Zo gaat t altijd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat blijkt. Maar ik denk/hoop dat 4 fout nog wel genoeg is voor een voldoende, als de open vragen ook een beetje meezitten.
edit:
Slachtveld in de whatsapp groepMensen durven niet te kijken, en de mensen die het wel aandurfde claimen nu dat antwoorden fout zijn gerekend die goed zijn
Love it.
voor 5¤ mag je de mijne lenen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:07 schreef Tchock het volgende:
Ik moet wel echt een nieuwe Kluwer hebben voor Handelsrecht. Zonde van het geld.
mmmm... Arceren met potlood?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik dan naar hartenlust mag arceren en juncto'en vind ik het prima.
Nee hoor.quote:
Nog nooit van gehoord. Bovenste hit op Google:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:43 schreef RoW_0 het volgende:
Hoi,
Kan iemand mij vertellen wat het subsumptiemodel is? Ik kom er niet uit zowaarschijnlijk is het iets simpels. Maar ik kom er niet uit
quote:Het subsumptiemodel
In de 19e eeuw moest de rechter zo weinig mogelijk afwijken van de wet. Codificatie zorgde voor rechtszekerheid, gelijkheid maar ook meende men dat dit de enige wijze was om de machtenscheiding gestalte te geven. Deze beperking van speelruimte maakte het dat de rechters dan ook niets anders doen dan het geschreven recht zonder meer toe te passen op het concrete geval. Rechterlijk oordeel door eenvoudige logische gevolgtrekking: syllogisme. Zo’n syllogisme vertrekt vanuit algemene regel en leidt uiteindelijk tot de rechterlijke beslissing. De algemene regel noemt men de minor terwijl de beslissing gelijk staat aan de conclusie. Er zijn en waren echter weinig regels eenduidig. Bijv. ‘opzet’ dient geīnterpreteerd te worden. De verwachting bestond dat deze termen nauwkeurig konden worden gedefinieerd door zo exact mogelijk de voorwaarden aan te geven. De rechter hoeft dan alleen na te gaan of het betreffende geval aan de desbetreffende voorwaarden voldoet. Dit model van juridisch redeneren wordt wel het subsumptiemodel genoemd: het geval hoeft slechts gesubsumeerd (geschaard) te worden onder de relevante rechtsregel. Tegenwoordig ziet men de taak van de rechter niet meer zo, hij moet veel meer doen dan eenvoudig subsumeren. 2 problemen zijn aan te wijzen: het vaststellen van de minor, dat wil zeggen het feitencomplex en de 2e betreft het vaststellen van de major, de relevante rechtsregel.
Wow, die heb ik over het hoofd gezien. Vermoedelijk dat ik eerst naar bronnen zocht in plaats van op een ander forum. Hoe dan ook bedanktquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Bovenste hit op Google:
[..]
de ongeloofwaardigheid van dit lijstje is hoog.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:54 schreef Blistering het volgende:
http://www.usnews.com/edu(...)ersities/netherlands
InUtreg bovenaan
Interessant. Klinkt als de essentie van elke interpretatiemethode.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Bovenste hit op Google:
[..]
Hoe kom je er nou achter of hij ook homo is? Dat lijkt me echt het meest lastige aan homo zijnquote:
Lange leve Google.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:37 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou achter of hij ook homo is? Dat lijkt me echt het meest lastige aan homo zijn
Of kan jullie soort dat gewoon detecteren op een of andere wijze?
doeiquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lange leve Google.
Is een personage in een of andere serie waar die ook homo is, heujj.
Ik ga emigreren naar Amerika.
uuh, laat me hier even over nadenken...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee hoor.Is alleen lichtjes te zien op de andere kant van de pagina maar niet verder dan dat.
Die ene uit modern family zeker? Die dikke?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lange leve Google.
Is een personage in een of andere serie waar die ook homo is, heujj.
Ik ga emigreren naar Amerika.
Hoe weet je datquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Die ene uit modern family zeker? Die dikke?
[ afbeelding ]
Viel niet tegen toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je over de linker wil fantaseren hoef je maar te googlen...
Heb liever de rechter, jij mag de linker hebben. Dat gun ik je.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je over de linker wil fantaseren hoef je maar te googlen...
Ga Black Swan maar kijken, dan snap je het.quote:
Ja, ze is knap. Maar om nou te zeggen: mijn god, wat is ze op die foto het summum van een vrouw! Nee.quote:
Nou, post jij dan eens een babe. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, ze is knap. Maar om nou te zeggen: mijn god, wat is ze op die foto het summum van een vrouw! Nee.
Inb4 Judge Judy.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou, post jij dan eens een babe. Ben benieuwd.
Hete boyquote:
Ik zou bij god niet weten welke "celebrity" ik hot vind. Ken ze geen van allen irl.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou, post jij dan eens een babe. Ben benieuwd.
Nee, je hebt niemand waarvan je denkt "wat ben jij lekkerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zou bij god niet weten welke "celebrity" ik hot vind. Ken ze geen van allen irl.
Innerlijk kun je toch niet neuken man, jezus mina zeg.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zou bij god niet weten welke "celebrity" ik hot vind. Ken ze geen van allen irl.
Sure. Maar niet op basis van een film of tv-serie. Daar staat iedereen toch stijf van de make-up en aanvullende renovatie, kom nou.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, je hebt niemand waarvan je denkt "wat ben jij lekker"?
zeiksnorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sure. Maar niet op basis van een film of tv-serie. Daar staat iedereen toch stijf van de make-up en aanvullende renovatie, kom nou.
Welnee. Gewoon mannen onder elkaar toch.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
zeiksnor![]()
Ben je stiekem getrouwd en leest je vrouw mee ofzo?
Ga jij toch zitten geilen op wat suffe foto's, be my guest.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
zeiksnor![]()
Ben je stiekem getrouwd en leest je vrouw mee ofzo?
Rechter is te mager en die andere heeft echt een lelijk lichaam als je die gelekte foto's zietquote:
En met welk Victoria Secret model ben jij getrouwd dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:14 schreef Henrys het volgende:
[..]
Rechter is te mager en die andere heeft echt een lelijk lichaam als je die gelekte foto's ziet
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:14 schreef Henrys het volgende:
[..]
Rechter is te mager en die andere heeft echt een lelijk lichaam als je die gelekte foto's ziet
Dat zeg ik toch niet. Ik vraag gewoon wat jij nou een lekker wijf vindt?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ga jij toch zitten geilen op wat suffe foto's, be my guest.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:14 schreef Henrys het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |