Ik pleeg liever zelfmoord dan dat ik naar z'n foto's kijkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:23 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk van iemand zoals Buck Angel?
Prima hoor. Neem de tijd. Mag ik misschien je boek voor Handelsrecht overkopen? Had iemand op Marktplaats die er een tientje voor wilde hebben maar die reageert niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
uuh, laat me hier even over nadenken...
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:01 schreef Mshauri het volgende:
Toen lag gisternacht opeens mijn gehele grote teennagel eraf. Deed een stuk minder pijn dan ik me had voorgesteld
Paar maanden terug ongelofelijk hard gestoten. Zag er al een tijdje niet meer goed uit, was blijkbaar al een tijdje doodquote:
Ik zou me pas zorgen gaan maken als mijn nagel leeft. Zelfde als die meisjes die klagen over dode haarpunten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:06 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Paar maanden terug ongelofelijk hard gestoten. Zag er al een tijdje niet meer goed uit, was blijkbaar al een tijdje dood
Hier een foto voor je bijdehante opmerkingquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou me pas zorgen gaan maken als mijn nagel leeft. Zelfde als die meisjes die klagen over dode haarpunten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:10 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Hier een foto voor je bijdehante opmerkingjij lakt je nagels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:10 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Hier een foto voor je bijdehante opmerkingMooi kleurtje hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Tiesje. En altijd lachen als de Eagles zuur verliezen.
is de volgende ronde al bekend?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:31 schreef Joosie200 het volgende:
Twente - PEC, als dat geen Fok!Meeting gaat worden weet ik het ook niet meer
Nee, maar die behoort wel tot de mogelijkhedenquote:
Wist je dat PEC spelers een appartement moeten delen en niet eens een eigen appartement van de club krijgen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, maar die behoort wel tot de mogelijkhedenTiesNULTWEE vs Tchock en ik als PEC-aanhang
?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wist je dat PEC spelers een appartement moeten delen en niet eens een eigen appartement van de club krijgen.
Dat zal zonder meer, wat wil je ook met zo'n klein budget t.o.v. andere clubs. Als je dan wil voldoen aan de regels v/d KNVB past het niet echt om met geld te smijten in de zin van secundaire arbeidsvoorwaarden ala appartementen/auto's voor de spelersquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wist je dat PEC spelers een appartement moeten delen en niet eens een eigen appartement van de club krijgen.
+13418quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:03 schreef Henrys het volgende:
Nu ik een begin aan het maken ben met bestuursrecht 2 realiseer ik me pas hoe leuk strafrecht eigenlijk wel niet was. Uitspraken van de RvS of de bestuursrechter zijn echt de ergste vorm van Nederlandse jurisprudentie die er is
Lekker voor jequote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:05 schreef Etsu het volgende:
Ik ben al 19 uur wakker en ik ga zo even de stad in
ripquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:05 schreef Etsu het volgende:
Ik ben al 19 uur wakker en ik ga zo even de stad in
Een nieuw HIV arrest?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Om daarna onder invloed een eigen strafrechtcasus uit te voeren?
Kloptquote:
quote:De daders zou het erom te doen zijn een 'hiv-clubje' te maken. Seropositieven hoeven zich onderling immers geen zorgen te maken over besmetting, waardoor de weg vrij was voor ongeremde seks, aldus de daders.
quote:Ook werden spelletjes met bloed gespeeld waarbij onder andere men elkaar injecteerde.
Dat deze mensen over een paar jaar al terugkeren in de maatschappij, wat moet het soms frustrerend zijn om OvJ of recherchekundige in Nederland te zijnquote:De deelnemers werden gedrogeerd en vervolgens geïnjecteerd met hiv-besmet bloed, zonder dat zij hiervan alvorens wisten.
Iemand heeft ook een keer geleerd hoor. Misschien moet jij de strafrechtfeitjes van de dag maar gaan verzorgen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zelfintoxicatie betekent geen ontoerekenbaarheid he! Dus let op met wat je doet
Dat hadden we inmiddels zo'n beetje al beslotenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand heeft ook een keer geleerd hoor. Misschien moet jij de strafrechtfeitjes van de dag maar gaan verzorgen.
Dat zal ik zeker doen zodra ik mijn wel begeerde titel hebquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand heeft ook een keer geleerd hoor. Misschien moet jij de strafrechtfeitjes van de dag maar gaan verzorgen.
Eerst nog die 10.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat hadden we inmiddels zo'n beetje al besloten
Ik had een derde blad nodigquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:56 schreef Henrys het volgende:
[..]
Eerst nog die 10.
