Ik zou een klacht indienen bij de opleidingscommissiequote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:29 schreef Tchock het volgende:
Hij snauwde iemand af die vroeg of hij misschien bij de werkgroep aan mocht schuiven terwijl hij niet ingeschreven stond want "het interesseert me geen hol wie hier aanwezig is". Een ander meisje kreeg een tirade omdat ze sorry zei, want dat was zinloos Engels. De rest van de drie uur werd volgemaakt met totaal oninteressante anekdotes in het Frans die ons allerlei levenslessen zouden moeten bijbrengen. Toen een meisje aan het eind vroeg wat de antwoorden op de werkgroepvragen waren had ze dat natuurlijk uit zijn betoog moeten halen.
Welke docent is dit?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:29 schreef Tchock het volgende:
Hij snauwde iemand af die vroeg of hij misschien bij de werkgroep aan mocht schuiven terwijl hij niet ingeschreven stond want "het interesseert me geen hol wie hier aanwezig is". Een ander meisje kreeg een tirade omdat ze sorry zei, want dat was zinloos Engels. De rest van de drie uur werd volgemaakt met totaal oninteressante anekdotes in het Frans die ons allerlei levenslessen zouden moeten bijbrengen. Toen een meisje aan het eind vroeg wat de antwoorden op de werkgroepvragen waren had ze dat natuurlijk uit zijn betoog moeten halen.
MmmmMmmmMmm.... ik wil stiekem handelsrecht ook halenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé Y mag ik misschien je boek van handelsrecht overkopen?
Verrassendquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:53 schreef Yreal het volgende:
Ohja, ik heb de werkgroepen van btw/vpb nooit gevolgd
Mooi héquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:35 schreef Ties02 het volgende:
Wat klinken al mijn vakken toch prachtig in het Engels
Public Law Immovable Property
Legal Entities, Partnerships
Fiscal Aspects of Registered Property
Je hebt het vak al gevolgd maar niet gehaald? Oh. Jammer. Ik wil een boek en ik weiger ¤37,50 te betalen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
MmmmMmmmMmm.... ik wil stiekem handelsrecht ook halen
5je gehaald in het eerste jaarquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt het vak al gevolgd maar niet gehaald? Oh. Jammer. Ik wil een boek en ik weiger ¤37,50 te betalen.
Sorry, ik ga het toch vragen.quote:
Toen was het nog 2de jaars fiscaal recht en liep ik gewoon naar binnen bij alles wat me leuk leek.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sorry, ik ga het toch vragen.
Waarom heb je een derdejaars notarieel vak gevolgd in het eerste semester van je fiscale bachelor?
Y de modelstudent en daarmee eeuwig studentquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Toen was het nog 2de jaars fiscaal recht en liep ik gewoon naar binnen bij alles wat me leuk leek.
Gister bij Nederlands was ik de enige autochtoonquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Y de modelstudent en daarmee eeuwig student
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom heb je een derdejaars notarieel vak gevolgd in het eerste semester van je fiscale bachelor?
Is toch mooi dat de medelander tegenwoordig in grote getalen aanwezig is in de collegebanken. Kunnen ze meneer agent en de OvJ beter van repliek dienenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gister bij Nederlands was ik de enige autochtoon
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is toch mooi dat de medelander tegenwoordig in grote getalen aanwezig is in de collegebanken. Kunnen ze meneer agent en de OvJ beter van repliek dienen
MINDER MINDER MINDERquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gister bij Nederlands was ik de enige autochtoon
Bul nu pas binnen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:35 schreef Ties02 het volgende:
Wat klinken al mijn vakken toch prachtig in het Engels
Public Law Immovable Property
Legal Entities, Partnerships
Fiscal Aspects of Registered Property
Omdat hij een genie is.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |