• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Dat gaat niet via verkiezingen, Bobbie en ik zullen kandidaten overwegenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:40 schreef Etsu het volgende:
Bobbie ook niet, die is allang afgestudeerd
Ik stel nieuwe verkiezingen voor
Ik zou je willen adviseren om mij te kiezenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat gaat niet via verkiezingen, Bobbie en ik zullen kandidaten overwegen
Ik heb al een paar goede in gedachten
Goede tt trouwens
Nee, totaal niet grappigquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:43 schreef Paxcon het volgende:
Kunnen we niet weer overgaan op schijtlollige TT's zoals 'ze' vroeger hier deden?
Waar we nog een glaasje Cassis de Dijon drinken
Etsu presteert het niet om op z'n telefoon een nieuw deel te openen. Voorwaardelijke boete van 50 euro.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:42 schreef Joosie200 het volgende:
Geef eens de strekking van het arrest Paxgod. Vervolg op 3 juli?
Is dat alles...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Etsu presteert het niet om op z'n telefoon een nieuw deel te openen. Voorwaardelijke boete van 50 euro.
Waar we een Utrechtse serie verkrachten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:43 schreef Paxcon het volgende:
Kunnen we niet weer overgaan op schijtlollige TT's zoals 'ze' vroeger hier deden?
Waar we nog een glaasje Cassis de Dijon drinken
Nou wat een schijntjequote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Etsu presteert het niet om op z'n telefoon een nieuw deel te openen. Voorwaardelijke boete van 50 euro.
Hi, ha, ho.. GEEN ANTWOORDquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Waar we een Utrechtse serie verkrachten.
Ik ben even te moe om er een leuk verhaaltje van te maken. Gister had ik dat nog kunnen opbrengen maar na het tentamen van vanochtend ben ik alles weer kwijt.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Waar we een Utrechtse serie verkrachten.
Utrechtse serie verkrachten was gisteren in het journaal met een item waarin ie op alle vragen zei: GEEN ANTWOORDquote:
Spuit elfquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat waren de enige woorden die hij uitte in de pro forma zitting
Ah. Dat had ik gemist.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Utrechtse serie verkrachten was gisteren in het journaal met een item waarin ie op alle vragen zei: GEEN ANTWOORD
Pay back completedquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:48 schreef Ties02 het volgende:
Spot heeft zeker de krant in de leesmap
hihaho
In be4: b.quote:
Mag deze in de OP? Vind t wel een belangrijke toevoeging voor de novieten.quote:
Geen woorden maar daden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat waren de enige woorden die hij uitte in de pro forma zitting
Maak hem dan actueel: TiesNULTWEE is gekquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag deze in de OP? Vind t wel een belangrijke toevoeging voor de novieten.
Touche.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:48 schreef Ties02 het volgende:
Spot heeft zeker de krant in de leesmap
hihaho
Absoluutquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag deze in de OP? Vind t wel een belangrijke toevoeging voor de novieten.
even quotenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:53 schreef Etsu het volgende:
Mooie OP.
Bedankt Paxje. Je bent een goede moderator.
doeiiii hvj xoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:53 schreef Paxcon het volgende:
Oke ik moet nu echt weg anders wordt t niks
Met recht de nieuwe Mosckowicz die om de haverklap wraakt naar het hem een hartenlust isquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:54 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga aangifte doen van smaad laster en wat niet meer
Heb jij nooit last van je knieen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Met recht de nieuwe Mosckowicz die om de haverklap wraakt naar het hem een hartenlust is
Hoe zo is dat nu plots relevant?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heb jij nooit last van je knieen?
Vanwege je bowing-emo denk ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe zo is dat nu plots relevant?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Vanwege je bowing-emo denk ik.
Hij insinueert dat je van de verkeerde kant bentquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe zo is dat nu plots relevant?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Vanwege je bowing-emo denk ik.
quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij insinueert dat je van de verkeerde kant bent
quote:
nsber?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij insinueert dat je van de verkeerde kant bent
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]Gebruik ik hem toch lekker niet meer
quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heb jij nooit last van je knieen?
Geeft niets hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]Gebruik ik hem toch lekker niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Geeft niets hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
Ties ja, ik deed niksquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee dan jij en Ties in de vorige SC
Zolang we nog geen drie topics onderweg zijn loopt het met Joosie en mij wel los. Ook inhoudelijk. Hoi Pax.quote:
Fucking NAC dat gisteren pas in de verlenging won. Heeft me 60 euro aan gratis geld gekost.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zolang we nog geen drie topics onderweg zijn loopt het met Joosie en mij wel los. Ook inhoudelijk. Hoi Pax.
twitter:MariekevdVoort twitterde op maandag 27-10-2014 om 15:33:35Een van de slachtoffers ook met fietspomp verkracht, meldt officier van justitie. #serieverkrachter reageer retweet
Natuurlijk wel. Als het goed is, is het goed. Was bij rechtssociologie ook als een van de eersten weg.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:14 schreef Blistering het volgende:
Als eerste klaar bij staats, dat kan niet goed zijnVond m echt goed te doen.
Zieke gast.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:14 schreef Ties02 het volgende:
twitter:MariekevdVoort twitterde op maandag 27-10-2014 om 15:33:35Een van de slachtoffers ook met fietspomp verkracht, meldt officier van justitie. #serieverkrachter reageer retweet
Zoals ze bij straf 2 nieuw terecht zeggen: zulke absurde casus hoeven wij geeneens te verzinnen, bedenk het zo gek en het komt wel voor in de praktijkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:14 schreef Ties02 het volgende:
Heb heel erg getwijfeld over 1 vraag of een minister een bestuursorgaan is. In 1 MC tentamen werd namelijk gezegd van wel, maar ik twijfelde omdat de wetgevende macht wordt uitgesloten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als het goed is, is het goed. Was bij rechtssociologie ook als een van de eersten weg.
Wetgevende macht is de regering plus de Staten-Generaal in deze context.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:23 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heb heel erg getwijfeld over 1 vraag of een minister een bestuursorgaan is. In 1 MC tentamen werd namelijk gezegd van wel, maar ik twijfelde omdat de wetgevende macht wordt uitgesloten.
Ach ja we gaan het zien..
Mooi.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wetgevende macht is de regering plus de Staten-Generaal in deze context.
Dat is het mooiste.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:42 schreef underground1009 het volgende:
Wat nou Twente speelt gelijk, Twente gaat verliezen
Ik ben nu hele goede vrienden met Ties dus dit durfde ik nog niet te voorspellen, maar het zou wel mogelijk zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:42 schreef underground1009 het volgende:
Ik voel de bui ook al hangenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:42 schreef underground1009 het volgende:
Ik ga straks voor johannes kokenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:59 schreef Ties02 het volgende:
Gelukkig wordt er vanavond voor mij gekookt dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken in ieder geval
Eng eng engquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga straks voor johannes koken
gezellig he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |