Ik pleeg liever zelfmoord dan dat ik naar z'n foto's kijkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:23 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk van iemand zoals Buck Angel?
Prima hoor. Neem de tijd. Mag ik misschien je boek voor Handelsrecht overkopen? Had iemand op Marktplaats die er een tientje voor wilde hebben maar die reageert niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
uuh, laat me hier even over nadenken...
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:01 schreef Mshauri het volgende:
Toen lag gisternacht opeens mijn gehele grote teennagel eraf. Deed een stuk minder pijn dan ik me had voorgesteld
Paar maanden terug ongelofelijk hard gestoten. Zag er al een tijdje niet meer goed uit, was blijkbaar al een tijdje doodquote:
Ik zou me pas zorgen gaan maken als mijn nagel leeft. Zelfde als die meisjes die klagen over dode haarpunten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:06 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Paar maanden terug ongelofelijk hard gestoten. Zag er al een tijdje niet meer goed uit, was blijkbaar al een tijdje dood
Hier een foto voor je bijdehante opmerkingquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou me pas zorgen gaan maken als mijn nagel leeft. Zelfde als die meisjes die klagen over dode haarpunten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:10 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Hier een foto voor je bijdehante opmerkingjij lakt je nagels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:10 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Hier een foto voor je bijdehante opmerkingMooi kleurtje hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Tiesje. En altijd lachen als de Eagles zuur verliezen.
is de volgende ronde al bekend?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:31 schreef Joosie200 het volgende:
Twente - PEC, als dat geen Fok!Meeting gaat worden weet ik het ook niet meer
Nee, maar die behoort wel tot de mogelijkhedenquote:
Wist je dat PEC spelers een appartement moeten delen en niet eens een eigen appartement van de club krijgen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, maar die behoort wel tot de mogelijkhedenTiesNULTWEE vs Tchock en ik als PEC-aanhang
?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wist je dat PEC spelers een appartement moeten delen en niet eens een eigen appartement van de club krijgen.
Dat zal zonder meer, wat wil je ook met zo'n klein budget t.o.v. andere clubs. Als je dan wil voldoen aan de regels v/d KNVB past het niet echt om met geld te smijten in de zin van secundaire arbeidsvoorwaarden ala appartementen/auto's voor de spelersquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wist je dat PEC spelers een appartement moeten delen en niet eens een eigen appartement van de club krijgen.
+13418quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:03 schreef Henrys het volgende:
Nu ik een begin aan het maken ben met bestuursrecht 2 realiseer ik me pas hoe leuk strafrecht eigenlijk wel niet was. Uitspraken van de RvS of de bestuursrechter zijn echt de ergste vorm van Nederlandse jurisprudentie die er is
Lekker voor jequote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:05 schreef Etsu het volgende:
Ik ben al 19 uur wakker en ik ga zo even de stad in
ripquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:05 schreef Etsu het volgende:
Ik ben al 19 uur wakker en ik ga zo even de stad in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |