Een nieuw HIV arrest?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Om daarna onder invloed een eigen strafrechtcasus uit te voeren?
Kloptquote:
quote:De daders zou het erom te doen zijn een 'hiv-clubje' te maken. Seropositieven hoeven zich onderling immers geen zorgen te maken over besmetting, waardoor de weg vrij was voor ongeremde seks, aldus de daders.
quote:Ook werden spelletjes met bloed gespeeld waarbij onder andere men elkaar injecteerde.
Dat deze mensen over een paar jaar al terugkeren in de maatschappij, wat moet het soms frustrerend zijn om OvJ of recherchekundige in Nederland te zijnquote:De deelnemers werden gedrogeerd en vervolgens geïnjecteerd met hiv-besmet bloed, zonder dat zij hiervan alvorens wisten.
Iemand heeft ook een keer geleerd hoor. Misschien moet jij de strafrechtfeitjes van de dag maar gaan verzorgen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zelfintoxicatie betekent geen ontoerekenbaarheid he! Dus let op met wat je doet
Dat hadden we inmiddels zo'n beetje al beslotenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand heeft ook een keer geleerd hoor. Misschien moet jij de strafrechtfeitjes van de dag maar gaan verzorgen.
Dat zal ik zeker doen zodra ik mijn wel begeerde titel hebquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand heeft ook een keer geleerd hoor. Misschien moet jij de strafrechtfeitjes van de dag maar gaan verzorgen.
Eerst nog die 10.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat hadden we inmiddels zo'n beetje al besloten
Ik had een derde blad nodigquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:56 schreef Henrys het volgende:
[..]
Eerst nog die 10.
Ben echt benieuwd hoe ze zoveel papierwerk voor 12 november gaan nakijken. Bijna iedereen die ken had alle kantjes volgeschreven
Precies en zo groot is de sectie strafrecht ook niet en het zijn toch 950 tentamens waar ze 9 werkdagen de tijd voor hebben. Dan moeten ze 105 tentamens per dag nakijkenquote:
Inzage met zoveel mensen wordt helemaal een feest. Allemaal op 1 moment in de Offerhauszaal.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:03 schreef Ties02 het volgende:
Dus gaan ze ongetwijfeld fouten maken bij het nakijken, vorig jaar 4 punten 'erbij' gekregen
Wij moeten elke opgave op een nieuw blad maken, dus dan maakt overslaan niet uit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:17 schreef underground1009 het volgende:
Ik op de laptop bij de infobalie een kleine zeven pagina's in een klein lettertypeHet chille van zo'n computer is dat je wel mooi ruim op tijd klaar bent en nog eens wat vragen over kan slaan en later kan doen
[SC] WO Rechten #815 - Waar het nieuws zich als een lopend vuurtje verspreidtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:10 schreef Henrys het volgende:
[..]
Inzage met zoveel mensen wordt helemaal een feest. Allemaal op 1 moment in de Offerhauszaal.
Mag dat uberhaupt wel icm brandveiligheid. Krijg je straks het verdrukte rechtenstudent arrest
Succes!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:46 schreef Blistering het volgende:
Goeiemorgen! D-day vandaagNog 2 uurtjes de boel overlezen en dan richting Utreg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |