep ik gewoon naar binnen bij alles wat me leuk leek.
Gister bij Nederlands was ik de enige autochtoonquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Y de modelstudent en daarmee eeuwig student
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom heb je een derdejaars notarieel vak gevolgd in het eerste semester van je fiscale bachelor?
Is toch mooi dat de medelander tegenwoordig in grote getalen aanwezig is in de collegebanken. Kunnen ze meneer agent en de OvJ beter van repliek dienenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gister bij Nederlands was ik de enige autochtoon
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is toch mooi dat de medelander tegenwoordig in grote getalen aanwezig is in de collegebanken. Kunnen ze meneer agent en de OvJ beter van repliek dienen
MINDER MINDER MINDERquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gister bij Nederlands was ik de enige autochtoon
Bul nu pas binnen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:35 schreef Ties02 het volgende:
Wat klinken al mijn vakken toch prachtig in het Engels
Public Law Immovable Property
Legal Entities, Partnerships
Fiscal Aspects of Registered Property
Omdat hij een genie is.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij checkt nu pas MyUniversity wat een gedrocht is want aparte inlog voor nestor en die zooi. Terecht dat het samengevoegd gaat worden. Volgend jaarquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Toen was het nog 2de jaars fiscaal recht en liep ik gewoon naar binnen bij alles wat me leuk leek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |