abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:31:16 #1
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146045462
Naar de infinity gems is slechterik Thanos (Josh Brolin) hard op zoek, om zo met harde hand over het universum te kunnen heersen. De beelden die verder vertoond worden zijn van een infinity gauntlet in actie. Die Thanos in handen heet... De titel: Avengers: infinity War. Dat is pas deel 1, dat in 2018 uitkomt. Deel 2 volgt in 2019.

Dan is er nog een film die op 4 mei 2018 uit moet komen. Dat wordt... De mensen in de zaal krijgen een trailer te zien... Die toont Nick Fury en clips van de Avengers... Getoond worden de infinity gems in het Marvel Cinematic Universe. De staf van Loki is er, zoals de geruchten al gaan, inderdaad een!

Feige belooft dat Danver gevangen zit tussen twee realiteiten: de Aarde en de ruimte. Op 2 november 2018 nog een film: Inhumans!

6 juli 2018 brengt nog een nieuw personage: Captain Marvel! De dame in kwestie heet Carol Danvers.

Easter eggs voor Black Panther zijn er genoeg. Zo zou er ook iets in Age of Ultron zitten volgens Feige. Is dat dan Andy Serkis zijn rol als Klaw, die we in de trailer al zagen?

Thor 3 moet overigens direct na de gebeurtenissen van Age of Ultron verder gaan. En op 3 november 2017 gaat Black Panther in première!

Guardians of the Galaxy zal op 5 mei 2017 uitkomen. Dan is het 28 juli 2017, waarop Thor: Ragnarok uit zal komen. Een teaser laat het logo, geschreven in steen zien. Ragnarok staat daaronder gebrand. Voor de film keren Tom Hiddleston én Chris Hemsworth terug.

Over Doctor Strange vertelt Feige blij te zijn het bovennatuurlijke naar het filmuniversum te mogen brengen. Strange verliest het vermogen te opereren en reist rond over de wereld om zijn handen te fiksen. Tot hij de Ancient One ontmoet, die hem traint in de magische kunsten.

DOCTOR STRANGE! De volgende titel van Marvel staat voor 6 november 2016 gepland en daarmee zijn die geruchten dus ook al deels bevestigd. Nu nog de naam van Cumberbatch laten vallen...?

En toen had Captain America 3 een titel! Captain America: SERPENT SOCIETY! Vanaf 6 mei 2016 in de bioscoop.

http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=39523
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:32:39 #2
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146045549
Warrig stuk.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:33:06 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_146045569
^dat ja
Moest wel lachen om de :D in de TT
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:34:06 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146045619
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:34:39 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146045650
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 19:32 schreef Scorpie het volgende:
Warrig stuk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 19:33 schreef hugecooll het volgende:
^dat ja
Moest wel lachen om de :D in de TT
Is Chronologisch van beneden naar boven. :@
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:35:42 #6
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_146045697
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 19:34 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

[..]

Is Chronologisch van beneden naar boven. :@
Op de website is het wel aight te volgen :P
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:36:46 #7
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146045746
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_146046191
quote:
_O_
pi_146046763
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_146049294
quote:
Ksstt.. Jij bent vast zo'n iemand die opstaat zodra een Marvel film is afgelopen en dan, halverwege de rij, voor mijn neus stilstaat voor de mid-credit scene. :(
pi_146050018
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:51 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Ksstt.. Jij bent vast zo'n iemand die opstaat zodra een Marvel film is afgelopen en dan, halverwege de rij, voor mijn neus stilstaat voor de mid-credit scene. :(
Nee. Ik ben fan van Marvel. En hun film uit de jaren 2000-2005 waren gewoon goed. Nu komt er alleen maar grotendeels bagger uit. Het is simpele popcornvermaak. Op zich niks mis mee. Maar het doet geen recht aan de personages zoals ik ze ken vanuit de comics.

Visueel zijn het wel mooie films.

/2c
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:04:01 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_146050039
Wat, zat Klaw in de trailer? Heb ik helemaal gemist.

DIT IS ONZE CLAIM TO FAME! Eindelijk een Nederlander in de MCU _O_
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:05:00 #13
300718 Kenju
Say It!!??
pi_146050083
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

De enige reden dat ze een film krijgt (evenals Black Panther) is om het publiek tevreden te houden. In Amerika is het erg belangrijk om zogenaamde minderheden-films te hebben.
Ik denk dat je het character van The Black Panther hier mee een beetje afdoet als een soort van verplicht nummertje, terwijl daar echt al decennia lang enorm veel hart in zit.

Verder heeft Stan Lee al aangegeven dat het gewoon logisch is om het universum wat minder blank te maken, zeker als het gezien de sociale omstandigheden gewoonweg logisch is. Een tiener uit een achterstandsbuurt die geen ouders meer heeft en verzorgd wordt door een familielid. Hoe logisch is het dat dat een blanke is tegenwoordig? Voor veel van die street level helden is het logisch dat ze niet blank zijn. Verder is het sowieso vreemd om alles blank te houden wanneer er in de hedendaagse maatschappij zoveel niet-blanken zijn.
Vind het wat makkelijk om het af te doen als een minderheden-film.

quote:
14s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 19:58 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Wat betreft die vrouwen tevreden houden doe dan een Blackwidow film en dat Inhumans aids is dat is logisch.
Ms Marvel?

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beter laten ze Black Panther wel door een blanke spelen als payback voor Human Torch' Kingping en die god van Thor.
Dit zou wel een stunt zijn idd. Al moet ik zeggen dat er wel wat hypocrisie is rondom die Human Torch casting van Michael B. Jordan. Ik ben in principe ook niet voor het veranderen van de etniciteit van helden en vind dat het terug te zien moet zijn in de comics. Met Electro en Fury is dat bijv. het geval. Niet met de Kingpin dus Michael Clarke Duncan vond ik in DareDevil dus een domme cast. Maar ik had niets tegen Idris Elba als Heimdall omdat ik Elba een toffe acteur vind. Verder had niemand iets tegen Jessica Alba als Sue Storm, terwijl zij ook niet blank is.

Een geadopteerd broertje is natuurlijk geen raar, ongeloofwaardig verhaal. Dus wat dat betreft kan ik er toch niet zoveel tegen hebben. Met Heimdall hebben ze immers al iets veranderd. Overigens ziet ook Andrew Garfield er ook niet echt blank uit.

Maar goed, bedenk je dat er tal van films zijn met schoenpoets-negers, Indiërs en native Americans en dat het eea dus niet op gelijk niveau te plaatsen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Black Widow lijkt niet te gaan gebeuren. Dat zou meer een spionagefilm moeten worden dan een actiefilm. Het lijkt dat Marvel daar voorlopig geen zin in heeft.
Iemand die iets met superkrachten aanpakt? Waarom niet. Zeker als je bijv. Hawkeye erbij betrekt kan het best wat worden. Sowieso zijn er niet veel spionagefilms van een dergelijke soort. Het Marvel-sausje brengt natuurlijk wel wat anders.
quote:
Verder hebben ze geen boeiende vrouwen eigenlijk.
De nieuwe Ms. Marvel wordt wel positief ontvangen anders. En Stan Lee heeft ook gezegd dat ze wat zwaarder op vrouwen in willen zetten omdat die toch best vaak comics blijken te lezen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Of over de Arabisch puber dame die nu miss Marvel is.
Pakistaans....

quote:
Panther zou ik alleen in een Fantastic Four film willen zien eigenlijk.
Hoewel de strip goed op zichzelf staat, vraag ik me ook af of het sterk genoeg is om een eigen film te dragen. Al zou een Afrikaans scenario toch wel interessant kunnen zijn. Achter een BP-film hoeft sowieso minder budget te zitten dan iets waarin Iron Man, The Hulk en Thor zitten.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:10:43 #14
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146050440
Oude topic heeft een heel decennium overleeft trouwens _O_ maart 2004 tot vandaag dan _O-
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_146051077
Wel benieuwd hoe en wat ze met de civil war verhaal gaan doen.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:33:35 #16
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146051671
Ik ben trouwens benieuwd naar de chronologische volgorde als The Inhumans en Captain Marvel tussen de 2 Infinity War delen gaan komen. Gaan zij nu pas meedoen vanaf Part 2? Of helemaal niet, maar dat lijkt me dan weer sterk aangezien het hele Thanos gebeuren vooral cosmisch-georiënteerd is....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  FOK!fotograaf dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:35:51 #17
159915 -Menn0-
MNO
pi_146051795













quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 19:48 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wil niet heel vervelend doen maar Carol Denvers IS ms Marvel ;)
Niet de naam van de actrice.
Verkeerd gelezen, dacht dat er stond gespeeld door :')
,,/
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:36:29 #18
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_146051827
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:05 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik denk dat je het character van The Black Panther hier mee een beetje afdoet als een soort van verplicht nummertje, terwijl daar echt al decennia lang enorm veel hart in zit.
In de jaren 60 was het vooruitstrevend. De laatste jaren is Black Panther verworden tot een racistische karikatuur van de Black Power movement.
Het is dat Hickman tegenwoordig wat met hem doet, maar hij leidt nog steeds aan het Elf-syndroom van Tolkien.

quote:
Verder heeft Stan Lee al aangegeven dat het gewoon logisch is om het universum wat minder blank te maken, zeker als het gezien de sociale omstandigheden gewoonweg logisch is. Een tiener uit een achterstandsbuurt die geen ouders meer heeft en verzorgd wordt door een familielid. Hoe logisch is het dat dat een blanke is tegenwoordig? Voor veel van die street level helden is het logisch dat ze niet blank zijn. Verder is het sowieso vreemd om alles blank te houden wanneer er in de hedendaagse maatschappij zoveel niet-blanken zijn.
Vind het wat makkelijk om het af te doen als een minderheden-film.
Het zal mij een worst wezen of een fictioneel karakter blank is of niet. Maar het komt voor 99% over als zoethoudertje voor de zeurpieten. Het voelt heel erg van bovenaf opgelegd, een mandaat in plaats van creatieve ideeën vanuit de makers zelf.

quote:
Iemand die iets met superkrachten aanpakt? Waarom niet. Zeker als je bijv. Hawkeye erbij betrekt kan het best wat worden. Sowieso zijn er niet veel spionagefilms van een dergelijke soort. Het Marvel-sausje brengt natuurlijk wel wat anders.
Natuurlijk, het zou kunnen. Ik zeg alleen dat het niet de weg lijkt die Marvel in is geslagen en daardoor onwaarschijnlijk is.

quote:
De nieuwe Ms. Marvel wordt wel positief ontvangen anders. En Stan Lee heeft ook gezegd dat ze wat zwaarder op vrouwen in willen zetten omdat die toch best vaak comics blijken te lezen.
Een meisje dat net een handjevol issues heeft gehad. Ik zou dat met de beste wil van de wereld niet kunnen omschrijven als goed vrouwelijk karakter. Als de verkoopcijfers zo blijven, zou ze over een jaar 2 wel kandidaat kunnen zijn, ja.
Heb het overigens niet gelezen, dus kan daar niet over oordelen.

quote:
Hoewel de strip goed op zichzelf staat, vraag ik me ook af of het sterk genoeg is om een eigen film te dragen. Al zou een Afrikaans scenario toch wel interessant kunnen zijn. Achter een BP-film hoeft sowieso minder budget te zitten dan iets waarin Iron Man, The Hulk en Thor zitten.
Een van de kritieken op de Black Panther strips is juist dat het niet op zichzelf staat. Óf geïsoleerd in Afrika, afgesloten van de rest van de MU, of hij zit in Amerika waar hij niet bijzonder is. Zijn koningschap is juist wat hem onderscheidt van de rest.
Er moet wel veel geld naar de CGI om Wakanda futuristisch te laten lijken. Met Thor faalden ze daar jammerlijk in.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:16:27 #19
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146053856
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:19:51 #20
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_146054086
Mag Marvel eigenlijk Namor gebruiken die zie ik liever dan Black Panther.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:48:25 #21
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146055821
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mag Marvel eigenlijk Namor gebruiken die zie ik liever dan Black Panther.
laatste keer dat ik daar nog van gehoord heb, en dat was zo'n 3 maanden geleden, waren de rechten bij Universal en niet bij Marvel.

Edit: ninja fix :7

[ Bericht 5% gewijzigd door Sinister-D- op 28-10-2014 23:04:10 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:25:02 #22
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_146057695
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een meisje dat net een handjevol issues heeft gehad. Ik zou dat met de beste wil van de wereld niet kunnen omschrijven als goed vrouwelijk karakter. Als de verkoopcijfers zo blijven, zou ze over een jaar 2 wel kandidaat kunnen zijn, ja.
Heb het overigens niet gelezen, dus kan daar niet over oordelen.
Een goed personage is een goed personage, ongeacht de omvang van het bronmateriaal.

Als ze interessante vrouwelijke helden willen, dan kunnen ze nog altijd She-Hulk gebruiken, die is leuk als ze goed wordt aangepakt. Ik vind het sowieso raar dat er niets van de Hulk bij die hele reeks aankondigingen zat.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:37:37 #23
300718 Kenju
Say It!!??
pi_146058275
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:

Het zal mij een worst wezen of een fictioneel karakter blank is of niet. Maar het komt voor 99% over als zoethoudertje voor de zeurpieten. Het voelt heel erg van bovenaf opgelegd, een mandaat in plaats van creatieve ideeën vanuit de makers zelf.
Jij denkt serieus dat Johnny Blaze alleen maar door een zwarte acteur gespeeld wordt doordat zwarte mensen (daar bedoel je zeurpieten mee neem ik aan?) dit perse willen?

quote:
99s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het sowieso raar dat er niets van de Hulk bij die hele reeks aankondigingen zat.
Ze wilden The Hulk als onafhankelijke character even laten voor wat het is omdat ze niet weten wat ze ermee aan moeten.

[ Bericht 27% gewijzigd door Kenju op 28-10-2014 23:52:28 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_146061697
dat gaat een heel maandloon aan cinematickets worden
  woensdag 29 oktober 2014 @ 07:22:04 #25
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146061814
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_146061839
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

In de jaren 60 was het vooruitstrevend. De laatste jaren is Black Panther verworden tot een racistische karikatuur van de Black Power movement.
Het is dat Hickman tegenwoordig wat met hem doet, maar hij leidt nog steeds aan het Elf-syndroom van Tolkien.

[..]

Het zal mij een worst wezen of een fictioneel karakter blank is of niet. Maar het komt voor 99% over als zoethoudertje voor de zeurpieten. Het voelt heel erg van bovenaf opgelegd, een mandaat in plaats van creatieve ideeën vanuit de makers zelf.

Ik heb hetzelfde met Luke Cage (en in mindere mate Falcon). Alhoewel Falcon in Cap 2 wel weer goed te pruimen was :)

Zo cool als Ghetto Man zullen ze echter nooit worden :P

quote:
Een meisje dat net een handjevol issues heeft gehad. Ik zou dat met de beste wil van de wereld niet kunnen omschrijven als goed vrouwelijk karakter. Als de verkoopcijfers zo blijven, zou ze over een jaar 2 wel kandidaat kunnen zijn, ja.
Heb het overigens niet gelezen, dus kan daar niet over oordelen.
Het aantal issues hoeft geen issue (haha) te zijn; genoeg mensen die alleen het MCU volgen en niet de comics en die zal het verder niet boeien hoe lang een character al bestaat. Gezien de reacties op GotG en Ultron zijn er ook nog genoeg die daar nooit van gehoord hebben ondanks het feit dat die al 40 jaar meegaan.

quote:
Een van de kritieken op de Black Panther strips is juist dat het niet op zichzelf staat. Óf geïsoleerd in Afrika, afgesloten van de rest van de MU, of hij zit in Amerika waar hij niet bijzonder is. Zijn koningschap is juist wat hem onderscheidt van de rest.
...
Precies mijn issue met BP; hij lijkt me grappig als bijpersonage in een van de grotere titels, maar op zichzelf? Meh.

[ Bericht 10% gewijzigd door Ceased2Be op 29-10-2014 07:37:36 ]
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 29 oktober 2014 @ 08:25:58 #27
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_146062409
quote:
BAM.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 oktober 2014 @ 09:25:52 #28
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_146063487
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:37 schreef Kenju het volgende:

[..]

Jij denkt serieus dat Johnny Blaze alleen maar door een zwarte acteur gespeeld wordt doordat zwarte mensen (daar bedoel je zeurpieten mee neem ik aan?) dit perse willen?

[..]

Ze wilden The Hulk als onafhankelijke character even laten voor wat het is omdat ze niet weten wat ze ermee aan moeten.
Op Amerikaanse comic forums zo als cbr heb je wel veel van die zeurpieten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_146063576
quote:
14s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Op Amerikaanse comic forums zo als cbr heb je wel veel van die zeurpieten.
Het is ook lang een issue geweest bij het maken van je film.
Bij Spawn destijds (1997) bijv. hebben ze het personage van Terry Fitzgerald blank gemaakt omdat de film anders te zwart zou worden voor de geldschieters en ze minder budget zouden krijgen :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 29 oktober 2014 @ 11:32:09 #30
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_146067159
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:25 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Een goed personage is een goed personage, ongeacht de omvang van het bronmateriaal.

Als ze interessante vrouwelijke helden willen, dan kunnen ze nog altijd She-Hulk gebruiken, die is leuk als ze goed wordt aangepakt. Ik vind het sowieso raar dat er niets van de Hulk bij die hele reeks aankondigingen zat.
Er is dus nog niks over haar bekend. Er is 0 basis om een film over haar te maken.
Dat ligt meer aan de hedendaagse manier van strip schrijven, maar toch.

She-Hulk is slechts een vrouwelijke variant van een mannelijk karakter. Ik vermoed dat ze eerder met een origineel karakter gaan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:37 schreef Kenju het volgende:

[..]

Jij denkt serieus dat Johnny Blaze alleen maar door een zwarte acteur gespeeld wordt doordat zwarte mensen (daar bedoel je zeurpieten mee neem ik aan?) dit perse willen?
Johnny Blaze? Die werd toch door Nic Cage gespeeld?

Ik bedoel niet alleen zwarte mensen daarmee. Er zitten ook meer dan genoeg Hispanics tussen en ook meer dan genoeg blanken. Die denken dat een verhaal goed is als het "divers" is.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 07:25 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde met Luke Cage (en in mindere mate Falcon). Alhoewel Falcon in Cap 2 wel weer goed te pruimen was :)

Zo cool als Ghetto Man zullen ze echter nooit worden :P
Falcon vond ik niet raar, aangezien Falcon en Cap al decennia samen zijn. Ook jarenlang een titel gedeeld.
Luke Cage heb je wel gelijk in, ja. Al vind ik het geen slecht karakter.

quote:
Het aantal issues hoeft geen issue (haha) te zijn; genoeg mensen die alleen het MCU volgen en niet de comics en die zal het verder niet boeien hoe lang een character al bestaat. Gezien de reacties op GotG en Ultron zijn er ook nog genoeg die daar nooit van gehoord hebben ondanks het feit dat die al 40 jaar meegaan.
Met 5 issues is er gewoon niks om een verhaal te maken. Er zijn een paar karaktertrekken van dat meisje bekend en dat is het. Ze heeft nog niks gedaan. :')

Nou hoeft dat ook geen probleem te zijn, aangezien er meerdere superhelden films zijn gemaakt zonder basis in comics, maar in plaats van zo'n Tumblr pleaser zou ik liever een leuke film zien.

quote:
Precies mijn issue met BP; hij lijkt me grappig als bijpersonage in een van de grotere titels, maar op zichzelf? Meh.
Hij zit ook in Cap 3 schijnt, om het publiek alvast op te warmen voor hem.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 29 oktober 2014 @ 11:46:23 #31
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_146067667
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Er is dus nog niks over haar bekend. Er is 0 basis om een film over haar te maken.
Dat ligt meer aan de hedendaagse manier van strip schrijven, maar toch.
Ach, er is al meer dan genoeg bekend om een verhaal te vertellen. Jong meisje dat door dat Inhumans-geprul aan haar krachten komt, moslima is en een evenwicht moet zoeken tussen geloof, familie en superheldje spelen en die tot slot ook nog eens een heel grote superheldenfangirl is.

Jong, fris, grappig, het is de Spider-Man formule die eindelijk nog eens werkt na ettelijke mislukte pogingen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_146067768
quote:
99s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:46 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ach, er is al meer dan genoeg bekend om een verhaal te vertellen. Jong meisje dat door dat Inhumans-geprul aan haar krachten komt, moslima is en een evenwicht moet zoeken tussen geloof, familie en superheldje spelen en die tot slot ook nog eens een heel grote superheldenfangirl is.

Jong, fris, grappig, het is de Spider-Man formule die eindelijk nog eens werkt na ettelijke mislukte pogingen.
Juno met superkrachten :)
Ik zou hem kijken.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  FOK!fotograaf woensdag 29 oktober 2014 @ 12:45:03 #33
159915 -Menn0-
MNO
pi_146069821
quote:
Godver die Amerikanen ook echt na elke zin klappen en juichen :')

Laat die vent gewoon ff z'n verhaal doen!
,,/
  woensdag 29 oktober 2014 @ 17:08:12 #34
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146079514
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 12:45 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Godver die Amerikanen ook echt na elke zin klappen en juichen :')

Laat die vent gewoon ff z'n verhaal doen!
op een gegeven moment hoor je zelfs, ik denk na de aankondiging van Infinity Wars, een kerel "I love you!!!" schreeuwen :')_!!
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 29 oktober 2014 @ 17:40:05 #35
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146080443
Dus een redactielid heeft de teaser van Infinity Wars op de FP geplaatst, maar als ik tegoei kijk naar Thanos z'n gauntlet dan zie ik er maar 5 stenen op zitten. Dat zijn er toch echt 6 in de strips, of ik ben scheel en zie de 6de niet :{

Avengers: Infinity War teaser trailer

Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_146080585
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 17:40 schreef Sinister-D- het volgende:
Dus een redactielid heeft de teaser van Infinity Wars op de FP geplaatst, maar als ik tegoei kijk naar Thanos z'n gauntlet dan zie ik er maar 5 stenen op zitten. Dat zijn er toch echt 6 in de strips, of ik ben scheel en zie de 6de niet :{

Avengers: Infinity War teaser trailer

Moeilijk te zien , de 6e zit op z'n duim normaal gesproken

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 30 oktober 2014 @ 19:18:44 #37
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146123304
En die 6de zie ik dus niet :{

Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 5 november 2014 @ 19:16:29 #38
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146340997
Voor iedereen die wat geintresseerd is in de geschiedenis van Marvel (en zelfs ervoor) is er gisteren op ABC een show (*uch reclame uch*) uitgezonden in plaats van Agents of S.H.I.E.L.D : Marvel: 75 Years, From Pulp to Pop! gepresenteerd door Emily VanCamp bekend van oa. haar rol als Agent 13 in CapAm2:TWS.
Er zouden nieuwe beelden van Age Of Ultron in voorkomen, en een sneak peak van Ant-Man.

De show is op de betere p2p website wel terug te vinden :)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 11 november 2014 @ 21:40:58 #39
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146552970
Ik heb het al eens eerder aangehaald: niet enkel Disney maakt Marvel films. Fox heeft ook nog de rechten van X-men en Fantastic Four. Van die laatste is er op dit moment ook nog een in productie, waarvan vrijwel niets bekend van is. Maar vandaag is er een interview online gekomen waarbij Toby Kebell , acteur die Doom speelt, enkele details van zijn karakter heeft bekend gemaakt.

quote:

Fantastic Four: Doctor Doom's New Name & Origin Revealed


Josh Trank's Fantastic Four reboot isn't out until next year, but it can already lay claim to some kind of 2014 award for provoking the most amount of rage based on the least amount of information. 20th Century Fox has yet to release any official images or footage from the film, and all that's really known right now is the list of cast members (and the characters they’ll be playing) and the fact that it will be based largely on the Ultimate Universe version of the story and characters, rather than Earth-616.

Screenwriter Simon Kinberg (X-Men: Days of Future Past) has at least included a very traditional enemy for the Fantastic Four to fight, as Toby Kebbell (Dawn of the Planet of the Apes) is playing their archnemesis, Doctor Doom. Doom is one of only two characters from the film that have been glimpsed in leaked set photos (the other is the Thing), and now Kebbell has peeled back a little of the secrecy surrounding Fantastic Four to offer some details about his character.


Speaking in an interview with Collider, Kebbell explained that Doom is not the ruler of Latveria and that his name isn’t Victor von Doom, presumably because a name like Victor von Doom would have been a little too goofy to fit into Trank’s vision for the film. Instead, the “Doom” handle becomes attached to the character through his online activities:

“He’s Victor Domashev, not Victor von Doom in our story. And I’m sure I’ll be sent to jail for telling you that. The Doom in ours—I’m a programmer. Very anti-social programmer. And on blogging sites I’m ‘Doom.’ “


Doom’s new occupation as a programmer and blogger is probably going to raise even more eyebrows than his new name, but it certainly fits with the idea of a modernized take on the story. It also correlates with the rumors that the Doombots will appear in the film, reinvented as drones that Victor can control telekinetically.

Kebbell also revealed that Victor Domashev is caught in the same accident that gives the Fantastic Four their powers, saying that, “It was nice to be feeling like we had to come to terms with what was given by this incident.” He characterized Trank’s approach as “lo-fi” and “ultra-real,” which at least makes a nice change from overused descriptors like “gritty” and “grounded.” The final tidbit of information is that it sounds like Doom is probably going to have an accent:

“The only thing I can tease you about is what I worked on most was the voice because nobody – even in the cartoons, when I was watching them I was like, ‘So where’s he from?’”

It’s possible that the rebooted Doom will still be from the fictional Eastern European country of Latveria, which would explain his name as well as the fact that Kebbell had to work hard to get the voice right. If that’s the case then he’ll at least be closer to the comic book character than Julian McMahon’s version in the 2005 Fantastic Four movie.

Fantastic Four opens in theaters on August 7th, 2015.
Godverdomme zeg :( eerst een zwarte Human Torch/Johnny Storm, nu een wereldbedreigende blogger die niets te maken heeft met Doctor Doom :') :N :X
Goed bezig Fox, geef dan gewoon direct de rechten terug , ipv eerst de FF reputatie om zeep te helpen :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 11 november 2014 @ 23:01:44 #40
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_146557427
Sinds wanneer heeft de FF een reputatie? Die zijn al decennia lang de groep waar niemand om geeft.

De intro en het achterliggend verhaal zullen mij worst wezen, het enige wat me interesseert is dat Doom zich als Doom gedraagt van zodra hij zijn pakje aantrekt. En die zwarte Torch... ach, ik zie het wel.

Ik weet dat het momenteel zeer hip is om deze film met de grond gelijk te maken zonder hem ook maar 1 faire kans te geven, maar ik heb nog altijd vertrouwen in Josh Trank.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_146568819
een blogger, wtf :')
zo moeilijk is het toch niet om je aan de oorsprong van een karakter te houden....

Josh Trank maakt met Chronicle een prima film dus helemaal kut zal het wel niet worden, maar waarom karakters zo verneuken? Is ook meteen duidelijk waarom Marvel maar helemaal met de FF comics stopt zolang de rechten bij fox liggen
  woensdag 12 november 2014 @ 12:41:20 #42
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_146569294
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:26 schreef planethugo het volgende:
een blogger, wtf :')
zo moeilijk is het toch niet om je aan de oorsprong van een karakter te houden....

Josh Trank maakt met Chronicle een prima film dus helemaal kut zal het wel niet worden, maar waarom karakters zo verneuken? Is ook meteen duidelijk waarom Marvel maar helemaal met de FF comics stopt zolang de rechten bij fox liggen
Ze willen alleen de naam hebben, zogenaamde Marquee Value.
De rest is irrelevant.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 12 november 2014 @ 13:53:55 #43
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_146571457
Ze maken Doom wel een stuk realistischer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_146571518
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze maken Doom wel een stuk realistischer.
de fantastic four zijn totaal niet realistisch dus de zogenaamde 'dark knight' benadering zal hier toch wat moeilijker werken. Lijkt me
  woensdag 12 november 2014 @ 13:57:01 #45
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_146571567
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze maken Doom wel een stuk realistischer.
Het is 40 jaar lang een pure Sci-Fi strip geweest.
Waarom zou je het realistisch willen maken?

Nouja, ik ging sowieso al niet naar deze film, dus het maakt me verder niet uit.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 12 november 2014 @ 19:00:17 #46
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_146582418
quote:
In an article providing an update on Jennifer Lawrence's next career move post-"The Hunger Games: Mockingjay -- Part 1," The Hollywood Reporter has dropped a few new bits of information regarding Lawrence's other big budget franchise -- "X-Men." The actress is confirmed to return for a third outing as Mystique in the upcoming "X-Men: Apocalypse," a fact that could possibly become an obstacle for frequent Lawrence collaborator David O. Russell to work around.

The "Silver Linings Playbook" and "American Hustle" director is working on another film with Lawrence; the actress will take the lead in "Joy," a film about QVC star and Miracle Mop creator Joy Mangano. As the script and cast are still being finalized, "Joy's" January 2015 start date has been bumped back a bit -- which puts it in danger of brushing up against "Apocalypse's" April 2015 start.

THR says that Fox is unwilling to postpone the mutant movie's shooting schedule both because the film already has a fast-approaching release date (May 27, 2016) and because Lawrence's Mystique and Michael Fassbender's Magneto have the two most important roles -- as romantic leads. "A source who has seen the script says Fox will take full advantage of Lawrence and Fassbender's star power," Tatiana Siegel writes for THR, "placing Mystique and Magneto's romance front and center."

"Apocalypse's" decision to focus on Lawrence and Fassbender makes sense seeing as how the installment is being viewed as the end of the trilogy of films that began in 2011's "X-Men: First Class," the film that introduced the pair of actors in the roles. The news of the two characters possibly having a full-on romance that will take up a considerable amount of screen time, however, does come as a surprise. The two flirted throughout "First Class" and "X-Men: Days of Future Past," and Mystique's connection -- and possibly a romantic one -- to the Master of Magnetism acted as one of her motivating factors in the latter film, but the characters were last seen on decidedly less than friendly terms. Since "Apocalypse" takes place a decade after the events of "Days of Future Past," it is possible that the two will have made up in the interim.
Ook slecht nieuws over de nieuwe X-men.

1: Krijgen we eindelijk Apocalypse is het tegen de shitty newclass X-men groep en niet de brute x-men uit de eerste trilogie

2: Mystique en Magneto als koppel :r
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_146610035
quote:
9s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:00 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ook slecht nieuws over de nieuwe X-men.

1: Krijgen we eindelijk Apocalypse is het tegen de shitty newclass X-men groep en niet de brute x-men uit de eerste trilogie

2: Mystique en Magneto als koppel :r
dat was toch allang bekend. Vind ik zelf ook jammer. Lijkt wel alsof ze die jongere versies maar blijven gebruiken puur omdat Lawrence en Fassbender nu grote sterren zijn. En dat Mystique in die films zo een grote rol heeft ligt ook puur daaraan want als karakter vind ik haar helemaal niet zo boeiend. Leuk voor erbij maar verder niet.
  donderdag 13 november 2014 @ 20:04:51 #48
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_146623980
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:55 schreef planethugo het volgende:

[..]

de fantastic four zijn totaal niet realistisch dus de zogenaamde 'dark knight' benadering zal hier toch wat moeilijker werken. Lijkt me
Maar als we het dan toch over TDK hebben, daar hielden ze zich bij de Joker ook totaal niet aan de oorsprong van het karakter en dat draaide niet meteen slecht uit.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_146637572
quote:
99s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:04 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Maar als we het dan toch over TDK hebben, daar hielden ze zich bij de Joker ook totaal niet aan de oorsprong van het karakter en dat draaide niet meteen slecht uit.
was daar een oorsprong van de joker dan? Volgens mij vertelde hij telkens een ander verhaaltje ;)
pi_146637668
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:08 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat was toch allang bekend. Vind ik zelf ook jammer. Lijkt wel alsof ze die jongere versies maar blijven gebruiken puur omdat Lawrence en Fassbender nu grote sterren zijn. En dat Mystique in die films zo een grote rol heeft ligt ook puur daaraan want als karakter vind ik haar helemaal niet zo boeiend. Leuk voor erbij maar verder niet.
Daarbij Rebecca Romijn :9~ :9~ :9~ :9~
https://www.google.nl/sea(...)qi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ

Hoewel Lawrence ook niet verkeerd is natuurlijk
  zaterdag 15 november 2014 @ 11:02:59 #51
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146674091
In de noemer "wat luchtiger nieuws" ja ik ben tevens ee race-fanaar :): dit weekend is er in het Chinese Macau de jaarlijks terugkerende straten race. Oa. De Nederlander Tom Coronel rijdt er in het WTCC, en Max Verstappen rijdt er zijn laatste F3 race. Max rijdt voor het Nederlandse team van Van Amersfoort Racing, en heeft al het hele jaar een Amerikaanse teamgenoot: Gustavo Menezes. En laat die nu wel een heel "Marvelesque" livery op zijn wagen en overall hebben dit weekend:P










:P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 15 november 2014 @ 13:00:24 #52
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146677340
Cool. :D
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 15 november 2014 @ 14:52:51 #53
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_146680722
Er is een neger gecast voor Black Panther jammer een gemiste kans om een statement te maken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 15 november 2014 @ 17:32:34 #54
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_146684989
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 14:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er is een neger gecast voor Black Panther jammer een gemiste kans om een statement te maken.
Welk statement?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 15 november 2014 @ 18:06:14 #55
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146686001
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:32 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Welk statement?
White Panther. :')
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zaterdag 15 november 2014 @ 21:34:50 #56
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_146692613
Ik ben die Pietendiscussie te moe om die ook hier te willen zien.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 15 november 2014 @ 21:52:51 #57
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146693260
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ben die Pietendiscussie te moe om die ook hier te willen zien.
Micheal B. Jordan in de Fantastic Four-reboot zegt je niets?

Want ik denk dat ie daar op doelde en niet op die Pieten discussie....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 5 december 2014 @ 06:59:48 #58
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_147299797
Cumberbatch bevestigd als Dr. Strange door Marvel :)
http://www.superherohype.(...)ch-as-doctor-strange
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_147300949
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:52 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Micheal B. Jordan in de Fantastic Four-reboot zegt je niets?

Want ik denk dat ie daar op doelde en niet op die Pieten discussie....
Ach die nieuwe FF gaat toch echt verschrikkelijk worden. Een nieuwe rol voor Doom.

Hoort deze hier? Of gaat het hier echt alleen om de Disney/Marvel films...
https://twitter.com/Vanci(...)148097916928/photo/1
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  vrijdag 5 december 2014 @ 10:54:35 #60
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_147302542
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 18:06 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

White Panther. :')
Ik voel me beledigd door de historisch negatieve connotaties van black power die dit met zich meebrengt :'(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:48:11 #61
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_147305096
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 09:25 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Hoort deze hier? Of gaat het hier echt alleen om de Disney/Marvel films...
https://twitter.com/Vanci(...)148097916928/photo/1
waarom niet? Ik post(te) ook geregeld FoX-men nieuwtjes in dit of het voorgaande topic :)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 5 december 2014 @ 14:33:41 #62
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_147307860
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ben die Pietendiscussie te moe om die ook hier te willen zien.
Niet pietendiscussie eerder de laten we een personage veranderen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_147313436
Ik kan me daar echt over druk maken, Maar niet alleen in films. Ik vind de nieuwe captain america en thor ook verschrikkelijk :@ (of tenminste het idee eraan dat ze die veranderd hebben in de comics). Het moet allemaal zo politiek correct zijn en dat vind ik om te :r
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 5 december 2014 @ 18:18:32 #64
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_147313532
Thor is nu een disney princess en Captain America is Falcon, Als het met een goeie reden is snap ik het wel zo als toen Bucky captain America werd, Nu doen ze het gewoon om Falcon populairder te maken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_147313880
Ik weet niet wat de rede is, ik vind het alleen niks. Maar ik vond het ook niks dat Nick Fury van huidskleur is gewisseld en dat Kingpin in daredevill werd vertolkt door Michael Clarke Duncan (of in welke volgorde het hoort te staan). Ik vond die man een geweldig acteur, maar Wilson Fisk was toch echt een blank iemand.
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  vrijdag 5 december 2014 @ 18:49:15 #66
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_147314242
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 18:33 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik weet niet wat de rede is, ik vind het alleen niks. Maar ik vond het ook niks dat Nick Fury van huidskleur is gewisseld en dat Kingpin in daredevill werd vertolkt door Michael Clarke Duncan (of in welke volgorde het hoort te staan). Ik vond die man een geweldig acteur, maar Wilson Fisk was toch echt een blank iemand.
De (nieuwe) Kingpin in het MCU: Vincent D'Onofrio _O_


Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_147315001
Hij ziet er niet echt groot en rond genoeg voor uit :@ :P
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  vrijdag 5 december 2014 @ 19:53:43 #68
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_147316081
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 19:19 schreef dyonvbaal het volgende:
Hij ziet er niet echt groot en rond genoeg voor uit :@ :P
aah kom op :o een van beste castings imho voor een realistische look te hebben. De gast is >1,90m en een flinkere lichaamsbouw, maar niet vet uitziend. Had je Billy Gardel van Mike & Molly willen hebben ofzo :{ :D
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_147316759
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 19:53 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

aah kom op :o een van beste castings imho voor een realistische look te hebben. De gast is >1,90m en een flinkere lichaamsbouw, maar niet vet uitziend. Had je Billy Gardel van Mike & Molly willen hebben ofzo :{ :D
Ik weet niet of Lenny Kravitz lang of klein is... maar he, kijk naar dit verschil :P


Dat doet me toch al een beetje aan dit denken :


maar in comics is het natuurlijk makkelijk overdrijven :P
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  vrijdag 5 december 2014 @ 20:46:58 #70
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_147317698
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 20:14 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik weet niet of Lenny Kravitz lang of klein is... maar he, kijk naar dit verschil :P
[ afbeelding ]
Kravitz is maar een klein ventje als ik me niet vergis. edit: 1,70m ;)Maar dat soort gasten is misschien fysiek imposant, maar ze moeten natuurlijk ook kunnen acteren ;)
quote:
Dat doet me toch al een beetje aan dit denken :
[ afbeelding ]

maar in comics is het natuurlijk makkelijk overdrijven :P
zoals de door Rob Liefeld getekende Captain America variant :')




Met een mooie vergelijking hoe zich dat zou vertalen op het witte scherm :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_147318614
Die getekende cap is dan ook wel de lelijkste die ik ooit heb gezien. Hij staat toch echt recht maar je ziet beide van zijn "borsten". En zijn middel komt voor zijn schild uit? Dan is hij bijna dikker dan Kingpin :P
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  zaterdag 6 december 2014 @ 18:39:48 #72
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_147337427
MrPeytonReed twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 01:28:44 And that's it! Principal photography on ANT-MAN is now complete. The ants have left the building. Stay tuned... http://t.co/xj5h9qFyo6 reageer retweet
Binnenkort maar een topic starten :)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_147479553
Dit topic verdient door het 'nieuws' van gisteren wel een schopje

quote:
Sony Pictures en Marvel zijn in gesprek om Spider-Man in Captain America: Civil War te krijgen.
Dat blijkt uit uitgelekte emails, meldt The Wall Street Journal.

Ook is bekend geworden dat Sony Pictures aan het overwegen is om een nieuwe Spider-Man-trilogie te laten maken door Marvel, maar wel op de voorwaarde dat Sony de baas blijft over de creatieve vrijheid, marketing en distributie van de film.

Tegenover The Hollywood Reporter is bevestigd dat ook Marvel het Japanse bedrijf benaderd heeft om over Spider-Man te discussiëren. Sony bezit namelijk de rechten van de Marvel-held, maar veel fans vinden dat de filmstudios van het Amerikaanse bedrijf ook aan de slag mogen gaan met de superheld.

Er wordt gesproken over een verschijning in Captain America: Civil War, waar Spider-Man in de stripboeken een belangrijke rol speelt.
http://www.nu.nl/film/394(...)captain-america.html

Overigens schijnen de onderhandelingen op dit moment wel even vastgelopen te zijn

[ Bericht 2% gewijzigd door Max23 op 11-12-2014 12:26:33 ]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 11 december 2014 @ 12:42:05 #74
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_147480110
Ik zou als ik Marvel was ook de onderhandelingen gestopt hebben vanwege deze eis "creatieve vrijheid".

Maar Spidey hoort gewoon in Civil War.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_147480854
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:42 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zou als ik Marvel was ook de onderhandelingen gestopt hebben vanwege deze eis "creatieve vrijheid".

Maar Spidey hoort gewoon in Civil War.
^Dit.

Dankzij die creatieve vrijheid loopt de nieuwe trilogie zo goed :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 11 december 2014 @ 19:17:22 #76
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_147491084
Even eigen topic promoten :7

TV / [Marvel] Ant-Man.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 15 december 2014 @ 15:32:47 #77
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_147603620
Als Marvel Spidey ooit zou terugkrijgen, dan lijkt het iig. zeker dan Garfield kan vertrekken, want die willen ze absoluut niet.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 15 december 2014 @ 18:22:24 #78
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_147609224
quote:
99s.gif Op maandag 15 december 2014 15:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Marvel Spidey ooit zou terugkrijgen, dan lijkt het iig. zeker dan Garfield kan vertrekken, want die willen ze absoluut niet.
Niet enkel bij Marvel, Sony wilt hem naar het schijnt ook niet meer hebben nadat ie Japanse bonzen heeft laten zitten.....

http://screenrant.com/sony-spider-man-andrew-garfield-fired/
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 15 december 2014 @ 19:17:58 #79
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_147610968
Veel tijd hebben ze niet meer om een deal te maken met Sony, ik ga er toch vanuit dat ze binnen enkele maanden wel voor Civil War gaan beginnen filmen als die in mei 2016 moet uitkomen.

Nou goed, ik was sowieso geen fan van Garfield in die films en die werd net als Maguire gewoon te oud. OK, Spider-Man hoeft in Civil War geen jonkie te zijn, maar in z'n eigen films ziet hij er wel gewoon uit als een dertiger in een high school en daar vind ik het belachelijk (hij ziet er jonger uit, yeah right).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_147614698
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:42 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zou als ik Marvel was ook de onderhandelingen gestopt hebben vanwege deze eis "creatieve vrijheid".

Maar Spidey hoort gewoon in Civil War.
Ik denk dat het eea te maken heeft met dat ze willen kunnen tegenhouden dat er een verhaal komt waarbij Spidey te veel ingebed wordt in het universum zodat het lastig wordt om nog een aparte film te maken. Stel ze laten hem doodgaan, of een van de villians, of ze introduceren toekomstige characters die gerelateerd zijn terwijl Sony andere plannen heeft...
  dinsdag 16 december 2014 @ 11:13:36 #81
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_147631147
Als Spidey was Garfield prima, alleen de rest vond ik niet heel denderend, Raimi begreep de boel gewoon net iets beter. Garfield's Parker vond ik maar een irritant neurotisch mannetje.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_147644272
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Als Spidey was Garfield prima, alleen de rest vond ik niet heel denderend, Raimi begreep de boel gewoon net iets beter. Garfield's Parker vond ik maar een irritant neurotisch mannetje.
Weinig mis met Garfield, hoewel hij niet bepaald geloofwaardig over komt als nerd.

Onderdeel van de discussie tussen Marvel en Sony schijnt ook de positie van Garfield te zijn. Marvel wil een soort van reboot. Geen origin story, maar kort gezegd willen ze dus niet Garfield, waar Sony hem wil beschermen (hun belangen veilig wil stellen om Garfield binnen eigen gelederen te houden)...

Wat mij betreft kicken ze hem.

[ Bericht 20% gewijzigd door Xaobotnik op 16-12-2014 18:49:47 ]
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 16 december 2014 @ 18:57:37 #83
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_147645452
Gewoon Toby terug ja toch.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_147645571
Of gewoon vertellen dat Spider-Man dood is, en dan een Miles Morales-Spider-Man. Dan vergelijkt niemand het met de Sam Raimi of de Marc Webb-Spider-Men...

Dan kan Sony nog een derde spectaculaire Death of Spider-Man-film maken, waarbij ze misschien ook met Marvel een deal kunnen sluiten rondom de relevante Marvel characters in dat verhaal (o.a. Captain America, War Machine, Iron Man)...

Trouwens schijnt het zo te zijn dat Marvel twee scripts heeft klaarliggen. Eentje waarin The Black Panther een flinke rol heeft en voor een deel de Spider-Man-acts overneemt, en een ander waarin ze beiden zitten.

Je hebt mensen die zeggen dat Civil War met beiden te vol wordt. Maar aangezien bijna iedereen erin zit, ben ik het daar niet mee eens. Maar ze hebben voor Infinite War een herkansing...

Maar goed, sowieso is het gewoon belangrijk dat Spider-Man terug bij Marvel komt. Mensen zijn wel positief over Cap, The Avengers, Iron Man en natuurlijk Wolverine; maar Spider-Man is natuurlijk de main guy van Marvel die altijd de meest bekende held was. Die moet gewoon in een goede film zitten.

[ Bericht 28% gewijzigd door Xaobotnik op 16-12-2014 19:23:07 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 december 2014 @ 16:38:17 #85
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_147777300
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:21 schreef Max23 het volgende:
Dit topic verdient door het 'nieuws' van gisteren wel een schopje

[..]

http://www.nu.nl/film/394(...)captain-america.html

Overigens schijnen de onderhandelingen op dit moment wel even vastgelopen te zijn
blijkbaar is er een doorbraak:

quote:
EXCLUSIVE: Details On Marvel/Sony SPIDER-MAN Deal;

Drew Goddard Eyed To Direct Solo Movie.
How will the deal work between Marvel and Sony? Which movies will Spider-Man appear in? Who will write and direct the wallcrawler's first Marvel Studios produced solo outing? How much of a loss did The Amazing Spider-Man 2 make? All those details and more can be found here...

We've been provided with some of the leaked documents from the "Sony Hack", and they offer up more details on the deal which was being discussed between Marvel Studios and Sony Pictures in regards to the future of Spider-Man. It's worth noting that some of this contradicts and confirms what we heard from some of those obscure foreign sites (who probably made up that information for attention and "via" traffic, especially as most of it sounded like glorified fan-fiction).

If Spider-Man appears in Captain America: Civil War, Sony will co-finance 25% of the movie. Marvel then co-finances 25% of Spider-Man's next solo film which is scheduled to be released in July 2017. The deal allows Sony to use TWO major Marvel characters and continue the plot from Civil War in regards to how it relates to Spider-Man. Spider-Man would also appear in Avengers: Infinity War - Part 1 in 2018, with another Marvel produced Spider-Man movie following in July 2019.

Sony asked for approval over the costume, script (but only the parts specifically involving Spider-Man), and casting, with said actor required to sign a three-picture deal or more. The way this part of the document is worded makes it sound very much like a collaboration rather than one studio having more control than the other. They do however point out that Kevin Feige must serve as a producer, and if for some reason he leaves Marvel, they would be allowed to select his replacement. They also want Avi Arad and Matt Tolmach to be given executive producer credits, and state that it would be pre-agreed that Drew Goddard both writes and directs the first movie.

On the business side of things, if any of the Marvel movies Spider-Man is included in misses their release date, Sony would be paid damages of $100 million, and the deal would be terminated. Sony have only three years and nine months to start pre-production before the rights revert, and Captain America: Civil War would reset the clock on this period. Sony also asked for Marvel's help in ensuring that the "D Machine" would have to be accessible for Spider-Man's solo movies in regards to their TV channels, radio networks, theme parks, and more. The deal would be announced at a press event by both studios on a mutually agreed upon date.

We've also seen documents which indicate that The Amazing Spider-Man 2 earned only $65 million BEFORE overheads, and that they expect earnings to significantly increase after making the deal with Marvel. These are internal documents, and it's not clear how much would change as the deal is discussed. However, this appears to have been put together following discussions rather than as a proposal. We have of course heard that talks broke down, but nothing specific in regards to why, and various outlets have since reported that this is going to happen. Stay tuned for updates...

http://www.comicbookmovie(...)views/news/?a=112646
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 20 december 2014 @ 17:43:43 #86
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_147778744
Klinkt allemaal nogal logisch, doordacht en fair. Onrealistisch dus in Hollywood.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 20 december 2014 @ 17:46:47 #87
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_147778795
Het zou zeer gaaf zijn mocht dat gebeuren :Y Alleen geloof ik het pas als Marvel/Sony het zelf aankondigen :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 20 december 2014 @ 18:00:20 #88
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_147779114
Goddard klinkt wel interessant als schrijver/regisseur. Holmaatje van Joss Whedon én JJ Abrams, momenteel toch 2 hele grote spelers in 't wereldje.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_147870271
Mag JJ Abrams nog wel films maken want ik vind dat hij tot dusver alleen maar flops (films die dus niet de verwachte omzetten hebben gehaald die vooraf door de studio was geëist) heeft weten voort te brengen.
pi_147870775
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 december 2014 03:19 schreef Iwanius het volgende:
Mag JJ Abrams nog wel films maken want ik vind dat hij tot dusver alleen maar flops (films die dus niet de verwachte omzetten hebben gehaald die vooraf door de studio was geëist) heeft weten voort te brengen.
Je eigen mening heeft denk ik weinig met de werkelijkheid te maken. :)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 23 december 2014 @ 08:17:35 #91
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_147871229
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon Toby terug ja toch.
Nee toch.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 23 december 2014 @ 09:56:49 #92
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_147872359
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 december 2014 03:19 schreef Iwanius het volgende:
Mag JJ Abrams nog wel films maken want ik vind dat hij tot dusver alleen maar flops (films die dus niet de verwachte omzetten hebben gehaald die vooraf door de studio was geëist) heeft weten voort te brengen.
2x Star Trek en 1x Star Wars...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 27 januari 2015 @ 10:25:48 #93
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_149098173
Whedon heeft gezegd dat hij het niet echt ziet zitten om de volgende Avengers films ook te maken (wegens te tijds-intensief), wat de geruchten bevestigt dat die misschien wel door de Russo broers zouden geregisseerd kunnen worden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 12:04:42 #94
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_149100520
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Whedon heeft gezegd dat hij het niet echt ziet zitten om de volgende Avengers films ook te maken (wegens te tijds-intensief), wat de geruchten bevestigt dat die misschien wel door de Russo broers zouden geregisseerd kunnen worden.
James Gunn is daar ondertussen ook al voor genoemd in het circuit :)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 27 januari 2015 @ 12:26:52 #95
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_149101075
Fox is nu met Marvel in overleg over de tv rechten van de x-men. Dit zou eerst gaan om een tv serie maar het feit dat ze weer eens praten zorgt misschien wel voor meer leuke dingetjes.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 17:17:21 #97
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_149110267
Frontpage crosspost :@

Zag er tot nu toe redelijk uit, maar het gaf me niet het gevoel dat dit een trailer voor FF is. Dit kon ook de eerste de beste andere sci-fi zijn....

Grimm/Thing zag er op 't eerste oog in die ene shot wel beter uit dan de '05/'07 versies.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 27 januari 2015 @ 17:17:27 #98
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_149110272
Ik heb de FF altijd één van de flauwste Marvel-teams gevonden, maar geef deze film nog altijd het voordeel van de twijfel. Vond deze trailer interessanter dan die van Ant-Man. Wat natuurlijk niets wil zeggen, want Green Lantern had ook nog wel een degelijke trailer.

Desondanks heb ik vertrouwen in namen als Trank, Teller, Kebbel en Bell en 't is de schrijver van de 2 vorige X-Men films, dus daar kan ik ook weinig bezwaar tegen hebben. Ja, het is misschien anders dan de comics (zwarte Human Torch, Doom als blogger), maar Days of Future Past leek eveneens nauwelijks op de comic en dat werkte uiteindelijk ook, dus als ze niet op de (op papier heel erg saaie) FF lijken, zoveel te beter.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 29 januari 2015 @ 18:43:36 #99
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_149177906
Fan-made, maar verdomme wel hendig vet gedaan :o


_O_
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_149204625
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 18:43 schreef Sinister-D- het volgende:
Fan-made, maar verdomme wel hendig vet gedaan :o


_O_
zou zo de echte trailer kunnen zijn. Goede montage ^O^
  dinsdag 10 februari 2015 @ 06:52:11 #101
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_149530707
Spider-Man gaat dus deel uitmaken van de MCU.

http://marvel.com/news/mo(...)_world_of_spider-man
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_149530758
Wohoo *O* *O* *O*
  dinsdag 10 februari 2015 @ 07:21:14 #103
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_149530819
BAM!!!

Edit: uhm :{

quote:
Sony Pictures will continue to finance, distribute, own and have final creative control of the Spider-Man films.


[ Bericht 48% gewijzigd door Sinister-D- op 10-02-2015 07:30:33 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 10 februari 2015 @ 10:30:57 #104
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_149533010
Awesome! 11.gif
Wel jammer dat ze Spidey (waarschijnlijk) gaan re-casten, maar van de andere kant zal Garfield halverwege de dertig zijn tegen de tijd dat er weer een standalone Spidey film uitkomt en richting de veertig bij eventuele sequels.
pi_149534812
goed nieuws :)
al vond ik de reboot juist wel aardig, beide films. En zeker de afgekraakte 2de waarin een eigen universum gecreeerd werd met allerlei kleine rollen die later groot zouden kunnen zijn. Maargoed in Marvel heb ik toch net wat meer vertrouwen dan in Sony
  dinsdag 10 februari 2015 @ 12:01:10 #106
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_149534830
Het hoeft geen puber te zijn, maar blijkbaar toch heel moeilijk om iemand te casten die 20 is of zo.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_149534915
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het hoeft geen puber te zijn, maar blijkbaar toch heel moeilijk om iemand te casten die 20 is of zo.
gelukkig heeft Marvel wel bewezen dat ze ook onbekendere acteurs in zulke rollen goed kunnen casten
pi_149534982
Ben echt benieuwd wie de rol gaat overnemen, ik hoop echt op een wat oudere Peter Parker, in z'n 30er jaren ofzo, met al aardig wat ervaring.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 10 februari 2015 @ 12:19:56 #109
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_149535237
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:00 schreef planethugo het volgende:
goed nieuws :)
al vond ik de reboot juist wel aardig, beide films. En zeker de afgekraakte 2de waarin een eigen universum gecreeerd werd met allerlei kleine rollen die later groot zouden kunnen zijn. Maargoed in Marvel heb ik toch net wat meer vertrouwen dan in Sony
Apart die laatste zin de eerste twee Spiderman movies zijn met de Xmen films verantwoordelijk voor de opleving van het superhelden genre.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 12:24:19 #110
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_149535340
Zouden ze geen gelijkaardige deal kunnen maken met Fox?

Fox en Marvel hebben elkaar niet echt nodig, maar ik heb dan meer iets van "waarom niet?" Al was 't maar dat ze naar elkaar mogen verwijzen, dan hoeven ze nog geen personages uit te wisselen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_149535589
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:08 schreef Feddd het volgende:
Ben echt benieuwd wie de rol gaat overnemen, ik hoop echt op een wat oudere Peter Parker, in z'n 30er jaren ofzo, met al aardig wat ervaring.
Ik verwacht eerder dat ze de Miles Morales spidey gaan gebruiken. De Marvel universe krijgt een complete overhaul in Mei/Juni dit jaar (mede ook om de comics en MCU beter op elkaar te laten aansluiten).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_149535787
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:34 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik verwacht eerder dat ze de Miles Morales spidey gaan gebruiken. De Marvel universe krijgt een complete overhaul in Mei/Juni dit jaar (mede ook om de comics en MCU beter op elkaar te laten aansluiten).
Dat hoop ik dus niet, gewoon good old Peter Parker wat mij betreft.
pi_149535808
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zouden ze geen gelijkaardige deal kunnen maken met Fox?

Fox en Marvel hebben elkaar niet echt nodig, maar ik heb dan meer iets van "waarom niet?" Al was 't maar dat ze naar elkaar mogen verwijzen, dan hoeven ze nog geen personages uit te wisselen.
Alleen al de term mutants mogen gebruiken zou al mooi zijn, nu zijn scarlet witch en Quicksiver ineens inhumans
  dinsdag 10 februari 2015 @ 12:47:28 #114
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_149535895
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:08 schreef Feddd het volgende:
Ben echt benieuwd wie de rol gaat overnemen, ik hoop echt op een wat oudere Peter Parker, in z'n 30er jaren ofzo, met al aardig wat ervaring.
hier kan ik me wel in vinden , en de ervaren Spider-Man gebruiken in het MCU, en Sony een semi-reboot flashback film laten maken om hem te introduceren in het MCU....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 10 februari 2015 @ 12:50:30 #115
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_149535965
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:44 schreef Feddd het volgende:

[..]

Alleen al de term mutants mogen gebruiken zou al mooi zijn, nu zijn scarlet witch en Quicksiver ineens inhumans
dat is niet bevestigd. Waarschijnlijk gaan ze gemuteerd worden door een experiment met Loki's staf.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_149536029
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:50 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

dat is niet bevestigd. Waarschijnlijk gaan ze gemuteerd worden door een experiment met Loki's staf.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als ze met FOX samenwerken hadden ze het gewoon mutanten kunnen laten, jammer dat het allemaal zo ingewikkeld is gemaakt doordat Marvel vroeger al die rechten heeft moeten verkopen :(
  dinsdag 10 februari 2015 @ 12:54:54 #117
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_149536085
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:52 schreef Feddd het volgende:

[..]

Vergelijkbaar wat er met skye is gebeurd in de laatste aflevering van Agents of Shield, en ik dacht dat dit het begin
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Skye wel ja, maar QS en SW niet....

Btw: wel een spoiler van AoS ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door Sinister-D- op 10-02-2015 15:46:13 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_149536118
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:54 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Skye wel ja, maar QS en SW niet....

Btw: wel een spoiler van AoS ;)
Sorry, was vergeten spoiler tags te gebruiken
pi_149537182
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:19 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Apart die laatste zin de eerste twee Spiderman movies zijn met de Xmen films verantwoordelijk voor de opleving van het superhelden genre.
klopt, maar Sony presteerde het om binnen 10 jaar een reboot te maken. 2x een originis story waarbij de 2de keer allerlei dingen gewoon niet kloppen met hoe het zou moeten zijn maar dat het gewoon aangepast is omdat ze niet precies hetzelfde verhaal wilden vertellen.
pi_149539907
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:43 schreef Feddd het volgende:

[..]

Dat hoop ik dus niet, gewoon good old Peter Parker wat mij betreft.
Persoonlijk vind ik Miles een heel stuk interessanter dan P.P. voor de zoveelste keer, maar goed... dat is persoonlijk :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_149540061
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:09 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik Miles een heel stuk interessanter dan P.P. voor de zoveelste keer, maar goed... dat is persoonlijk :)
Misschien voor later, anders heb je weer zo'n tiener. Ik wil juist een volwassen Spider-Man zien.
En dan kan Miles wat mij betreft later ook nog wel geintroduceerd worden.
pi_149540716
Iel
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 10 februari 2015 @ 16:28:22 #123
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_149542322
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:37 schreef planethugo het volgende:

[..]

klopt, maar Sony presteerde het om binnen 10 jaar een reboot te maken. 2x een originis story waarbij de 2de keer allerlei dingen gewoon niet kloppen met hoe het zou moeten zijn maar dat het gewoon aangepast is omdat ze niet precies hetzelfde verhaal wilden vertellen.
Ja op die manier. Maar ik merk online veel op comic forums dat de fans maar willen dat de rechten van de X-men FF en Spider-man terug naar Marvel gaan want die zouden het beter kunnen. Volgens mij is dat een beetje kort door de bocht gezien de eerste Spider-man Triology op de laatste na gewoon goed was hetzelfde gaat eigenlijk op voor de x-men Fox heeft drie goeie films gemaakt twee matige en twee slechte. En toch denkt iedereen dat het bij Marvel beter zou gaan,Spider-man films. Thor en Captain America bijvoorbeeld zijn op zijn hoogst matige films. Ik snap dus niet zo goed waarom de fanboys alles door Marvel gemaakt willen zien hebben.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_149542585
Over de meeste X-men films zul je mij niet horen klagen (op de Wolverine films en last stand na)
De eerste FF films van Fox waren ontzettend slecht.
De eerste Spider-man trilogie was goed, tot deel 3. Van mij hadden ze daar toch mee verder mogen gaan ipv de ASM reboot.

Maar waarom ik denk dat de meeste mensen willen dat Marvel alle rechten weer in handen heeft is dat de mogelijkheden dan eindeloos zijn.
Het mooie aan de comics is dat alle verhaallijnen door elkaar heen kunnen lopen, en dat kan dan in het MCU ook.

Natuurlijk is het zonde dat met name Spider-Man nu al zo verkracht en uitgemolken is, maar het lijkt me geweldig om hem samen met de andere Avengers te zien.
pi_149543824
Dat is idd de hoofdrede, de crossovers vind ik altijd leuk. Vooral ook omdat ik fan was van de jaren 90 spider-man tekenfilms. Ook daar kwamen constant andere marvel helden en schurken langs.

De X-Men wereld hoeft wat bij betreft ook niet terug naar Marvel. Die staan meer op zichzelf vind ik
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:22:44 #126
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_149552360
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:13 schreef planethugo het volgende:
De X-Men wereld hoeft wat bij betreft ook niet terug naar Marvel. Die staan meer op zichzelf vind ik
Maar de Fantastic Four niet. Ik denk nog altijd niet dat de nieuwe FF film slecht zal zijn, maar dat team hoort gewoon thuis in bij wat ze bij Marvel van plan zijn met hun ruimte-avontuurtjes.... Skrulls, Galactus, Silver Surfer, Watcher, Annihilus,.... zelfs Doom zou netjes binnen het MCU passen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_149563553
Maar even... hoe realistisch is het om een 'nieuw' karakter zo'n grote en belangrijke rol (mits Spider-Man in Civil War de rol speelt die hij ook in de comics heeft; dit scenario ligt er namelijk wel) te laten spelen in een film terwijl we helemaal niets van de nieuwe invulling van het personage weten.

Ik vind dit plan gewoon echt waardeloos. Spider-Man verdient gewoon goede aparte films voordat hij ten tonelen verschijnt in andere films. Als ze het doen, dan wel gewoon liever weer een geheel nieuw achtergrond verhaal voordat hij in een belangrijke film als Civil War verschijnt. Die film zal namelijk van grote betekenis zijn in dit filmuniversum.

Persoonlijk zie ik gewoon liever dat Sony doorgaat met het produceren van TASM-films met de hulp van Marvel. Garfield speelt zijn rol uitstekend en ik zit echt niet te wachten op een nieuwe vertolker van deze rol. Ik snap eigenlijk niet zo goed wat Marvel tegen Garfield heeft. Als Sony nou gewoon doorgaat met zijn reeks en Spider-Man zich ook gewoon aansluit in de andere Marvel-films, dan is iedereen blij.

Daarbij is deze beslissing natuurlijk compleet nutteloos. Dat een film in een nieuwe reeks wat minder ontvangen wordt, wilt niet zeggen dat er geen toekomst meer te zien is in de filmreeks. TASM 2 heeft gewoon prima gescoord aan de internationale box office.

Als ze het echt willen gaan aanpakken wordt het denk ik een rommeltje. Beide partijen weten gewoon niet waar ze mee bezig zijn en kiezen nu voor de slechtste optie. Ik snap dat mensen extreem blij zijn met dit nieuws, maar het klopt gewoon niet als je realistisch bent.

(Al zie ik Spider-Man liever een eigen TV-serie krijgen, daar is dit karakter zo veel meer geschikt voor dan in de grote films.)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 februari 2015 @ 11:22:06 #128
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_149565514
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 09:49 schreef Unites het volgende:
Beide partijen weten gewoon niet waar ze mee bezig zijn en kiezen nu voor de slechtste optie.
tot dusver weet Marvel juist precies waar het mee bezig is, dus ik wil ze wel het voordeel van de twijfel geven.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_149565990
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:22 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Maar de Fantastic Four niet. Ik denk nog altijd niet dat de nieuwe FF film slecht zal zijn, maar dat team hoort gewoon thuis in bij wat ze bij Marvel van plan zijn met hun ruimte-avontuurtjes.... Skrulls, Galactus, Silver Surfer, Watcher, Annihilus,.... zelfs Doom zou netjes binnen het MCU passen.
die wel idd, ik zie ook nog wel gebeuren dat als die nieuwe FF film flopt dat fox de rechten teruggeeft.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 februari 2015 @ 12:03:13 #130
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_149566577
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:41 schreef planethugo het volgende:

[..]

die wel idd, ik zie ook nog wel gebeuren dat als die nieuwe FF film flopt dat fox de rechten teruggeeft.
teruggeven? ik denk dat ze dan toch liever aansturen op zo'n deal als Sony nu heeft.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_149566639
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:03 schreef Tokus het volgende:

[..]

teruggeven? ik denk dat ze dan toch liever aansturen op zo'n deal als Sony nu heeft.
gratis gaat alleen de zon op ja.

Maar DareDevil heeft de studio een tijd geleden ook gewoon terug gegeven omdat ze er geen heil meer in zagen. Als het na een reboot alweer flopt dan zal de studio niet zo happig zijn om er nog eentje te maken
pi_149570529
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Awesome! [ afbeelding ]
Wel jammer dat ze Spidey (waarschijnlijk) gaan re-casten, maar van de andere kant zal Garfield halverwege de dertig zijn tegen de tijd dat er weer een standalone Spidey film uitkomt en richting de veertig bij eventuele sequels.
In de strips is Parker tijdens Civil war ook in de 30. Maar ik ben sowieso geen fan van Garfield als Spiderman. Of beter gezegd, als Peter Parker.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:43 schreef Feddd het volgende:

[..]

Dat hoop ik dus niet, gewoon good old Peter Parker wat mij betreft.
We hebben de afgelopen jaren natuurlijk wel erg veel Peter Parker gehad met de Raimi en Webb films.

Ik hoop dan ook niet dat ze nòg een origin verhaal gaan doen. In Civil War is het sowieso Parker. Daarna doen ze wat mij betreft een Death of Spiderman (waar ook veel andere Marvel characters voor nodig zijn zoals Cap en War Machine), en gaan ze daarna gewoon over op Miles Morales.

Over FOX en het delen van de rechten met Marvel/Disney, denk ik dat het gewoon een commercieel verhaal is. FOX heeft Marvel niet nodig en wanneer ze de taart delen met een Marvel-universe film blijft er minder geld over.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:13 schreef planethugo het volgende:
Dat is idd de hoofdrede, de crossovers vind ik altijd leuk. Vooral ook omdat ik fan was van de jaren 90 spider-man tekenfilms. Ook daar kwamen constant andere marvel helden en schurken langs.

De X-Men wereld hoeft wat bij betreft ook niet terug naar Marvel. Die staan meer op zichzelf vind ik
Vette aflevering was dat, vooral die eerste dat hij voor zijn probleem van steeds verdergaande mutatie naar Xavier ging omdat hij dacht dat hij een geneesmiddel had, inbreekt bij de X-Mansion en gesnapt wordt door de X-Men die hem achterna gaan, waarop de X-men-tune ingezet wordt.

Maar het doen van crossovers is sowieso minder een ding tegenwoordig. Ik kijk veel Amerikaanse series waarbij het in bepaalde gevallen principe makkelijk zou kunnen, zoals bij de USA Networks series. Ideale manier om een andere serie te promoten aangezien het ook vaak series zijn die elkaars publiek zouden aanspreken. Toch doen ze dit niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 09:49 schreef Unites het volgende:
Maar even... hoe realistisch is het om een 'nieuw' karakter zo'n grote en belangrijke rol (mits Spider-Man in Civil War de rol speelt die hij ook in de comics heeft; dit scenario ligt er namelijk wel) te laten spelen in een film terwijl we helemaal niets van de nieuwe invulling van het personage weten.
Spiderman is voor veel mensen gewoon the Main Guy als het om het Marvel Universum gaat en moet daarmee dus onderdeel zijn van het geheel.
quote:
Als ze het doen, dan wel gewoon liever weer een geheel nieuw achtergrond verhaal voordat hij in een belangrijke film als Civil War verschijnt.
Hebben we dat niet te vaak gezien inmiddels?
quote:
Ik snap eigenlijk niet zo goed wat Marvel tegen Garfield heeft.
Garfield is gewoon niet de nerd die Peter Parker moet zijn. Als Spiderman is hij top. Verder denk ik dat Garfield een probleem heeft met zijn jeugdige uitstraling. Ik denk dat Marvel wil controleren hoe oud iemand over komt, terwijl Garfield door zijn bekendheid en het feit dat hij er zo jong uit ziet en zich ook altijd zo gepresenteerd heeft een verkeerd signaal geeft over wat de bedoeling is die Marvel heeft.

quote:
Als Sony nou gewoon doorgaat met zijn reeks en Spider-Man zich ook gewoon aansluit in de andere Marvel-films, dan is iedereen blij.
Probleem in deze is de consistentie. Wil je dan de films in verschillende tijden laten afspelen? Of een veel jongere Peter Parker gebruiken in het Civil War verhaal? Hoe wil je verklaren dat men elkaar wel of niet helpt? Allemaal zaken die meegenomen moeten worden en erg lastig zijn wanneer je de films los van elkaar schrijft. Ze zullen per definitie de oude Spidermanfilms moeten laten voor wat ze zijn als ze zich niet te veel willen laten beperken.

quote:
Daarbij is deze beslissing natuurlijk compleet nutteloos. Dat een film in een nieuwe reeks wat minder ontvangen wordt, wilt niet zeggen dat er geen toekomst meer te zien is in de filmreeks. TASM 2 heeft gewoon prima gescoord aan de internationale box office.
Maar het is niet conform de kwaliteitsnorm die Marvel voor ogen heeft, en belangrijker nog, ze willen zich niet schikken naar de kaders die de schrijvers van TASM hebben neergelegd. Marvel controleert de arc, niet iemand anders.

quote:
Als ze het echt willen gaan aanpakken wordt het denk ik een rommeltje. Beide partijen weten gewoon niet waar ze mee bezig zijn en kiezen nu voor de slechtste optie. Ik snap dat mensen extreem blij zijn met dit nieuws, maar het klopt gewoon niet als je realistisch bent.
Ik heb vooral een idee dat jij pro-Garfield bent, en in functie daarvan alles vertaalt. Maar ik denk dat het juist een rommeltje wordt wanneer je alles naast elkaar wil laten bestaan en door verschillende teams laat maken, en vervolgens incidenteel de boel bij elkaar brengt voor iets wat toch een belangrijk verhaal moet zijn in het geheel.
quote:
(Al zie ik Spider-Man liever een eigen TV-serie krijgen, daar is dit karakter zo veel meer geschikt voor dan in de grote films.)
Een tekenfilmserie misschien. Een live-actionserie is veel te duur om goed te doen. Maar ik geloof dat tegenwoordig alles live action moet zijn en moet concurreren tegen de beste series. Domme keus, aangezien voor series met een nerd-kader maar weinig animo is. Daarom hebben scifi-series het ook zo lastig.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:05 schreef planethugo het volgende:

[..]

gratis gaat alleen de zon op ja.

Maar DareDevil heeft de studio een tijd geleden ook gewoon terug gegeven omdat ze er geen heil meer in zagen. Als het na een reboot alweer flopt dan zal de studio niet zo happig zijn om er nog eentje te maken
Leuke introductie zou middels een crossover met Spiderman zijn. Sowieso zijn al die streetlevel-helden (Spider-Man, Daredevil, Luke Cage, Iron Fist, etc.) makkelijk te combineren.
pi_149571819
Captain America is wel tof, de rest een beetje meh behalve de Avengers film zelf.
pi_149572725
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:21 schreef Xaobotnik het volgende:

Leuke introductie zou middels een crossover met Spiderman zijn. Sowieso zijn al die streetlevel-helden (Spider-Man, Daredevil, Luke Cage, Iron Fist, etc.) makkelijk te combineren.
Met Daredevil, Jessica Jones en Luke Cage die naar Netflix komen is dat misschien daar ook nog goed te combineren met Spidey-cameo's.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 11 februari 2015 @ 20:08:16 #135
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_149580681
De acteurs die genoemd worden voor Spidey zijn 22 en 23, dus dat lijkt er al wat meer op. Ik hoef geen tiener, maar ook geen dertiger. Ik vond het bij Civil War (de comic) een beetje ongeloofwaardig dat een ondertussen toch wel zeer ervaren superheld als Spider-Man zich zo zou laten manipuleren, dan past beter thuis bij een jongere versie.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 februari 2015 @ 09:30:22 #136
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_149911949
quote:
Marvel and Sony announced their co-produced next installment of Spider-Man is scheduled for July 28 2017, the date formerly reserved for Thor: Ragnarok.

As a result, Thor 3 moves to Nov. 3, 2017, the date formerly held by Black Panther, bumping it to July 6, 2018, the date formerly held by Captain Marvel, which gets bumped to November 2, 2018, the date formerly held by Inhumans, which gets bumped to the new date of July 12, 2019.

Got all that?

Marvel announced Avengers: Infinity War Part 1 and Avengers: Infinity War Part 2 will remain on schedule for on May 4, 2018 and May 3, 2019, respectively.

The move also means all other Sony Spider-Man spin-offs, including The Sinister Six, scheduled for Nov. 11, 2016, are almost certainly defunct and off the schedule.

Here's the new scheduled, updated:

2015:
May 1: Avengers: Age of Ultron
July 17: Ant-Man
August 7: Fantastic Four (Fox)

2016:
February 12: Deadpool (Fox)
March 25: Batman V Superman: Dawn Of Justice
May 6: Captain America: Civil War
May 27: X-Men: Apocalypse (Fox)
August 5: Suicide Squad
October 7: Gambit
November 4: Doctor Strange

2017:
March 3: Untitled Wolverine sequel (Fox)
May 5: Guardians of the Galaxy 2
June 2: Fantastic Four 2 (Fox)
June 23: Wonder Woman
July 28: Marvel Studios co-produced Spider-Man film (Sony, new addition)
November 3: Thor: Ragnarok (new date)
November 17: Justice League, Part 1

2018:
March 23: The Flash
May 4: Avengers: Infinity War, Part 1
July 6: Black Panther (new date)
July 13: Untitled Fox Mystery Marvel film
July 27: Aquaman
November 2: Captain Marvel (new date)

2019:
April 5: Shazam
May 3: Avengers: Infinity War, Part 2
June 14: Justice League, Part 2
July 12, 2019: Inhumans (new date)

2020:
April 3: Cyborg
June 19: Green Lantern
http://www.newsarama.com/(...)-movie-schedule.html


en ja, in dat lijstje staan ook DC films, omdat het een overzicht is van alle komende superheldenfilms van Marvel en DC.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 22 februari 2015 @ 10:08:42 #137
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_149912342
Over die nieuwe spider-man acteur ze kunnen ook die kerel van Flash pakken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 22 februari 2015 @ 15:49:04 #138
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_149920352
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 10:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Over die nieuwe spider-man acteur ze kunnen ook die kerel van Flash pakken.
Maar die is al The Flash. Denk niet dat dat een goed plan is aangezien veel mensen hem wekelijks zien. Het is niet zo alsof Marvelfans zomaar DC-producties negeren.

Verder is het qua type ongeveer hetzelfde als Garfield, maar dan minder bekend en dus minder film-legitimiteit. Dat laatste is wel een ding bij het kiezen van acteurs voor grotere films.

Geweldige TV acteurs als Dominic West en Idris Elba komen amper in aanmerking voor degelijke filmrollen, waarom dan wel iemand uit een matige serie als The Flash waarin feitelijk iedereen vrij matig is en dus geen aanspraak maakt op een filmrol?

Zelfs als het om een Justice League-film gaat, is het niet zeker dat ze hem zouden nemen en kiezen ze misschien voor een heel andere Flash en zelfs Arrow, zodat er een combinatie mogelijk is met o.m. Batman en Superman, iets wat de twee series in principe nooit zullen laten zien.
  zondag 22 februari 2015 @ 16:27:24 #139
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_149922155
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:49 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Maar die is al The Flash. Denk niet dat dat een goed plan is aangezien veel mensen hem wekelijks zien. Het is niet zo alsof Marvelfans zomaar DC-producties negeren.

Verder is het qua type ongeveer hetzelfde als Garfield, maar dan minder bekend en dus minder film-legitimiteit. Dat laatste is wel een ding bij het kiezen van acteurs voor grotere films.

Geweldige TV acteurs als Dominic West en Idris Elba komen amper in aanmerking voor degelijke filmrollen, waarom dan wel iemand uit een matige serie als The Flash waarin feitelijk iedereen vrij matig is en dus geen aanspraak maakt op een filmrol?
True, daarnaast zou het me niet verbazen als het contractueel ook dichtgespijkerd is om een andere superhero te vertolken terwijl de serie nog geproduceerd wordt.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 februari 2015 @ 17:31:33 #140
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_149924815
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:49 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Maar die is al The Flash.
ach....

Chris Evans:



Ryan Reynolds:

Nothing lasts forever but the certainty of change
  zondag 22 februari 2015 @ 20:28:18 #141
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_149931131
Deadpool _O_ hoe kut Fox ook met Marvel karakters omgaat is dit een van dé figuren waar ik wel naar uitkijk :7 dit is Reynolds gewoon op het lijf geschreven.....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 22 februari 2015 @ 20:37:10 #142
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_149931675
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 17:31 schreef Tokus het volgende:

[..]

ach....

Chris Evans:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ryan Reynolds:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
....en Ben Affleck als DareDevil en Batman.

Maar het gaat erom dat die niet meer liepen als serie. The Flash loopt gewoon nog. Ook was het effect van die films vrij minimaal. The Fantastic Four werden niet goed ontvangen en bleven op zichzelf staan. Hetzelfde met The Green Lantern en DareDevil.
  Admin maandag 23 februari 2015 @ 07:20:35 #143
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_149945286
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:49 schreef Xaobotnik het volgende:

Zelfs als het om een Justice League-film gaat, is het niet zeker dat ze hem zouden nemen en kiezen ze misschien voor een heel andere Flash en zelfs Arrow,
Van de DCCU is al bekend dat Ezra Miller de rol van the Flash gaat spelen. Of er een Green Arrow in voorkomt is nog niet aangekondigd.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_149945294
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:28 schreef Sinister-D- het volgende:
Deadpool _O_ hoe kut Fox ook met Marvel karakters omgaat is dit een van dé figuren waar ik wel naar uitkijk :7 dit is Reynolds gewoon op het lijf geschreven.....
Tja, dat dachten we bij Wolverine ook bij zijn eerste Deadpool iteratie ;)
Maar ik ben voorzichtig optimistisch over de Deadpool film (en X-Force)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 23 februari 2015 @ 08:02:05 #145
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_149945499
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 07:22 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tja, dat dachten we bij Wolverine ook bij zijn eerste Deadpool iteratie ;)
Maar ik ben voorzichtig optimistisch over de Deadpool film (en X-Force)
afgaande op de teaser van een tijdje terug ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_149945627
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:02 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

afgaande op de teaser van een tijdje terug ;)
Die was goed, en de eerste shot van het masker zag er ook goed uit. Daarom: voorzichtig optimistisch :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  FOK!fotograaf woensdag 4 maart 2015 @ 21:06:53 #147
159915 -Menn0-
MNO
  vrijdag 20 maart 2015 @ 22:45:46 #148
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_150867478
We worden bestookt met Avengers 2, er is overal nieuws over Captain America: Civil War, er blijft regelmatig iets verschijnen over Dr. Strange, Black Panther en Spider-Man blijven ook in de schijnwerpers staan, Daredevil zien we vaak, er komen geregeld updates van Jessica Jones en Luke Cage... Ben ik de enige die denkt dat Marvel zelf bijna aan het vergeten is dat ze ook Ant-Man nog hebben?

Hij lijkt ook bij het publiek nauwelijks te leven. Tuurlijk gaat die niet floppen, je weet zo dat Age of Ultron waarschijnlijk weer records gaat breken en dat Ant-Man ook wel zal scoren door op die hype te surfen, maar ik heb niet het idee dat Marvel echt wil uitpakken met die film.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 09:21:41 #149
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150876209
Ant-Man wordt idd nog niet echt gepromoot op die ene trailer na, maar A2:AoU werd ook een half jaar van te voren 1 trailer voor uitgebracht op vervolgens weer 3 maanden te moeten wachten. In de tussentijd idd wat klein promotie materiaal, maar pas een kwartaal van te voren is de molen goed op gang gekomen. ik denk dat in Age of Ultron wel ergens een moment gaat komen dat Ant-Man gepromoot gaat worden, al dan niet met een end- of midcreditscene, en daarna gaat de marketing goed op gang komen. Ze moeten natuurlijk niet hun eigen straatje gaan bevuilen door ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 maart 2015 @ 09:35:37 #150
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_150876344
reken er maar op dat er voor Avengers 2 een trailer van Ant-Man zit. En dat je daarna dus overal ermee bestookt wordt.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  FOK!fotograaf zaterdag 21 maart 2015 @ 11:43:17 #151
159915 -Menn0-
MNO
pi_150878179
Ik las dat Whedon heeft gezegd dat er meer Avengers in de film zitten dan in Promotie materiaal getoond is. Misschien komt Ant Man wel even voorbij :D

http://moviepilot.com/pos(...)urce=external,manual
,,/
  zaterdag 21 maart 2015 @ 18:21:07 #152
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_150887884
Of iemand van de Defender-serie want die begint toch ook binnenkort op netflix? Zou wel slim zijn.
吴 曼 迪
  Admin zaterdag 21 maart 2015 @ 18:29:50 #153
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_150888169
Defenders komt niet eerder dan volgend jaar. Dit jaar is er alleen Daredevil en mogelijk A.K.A. Jessica Jones voor wat betreft Marvel/Netflix.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 19:48:42 #154
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150890465
Rulk :7
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 21 maart 2015 @ 20:28:48 #155
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_150891878
Aah ik zat net mobiel maar zie nu dat Daredevil al 10 april begint.
吴 曼 迪
  Admin zaterdag 21 maart 2015 @ 20:31:32 #156
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_150891971
Klopt. En eindigt. Althans, het eerste seizoen, want dat komt meteen in z'n geheel online.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 20:48:23 #157
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150892478
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 20:31 schreef Breuls het volgende:
Klopt. En eindigt. Althans, het eerste seizoen, want dat komt meteen in z'n geheel online.
En zal zich ook volledig afspelen voor AoU, anders zou er een spoiler van het een of ander in DD zitten, en dat wilt Feige uiteraard niet ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Admin zaterdag 21 maart 2015 @ 20:57:13 #158
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_150892767
Het zal me niet verbazen als dit eerste seizoen nauwelijks iets doet met de rest van de MCU. Ik weet dat in een trailer een verwijzing zit naar de Avengers, in dialoog, maar het zou geen slecht idee zijn de serie eerst gewoon lekker op zichzelf te laten staan.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 21:03:53 #159
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150892979
Nu ik toch in het topic ben: AoU bevestigd voor 170 minuten runtime :o *O*


Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 21 maart 2015 @ 21:07:55 #160
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_150893102
Flinke zit toch wel :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 21 maart 2015 @ 21:17:02 #161
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150893374
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 21:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Flinke zit toch wel :)
incl. credits? Als dat excl. is, en dan nog wat reclame trailers en onzin van te voren zit je straks 3,5 uur in de bios _O-

(Typo :@ )
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 21 maart 2015 @ 21:20:45 #162
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_150893525
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 21:17 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

incl. credits? Als dat excl. is, en dan nog wat reclame trailers en onzin van te voren zit je straks 3,5 uur in de bios _O-

(Typo :@ )
Filmtijden zijn altijd incluis credits.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 21 maart 2015 @ 21:50:57 #163
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_150894658
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 11:43 schreef -Menn0- het volgende:
Ik las dat Whedon heeft gezegd dat er meer Avengers in de film zitten dan in Promotie materiaal getoond is. Misschien komt Ant Man wel even voorbij :D

http://moviepilot.com/pos(...)urce=external,manual
Squirrel Girl. De enige bij wie het geloofwaardig zou zijn dat ze Thanos kan verslaan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 22 maart 2015 @ 09:56:58 #164
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150904800
:o nog waar ook!!




Maar mutant :( hopelijk heeft Marvel een regeling zoals Scarlet Witch en Quicksilver _O_
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Admin zondag 22 maart 2015 @ 10:08:43 #165
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_150904947
Regeling? :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 22 maart 2015 @ 10:15:51 #166
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150905018
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 10:08 schreef Breuls het volgende:
Regeling? :P
niet op de hoogte zijn van "de regeling" :o


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Sinister-D- op 22-03-2015 10:38:08 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Admin zondag 22 maart 2015 @ 11:11:50 #167
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_150905745
Dat is geen spoiler hoor. Dat is al een paar jaar bekend. Ik vroeg me alleen af waar je naar verwees.

Het punt is inderdaad dat de twins geen mutanten zijn en het daarom (blijkbaar) okay is om ze te gebruiken. Voor een tijdje werd (door fans) gedacht dat ze misschien Inhumans zouden zijn, maar uiteindelijk is gebleken dat ze producten zijn van Hydra die Loki's staf heeft gebruikt om op mensen te experimenteren. :)

Ik vond dat geen regeling, maar gewoon een artistieke invulling van hun achtergrond. Vandaar mijn verwarring.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 22 maart 2015 @ 11:37:08 #168
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150906122
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:11 schreef Breuls het volgende:
Dat is geen spoiler hoor. Dat is al een paar jaar bekend. Ik vroeg me alleen af waar je naar verwees.

idd geen spoiler, maar echt een logische uitleg waarom ik dat juist deed heb ik ook niet 8)7 :')

quote:
Ik vond dat geen regeling, maar gewoon een artistieke invulling van hun achtergrond. Vandaar mijn verwarring.
en invulling? Ze hebben een omweg moeten zoeken om ze alsnog te kunnen gebruiken.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Admin zondag 22 maart 2015 @ 12:57:37 #169
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_150907796
Moeten? Welnee, Whedon had ze ook gewoon niet kunnen gebruiken. Dat hij dat wel gedaan heeft lijkt me een bewuste keuze; een vervolg op The Avengers en Winter Soldier, in de zin van Loki en Hydra.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 22 maart 2015 @ 13:21:43 #170
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_150908573
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:57 schreef Breuls het volgende:
Moeten? Welnee, Whedon had ze ook gewoon niet kunnen gebruiken. Dat hij dat wel gedaan heeft lijkt me een bewuste keuze; een vervolg op The Avengers en Winter Soldier, in de zin van Loki en Hydra.
Het blijft een kunstgreep. Eentje die het toch al goed verweven universum van MCU nog wat meer aan elkaar hecht, maar toch.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 23 maart 2015 @ 20:57:20 #171
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150962392
Vers van de pers:

quote:
The Russo Brothers Will Definitely Direct AVENGERS: INFINITY WAR

The deal is done. Expect an announcement soon.
The Russo Brothers Will Definitely Direct AVENGERS: INFINITY WAR
So I'm on the phone with a source, talking about the Spider-Man casting rumor I just ran, when he says, "Oh shit. I just got an email. The Russos closed their deal to direct Infinity War."

I first reported this to you guys back in November, and now I can tell you it's come to pass: Joe and Anthony Russo will follow up Captain America: Civil War by graduating to Avengers: Infinity War Part 1 and 2. The movies should shoot back-to-back in 2016 and 2017.

There are no writers on it yet, but I'm told that Marvel is in talks with Christopher Markus and Stephen McFeely, the guys who wrote the three Captain America movies as well as did work on Thor: The Dark World and helped create Agent Carter. Basically it's about keeping the band together moving forward, with the Russos and Markus and McFeely all being really on the same page and working together well. I imagine that this will become official shortly.

The Russos stepping up to be the backbone of the Marvel Cinematic Universe for the rest of the decade is amazing news. Even if you don't think Captain America: The Winter Soldier is the best Marvel movie to date you have to acknowledge that it's in the conversation. And that was their first time with big action - they've been comedy directors in the past, and those two different sets of chops will help them as they take over this big, bustling team from Joss Whedon. What's more, I keep getting told that Civil War is instrumental in setting up infinity War, so it's great that the Russos will be able to bring their story all the way through to the end.

What's exciting about these guys doing Infinity War is that we know they can do character, we know they can do action, and now we're going to get a look at how they do cosmos-spanning epic storytelling. From Arrested Development to the Infinity Gauntlet - good lord, what a range.
Wat mij betreft prima :) CA:tws was absoluut niet slecht, en een vaste waarde qua regisseurs en schrijvers voor een aantal films is zeker niet nadelig ^O^
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_150974440
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 20:57 schreef Sinister-D- het volgende:
Vers van de pers:

[..]

Wat mij betreft prima :) CA:tws was absoluut niet slecht, en een vaste waarde qua regisseurs en schrijvers voor een aantal films is zeker niet nadelig ^O^
Ik vond CA: TWS de beste Marvel film tot Guardians dus dat moet wel goed komen. :Y
  dinsdag 24 maart 2015 @ 11:09:17 #173
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_150977218
Ja normaal ben ik geen Captain America fan maar TWS vond ik echt een goede film. Dus dat biedt voor mij zeker hoop.
吴 曼 迪
pi_151284514
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  Admin donderdag 2 april 2015 @ 09:02:34 #175
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151285646
Ik had de indruk dat de 'Marvel' in de titel verwees naar 'Marvel Studios', en niet 'films gebaseerd op Marvel comics'.

Sowieso verdient Deadpool natuurlijk gewoon een eigen topic. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 2 april 2015 @ 09:16:43 #176
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151285895
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 2 april 2015 @ 09:59:12 #177
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_151286601
Leuk gedaan wel trouwens :D
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_151286651
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:16 schreef Breuls het volgende:

[..]

Thanks voor de tip, overigens: Deadpool-verfilming niet geschikt voor kids :)
Wohoo *O*
  dinsdag 7 april 2015 @ 20:47:01 #179
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151462473
Dit is effectief Reynolds in kostuum :o





_O_ DAMN! _O_
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 7 april 2015 @ 21:06:08 #180
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_151463406
Ziet er vrij goed uit. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_151648387
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_151684372
Misschien een leuke tip; de cast van Age of Ultron was gisteren bij Jimmy Kimmel....
pi_151701995
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 20:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Dit is effectief Reynolds in kostuum :o

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O_ DAMN! _O_
hopelijk is het niet te warm bij de opnames :D
  FOK!fotograaf dinsdag 21 april 2015 @ 22:57:52 #184
159915 -Menn0-
MNO
pi_151910374
After credits scene Age of Ultron!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o
,,/
  dinsdag 21 april 2015 @ 23:01:30 #185
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_151910463
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 22:57 schreef -Menn0- het volgende:
After credits scene Age of Ultron!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o
Hahahahaha :D Nice!
吴 曼 迪
pi_151918299
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 22:57 schreef -Menn0- het volgende:
After credits scene Age of Ultron!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o
Helaas, dit is nep en zit niet in de film.
  FOK!fotograaf woensdag 22 april 2015 @ 11:28:51 #187
159915 -Menn0-
MNO
pi_151918367
Ja ik lees het net ;(
,,/
  Admin woensdag 22 april 2015 @ 11:51:07 #188
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151919126
Age of Ultron heeft géén post-credits scène. Alleen een mid-credits.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_151920187
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 11:51 schreef Breuls het volgende:
Age of Ultron heeft géén post-credits scène. Alleen een mid-credits.
thnx, zit ik morgen niet voor niks te wachten :D

deze keer gaan ze dus geen shoarma eten :(
pi_151937607
Misschien hebben ze stiekem wèl end credits erin gedaan....
pi_151939776
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:48 schreef Djoetma het volgende:
Misschien hebben ze stiekem wèl end credits erin gedaan....
Nee, dat zou pas echt naaiend zijn... :T
pi_151949068
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:48 schreef Djoetma het volgende:
Misschien hebben ze stiekem wèl end credits erin gedaan....
Dinsdag nacht in ieder geval niet
  donderdag 23 april 2015 @ 19:27:55 #193
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_151964754
Waarom 3D?
Altijd weer dat 3d. :r.

Ik krijg daar pijn in mijn oogbollen van. Ik wil dat niet. :r
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_151976173
Ik kon gewoon kiezen tussen een 2D of 3D voorstelling, vond de 3D overigens niet slecht.
pi_151978214
quote:
13s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:27 schreef Ringo het volgende:
Waarom 3D?
Altijd weer dat 3d. :r.

Ik krijg daar pijn in mijn oogbollen van. Ik wil dat niet. :r
Dit dus...

3D zorgt er voor dat ik niet meer naar de bios ga..
Hij kwam, zag en dronk een pilsje
  vrijdag 24 april 2015 @ 09:00:19 #196
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_151978951
quote:
13s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:27 schreef Ringo het volgende:
Waarom 3D?
Altijd weer dat 3d. :r.

Ik krijg daar pijn in mijn oogbollen van. Ik wil dat niet. :r
Jamaar het is een succes omdat je hier in Nederland iig geen enkele keus meer hebt en alles gewoon alleen in 3D wordt uitgebracht als het ook maar kan!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 28 april 2015 @ 07:58:01 #197
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_152088543
Raar interview van Whedon.

Wat hem betreft, is Coulson nog altijd dood, wat vooral suggereert dat Agents of Shield echt zero impact heeft op de films en dat het volledig eenrichtingsverkeer is. Dat doet me vermoeden dat we dus misschien geen serie-personages gaan zien in de films of hoogstens als cameo, niet als serieuze rol.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 28 april 2015 @ 11:16:03 #198
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_152091085
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 april 2015 07:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Raar interview van Whedon.

Wat hem betreft, is Coulson nog altijd dood, wat vooral suggereert dat Agents of Shield echt zero impact heeft op de films en dat het volledig eenrichtingsverkeer is. Dat doet me vermoeden dat we dus misschien geen serie-personages gaan zien in de films of hoogstens als cameo, niet als serieuze rol.
welk interview?

En Whedon heeft zelf toch de pilot vd serie gemaakt en zijn broer werkt er nog steeds aan mee geloof ik.

Heb Age of Ultron gezien maar vind het erg jammer dat er ook nu weer vrijwel niets met agents of shield gedaan wordt. Al zouden het maar wat bijrolletjes zijn van enkele agents. Bij Cap 2 hebben ze een prima verhaal eromheen verzonnen maar daarvan waren de opnames al klaar toen de serie begon dus dat ging moeilijk, maar nu was er tijd genoeg. Gemiste kans
pi_152092365
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:16 schreef planethugo het volgende:

[..]

welk interview?

En Whedon heeft zelf toch de pilot vd serie gemaakt en zijn broer werkt er nog steeds aan mee geloof ik.

Heb Age of Ultron gezien maar vind het erg jammer dat er ook nu weer vrijwel niets met agents of shield gedaan wordt. Al zouden het maar wat bijrolletjes zijn van enkele agents. Bij Cap 2 hebben ze een prima verhaal eromheen verzonnen maar daarvan waren de opnames al klaar toen de serie begon dus dat ging moeilijk, maar nu was er tijd genoeg. Gemiste kans
TV en film wordt zo veel mogelijk uit elkaar gehouden. Het zou ook als een gimmick over komen als acteurs niet uitgewisseld worden en dat laatste gaat echt niet gebeuren. De overstap van TV naar film gebeurt zelden, en een terugstap wordt gezien als teloorgang van je carrière, tenzij het iets als House of Cards is (zeer hoge productiewaarde, centrale rol, iets waar een niet serieuze serie als Agents of Shield nooit aan zal komen). Agents of Shield is gewoon een B-productie vanuit kwaliteitskritisch oogpunt. Dus daar willen ze per definitie niet mee geassocieerd worden of iig zich daar duidelijk boven plaatsen. Bij-rolletjes kunnen uitgewisseld worden. Niets meer.

En als we eerlijk zijn, is het natuurlijk ook zo dat Agents of Shield geen geweldige serie is.
  dinsdag 28 april 2015 @ 12:47:30 #200
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_152092976
Daarnaast wil je het kijken van AoS niet verplichten voor mensen die slechts de films kijken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_152093883
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 11:51 schreef Breuls het volgende:
Age of Ultron heeft géén post-credits scène. Alleen een mid-credits.
Als echte fan ben ik gewoon blijven zitten.
80% (van de 20) was de zaal al uit toen de mid-credits scène begon. :')
pi_152094241
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 april 2015 13:25 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Als echte fan ben ik gewoon blijven zitten.
80% (van de 20) was de zaal al uit toen de mid-credits scène begon. :')
Apart, hier was er niemand de zaal uitgegaan tot het einde van de mid-credits.
  dinsdag 28 april 2015 @ 13:40:57 #204
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_152094258
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:18 schreef Djoetma het volgende:

[..]

TV en film wordt zo veel mogelijk uit elkaar gehouden. Het zou ook als een gimmick over komen als acteurs niet uitgewisseld worden en dat laatste gaat echt niet gebeuren. De overstap van TV naar film gebeurt zelden, en een terugstap wordt gezien als teloorgang van je carrière, tenzij het iets als House of Cards is (zeer hoge productiewaarde, centrale rol, iets waar een niet serieuze serie als Agents of Shield nooit aan zal komen). Agents of Shield is gewoon een B-productie vanuit kwaliteitskritisch oogpunt. Dus daar willen ze per definitie niet mee geassocieerd worden of iig zich daar duidelijk boven plaatsen. Bij-rolletjes kunnen uitgewisseld worden. Niets meer.

En als we eerlijk zijn, is het natuurlijk ook zo dat Agents of Shield geen geweldige serie is.
ik snap wel hoe het werkt in de film en tv wereld, maar waarom zouden er niet een paar karakters uit die serie in de films een bijrol of cameo kunnen hebben ipv andere acteurs die ongeveer dezelfde rol spelen en ook maar kort te zien zijn. Dat zou iemand die de series niet kijkt nieteens opvallen. Ik dacht dat, nu de serie langer loopt dan de opnames van de Avengers bezig waren dat dat beter afgestemd kon worden. Maar het tegendeel is helaas waar.

Dan kunnen ze net zo goed een apart tv en film universum creëren, zoals DC dat gaat doen
pi_152096134
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 13:40 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik snap wel hoe het werkt in de film en tv wereld, maar waarom zouden er niet een paar karakters uit die serie in de films een bijrol of cameo kunnen hebben ipv andere acteurs die ongeveer dezelfde rol spelen en ook maar kort te zien zijn.
Te duur, en voelen ze zich te goed voor. Denk maar eens na over hoe vaak je dit hebt zien gebeuren. En meestal is het dan ook nog eens omdat de betreffende acteur een persoonlijk belang erbij heeft of het gewoon een keer voor de gein doet, zonder verder inhoudsvolle betekenis.

quote:
Dat zou iemand die de series niet kijkt nieteens opvallen. Ik dacht dat, nu de serie langer loopt dan de opnames van de Avengers bezig waren dat dat beter afgestemd kon worden. Maar het tegendeel is helaas waar.
Het zijn losse producties waarbij AoS meelift op het succes van The Avengers. Laten we eerlijk wezen, had de serie zoveel kijkers gehad als het Marvel-labeltje er niet aan gehangen was en alles verder precies hetzelfde was, afgezien van wat namen?

quote:
Dan kunnen ze net zo goed een apart tv en film universum creëren, zoals DC dat gaat doen
Zeker. Maar dan is meeliften weer niet zo makkelijk. Ook is het natuurlijk raar om hetzelfde personage twee keer actief te hebben met een andere acteur en wellicht een ander verhaal.

Verder kun je ook erover nadenken of het creatief niet te veel beperkt wanneer je producties aan elkaar koppelt. Voor kijkers is het ook irritant wanneer ze de een wel gezien hebben en de ander niet, ze een deel missen.
  dinsdag 28 april 2015 @ 16:52:24 #206
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_152098885
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:59 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Te duur, en voelen ze zich te goed voor. Denk maar eens na over hoe vaak je dit hebt zien gebeuren. En meestal is het dan ook nog eens omdat de betreffende acteur een persoonlijk belang erbij heeft of het gewoon een keer voor de gein doet, zonder verder inhoudsvolle betekenis.
Ik heb het over de tv acteurs die dan in de films bijrolletjes zouden kunnen hebben, dat zullen ze maar al te graag doen. Andersom snap ik ook nog wel dat een Downey Jr zich niet gaat lenen voor een serie.

quote:
Het zijn losse producties waarbij AoS meelift op het succes van The Avengers. Laten we eerlijk wezen, had de serie zoveel kijkers gehad als het Marvel-labeltje er niet aan gehangen was en alles verder precies hetzelfde was, afgezien van wat namen?
aangezien de regisseur van the avengers ook de pilot van de serie gemaakt heeft en als voormalig tv maker daar ook nauw betrokken bij was en er vanaf het begin uitspraken gedaan zijn dat beide nauw verweven zullen worden. Dan vind ik het gewoon vreemd dat in the avengers 2 daar vrijwel niks mee gedaan is.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 28 april 2015 @ 16:54:00 #207
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152098921
Anderzijds zou ik Daredevil als Avenger wel leuk vinden.
Maar dan moet je de serie een tijdsprong laten maken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_152099863
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:52 schreef planethugo het volgende:

[..]

Ik heb het over de tv acteurs die dan in de films bijrolletjes zouden kunnen hebben, dat zullen ze maar al te graag doen. Andersom snap ik ook nog wel dat een Downey Jr zich niet gaat lenen voor een serie.
TV-acteurs in films wel. Maar dat moet dan wel passend gebeuren. Cobie Smulders hebben we al gezien. Maar wat moeten we dan hebben? Fitz-Simmons die met The Avengers werken? Hoe moet je dat erin schrijven? Je snapt zelf ook wel dat het alleen maar een gimmick wordt. Zeker wanneer men bij The Avengers ervan uit gaat dat Coulson gewoon dood is en zij dus niet weten dat hij weer tot leven gewekt is. Al weet o.a. Sif wel dat Coulson leeft en het is redelijk om aan te nemen dat Thor van haar aardse avonturen zou moeten weten...

quote:
aangezien de regisseur van the avengers ook de pilot van de serie gemaakt heeft en als voormalig tv maker daar ook nauw betrokken bij was en er vanaf het begin uitspraken gedaan zijn dat beide nauw verweven zullen worden. Dan vind ik het gewoon vreemd dat in the avengers 2 daar vrijwel niks mee gedaan is.
True, true. Ik denk dat ze er wel naar gekeken hebben, maar dat het gewoon te veel onnodig gecompliceerd gedoe mee bracht terwijl het amper een meerwaarde heeft, en men het dus gewoon gelaten heeft voor wat het was.

Overigens, weet ik niet ik niet of je die Jimmy Kimmel-aflevering gezien hebt, maar daar was dit wel redelijk awkward:


[ Bericht 0% gewijzigd door Djoetma op 28-04-2015 17:48:17 ]
pi_152111611
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:36 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Overigens, weet ik niet ik niet of je die Jimmy Kimmel-aflevering gezien hebt, maar daar was dit wel redelijk awkward:
Al die vragen zijn gewoon bekend bij dit soort dingen en onderdeel van de marketing. Samuel L Jackson zat er al eens in, en dat zullen ze nog wel vaker gaan doen.
pi_152112843
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:19 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Al die vragen zijn gewoon bekend bij dit soort dingen en onderdeel van de marketing. Samuel L Jackson zat er al eens in, en dat zullen ze nog wel vaker gaan doen.
Ik bedoelde meer dat 'Coulson' vroeg of ze in AoS een rolletje wilden doen en de manier waarop ze dar antwoord op geven. Als dat scripted was, hadden ze dat wel op een andere manier gedaan. Ik denk dat de vragen dus wel gescreend worden, maar niet besproken zijn met de gasten in dit geval.
pi_152113325
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 00:12 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer dat 'Coulson' vroeg of ze in AoS een rolletje wilden doen en de manier waarop ze dar antwoord op geven.
Ja, daar doelde ik ook op. :)
  woensdag 29 april 2015 @ 11:37:50 #212
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_152118964
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:52 schreef planethugo het volgende:
aangezien de regisseur van the avengers ook de pilot van de serie gemaakt heeft en als voormalig tv maker daar ook nauw betrokken bij was en er vanaf het begin uitspraken gedaan zijn dat beide nauw verweven zullen worden. Dan vind ik het gewoon vreemd dat in the avengers 2 daar vrijwel niks mee gedaan is.
Ik meen ergens te hebben gelezen dat Whedon zelf niet helemaal tevreden was over die pilot. Hij zit sowieso al langer te klagen over Marvel en zelfs te slijmen bij DC/Warner. Ik denk dat hij het daar helemaal heeft gehad (weet alleen niet wat er juist verkeerd is gelopen tussen hen).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 april 2015 @ 12:08:27 #213
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_152119772
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 00:12 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer dat 'Coulson' vroeg of ze in AoS een rolletje wilden doen en de manier waarop ze dar antwoord op geven. Als dat scripted was, hadden ze dat wel op een andere manier gedaan. Ik denk dat de vragen dus wel gescreend worden, maar niet besproken zijn met de gasten in dit geval.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar goed, dat zullen we volgende week dus wel zien.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 29 april 2015 @ 16:43:46 #214
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_152128296
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:08 schreef Tokus het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar goed, dat zullen we volgende week dus wel zien.
ik heb de aflevering nog niet gezien op dit moment. Maar ik vermoed dat het team
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
over 'n dikke 2 uur zal ik 't wel weten :P

Edit: ow crap je hebt het over de ep20 al. Zat nog met m'n hoofd hij ep19 van deze week die ik zo meteen nog ga kijken :@

edit2: Aflevering eigemlijk geindigd zoals ik in gedachte had :D deze aflevering is een mooie prequal voor de film ^O^

[ Bericht 5% gewijzigd door Sinister-D- op 29-04-2015 18:11:30 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 april 2015 @ 22:30:06 #215
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_152138783
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:43 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

ik heb de aflevering nog niet gezien op dit moment. Maar ik vermoed dat het team
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
over 'n dikke 2 uur zal ik 't wel weten :P

Edit: ow crap je hebt het over de ep20 al. Zat nog met m'n hoofd hij ep19 van deze week die ik zo meteen nog ga kijken :@

edit2: Aflevering eigemlijk geindigd zoals ik in gedachte had :D deze aflevering is een mooie prequal voor de film ^O^
ik had het over ep19, die zich zo te zien precies afspeelt voor Age Of Ultron, aangezien die film vrijdag in de VS uitkomt. ep20 speelt zich er tijdens of na af, gok ik. Maar dat merken we volgende week dan.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 5 mei 2015 @ 21:57:45 #216
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_152313303
Martin Freeman doet mee in Civil War.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 23:33:06 #217
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_152317415
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Martin Freeman doet mee in Civil War.
Als Hobbit?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 5 mei 2015 @ 23:33:59 #218
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152317441
Puck _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_152317454
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Martin Freeman doet mee in Civil War.
Lijkt drukker te worden dan Avengers: AoU ;) Goede test voor de Russo's. :)
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 5 mei 2015 @ 23:52:39 #220
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152317962
Puur verkoop technisch heet de film nog Captain America 3 en niet Avengers3.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_152380584
Nog meer personen voor CA3 :)

quote:
Ant-Man, Black Panther to Appear in ‘Captain America: Civil War’

Captain America’s name may be in the title of “Captain America: Civil War,” but he’s just one of several superheroes scheduled to appear in the comicbook adventure.

Paul Rudd, the star of this summer’s “Ant-Man,” will appear alongside the star-spangled warrior. So will Chadwick Boseman, who will be making his first appearance as Black Panther. “Captain America: Civil War” is hotly anticipated because it is rumored to feature a throw-down between Chris Evans’ Cap and Robert Downey Jr.’s Iron Man.

Rounding out the cast is Emily VanCamp as Sharon Carter/Agent 13, Sebastian Stan as Bucky Barnes, Daniel Brühl as Baron Zemo, Frank Grillo as Crossbones, William Hurt as General Thaddeus “Thunderbolt” Ross and Martin Freeman in an unspecified role. They join Avengers team members Scarlett Johansson as Black Widow, Anthony Mackie as Falcon, Paul Bettany as The Vision, Jeremy Renner as Hawkeye, Don Cheadle as War Machine and Elizabeth Olsen as Scarlet Witch. Spider-Man is also expected to make an appearance as part of a deal between Marvel and rights-holder Sony, which will see the character recast and shared between the Marvel Cinematic Universe and Sony’s own “Spider-Man” franchise, with a standalone Sony film starring the web-slinger planned for 2017.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  vrijdag 8 mei 2015 @ 06:13:29 #222
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_152393709
Ant-man en Gen. Ross ook nog _O- begint wat vol te raken hè.....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 8 mei 2015 @ 07:11:33 #223
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_152393888
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Puur verkoop technisch heet de film nog Captain America 3 en niet Avengers3.
Ze kunnen de titel dan beter veranderen naar CIVIL WAR: Captain America 3
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_152394014
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 07:11 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ze kunnen de titel dan beter veranderen naar CIVIL WAR: Captain America 3
Avengers 2.5: Civil War :)
  vrijdag 8 mei 2015 @ 08:05:25 #225
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_152394271
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 07:36 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Avengers 2.5: Civil War :)
Bij het Comic Event was het ook een losstaande mini-serie, zou niet weten waarom het bij de films niet zou werken.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_152406846
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 08:05 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Bij het Comic Event was het ook een losstaande mini-serie, zou niet weten waarom het bij de films niet zou werken.
Als MCU fan heb ik er iig zin in. :D
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 8 mei 2015 @ 17:59:08 #227
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152408252
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 06:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Ant-man en Gen. Ross ook nog _O- begint wat vol te raken hè.....
Gen Ross Rulk?

Ik heb er zin in hoop dat ze het goed aanpakken ook wat betreft toekomstige films.

Zat me bij 1 al af te vragen waarom WarMachine er niet was vraag ik me straks bij 3 af waarom Black Panther Antman Rulk en weet ik veel wie er niet bij zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 13:03:32 #228
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_152428418
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 17:59 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Gen Ross Rulk?

Ik heb er zin in hoop dat ze het goed aanpakken ook wat betreft toekomstige films.

Zat me bij 1 al af te vragen waarom WarMachine er niet was vraag ik me straks bij 3 af waarom Black Panther Antman Rulk en weet ik veel wie er niet bij zijn.
idd Ross aka Rulk. Maar verwacht maar niet dat hij dat personage gaat worden. Ze weten nu al de helft van de tijd niet wat ze met Hulk aan moeten vangen, wat gaan ze dan met Rulk moeten doen?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_152476102
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 06:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Ant-man en Gen. Ross ook nog _O- begint wat vol te raken hè.....
Hopelijk krijgt Daredevil een kleine rol
  zondag 10 mei 2015 @ 23:49:05 #230
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_152477204
Laat ze alsjeblieft stoppen met die Marvel films. Het is cliché, er ontbreekt elke vorm van creativiteit en je krijgt er ontzettend kromme tenen van.
Oh.
  zondag 10 mei 2015 @ 23:50:36 #231
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_152477253
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Laat ze alsjeblieft stoppen met die Marvel films. Het is cliché, er ontbreekt elke vorm van creativiteit en je krijgt er ontzettend kromme tenen van.
Dan kijk je ze toch niet?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 10 mei 2015 @ 23:51:02 #232
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_152477262
quote:
5s.gif Op zondag 10 mei 2015 23:50 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dan kijk je ze toch niet?
Ze kunnen beter al dat geld steken in films die wel de moeite waard zijn
Oh.
  zondag 10 mei 2015 @ 23:53:40 #233
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_152477334
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze kunnen beter al dat geld steken in films die wel de moeite waard zijn
Dus Marvel moet hun geld steken in niet-Marvelfilms die enorm winstgevend zijn? :?.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 10 mei 2015 @ 23:55:01 #234
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_152477368
quote:
14s.gif Op zondag 10 mei 2015 23:53 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dus Marvel moet hun geld steken in niet-Marvelfilms die enorm winstgevend zijn? :?.
Ze kunnen beter series ervan maken. Zoals met Daredevil wel goed gaat.

Wat was de Avengers 2 slecht zeg
Oh.
  zondag 10 mei 2015 @ 23:56:37 #235
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_152477407
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

Wat was de Avengers 2 slecht zeg
Vind jij.

Ik vond het een prima spektakelfilm, je moet geen Shakespeare verwachten. Het is precies waar ik voor naar de bioscoop ga: visueel spektakel op een grootte die ik thuis niet heb.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 11 mei 2015 @ 06:57:13 #236
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_152480412
Ik vond Avengers niet helemaal geslaagd, maar ik denk ook dat de film niet veel beter had kunnen zijn dan hij uiteindelijk was.

Ik denk dat Whedon er zijn eigen ding van wilde maken, maar ook opgelegd kreeg dat er allerlei verwijzingen naar de hele MCU moest toevoegen, want dit was echt wel duidelijk een overgangsfilm.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 11 mei 2015 @ 07:10:17 #237
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_152480471
quote:
14s.gif Op zondag 10 mei 2015 23:56 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Vind jij.

Ik vond het een prima spektakelfilm, je moet geen Shakespeare verwachten. Het is precies waar ik voor naar de bioscoop ga: visueel spektakel op een grootte die ik thuis niet heb.
Viel wel mee hoe visueel spektakel het was. Er vlogen alleen overal rotsblokken door de lucht.

het beste stukje van de film was op dat feestje. Al dat vechten is zo kansloos
Oh.
  woensdag 13 mei 2015 @ 07:59:46 #238
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_152550245
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:18 schreef Djoetma het volgende:

[..]

En als we eerlijk zijn, is het natuurlijk ook zo dat Agents of Shield geen geweldige serie is.
Ik heb pas het eerste seizoen gezien van Agents van Shield, maar ik vond het niet verkeerd. Misschien hadden ze Sky en Ward beter kunnen weghalen. En meer de nadruk kunnen leggen op Coulson en May met alleenstaande afleveringen en Fitz en Simmons daarbij als het Tech team op de achtergrond.

Ik denk ook dat het een beetje de bedoeling/verwijzing was, omdat het wel merkbaar is dat Coulson en May ook wat weg van The Avengers (Mr Steed en Emma Peel) hebben (de oude corvette Lola)

Men had er een kruising van deze series kunnen maken tussen de X-Files (Mulder en Scully) waar men met ook de bureaucratie in de organisatie en de onnatuurlijke verschijnen te maken kreeg, en op en The Avengers (Emma Peel en Mr Steed) zodat het een iets natuurlijk overkomende actie serie.had geweest. (Maar goed men had zoveel gekund ik zit niet op de stoel bij marvel producties)

De serie Agents of SHIELD is wel iets te groot opgezet in het eerste seizoen en ook met een comic ingeslagen verhaallijn zoals gelijk de Hydra lijn er in.

Maar ik persoonlijk vind de personages May en Coulson wel geweldig en Fitz en Simmons ook, (Deathlock ook trouwens) en qua verhaallijn is het inderdaad iets minder geweldig te veel willen (verhaal en actie)proppen in 42 minuten tijd.

Dit in het eerste seizoen.

Over the Avengers gesproken als ze daar personages aan gaan toevoegen mogen ze van mij Tigra wel neerzetten of the Black Knight of een Sersi.

Maar hebben ze de Quicksilver Pietro Maximoff en de Scarlet Witch Wanda nog wel neer gezet als de kinderen van Magneto of hebben ze dit helemaal vernaggeld ?

[ Bericht 4% gewijzigd door Konijntjuh op 13-05-2015 08:19:06 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
  Admin woensdag 13 mei 2015 @ 08:14:52 #239
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_152550418
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 07:59 schreef Konijntjuh het volgende:

Maar hebben ze de Quicksilver Pietro Maximoff en de Scarlet Witch Wanda nog wel neer gezet als de kinderen van Magneto of hebben ze dit helemaal vernaggeld ?
Magneto bestaat niet in deze wereld, dus nee.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 13 mei 2015 @ 08:24:37 #240
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_152550530
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 08:14 schreef Breuls het volgende:

[..]

Magneto bestaat niet in deze wereld, dus nee.
Dat magneto niet bestaat in deze wereld is duidelijk, zover zit ik er niet doorheen (geintje). Maar goed jammer dat ze dit dan hebben uitgesloten dan (of zit er nog een verwijzing naar Erik Lensherr als vader erbij). Het had wel interessant geweest voor de oudere marvel comic liefhebbers (denk ik) , misschien niet voor de nieuwe generatie.
Hoe stout is Konijntjuh!
  Admin woensdag 13 mei 2015 @ 08:32:54 #241
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_152550608
Nee, er is helemaal geen verwijzing naar de X-Men kant van het verhaal. De ouders van de Maximoffs zijn dood en niet bij naam genoemd, dus dat is op zich lekker in het midden gehouden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 13 mei 2015 @ 08:36:15 #242
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_152550644
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 08:24 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Dat magneto niet bestaat in deze wereld is duidelijk, zover zit ik er niet doorheen (geintje). Maar goed jammer dat ze dit dan hebben uitgesloten dan (of zit er nog een verwijzing naar Erik Lensherr als vader erbij). Het had wel interessant geweest voor de oudere marvel comic liefhebbers (denk ik) , misschien niet voor de nieuwe generatie.
Al hadden ze hem wel genoemd zou het de personages in de film nog niets zeggen, maar zou het puur fanservice zijn zonder verder doel.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 08:32 schreef Breuls het volgende:
Nee, er is helemaal geen verwijzing naar de X-Men kant van het verhaal. De ouders van de Maximoffs zijn dood en niet bij naam genoemd, dus dat is op zich lekker in het midden gehouden.
Voordeel hiervan is, mochten ze ooit iets met mutants gaan doen, het makkelijk af te doen is met 'o nee je vader leeft nog en het is...'. Maar de meerwaarde daarvan ontgaat me vooralsnog in het MCU.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Admin woensdag 13 mei 2015 @ 09:45:21 #243
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_152551717
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 08:36 schreef Ceased2Be het volgende:

Voordeel hiervan is, mochten ze ooit iets met mutants gaan doen, het makkelijk af te doen is met 'o nee je vader leeft nog en het is...'. Maar de meerwaarde daarvan ontgaat me vooralsnog in het MCU.
Ja, die meerwaarde is er niet. Ze zijn 'enhanced' en dat is voor het verhaal voldoende. Sterker nog, dat is een integraal onderdeel ervan. Maar alsnog mutanten introduceren, als dat bijvoorbeeld door rechtengedoe ineens zou kunnen, zou van de Maximoffs niet ineens retroactief mutanten maken, natuurlijk.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 13 mei 2015 @ 11:05:07 #244
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_152553793
En volgens de comics zijn ze ook geen mutants.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 13 mei 2015 @ 14:32:42 #245
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152559240
quote:
14s.gif Op woensdag 13 mei 2015 11:05 schreef Dagonet het volgende:
En volgens de comics zijn ze ook geen mutants.
Fuck u :(
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 13 mei 2015 @ 15:15:44 #246
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_152560584
quote:
13s.gif Op woensdag 13 mei 2015 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Fuck u :(
Wat? Dat is niet écht nieuws ofzo.

Over een paar jaar zijn ze vast familie van Cyclops net als bijna iedereen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 13 mei 2015 @ 15:18:16 #247
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152560666
quote:
11s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:15 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Wat? Dat is niet écht nieuws ofzo.

Over een paar jaar zijn ze vast familie van Cyclops net als bijna iedereen.
Marvel heeft Quiksilver flink verpest de laatste maanden vanwege de film. Wat extra jammer is omdat Peter David in New X-Factor juist de banden met Polaris en zijn dochter weer aanhaalde toen kwam de film en moest alles de prullenbak in.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 13 mei 2015 @ 15:46:54 #248
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_152561565
quote:
14s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Marvel heeft Quiksilver flink verpest de laatste maanden vanwege de film. Wat extra jammer is omdat Peter David in New X-Factor juist de banden met Polaris en zijn dochter weer aanhaalde toen kwam de film en moest alles de prullenbak in.
En nu zijn 616 en Ultimate Universe in elkaar geklapt en moeten we nog zien hoe het dadelijk allemaal zit.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 13 mei 2015 @ 15:48:59 #249
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152561627
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:46 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En nu zijn 616 en Ultimate Universe in elkaar geklapt en moeten we nog zien hoe het dadelijk allemaal zit.
De ultimate versie waar mutants uit een lab komen en Wanda en Pietro doen aan incest.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_152563007
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 07:59 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Ik heb pas het eerste seizoen gezien van Agents van Shield, maar ik vond het niet verkeerd.
Eerste seizoen is ook best leuk. En als je het gewoon achter elkaar kan kijken, merk je het verval ook minder.

quote:
Over the Avengers gesproken als ze daar personages aan gaan toevoegen mogen ze van mij Tigra wel neerzetten of the Black Knight of een Sersi.
Het lijkt me logisch dat met Civil War we de nodige characters bij krijgen. Sowieso Spiderman en Black Panther, maar er zijn er veel meer nodig om het eea uit te vechten.
  donderdag 14 mei 2015 @ 07:21:41 #251
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_152584011
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 09:45 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ja, die meerwaarde is er niet. Ze zijn 'enhanced' en dat is voor het verhaal voldoende. Sterker nog, dat is een integraal onderdeel ervan. Maar alsnog mutanten introduceren, als dat bijvoorbeeld door rechtengedoe ineens zou kunnen, zou van de Maximoffs niet ineens retroactief mutanten maken, natuurlijk.
Waarom hebben ze dan wel de Quicksilver als (Peter Maximoff) neer gezet in X-Men Days of the Future Past, en wordt hij hier wel als een mutant beschouwd?

Misschien wat je al zeg het rechten gedoe (en twee aparte universums) maar dit is dan wel vernaggeld en dan heeft Marvel zich wel commercieel laten uithoeren door de diverse filmmaatschappijen, in het verleden jaren 1980 en 90 toen ik de de Marvel Comics las had je dat gekke gedoe niet het speelde zich voornamelijk allemaal af in één universum.

Het enige gekke wat je had waren alternatieven realiteiten zoals een "The Age of Apocalyps"of "The Infinity Gaunlet" of cross overs met het DC universum en het Image Universum.of soms eenmalige op zichzelf staande verhalen in een hardcover bijvoorbeeld X-men "God loves Men Kills".
Hoe stout is Konijntjuh!
  donderdag 14 mei 2015 @ 08:00:44 #252
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_152584161
De reden dat jij er zo verbaast over bent dat Quicksilver in DofP wel mutant is en in A:AoU niet is mijn inziens precies de reden waarom ie zijn eerste film al niet overleefd :) om dit soort verwarringen te voorkomen.

En ja, Marvel heeft sommige filmrechten verhuurt, maar dat hebben ze gedaan om uiteindelijk hun eigen filmuniversum te kunnen subsidiëren ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  donderdag 14 mei 2015 @ 08:00:47 #253
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_152584162
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 16:30 schreef Djoetma het volgende:

Het lijkt me logisch dat met Civil War we de nodige characters bij krijgen. Sowieso Spiderman en Black Panther, maar er zijn er veel meer nodig om het eea uit te vechten.
Als Civil War een kruising is tussen de Infinity Gaunlet en Secret Wars, dan kan men ook de Silver Surfer erbij zetten, Spiderwoman, Quasar, Captain Marvel (eerste of tweede), Wonderman, She Hulk, Star Fox (broer van Thanos), Mockingbird, Samson, maar als je te veel karakters erbij zit in een film dan is de film niet meer overzichtelijk voor de kijker die geen weet heeft van de karakters.

Veel Superhelden of karakters in een verhaal is leuk voor een cross over of voor een liefhebber die meer kennis heeft over de karakters/personages maar niet voor een publiek wat komt om vermaakt te worden bij een film..

Ik las dat men bezig was met Dr Strange dus als je Hawkeye, the Black Widow, The Hulk, Captain America, Iron Man evt Warmachine,Thor, The Black Panther, Wasp en Dr. Pym hebt in één film van maar twee uur is dit meer dan genoeg.

Anders krijg je een flits film van beelden korte gesprekken en te veel acties in één gepropt en men wilt er ook humor en verleiding in gooien, dus dan krijg je alleen Iron Man als de sfeermaker en Wasp als de teaser..

Men zou wel twee of drie films kunnen opzetten ivm met de Civil War dan behoud je één film met West Coast Avengers (L.A.) en een film met de East Coast Avengers (New York) en in deel drie maak je er een fusie van.

Zo heb je meer ruimte en tijd om nieuwe karakters te introduceren aan je publiek
Hoe stout is Konijntjuh!
  donderdag 14 mei 2015 @ 08:21:38 #254
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_152584274
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 08:00 schreef Sinister-D- het volgende:
De reden dat jij er zo verbaast over bent dat Quicksilver in DofP wel mutant is en in A:AoU niet is mijn inziens precies de reden waarom ie zijn eerste film al niet overleefd :) om dit soort verwarringen te voorkomen.

En ja, Marvel heeft sommige filmrechten verhuurt, maar dat hebben ze gedaan om uiteindelijk hun eigen filmuniversum te kunnen subsidiëren ;)
Het is niet verwarrend het is eerder dat men minder aan het orginele karakter behoud doet. Wat ik al zei dat is te begrijpen voor de nieuwe generatie aan geïnteresseerden, en ook bij de films moeten ze de karakters interessant behouden voor het kijkers publiek.

Alleen ik denk voor de oudere generatie die dus dus van de jaren 70 of sommige zelfs al in de jaren 60 hun comics sparen, dat het wel irritant is dat men zoveel aan het afwijken of aan het herschrijven is.

Als je 5 keer een karakter opnieuw her uitvind of herschrijft vanaf de bodem, kan dat behoorlijk irritant worden voor je vaste publiek.

Zoiets van als je niet de geschikte acteur voor James Bond kan vinden en je pakt maar een George Lazenby voor de invulling om maar een film te kunnen produceren
Hoe stout is Konijntjuh!
  Admin donderdag 14 mei 2015 @ 08:27:44 #255
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_152584305
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 07:21 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Waarom hebben ze dan wel de Quicksilver als (Peter Maximoff) neer gezet in X-Men Days of the Future Past, en wordt hij hier wel als een mutant beschouwd?

Misschien wat je al zeg het rechten gedoe (en twee aparte universums) maar dit is dan wel vernaggeld en dan heeft Marvel zich wel commercieel laten uithoeren door de diverse filmmaatschappijen, in het verleden jaren 1980 en 90 toen ik de de Marvel Comics las had je dat gekke gedoe niet het speelde zich voornamelijk allemaal af in één universum.
Uithoeren, niet echt. Marvel maakte zelf nog geen films toen de grote filmstudio's interesse hadden in het maken van films over hun comics, en licenseerde dus personages en concepten uit de comics aan die studio's. Marvel is inmiddels een concurrent van die studio's geworden, maar dat wisten ze in de jaren 90 ook niet, natuurlijk.

Maar lang verhaal kort: 20th Century Fox mag de term mutanten wel in film gebruiken, Marvel Studios niet, en dat is waarom Evan Peters een mutant speelt en Aaron Taylor-Johnson niet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 14 mei 2015 @ 08:29:45 #256
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_152584313
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 08:00 schreef Sinister-D- het volgende:
En ja, Marvel heeft sommige filmrechten verhuurt, maar dat hebben ze gedaan om uiteindelijk hun eigen filmuniversum te kunnen subsidiëren ;)
In de jaren '90 hebben ze dat vooral gedaan om niet bankroet te gaan. Toen hadden ze echt alles verkocht, ook Iron Man, Thor, etc... Wanneer bleek dat er veel geld in die films zat, zijn ze begonnen met het terug verwerven van die rechten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Admin donderdag 14 mei 2015 @ 08:31:17 #257
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_152584315
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 08:00 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Als Civil War een kruising is tussen de Infinity Gaunlet en Secret Wars, dan kan men ook de Silver Surfer erbij zetten, Spiderwoman, Quasar, Captain Marvel (eerste of tweede), Wonderman, She Hulk, Star Fox (broer van Thanos), Mockingbird, Samson, maar als je te veel karakters erbij zit in een film dan is de film niet meer overzichtelijk voor de kijker die geen weet heeft van de karakters.
Sterker nog; het is in de Civil War comic al niet te volgen. Eén van de dingen die ik dacht toen ik dat las ik "gelukkig heeft Marvel Studios nog zoveel bestaande helden, anders zou de film bomvol kunnen worden".

quote:
Veel Superhelden of karakters in een verhaal is leuk voor een cross over of voor een liefhebber die meer kennis heeft over de karakters/personages maar niet voor een publiek wat komt om vermaakt te worden bij een film..
Inderdaad. Civil War vol stoppen is leuk, voor even, voor de fans, maar daar krijg je geen goede film van. :)
quote:
Ik las dat men bezig was met Dr Strange dus als je Hawkeye, the Black Widow, The Hulk, Captain America, Iron Man evt Warmachine,Thor, The Black Panther, Wasp en Dr. Pym hebt in één film van maar twee uur is dit meer dan genoeg.
Ik denk dat Scott Lang in Civil War zit, over Wasp en Pym is volgens mij niets gezegd. En Hulk en Thor zitten er niet in.
quote:
Anders krijg je een flits film van beelden korte gesprekken en te veel acties in één gepropt en men wilt er ook humor en verleiding in gooien, dus dan krijg je alleen Iron Man als de sfeermaker en Wasp als de teaser..

Men zou wel twee of drie films kunnen opzetten ivm met de Civil War dan behoud je één film met West Coast Avengers (L.A.) en een film met de East Coast Avengers (New York) en in deel drie maak je er een fusie van.

Zo heb je meer ruimte en tijd om nieuwe karakters te introduceren aan je publiek
Ik zou het ook veel leuker hebben geworden als ze een groots verhaal als Civil War zouden verfilmen als Netflix-serie. Daar kun je veel meer van genieten dan van een twee uur durende film. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 14 mei 2015 @ 09:33:06 #258
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_152584889
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 08:27 schreef Breuls het volgende:

[..]

Maar lang verhaal kort: 20th Century Fox mag de term mutanten wel in film gebruiken, Marvel Studios niet, en dat is waarom Evan Peters een mutant speelt en Aaron Taylor-Johnson niet.
Duidelijk, dan heeft jaren 90 ze toch echt de strop omgedaan. Waar ze het nu dus voelen bij het produceren van hun eigen films.

Alhoewel als 20th century Fox niet X-Men 1 had gezet op witte doek, denk ik dat Marvel Studios ook niet het succes van vandaag was geworden. Dan had je nog steeds kunnen kijken naar een oude Captain America film en niet die we nu kennen of nog een David Hasselhof als Nick Fury ipv Samual L Jackson.

Ik hoop dan voor Marvel dat ze snel hun rechten kunnen opkopen om alles gelijk te kunnen trekken in de Film Studios.
Hoe stout is Konijntjuh!
  donderdag 14 mei 2015 @ 09:56:36 #259
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_152585246
Ik denk dat X-Men en de Avengers gescheiden werelden blijven in de bioscoop, dus dat ze ook niet snel de rechten terug gaan kopen.
Helemaal als je bedenkt dat het erop lijkt dat de comics X-Men naar een ander universum verkassen na de grote reset van dit jaar.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_152585479
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 09:33 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Ik hoop dan voor Marvel dat ze snel hun rechten kunnen opkopen om alles gelijk te kunnen trekken in de Film Studios.
Marvel heeft de X-men (en ook F4) opgegeven, en heeft daarvoor de Inhumans in de plaats.

Marvel krijgt die rechten alleen terug wanneer Fox er geen geld meer aan verdiend, zoals Sony met Spiderman. Duurt nog wel een tijdje voordat dat gebeurd, tenzij de nieuwe F4 reboot flopt wellicht, ik verwacht dat Age of Apocalypse het wel goed daat doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Nic1 op 14-05-2015 10:18:16 ]
  donderdag 14 mei 2015 @ 14:28:44 #261
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_152591820
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 10:07 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Marvel heeft de X-men (en ook F4) opgegeven, en heeft daarvoor de Inhumans in de plaats.
Marvel gaat de X-Men nooit opgeven, ze zullen die wel in aan apart universum moffelen, maar het blijft één van hun populairdere reeksen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 14 mei 2015 @ 14:33:15 #262
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_152591941
quote:
99s.gif Op donderdag 14 mei 2015 08:29 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

In de jaren '90 hebben ze dat vooral gedaan om niet bankroet te gaan. Toen hadden ze echt alles verkocht, ook Iron Man, Thor, etc... Wanneer bleek dat er veel geld in die films zat, zijn ze begonnen met het terug verwerven van die rechten.
Anders had je idd Tom Cruise als Iron Man in een Paramount film gehad.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 mei 2015 @ 16:57:29 #263
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152595047
Waar is dat nieuwe universum voor de xmen bevestigd?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 14 mei 2015 @ 17:45:06 #264
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_152596377
Ben inderdaad ook benieuwd naar de nieuwe Fantastic4. Wat ik in de trailer kon zien vond ik de cast noet erg overtuigend, mede omdat het zo'n jonkies zijn qua uitstraling.
En dan is het niet Zo dat een jong iemand noet zo'n rol kan spelen. Komt echt door de acteurs hun uitstraling.
吴 曼 迪
  donderdag 14 mei 2015 @ 17:50:53 #265
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_152596519
Ik begrijp niet waarom iedereen altijd denkt dat de FF oud moeten zijn (dan heb ik het niet specifiek over de post hierboven, maar ik lees het wel vaker op het internet), ik denk zelfs dat de acteurs ouder zijn dan hun personages waren tijdens hun "origin story".
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 mei 2015 @ 18:29:17 #266
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152597586
Ik ben blij met het nieuws over New Mutants.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 mei 2015 @ 18:38:55 #267
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152597842
Fantastisch 4 trailer doet me niet zoveel. Ik denk dat ze volgens vele mensen oud moeten zijn omdat de volwassen look van de ff met Richards zijn grijze haren de bekendste look is.

Hetzelfde met Spider-man die ze helaas altijd als puber afbeelden in films.

In de trailer viel vooral die acteur op die Richards speelt die ken ik van een andere film en was daar matig.

En Thing in de style van de Bay Ninja Turtles doet me ook niks.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 14 mei 2015 @ 19:21:20 #268
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_152598927
Ik denk dat FF het ook nooit goed zal doen als filmserie. Hun rogues gallery is wat, Mole Man, Dr Doom en verder zitten ze meer ver off planet met cosmic entities zoals Galactus. Dat spreekt gewoon niet aan op film.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 14 mei 2015 @ 19:39:04 #269
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_152599485
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:21 schreef Dagonet het volgende:
Ik denk dat FF het ook nooit goed zal doen als filmserie. Hun rogues gallery is wat, Mole Man, Dr Doom en verder zitten ze meer ver off planet met cosmic entities zoals Galactus. Dat spreekt gewoon niet aan op film.
Solo dan. Wmb zouden ze prima passen in het MCU. GotG heeft al een deel van het Marvel Cosmos geintroduceerd, een Galactus zou daar gewoon tussen passen, al is het maar als flashback zoals de Celestials. En in verhalen als Civil War en Infinity War zal het intellect van Richards en de kracht van Thing niet misstaan. En als Doom ooit eens een keer de eer wordt aangedaan die hij verdient en degelijk wordt geïntroduceerd, zou die net als Hydra een altijd terugkerende dreiging kunnen zijn, alleen beter :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 15 mei 2015 @ 06:09:44 #270
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_152612952


Asa Butterfield Will Reportedly Play The New Spider-Man

Asa Butterfield has reportedly been chosen to play Spider-Man in the upcoming reboot. The actor was said to be the frontrunner not too long ago, after appearing on a shortlist, and according to El Mayimbe, he has now been chosen for the role.
It’s important to note that neither Marvel or Sony have put out a press release confirming this just yet, but El Mayimbe is rarely, if ever, wrong, and considering that Butterfield was on the shortlist and said to be the frontrunner, there’s no real reason to doubt this report. However, until we get official confirmation, don’t consider this to be set in stone.

UPDATE:
It’s being reported that Butterfield is not a lock just yet and that he’s simply the favorite and is close to signing a deal. However, it’s still possible that the role may go to someone else.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 08:44:16 #271
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_152613617
Enders Game was hij wel OK in iig.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 15 mei 2015 @ 08:54:22 #272
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_152613692
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:21 schreef Dagonet het volgende:
Ik denk dat FF het ook nooit goed zal doen als filmserie. Hun rogues gallery is wat, Mole Man, Dr Doom en verder zitten ze meer ver off planet met cosmic entities zoals Galactus. Dat spreekt gewoon niet aan op film.
Met Dr. Doom en Galactus heb je eigenlijk al wel de beste rogues van Marvel genoemd, naast Magneto.

Verder hebben ze Annihilus, Namor, Frightfull Four, Skrulls, Puppet-Master, Molecule Man, Impossible Man, Psycho Man. Zo kan ik wel even doorgaan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Admin vrijdag 15 mei 2015 @ 08:56:52 #273
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_152613719
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 08:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

Verder hebben ze Annihilus, Namor, Frightfull Four, Skrulls, Puppet-Master, Molecule Man, Impossible Man, Psycho Man. Zo kan ik wel even doorgaan.
De grap is dat van één van die namen, namelijk Namor, de rechten weer bij een andere studio liggen; Universal heeft die al eeuwen gehad, maar deed er geen kloot mee, en nu liggen ze weer bij Marvel.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 09:07:42 #274
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_152613841
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 08:56 schreef Breuls het volgende:
e stud
Ohja, dat is waar. Toch een rare actie was dat, de rechten van Namor kopen. Wie gaat daar nou een film van maken?

Toch zijn er meer dan een paar goede verhalen te maken met de FF rechten. Ruimtereizen, andere dimensies, tijdreizen, etc.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 15 mei 2015 @ 10:48:01 #275
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_152615679
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 09:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ohja, dat is waar. Toch een rare actie was dat, de rechten van Namor kopen. Wie gaat daar nou een film van maken?
Ik denk dat bij dit soort rechten beheer niet de intentie ligt om hem zelf te maken, maar meer zodat iemand anders 'm niet kan maken.

Dat was voorheen ook de reden dat er dit soort producties waren:

Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 15 mei 2015 @ 13:42:23 #276
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_152620034
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 08:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Verder hebben ze Annihilus, Namor, Frightfull Four, Skrulls, Puppet-Master, Molecule Man, Impossible Man, Psycho Man. Zo kan ik wel even doorgaan.
De vraag is natuurlijk of de rechen voor al die personages bij Fox zitten (naast Namor dan), niemand weet wat er letterlijk in de contracten staat, behalve Marvel en de studio's zelf dan. Dat wordt allemaal maar duidelijk wanneer iemand ze echt in een film steekt. Die complexe rechten op vlak van Quicksilver en Scarlet Witch kwamen ook pas aan het licht toen men ze wilde gebruiken.

Maar als ze bij de FF voor het ruimte-avontuur gaan, dan gaat het volgens mij iets te veel op een Guardians rip-off lijken (al waren de FF in principe eerst).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_153081767
Jammer.

You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  vrijdag 29 mei 2015 @ 20:17:57 #278
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_153083193
Tilda Swinton zou misschien The Ancient One gaan spelen in Dr. Strange.

Op zich vind ik het in dit geval wel een interessante switch, maar het wijzigen van rassen en/of geslachten van comicpersonages begint lichtjes dwangmatig te worden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_153449041
quote:
EXCLUSIVE: Deadline has learned definitively what role Chiwetel Ejiofor will play when he suits up for Doctor Strange, the Scott Derrickson-directed Marvel Studios film that will star Benedict Cumberbatch as the title character. Ejoifor, rumored to be joining the film, will play Baron Mordo, an enemy of Doctor Strange who first appeared in the comic Strange Tales in 1963.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  donderdag 11 juni 2015 @ 21:25:44 #280
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_153451166
1 van de redenen dat er nog geen Hulk-film met Ruffalo is gekomen (en ook niet lijkt te gaan komen), is dat de rechten niet volledig terug bij Marvel zitten. De distributierechten van een solo Hulk-film zitten nog steeds bij Universal en Marvel lijkt daarom niet happig om zo'n film te maken.

Er zijn geruchten dat Marvel een gelijkaardig probleem heeft met Namor, die ondertussen ook terug Marvel zou zitten. Gedeeltelijk dan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 11 juni 2015 @ 21:36:53 #281
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_153451512
quote:
99s.gif Op donderdag 14 mei 2015 14:28 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Marvel gaat de X-Men nooit opgeven, ze zullen die wel in aan apart universum moffelen, maar het blijft één van hun populairdere reeksen.
Door de mensen die trouw blijven en in de eerste plaats x-men fan zijn. Momenteel pist Marvel over die fans heen vanwege een zakelijk geschil.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 04:58:03 #282
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_153491625
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
1 van de redenen dat er nog geen Hulk-film met Ruffalo is gekomen (en ook niet lijkt te gaan komen), is dat de rechten niet volledig terug bij Marvel zitten. De distributierechten van een solo Hulk-film zitten nog steeds bij Universal en Marvel lijkt daarom niet happig om zo'n film te maken.

Er zijn geruchten dat Marvel een gelijkaardig probleem heeft met Namor, die ondertussen ook terug Marvel zou zitten. Gedeeltelijk dan.
Jammer, ik zou heel graag een film over de Hulk en de Black Widow zien. Dat lijken me beide geen personages om een hele film in hun eentje te dragen, maar ik denk dat ze het samen prima kunnen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 04:59:55 #283
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_153491628
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Door de mensen die trouw blijven en in de eerste plaats x-men fan zijn. Momenteel pist Marvel over die fans heen vanwege een zakelijk geschil.
Huh? Ik neem aan dat Marvel graag de X-men zouden gebruiken als ze de X-menrechten hadden.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 13 juni 2015 @ 13:20:30 #284
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_153495654
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 04:59 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Huh? Ik neem aan dat Marvel graag de X-men zouden gebruiken als ze de X-menrechten hadden.
Om het te krijgen pullen ze nu alle X-men toys en busters.
De X-men zijn in geen enkele game te bekennen en in de comic maken ze de x-men ook kapot.
Ik snap waarom Marvel het doet maar ze doen het wel ik vergeef ze niet zo snel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 15 juni 2015 @ 16:44:31 #285
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_153552023
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Om het te krijgen pullen ze nu alle X-men toys en busters.
De X-men zijn in geen enkele game te bekennen en in de comic maken ze de x-men ook kapot.
Ik snap waarom Marvel het doet maar ze doen het wel ik vergeef ze niet zo snel.
Hoe wel ik graag zie dat de rechten terug bij Marvel komen en er dan weer films/series/comics van komen... Hoop ik ergens ook dat Sony voet bij stuk houdt. Laat maar zien wie de sterkste is...

De hele secret wars vernieuwing in de stripboeken vind ik echt niks. En dit in de filmwereld is een beetje een verlengstuk ervan
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 15 juni 2015 @ 16:48:24 #286
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_153552129
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 16:44 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Hoe wel ik graag zie dat de rechten terug bij Marvel komen en er dan weer films/series/comics van komen... Hoop ik ergens ook dat Sony voet bij stuk houdt. Laat maar zien wie de sterkste is...

De hele secret wars vernieuwing in de stripboeken vind ik echt niks. En dit in de filmwereld is een beetje een verlengstuk ervan
Bij Marvel vergeten ze een beetje dat er een hele grote groep X-men fans is die weinig tot niks hebben met de rest van het Marvel Universum. Die voelen zich nu genaaid en zijn boos zie die straks maar eens terug te krijgen als je in 2030 de rechten van Fox terug hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 15 juni 2015 @ 17:05:28 #287
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_153552515
quote:
14s.gif Op maandag 15 juni 2015 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Bij Marvel vergeten ze een beetje dat er een hele grote groep X-men fans is die weinig tot niks hebben met de rest van het Marvel Universum. Die voelen zich nu genaaid en zijn boos zie die straks maar eens terug te krijgen als je in 2030 de rechten van Fox terug hebt.
Misschien dat er in hun berekeningen staat dat ze die "paar" wel kunnen missen en velen anderen terug krijgen met de aanpassingen die ze doen.
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 15 juni 2015 @ 17:10:42 #288
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_153552616
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:05 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Misschien dat er in hun berekeningen staat dat ze die "paar" wel kunnen missen en velen anderen terug krijgen met de aanpassingen die ze doen.
Zo iets hebben ze ook letterlijk gezegd als statement hier over.
Ik denk alleen dat ze overschatten hoeveel mensen comics gaan lezen na het zien van de films.
Superhelden zijn nu een rage in film land en dat komt notabene door de Fox en sony films van X-men en Spider-man zonder het succes van die films had je nu never nooit een Avengers film gehad die zo succesvol was.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_153553263
quote:
14s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:10 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Zo iets hebben ze ook letterlijk gezegd als statement hier over.
Ik denk alleen dat ze overschatten hoeveel mensen comics gaan lezen na het zien van de films.
Superhelden zijn nu een rage in film land en dat komt notabene door de Fox en sony films van X-men en Spider-man zonder het succes van die films had je nu never nooit een Avengers film gehad die zo succesvol was.
Hier geloof ik niets van. Juist de Marvel-films, beginnend met Iron Man hebben het genre een boost gegeven. Spider-man en X-Men waren gewoon films in de lange lijst van andere films.

Verder denk ik niet dat volwassenen comics gaan lezen als ze dit niet eerder deden. Je moet bij de jeugd beginnen. Maar ik snap ook niet waarom er geen degelijke tekenfilmseries zijn. Die had je in de jaren '90 wel. De series die er nu zijn, zijn gericht op de allerjongsten. De Avengers-tekenfilm is ietsje 'volwassener', maar zeker niet zo serieus als Spider-Man en X-Men uit de jaren '90. Als ze dat serieus zouden aanpakken, zouden ze die lezers makkelijker kunnen werven en zou de roep van fans om een gezamenlijke film nog sterker worden.

Sony en FOX zouden dan immers gedwongen worden om niet te veel van die series af te wijken.

Is er trouwens iets bekend over het gebruik van DareDevil in de films? Spiderman en DareDevil zijn twee street-level helden die alletwee in New York werken. Dus het zou wat vreemd zijn wanneer Murdoch niets zou doen wanneer het daar allemaal los gaat en Spider-man wel...
  maandag 15 juni 2015 @ 18:12:01 #290
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_153554136
Denk dat het niet lang gaat duren voor er filmplannen zijn met Ms. Marvel. De nieuwe dan, die met de Mr. Fantastic-achtige krachten. Wordt ook naar voren geschoven als één van de belangrijke figuren binnen het all new, all different Marvel.

Daar zie je ook gewoon dat ze hun MCU-figuren belangrijker gaan maken binnen de comics, Starlord, Dr. Strange, Daredevil, Rocket Raccoon, Ant-Man, Vision lijken allemaal wat hoger in de pikorde te gaan komen. Waarbij X-Men grotendeels genegeerd worden, daar lijken ze vooral plannen te hebben met de "Old Man Logan" Wolverine en X-23 (als de nieuwe Wolverine).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 15 juni 2015 @ 19:29:18 #291
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_153556930
quote:
99s.gif Op maandag 15 juni 2015 18:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Denk dat het niet lang gaat duren voor er filmplannen zijn met Ms. Marvel. De nieuwe dan, die met de Mr. Fantastic-achtige krachten. Wordt ook naar voren geschoven als één van de belangrijke figuren binnen het all new, all different Marvel.

Daar zie je ook gewoon dat ze hun MCU-figuren belangrijker gaan maken binnen de comics, Starlord, Dr. Strange, Daredevil, Rocket Raccoon, Ant-Man, Vision lijken allemaal wat hoger in de pikorde te gaan komen. Waarbij X-Men grotendeels genegeerd worden, daar lijken ze vooral plannen te hebben met de "Old Man Logan" Wolverine en X-23 (als de nieuwe Wolverine).
Zo zonde dat ze van X-23 nu een nieuwe Wolverine gemaakt hebben.
Was een van de betere nieuwe personages die juist wel echt een eigen personage was.
Nu is het echt gewoon een vrouwelijke Wolverine..
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 22 juni 2015 @ 22:33:33 #292
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_153759884
quote:
EXCLUSIVE: Marvel Taps Ava DuVernay To Direct Black Panther
Chris Nelson June 22, 2015 Black Panther



EXCLUSIVE: Following months of rumour and speculation, MCU Exchange is now able to exclusively report (thanks to our sources) that Ava DuVernay (Selma) has been hired by Marvel Studios to direct the upcoming Black Panther film. The Wrap first reported back in May that DuVernay was being courted by Marvel Studios for one of their upcoming "diverse" properties, meaning either Captain Marvel or Black Panther, with most assuming it was the latter (update: with Bleeding Cool later reporting that it was indeed Black Panther). Then last month, our friends over at We Are Wakanda reported that DuVernay was currently in talks with Marvel for Black Panther and that indeed the gig was hers if she wanted it. It now appears that DuVernay has agreed to bring her unique vision to the Marvel Cinematic Universe.

As we reported via We Are Wakanda, part of the desire to hire DuVernay this early in the process (more than three years before Black Panther's release date of July 6, 2018) is to have her on the set of Captain America: Civil War, which will feature the first appearance of both Black Panther and his home country of Wakanda. The only hint of possible Wakanda scenes filmed so far was a casting call sheet that made it's way online a few weeks back, which sought African/African-American's to serve as laboratory scientists extras. However the latest set photo from Civil War shows a building labeled Institute For Infectious Diseases (which, as we detail, is most likely set in Uganda or the previously established location of Nigeria), and so these extras are probably a part of the scenes filming there. Given the advanced technology of Wakanda, it is most likely that most if not all of the scenes set there will be filmed on green screen (in the same way scenes for Asgard are shot), so we may not be treated to any set photos of Ava DuVernay. If we're lucky though, Marvel will make the official announcement soon and the social media savvy DuVernay may share a selfie or two with her new star Chadwick Boseman, who has yet to be spotted on set.


There's been no word on the screenplay status since it was revealed a few years ago that documentary filmmaker Mark Bailey had been hired to pen a draft of the script, and we've heard that Marvel is still trying to lock down a screenwriter for the newest version. Given DuVerynay's busy schedule and her own admitted lack of knowledge around superheroes it's likely she won't be principally involved in the screenwriting process, but Marvel's obvious confidence in her vision for the film should hopefully help mean we hear more news on the screenwriting front soon. In the meantime, stay tuned to MCU Exchange for the latest in MCU news, and check back in with us this week as we feature a number of articles that go in depth about the wonderful news that is Ava DuVernay joining the Marvel Cinematic Universe.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 23 juni 2015 @ 00:07:24 #293
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_153763231
Interessante keuze wel leuk dat hij een film krijgt hopelijk casten ze Jason Statham.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_153775604
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Interessante keuze wel leuk dat hij een film krijgt hopelijk casten ze Jason Statham.
Jason Statham? Buiten het feit dat ik hem zo min mogelijk in films terugzie, wat bedoel je precies?
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 23 juni 2015 @ 15:18:01 #295
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_153775847
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:10 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Jason Statham? Buiten het feit dat ik hem zo min mogelijk in films terugzie, wat bedoel je precies?
Jason Statham als Black Panther ik hoop dat ze hem daarvoor casten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_153776226
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Jason Statham als Black Panther ik hoop dat ze hem daarvoor casten.
Daar hebben ze Boseman allang voor gecast, huilebalk. Sowieso Statham, te oud en te lomp. Ook als Bullseye vond ik het niets...
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:57:02 #297
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_153777171
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:31 schreef Djoetma het volgende:
Sowieso Statham, te oud en te lomp.
En wat dacht je van te blank?
Als je T'Challa door een blanke laat spelen dan zetten ze de studio in de fik, en terecht.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_153777274
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:57 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En wat dacht je van te blank?
Als je T'Challa door een blanke laat spelen dan zetten ze de studio in de fik, en terecht.
Dr.Mikey is een huilebalk omdat hij in de strips (in een specifieke universum) een zwarte Latino Spiderman heeft zien worden en Ms Marvel een vrouwtje van Pakistaanse afkomst. Dat is voor hem hetzelfde als Black Panther blank maken.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 16:10:53 #299
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_153777614
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:59 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Dr.Mikey is een huilebalk omdat hij in de strips (in een specifieke universum) een zwarte Latino Spiderman heeft zien worden en Ms Marvel een vrouwtje van Pakistaanse afkomst. Dat is voor hem hetzelfde als Black Panther blank maken.
Oh gawd.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 23 juni 2015 @ 17:16:47 #300
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_153779870
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:57 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En wat dacht je van te blank?
Als je T'Challa door een blanke laat spelen dan zetten ze de studio in de fik, en terecht.
Hoezo is dat terecht ? toen ik het er niet mee eens wat dat de Human Torch/Heimdal door een neger werd gespeeld maakte ze me online uit voor racist.

Maar nu mogen ze wel rellen als Black Panther door een blanke gespeeld zou worden?
Beetje meten met twee maten. Waarom werkt het wel de ene kant op maar niet de andere?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 18:44:31 #301
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_153782270
En ook zojuist bekend:

quote:
Sony Pictures and Marvel Studios Find Their 'Spider-Man' Star and Director

Tom Holland Cast as the Web-Slinger, Jon Watts to Direct the Next Spider-Man Adventure,

Sony Pictures and Marvel Studios are proud to announce that after a full worldwide casting search, Tom Holland will play Peter Parker/Spider-Man in the next Spider-Man film, in theaters in IMAX and 3D on July 28, 2017. The film will be directed by Jon Watts, director of "Cop Car," the upcoming thriller that made its debut earlier this year at the Sundance Film Festival.

Marvel and Sony Pictures, and producers Kevin Feige and Amy Pascal conducted an extensive search for both the actor and the director. The studios and producers were impressed by Holland’s performances in "The Impossible," “Wolf Hall,” and the upcoming "In the Heart of the Sea," and by a series of complex screen tests. Following Marvel’s tradition of working with the brightest next wave of directors, Watts also went through multiple meetings with Feige, Pascal, and the studio, before winning the job.

Commenting on the announcement, Tom Rothman, Sony Pictures Motion Pictures Group Chairman, said, “It’s a big day here at Sony. Kevin, Amy and their teams have done an incredible job. The Marvel process is very thorough, and that’s why their results are so outstanding. I’m confident Spider-Man will be no exception. I’ve worked with a number of up-and-coming directors who have gone on to be superstars and believe that Jon is just such an outstanding talent. For Spidey himself, we saw many terrific young actors, but Tom’s screen tests were special. All in all, we are off to a roaring start.”

Feige commented, “As with James Gunn, Joss Whedon, and the Russo brothers, we love finding new and exciting voices to bring these characters to life. We spent a lot of time with Jon and find his take and work inspiring.”

Pascal added, “Sony, Marvel, Kevin and I all knew that for Peter Parker, we had to find a vibrant, talented young actor capable of embodying one of the most well-known characters in the world. With Tom, we’ve found the perfect actor to bring Spider-Man’s story into the Marvel Cinematic Universe.”

Sony Pictures will finance and release worldwide the next installment of the $4 billion Spider-Man franchise on July 28, 2017, in a film co-produced by Kevin Feige and his expert team at Marvel and Amy Pascal, who oversaw the franchise launch for the studio 13 years ago. Together, they will collaborate on a new creative direction for the Web-Slinger.

Spider-Man, embraced all over the world, is the most successful franchise in the history of Sony Pictures, with the five films having taken in more than $4 billion worldwide.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')