Ben echt benieuwd hoe ze zoveel papierwerk voor 12 november gaan nakijken. Bijna iedereen die ken had alle kantjes volgeschreven
Precies en zo groot is de sectie strafrecht ook niet en het zijn toch 950 tentamens waar ze 9 werkdagen de tijd voor hebben. Dan moeten ze 105 tentamens per dag nakijkenquote:
Inzage met zoveel mensen wordt helemaal een feest. Allemaal op 1 moment in de Offerhauszaal.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:03 schreef Ties02 het volgende:
Dus gaan ze ongetwijfeld fouten maken bij het nakijken, vorig jaar 4 punten 'erbij' gekregen
Wij moeten elke opgave op een nieuw blad maken, dus dan maakt overslaan niet uit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:17 schreef underground1009 het volgende:
Ik op de laptop bij de infobalie een kleine zeven pagina's in een klein lettertypeHet chille van zo'n computer is dat je wel mooi ruim op tijd klaar bent en nog eens wat vragen over kan slaan en later kan doen
[SC] WO Rechten #815 - Waar het nieuws zich als een lopend vuurtje verspreidtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:10 schreef Henrys het volgende:
[..]
Inzage met zoveel mensen wordt helemaal een feest. Allemaal op 1 moment in de Offerhauszaal.
Mag dat uberhaupt wel icm brandveiligheid. Krijg je straks het verdrukte rechtenstudent arrest
Succes!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:46 schreef Blistering het volgende:
Goeiemorgen! D-day vandaagNog 2 uurtjes de boel overlezen en dan richting Utreg.
Dankjewel! Hier ook iedereen succes vandaag!quote:
Succes!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:46 schreef Blistering het volgende:
Goeiemorgen! D-day vandaagNog 2 uurtjes de boel overlezen en dan richting Utreg.
Dank!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:23 schreef Accursius het volgende:
[..]
Succes!
Vandaag laatste dagje aan rechtsgeschiedenis zitten
Gebruiken jullie ook het boek van Lokin en Zwalve? Dan kan ik je deze samenvatting aanraden:quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:28 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dank!
Dat heb ik op 5 januari. Ben nog bij geen een hoorcollege geweestMaar heb de gehele kerstvakantie om daarvoor te leren, dus dat moet wel goedkomen.
Als ik vandaag privaat klaar sluit ik dat vak af. Staats- en bestuurs heb ik ook wel gehaald dus dat heb ik ook afgesloten dan. Dan heb ik tot de kerstvakantie nog strafrecht & grondslagen en dan kan ik die vakken ook afsluiten.
Ben heel benieuwd naar strafrecht. Bij mijn intro's werd continu gezegd dat de meeste rechtenstudenten de studie kiezen voor strafrecht, maar ik gok dat dat nog best wel eens tegen kan vallen
Europese codificatiegeschiedenis inderdaad. Leuk boek! Dank voor de sv.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:30 schreef Accursius het volgende:
[..]
Gebruiken jullie ook het boek van Lokin en Zwalve? Dan kan ik je deze samenvatting aanraden:
www.ex-tunc.nl/wp-content/samenvattingen/Rechtsgeschiedenis samenvatting 2009.pdf
Die is echt perfect, gewoon 1x het boek doorwerken en die SV daarna, heel erg uitgebreid en duidelijk uitgelegd.
Ja boek is wel leuk, en sommige stukken zijn mooi geschreven. Het is alleen soms beetje van de hak op de tak, met veel zijsprongen. Maar goed, daarvoor is de samenvatting erquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:31 schreef Blistering het volgende:
[..]
Europese codificatiegeschiedenis inderdaad. Leuk boek! Dank voor de sv.
Waar het bijwonen van een nabespreking op eigen risico isquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
[SC] WO Rechten #815 - Waar het nieuws zich als een lopend vuurtje verspreidt
Ook wel treurig als je laatste woorden waren "maar meneer waarom is dit fout gerekend"quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waar het bijwonen van een nabespreking op eigen risico is
Of "waarom krijg ik niet alle punten terwijl ik in essentie wel het goede antwoord heb gegeven"quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ook wel treurig als je laatste woorden waren "maar meneer waarom is dit fout gerekend"
Ik voor het eerst nu ook. Zeker nu je nog een week hoorcollege hebt na de vakantie ipv meteen op 2 januari tentamenquote:
Bevat goederenrecht ook voor een belangrijk deel insolventierecht?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:14 schreef Ties02 het volgende:
Nu moet ik Verbintenissenrecht CS, Goederenrecht CS, IPR, Ondernemingsrecht 2 en Belastingrecht 2 gaan voorbereiden maar weet niet waar te beginnen
Ja komt naar voren bij verhaal en voorrang maar ook 2 weken over Faillissement en afkoeling en de Faillissementspaulianaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:15 schreef Valid het volgende:
[..]
Bevat goederenrecht ook voor een belangrijk deel insolventierecht?
Is het eriksd?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:19 schreef Tchock het volgende:
Mijn nieuwe docent belastingrecht is zo'n verschrikkelijke man
Mooi vak lijkt me.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja komt naar voren bij verhaal en voorrang maar ook 2 weken over Faillissement en afkoeling en de Faillissementspauliana
Erger. Hij begon met een half uur tirade over dat het onderwijs hem allemaal geen reet boeide en dat juristen verschrikkelijke mensen zijn inclusief een citaat van een pagina dat hij voorlas uit een boek.quote:
Altijd fijn als mensen gelukkig zijn met de keuzes die ze hebben gemaakt en het werk wat ze doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Erger. Hij begon met een half uur tirade over dat het onderwijs hem allemaal geen reet boeide en dat juristen verschrikkelijke mensen zijn inclusief een citaat van een pagina dat hij voorlas uit een boek.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Erger. Hij begon met een half uur tirade over dat het onderwijs hem allemaal geen reet boeide en dat juristen verschrikkelijke mensen zijn inclusief een citaat van een pagina dat hij voorlas uit een boek.
Ik zou een klacht indienen bij de opleidingscommissiequote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:29 schreef Tchock het volgende:
Hij snauwde iemand af die vroeg of hij misschien bij de werkgroep aan mocht schuiven terwijl hij niet ingeschreven stond want "het interesseert me geen hol wie hier aanwezig is". Een ander meisje kreeg een tirade omdat ze sorry zei, want dat was zinloos Engels. De rest van de drie uur werd volgemaakt met totaal oninteressante anekdotes in het Frans die ons allerlei levenslessen zouden moeten bijbrengen. Toen een meisje aan het eind vroeg wat de antwoorden op de werkgroepvragen waren had ze dat natuurlijk uit zijn betoog moeten halen.
Welke docent is dit?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:29 schreef Tchock het volgende:
Hij snauwde iemand af die vroeg of hij misschien bij de werkgroep aan mocht schuiven terwijl hij niet ingeschreven stond want "het interesseert me geen hol wie hier aanwezig is". Een ander meisje kreeg een tirade omdat ze sorry zei, want dat was zinloos Engels. De rest van de drie uur werd volgemaakt met totaal oninteressante anekdotes in het Frans die ons allerlei levenslessen zouden moeten bijbrengen. Toen een meisje aan het eind vroeg wat de antwoorden op de werkgroepvragen waren had ze dat natuurlijk uit zijn betoog moeten halen.
MmmmMmmmMmm.... ik wil stiekem handelsrecht ook halenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé Y mag ik misschien je boek van handelsrecht overkopen?
Verrassendquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:53 schreef Yreal het volgende:
Ohja, ik heb de werkgroepen van btw/vpb nooit gevolgd
Mooi héquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:35 schreef Ties02 het volgende:
Wat klinken al mijn vakken toch prachtig in het Engels
Public Law Immovable Property
Legal Entities, Partnerships
Fiscal Aspects of Registered Property
Je hebt het vak al gevolgd maar niet gehaald? Oh. Jammer. Ik wil een boek en ik weiger ¤37,50 te betalen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
MmmmMmmmMmm.... ik wil stiekem handelsrecht ook halen
5je gehaald in het eerste jaarquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt het vak al gevolgd maar niet gehaald? Oh. Jammer. Ik wil een boek en ik weiger ¤37,50 te betalen.
Sorry, ik ga het toch vragen.quote:
Toen was het nog 2de jaars fiscaal recht en liep ik gewoon naar binnen bij alles wat me leuk leek.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sorry, ik ga het toch vragen.
Waarom heb je een derdejaars notarieel vak gevolgd in het eerste semester van je fiscale bachelor?
Y de modelstudent en daarmee eeuwig studentquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Toen was het nog 2de jaars fiscaal recht en liep ik gewoon naar binnen bij alles wat me leuk leek.
Gister bij Nederlands was ik de enige autochtoonquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Y de modelstudent en daarmee eeuwig student
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom heb je een derdejaars notarieel vak gevolgd in het eerste semester van je fiscale bachelor?
Is toch mooi dat de medelander tegenwoordig in grote getalen aanwezig is in de collegebanken. Kunnen ze meneer agent en de OvJ beter van repliek dienenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gister bij Nederlands was ik de enige autochtoon
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is toch mooi dat de medelander tegenwoordig in grote getalen aanwezig is in de collegebanken. Kunnen ze meneer agent en de OvJ beter van repliek dienen
MINDER MINDER MINDERquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gister bij Nederlands was ik de enige autochtoon
Bul nu pas binnen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:35 schreef Ties02 het volgende:
Wat klinken al mijn vakken toch prachtig in het Engels
Public Law Immovable Property
Legal Entities, Partnerships
Fiscal Aspects of Registered Property
Omdat hij een genie is.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |