SPOILER: karakter spoilers!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plot. Volgens Filmtotaal.nl
Gewapend met de buitengewone mogelijkheid om kleiner te worden, maar tegelijk wel sterker, moet oplichter Scott Lang zijn innerlijke held omarmen en zijn mentor, Dr. Hank Pym helpen het geheim achter zijn spectaculaire Ant-Man pak voor een nieuwe generatie dreigingen te beschermen. Tegenover ogenschijnlijk onoverkoombare obstakels, moeten Pym en Lang een overval plannen en uitvoeren, die de wereld zal redden.
(Het plot zal grotendeels gebaseerd worden op de karakters Hank Pym en Scott Lang, maar zal afwijkingen vertonen van het originele strip-verhaal.)
Filmen (principle photography) begon halverwege augustus '14 en is begin december afgerond waarna post-productie begon. Verwacht wordt dat de eerste bewegende beelden worden gepresenteerd gedurende de Super Bowl commercials op 1 februari.
Maar over bewegende beelden geproken: dan mogen we deze niet vergetenDe test footage die getoond werd op San Diego Comic Con
[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 11-12-2014 20:40:25 ]Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Zeer jammer dat men een -waarschijnlijk- goed verhaal in de prullenbak gooit om vervolgens de koppige kunstenaar te ontslaan voor een veilige keuze die de studio volgt.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Niet geheel zonder controverse, nadat schrijver/regisseur Edgar Wright er al sinds 2006 mee bezig was is deze in samenspraak met Marvel rond mei '14 aan de kant geschoven wegens ''creatieve meningsverschillen''. Er mag gerust gezegd worden dat Marvel er op stond dat Ant-Man in hun eigen MCU moest afspelen en dat de karakters dus ook onderdeel van het geheel moesten worden, maar Wright wou zijn verhaal daar niet voor aanpassen. Uiteindelijk werd Peyton Reed een maand later voorgesteld als nieuwe regisseur nadat meerdere andere regisseurs bedankt hadden voor de job. Wright zou wel aanblijven als adviseur (wat zoiets wilt zeggen dat ie alsnog niets meer mocht doen).
Ant Man is ook geen aansprekend karakter. Mensen kennen hem niet (niet zoals Spiderman, The Avengers, etc) en zijn powers zijn ook niet echt heel vet, op het eerste gezicht.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijf dit een beetje een rare film binnen het MCU vinden. Overal lees je verhalen over Avengers, Thanos, Civil War, Black Panther, Inhumans, Guardians of the Galaxy, Daredevil, Luke Cage, Spidey in het MCU, krijgt Hulk geen film, Dr. Strange, wat gaan ze met Punisher doen,.....
En die arme Ant-Man, die hangt er zo'n beetje tussen, dat is altijd "Oh ja, die heeft ook nog een film", maar is zelden een onderdeel van de discussie als men zich afvraagt hoe de toekomst van de Marvel films eruit ziet.
Klopt, die indruk heb ik ook als niet-comic lezer. Maar heb er toch veel zin in, zoals alle Marvel films.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ant Man is ook geen aansprekend karakter. Mensen kennen hem niet (niet zoals Spiderman, The Avengers, etc) en zijn powers zijn ook niet echt heel vet, op het eerste gezicht.
Hoevaak werd dat niet gezegd van Guardians of the Galaxy? ''Chris Pratt? flut comedie acteur....'' ''Niemand die deze groep kent, wie gaat daar nu naar kijken?'' enzovoorts. Hoe is dat afgelopen? Redelijk goed als je zo de inkomsten aan de bioscoop kassa bekijktquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:49 schreef Unites het volgende:
Ik denk dat Ant-Man echt een flop gaat worden :$
Het zit hem allemaal in de marketing en de uiteindelijke kwaliteit van de film.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hoevaak werd dat niet gezegd van Guardians of the Galaxy? ''Chris Pratt? flut comedie acteur....'' ''Niemand die deze groep kent, wie gaat daar nu naar kijken?'' enzovoorts. Hoe is dat afgelopen? Redelijk goed als je zo de inkomsten aan de bioscoop kassa bekijkt![]()
Goede marketing, grote en bekende namen eraan verbonden en uiteraard het Marvel-logo in het begin doen al heel veel
![]()
[ afbeelding ]
Laat dat nu net een van de goede kwaliteiten van Marvel zijn. Vooral het marketing gedeeltequote:Op zondag 14 december 2014 10:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het zit hem allemaal in de marketing en de uiteindelijke kwaliteit van de film.
En daarom denk ik dat de film zo kort op A:AoU uitkomt. Het is, zoals genoemd, geen A-list karakter wat veel mensen aanspreekt. Maar de MCU-hype gaat tegen die tijd nog zo groot zijn dat Ant-Man gaat meeliften op het succes van A2.quote:Je moet er alleen wel meer moeite voor doen om mensen naar de bioscoop te krijgen dan wanneer je met een nieuwe Avengers film komt.
Nog 3 films zoals Guardians of the Galaxy en niemand komt meer op films van Marvel af hoorquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hoevaak werd dat niet gezegd van Guardians of the Galaxy? ''Chris Pratt? flut comedie acteur....'' ''Niemand die deze groep kent, wie gaat daar nu naar kijken?'' enzovoorts. Hoe is dat afgelopen? Redelijk goed als je zo de inkomsten aan de bioscoop kassa bekijkt![]()
Goede marketing, grote en bekende namen eraan verbonden en uiteraard het Marvel-logo in het begin doen al heel veel
![]()
[ afbeelding ]
Dat is jouw mening, hij wordt juist bestempeld als één van de beste Marvel films en qua opbrengsten is die ook met afstand de meest verdienende Marvel filmquote:
quote:Op zondag 14 december 2014 18:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nog 3 films zoals Guardians of the Galaxy en niemand komt meer op films van Marvel af hoorWat een kutzooi was die film.
Avengers en Iron Man 3 brachten meer op, hoor.quote:Op zondag 14 december 2014 19:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, hij wordt juist bestempeld als één van de beste Marvel films en qua opbrengsten is die ook met afstand de meest verdienende Marvel film
Ohja, ik keek bij de stats van dit jaarquote:Op zondag 14 december 2014 21:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Avengers en Iron Man 3 brachten meer op, hoor.
Maar Guardians of the Galaxy is wereldwijd wel de 2e grootste hit van het jaar en werd alleen maar vooraf gegaan door Transformers omdat Michael Bay zo slim was om zijn apotheose in China te plaatsen. Daardoor ging plots heel China (en Japan en Zuid-Korea enzovoort...) massaal naar die film kijken. Meteen het enige goede idee dat Bay bij die hele film heeft gehad.
Zet een hele dikke trailer van Ant-Man voor A:AoU en ik denk dat het wel goed komt.quote:Op zondag 14 december 2014 11:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Laat dat nu net een van de goede kwaliteiten van Marvel zijn. Vooral het marketing gedeelte
[..]
En daarom denk ik dat de film zo kort op A:AoU uitkomt. Het is, zoals genoemd, geen A-list karakter wat veel mensen aanspreekt. Maar de MCU-hype gaat tegen die tijd nog zo groot zijn dat Ant-Man gaat meeliften op het succes van A2.
Dat is dus precies die goede marketing kwaliteit van Marvel welke ik bedoelquote:Op maandag 15 december 2014 12:58 schreef Komakie het volgende:
Zet een hele dikke trailer van Ant-Man voor A:AoU en ik denk dat het wel goed komt.
idd, zelfs de pose doet sterk denken aan Spiderman in het algemeen....quote:Op maandag 29 december 2014 22:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het deed me vaag aan iets denken, maar ik wist eerst niet goed wat. Ben er ondertussen achter dat het eigenlijk het Iron Spider pak is (door de extra armen uiteraard).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |