:squote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil hier een emoticon plaatsen maar dat wil Ties liever niet dus ik laat het hierbij
de pitloquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:19 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens even Goederenrecht bijwerken, lekker die Pitlo doornemen
Tchock jij had daar toch heel vaak over gedaan?ben bang nu
quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:30 schreef Maharbal het volgende:
Hangt er ook van af wat je wilt gaan doen.
Ik doe zelf twee universitaire studies en heb eens geinformeerd of ik een MBO autotechniek er bij mocht doen (lijkt me grappig) zonder nog eens extra te hoeven betalen. Maar voor iets dergelijks moet je gewoon collegegeld (schoolgeld, whatever) ophoesten voor de MBO opleiding, omdat het niet de bedoeling is dat een universitaire student zijn hobby "gratis" gaat uitoefenen op het MBO.
Flauw hoor
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil hier een emoticon plaatsen maar dat wil Ties liever niet dus ik laat het hierbij
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fokkers op FB hebben/verkapte-post-die-Fbstatus-dan
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:02 schreef Blistering het volgende:
Mensen die een dag voor het tentamen nog om een samenvatting vragen in de Facebook groep van de opleiding![]()
[ afbeelding ]
heeeeerlijk vak johquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:34 schreef Tchock het volgende:
Wat was dat verschrikkelijk saaiVijf uur neuzelen over cognessementen en charterovereenkomsten
![]()
Je kan beter vragen wat Y niet heeft gevolgd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb jij handelsrecht ggevolgd? Waarom?
De cursus "efficiënt studeren".quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wat Y niet heeft gevolgd.
waarom niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb jij handelsrecht ggevolgd? Waarom?
Nooit je eerste ingeving veranderen. Daardoor had ik ook eerst een 5 voor sociaal rechtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:52 schreef Blistering het volgende:
Goh, 4 vd 15 MC vragen fout op mijn tentamen van vandaag. Hopelijk de open vragen beter gemaakt. De verdeling is 50/50 overigens.
2 foute vragen had ik eerst goed maar daarna ging ik twijfelen
Dat blijkt. Maar ik denk/hoop dat 4 fout nog wel genoeg is voor een voldoende, als de open vragen ook een beetje meezitten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nooit je eerste ingeving veranderen. Daardoor had ik ook eerst een 5 voor sociaal recht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |