abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 februari 2015 @ 06:52:11 #101
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_149530707
Spider-Man gaat dus deel uitmaken van de MCU.

http://marvel.com/news/mo(...)_world_of_spider-man
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_149530758
Wohoo *O* *O* *O*
  dinsdag 10 februari 2015 @ 07:21:14 #103
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_149530819
BAM!!!

Edit: uhm :{

quote:
Sony Pictures will continue to finance, distribute, own and have final creative control of the Spider-Man films.

[ Bericht 48% gewijzigd door Sinister-D- op 10-02-2015 07:30:33 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 10 februari 2015 @ 10:30:57 #104
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_149533010
Awesome! 11.gif
Wel jammer dat ze Spidey (waarschijnlijk) gaan re-casten, maar van de andere kant zal Garfield halverwege de dertig zijn tegen de tijd dat er weer een standalone Spidey film uitkomt en richting de veertig bij eventuele sequels.
pi_149534812
goed nieuws :)
al vond ik de reboot juist wel aardig, beide films. En zeker de afgekraakte 2de waarin een eigen universum gecreeerd werd met allerlei kleine rollen die later groot zouden kunnen zijn. Maargoed in Marvel heb ik toch net wat meer vertrouwen dan in Sony
  dinsdag 10 februari 2015 @ 12:01:10 #106
67640 SaintOfKillers
pi_149534830
Het hoeft geen puber te zijn, maar blijkbaar toch heel moeilijk om iemand te casten die 20 is of zo.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_149534915
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het hoeft geen puber te zijn, maar blijkbaar toch heel moeilijk om iemand te casten die 20 is of zo.
gelukkig heeft Marvel wel bewezen dat ze ook onbekendere acteurs in zulke rollen goed kunnen casten
pi_149534982
Ben echt benieuwd wie de rol gaat overnemen, ik hoop echt op een wat oudere Peter Parker, in z'n 30er jaren ofzo, met al aardig wat ervaring.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 12:19:56 #109
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_149535237
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:00 schreef planethugo het volgende:
goed nieuws :)
al vond ik de reboot juist wel aardig, beide films. En zeker de afgekraakte 2de waarin een eigen universum gecreeerd werd met allerlei kleine rollen die later groot zouden kunnen zijn. Maargoed in Marvel heb ik toch net wat meer vertrouwen dan in Sony
Apart die laatste zin de eerste twee Spiderman movies zijn met de Xmen films verantwoordelijk voor de opleving van het superhelden genre.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 12:24:19 #110
67640 SaintOfKillers
pi_149535340
Zouden ze geen gelijkaardige deal kunnen maken met Fox?

Fox en Marvel hebben elkaar niet echt nodig, maar ik heb dan meer iets van "waarom niet?" Al was 't maar dat ze naar elkaar mogen verwijzen, dan hoeven ze nog geen personages uit te wisselen.
pi_149535589
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:08 schreef Feddd het volgende:
Ben echt benieuwd wie de rol gaat overnemen, ik hoop echt op een wat oudere Peter Parker, in z'n 30er jaren ofzo, met al aardig wat ervaring.
Ik verwacht eerder dat ze de Miles Morales spidey gaan gebruiken. De Marvel universe krijgt een complete overhaul in Mei/Juni dit jaar (mede ook om de comics en MCU beter op elkaar te laten aansluiten).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_149535787
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:34 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik verwacht eerder dat ze de Miles Morales spidey gaan gebruiken. De Marvel universe krijgt een complete overhaul in Mei/Juni dit jaar (mede ook om de comics en MCU beter op elkaar te laten aansluiten).
Dat hoop ik dus niet, gewoon good old Peter Parker wat mij betreft.
pi_149535808
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zouden ze geen gelijkaardige deal kunnen maken met Fox?

Fox en Marvel hebben elkaar niet echt nodig, maar ik heb dan meer iets van "waarom niet?" Al was 't maar dat ze naar elkaar mogen verwijzen, dan hoeven ze nog geen personages uit te wisselen.
Alleen al de term mutants mogen gebruiken zou al mooi zijn, nu zijn scarlet witch en Quicksiver ineens inhumans
  dinsdag 10 februari 2015 @ 12:47:28 #114
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_149535895
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:08 schreef Feddd het volgende:
hier kan ik me wel in vinden , en de ervaren Spider-Man gebruiken in het MCU, en Sony een semi-reboot flashback film laten maken om hem te introduceren in het MCU....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 10 februari 2015 @ 12:50:30 #115
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_149535965
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:44 schreef Feddd het volgende:

[..]

Alleen al de term mutants mogen gebruiken zou al mooi zijn, nu zijn scarlet witch en Quicksiver ineens inhumans
dat is niet bevestigd. Waarschijnlijk gaan ze gemuteerd worden door een experiment met Loki's staf.
pi_149536029
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:50 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

dat is niet bevestigd. Waarschijnlijk gaan ze gemuteerd worden door een experiment met Loki's staf.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als ze met FOX samenwerken hadden ze het gewoon mutanten kunnen laten, jammer dat het allemaal zo ingewikkeld is gemaakt doordat Marvel vroeger al die rechten heeft moeten verkopen :(
  dinsdag 10 februari 2015 @ 12:54:54 #117
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_149536085
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:52 schreef Feddd het volgende:

[..]

Vergelijkbaar wat er met skye is gebeurd in de laatste aflevering van Agents of Shield, en ik dacht dat dit het begin
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Skye wel ja, maar QS en SW niet....

Btw: wel een spoiler van AoS ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door Sinister-D- op 10-02-2015 15:46:13 ]
pi_149536118
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:54 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Skye wel ja, maar QS en SW niet....

Btw: wel een spoiler van AoS ;)
Sorry, was vergeten spoiler tags te gebruiken
pi_149537182
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:19 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Apart die laatste zin de eerste twee Spiderman movies zijn met de Xmen films verantwoordelijk voor de opleving van het superhelden genre.
klopt, maar Sony presteerde het om binnen 10 jaar een reboot te maken. 2x een originis story waarbij de 2de keer allerlei dingen gewoon niet kloppen met hoe het zou moeten zijn maar dat het gewoon aangepast is omdat ze niet precies hetzelfde verhaal wilden vertellen.
pi_149539907
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:43 schreef Feddd het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik Miles een heel stuk interessanter dan P.P. voor de zoveelste keer, maar goed... dat is persoonlijk :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_149540061
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:09 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik Miles een heel stuk interessanter dan P.P. voor de zoveelste keer, maar goed... dat is persoonlijk :)
Misschien voor later, anders heb je weer zo'n tiener. Ik wil juist een volwassen Spider-Man zien.
En dan kan Miles wat mij betreft later ook nog wel geintroduceerd worden.
pi_149540716
Iel
  dinsdag 10 februari 2015 @ 16:28:22 #123
268260 Dr.Mikey
pi_149542322
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:37 schreef planethugo het volgende:

[..]

klopt, maar Sony presteerde het om binnen 10 jaar een reboot te maken. 2x een originis story waarbij de 2de keer allerlei dingen gewoon niet kloppen met hoe het zou moeten zijn maar dat het gewoon aangepast is omdat ze niet precies hetzelfde verhaal wilden vertellen.
Ja op die manier. Maar ik merk online veel op comic forums dat de fans maar willen dat de rechten van de X-men FF en Spider-man terug naar Marvel gaan want die zouden het beter kunnen. Volgens mij is dat een beetje kort door de bocht gezien de eerste Spider-man Triology op de laatste na gewoon goed was hetzelfde gaat eigenlijk op voor de x-men Fox heeft drie goeie films gemaakt twee matige en twee slechte. En toch denkt iedereen dat het bij Marvel beter zou gaan,Spider-man films. Thor en Captain America bijvoorbeeld zijn op zijn hoogst matige films. Ik snap dus niet zo goed waarom de fanboys alles door Marvel gemaakt willen zien hebben.
R.I.P DTS.
pi_149542585
Over de meeste X-men films zul je mij niet horen klagen (op de Wolverine films en last stand na)
De eerste FF films van Fox waren ontzettend slecht.
De eerste Spider-man trilogie was goed, tot deel 3. Van mij hadden ze daar toch mee verder mogen gaan ipv de ASM reboot.

Maar waarom ik denk dat de meeste mensen willen dat Marvel alle rechten weer in handen heeft is dat de mogelijkheden dan eindeloos zijn.
Het mooie aan de comics is dat alle verhaallijnen door elkaar heen kunnen lopen, en dat kan dan in het MCU ook.

Natuurlijk is het zonde dat met name Spider-Man nu al zo verkracht en uitgemolken is, maar het lijkt me geweldig om hem samen met de andere Avengers te zien.
pi_149543824
Dat is idd de hoofdrede, de crossovers vind ik altijd leuk. Vooral ook omdat ik fan was van de jaren 90 spider-man tekenfilms. Ook daar kwamen constant andere marvel helden en schurken langs.

De X-Men wereld hoeft wat bij betreft ook niet terug naar Marvel. Die staan meer op zichzelf vind ik
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:22:44 #126
67640 SaintOfKillers
pi_149552360
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:13 schreef planethugo het volgende:
De X-Men wereld hoeft wat bij betreft ook niet terug naar Marvel. Die staan meer op zichzelf vind ik
Maar de Fantastic Four niet. Ik denk nog altijd niet dat de nieuwe FF film slecht zal zijn, maar dat team hoort gewoon thuis in bij wat ze bij Marvel van plan zijn met hun ruimte-avontuurtjes.... Skrulls, Galactus, Silver Surfer, Watcher, Annihilus,.... zelfs Doom zou netjes binnen het MCU passen.
pi_149563553
Maar even... hoe realistisch is het om een 'nieuw' karakter zo'n grote en belangrijke rol (mits Spider-Man in Civil War de rol speelt die hij ook in de comics heeft; dit scenario ligt er namelijk wel) te laten spelen in een film terwijl we helemaal niets van de nieuwe invulling van het personage weten.

Ik vind dit plan gewoon echt waardeloos. Spider-Man verdient gewoon goede aparte films voordat hij ten tonelen verschijnt in andere films. Als ze het doen, dan wel gewoon liever weer een geheel nieuw achtergrond verhaal voordat hij in een belangrijke film als Civil War verschijnt. Die film zal namelijk van grote betekenis zijn in dit filmuniversum.

Persoonlijk zie ik gewoon liever dat Sony doorgaat met het produceren van TASM-films met de hulp van Marvel. Garfield speelt zijn rol uitstekend en ik zit echt niet te wachten op een nieuwe vertolker van deze rol. Ik snap eigenlijk niet zo goed wat Marvel tegen Garfield heeft. Als Sony nou gewoon doorgaat met zijn reeks en Spider-Man zich ook gewoon aansluit in de andere Marvel-films, dan is iedereen blij.

Daarbij is deze beslissing natuurlijk compleet nutteloos. Dat een film in een nieuwe reeks wat minder ontvangen wordt, wilt niet zeggen dat er geen toekomst meer te zien is in de filmreeks. TASM 2 heeft gewoon prima gescoord aan de internationale box office.

Als ze het echt willen gaan aanpakken wordt het denk ik een rommeltje. Beide partijen weten gewoon niet waar ze mee bezig zijn en kiezen nu voor de slechtste optie. Ik snap dat mensen extreem blij zijn met dit nieuws, maar het klopt gewoon niet als je realistisch bent.

(Al zie ik Spider-Man liever een eigen TV-serie krijgen, daar is dit karakter zo veel meer geschikt voor dan in de grote films.)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 februari 2015 @ 11:22:06 #128
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_149565514
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 09:49 schreef Unites het volgende:
Beide partijen weten gewoon niet waar ze mee bezig zijn en kiezen nu voor de slechtste optie.
tot dusver weet Marvel juist precies waar het mee bezig is, dus ik wil ze wel het voordeel van de twijfel geven.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_149565990
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:22 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Maar de Fantastic Four niet. Ik denk nog altijd niet dat de nieuwe FF film slecht zal zijn, maar dat team hoort gewoon thuis in bij wat ze bij Marvel van plan zijn met hun ruimte-avontuurtjes.... Skrulls, Galactus, Silver Surfer, Watcher, Annihilus,.... zelfs Doom zou netjes binnen het MCU passen.
die wel idd, ik zie ook nog wel gebeuren dat als die nieuwe FF film flopt dat fox de rechten teruggeeft.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 februari 2015 @ 12:03:13 #130
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_149566577
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:41 schreef planethugo het volgende:

[..]

die wel idd, ik zie ook nog wel gebeuren dat als die nieuwe FF film flopt dat fox de rechten teruggeeft.
teruggeven? ik denk dat ze dan toch liever aansturen op zo'n deal als Sony nu heeft.
pi_149566639
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:03 schreef Tokus het volgende:

[..]

teruggeven? ik denk dat ze dan toch liever aansturen op zo'n deal als Sony nu heeft.
gratis gaat alleen de zon op ja.

Maar DareDevil heeft de studio een tijd geleden ook gewoon terug gegeven omdat ze er geen heil meer in zagen. Als het na een reboot alweer flopt dan zal de studio niet zo happig zijn om er nog eentje te maken
pi_149570529
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Awesome! [ afbeelding ]
Wel jammer dat ze Spidey (waarschijnlijk) gaan re-casten, maar van de andere kant zal Garfield halverwege de dertig zijn tegen de tijd dat er weer een standalone Spidey film uitkomt en richting de veertig bij eventuele sequels.
In de strips is Parker tijdens Civil war ook in de 30. Maar ik ben sowieso geen fan van Garfield als Spiderman. Of beter gezegd, als Peter Parker.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:43 schreef Feddd het volgende:

[..]

We hebben de afgelopen jaren natuurlijk wel erg veel Peter Parker gehad met de Raimi en Webb films.

Ik hoop dan ook niet dat ze nòg een origin verhaal gaan doen. In Civil War is het sowieso Parker. Daarna doen ze wat mij betreft een Death of Spiderman (waar ook veel andere Marvel characters voor nodig zijn zoals Cap en War Machine), en gaan ze daarna gewoon over op Miles Morales.

Over FOX en het delen van de rechten met Marvel/Disney, denk ik dat het gewoon een commercieel verhaal is. FOX heeft Marvel niet nodig en wanneer ze de taart delen met een Marvel-universe film blijft er minder geld over.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:13 schreef planethugo het volgende:
Dat is idd de hoofdrede, de crossovers vind ik altijd leuk. Vooral ook omdat ik fan was van de jaren 90 spider-man tekenfilms. Ook daar kwamen constant andere marvel helden en schurken langs.

Vette aflevering was dat, vooral die eerste dat hij voor zijn probleem van steeds verdergaande mutatie naar Xavier ging omdat hij dacht dat hij een geneesmiddel had, inbreekt bij de X-Mansion en gesnapt wordt door de X-Men die hem achterna gaan, waarop de X-men-tune ingezet wordt.

Maar het doen van crossovers is sowieso minder een ding tegenwoordig. Ik kijk veel Amerikaanse series waarbij het in bepaalde gevallen principe makkelijk zou kunnen, zoals bij de USA Networks series. Ideale manier om een andere serie te promoten aangezien het ook vaak series zijn die elkaars publiek zouden aanspreken. Toch doen ze dit niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 09:49 schreef Unites het volgende:
Maar even... hoe realistisch is het om een 'nieuw' karakter zo'n grote en belangrijke rol (mits Spider-Man in Civil War de rol speelt die hij ook in de comics heeft; dit scenario ligt er namelijk wel) te laten spelen in een film terwijl we helemaal niets van de nieuwe invulling van het personage weten.
Spiderman is voor veel mensen gewoon the Main Guy als het om het Marvel Universum gaat en moet daarmee dus onderdeel zijn van het geheel.
quote:
Als ze het doen, dan wel gewoon liever weer een geheel nieuw achtergrond verhaal voordat hij in een belangrijke film als Civil War verschijnt.
Hebben we dat niet te vaak gezien inmiddels?
quote:
Ik snap eigenlijk niet zo goed wat Marvel tegen Garfield heeft.
Garfield is gewoon niet de nerd die Peter Parker moet zijn. Als Spiderman is hij top. Verder denk ik dat Garfield een probleem heeft met zijn jeugdige uitstraling. Ik denk dat Marvel wil controleren hoe oud iemand over komt, terwijl Garfield door zijn bekendheid en het feit dat hij er zo jong uit ziet en zich ook altijd zo gepresenteerd heeft een verkeerd signaal geeft over wat de bedoeling is die Marvel heeft.

quote:
Als Sony nou gewoon doorgaat met zijn reeks en Spider-Man zich ook gewoon aansluit in de andere Marvel-films, dan is iedereen blij.
Probleem in deze is de consistentie. Wil je dan de films in verschillende tijden laten afspelen? Of een veel jongere Peter Parker gebruiken in het Civil War verhaal? Hoe wil je verklaren dat men elkaar wel of niet helpt? Allemaal zaken die meegenomen moeten worden en erg lastig zijn wanneer je de films los van elkaar schrijft. Ze zullen per definitie de oude Spidermanfilms moeten laten voor wat ze zijn als ze zich niet te veel willen laten beperken.

quote:
Daarbij is deze beslissing natuurlijk compleet nutteloos. Dat een film in een nieuwe reeks wat minder ontvangen wordt, wilt niet zeggen dat er geen toekomst meer te zien is in de filmreeks. TASM 2 heeft gewoon prima gescoord aan de internationale box office.
Maar het is niet conform de kwaliteitsnorm die Marvel voor ogen heeft, en belangrijker nog, ze willen zich niet schikken naar de kaders die de schrijvers van TASM hebben neergelegd. Marvel controleert de arc, niet iemand anders.

quote:
Als ze het echt willen gaan aanpakken wordt het denk ik een rommeltje. Beide partijen weten gewoon niet waar ze mee bezig zijn en kiezen nu voor de slechtste optie. Ik snap dat mensen extreem blij zijn met dit nieuws, maar het klopt gewoon niet als je realistisch bent.
Ik heb vooral een idee dat jij pro-Garfield bent, en in functie daarvan alles vertaalt. Maar ik denk dat het juist een rommeltje wordt wanneer je alles naast elkaar wil laten bestaan en door verschillende teams laat maken, en vervolgens incidenteel de boel bij elkaar brengt voor iets wat toch een belangrijk verhaal moet zijn in het geheel.
quote:
(Al zie ik Spider-Man liever een eigen TV-serie krijgen, daar is dit karakter zo veel meer geschikt voor dan in de grote films.)
Een tekenfilmserie misschien. Een live-actionserie is veel te duur om goed te doen. Maar ik geloof dat tegenwoordig alles live action moet zijn en moet concurreren tegen de beste series. Domme keus, aangezien voor series met een nerd-kader maar weinig animo is. Daarom hebben scifi-series het ook zo lastig.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:05 schreef planethugo het volgende:

[..]

gratis gaat alleen de zon op ja.

Maar DareDevil heeft de studio een tijd geleden ook gewoon terug gegeven omdat ze er geen heil meer in zagen. Als het na een reboot alweer flopt dan zal de studio niet zo happig zijn om er nog eentje te maken
Leuke introductie zou middels een crossover met Spiderman zijn. Sowieso zijn al die streetlevel-helden (Spider-Man, Daredevil, Luke Cage, Iron Fist, etc.) makkelijk te combineren.
pi_149571819
Captain America is wel tof, de rest een beetje meh behalve de Avengers film zelf.
pi_149572725
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:21 schreef Xaobotnik het volgende:

Leuke introductie zou middels een crossover met Spiderman zijn. Sowieso zijn al die streetlevel-helden (Spider-Man, Daredevil, Luke Cage, Iron Fist, etc.) makkelijk te combineren.
Met Daredevil, Jessica Jones en Luke Cage die naar Netflix komen is dat misschien daar ook nog goed te combineren met Spidey-cameo's.
  woensdag 11 februari 2015 @ 20:08:16 #135
67640 SaintOfKillers
pi_149580681
De acteurs die genoemd worden voor Spidey zijn 22 en 23, dus dat lijkt er al wat meer op. Ik hoef geen tiener, maar ook geen dertiger. Ik vond het bij Civil War (de comic) een beetje ongeloofwaardig dat een ondertussen toch wel zeer ervaren superheld als Spider-Man zich zo zou laten manipuleren, dan past beter thuis bij een jongere versie.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 februari 2015 @ 09:30:22 #136
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_149911949
quote:
Marvel and Sony announced their co-produced next installment of Spider-Man is scheduled for July 28 2017, the date formerly reserved for Thor: Ragnarok.

As a result, Thor 3 moves to Nov. 3, 2017, the date formerly held by Black Panther, bumping it to July 6, 2018, the date formerly held by Captain Marvel, which gets bumped to November 2, 2018, the date formerly held by Inhumans, which gets bumped to the new date of July 12, 2019.

Got all that?

Marvel announced Avengers: Infinity War Part 1 and Avengers: Infinity War Part 2 will remain on schedule for on May 4, 2018 and May 3, 2019, respectively.

The move also means all other Sony Spider-Man spin-offs, including The Sinister Six, scheduled for Nov. 11, 2016, are almost certainly defunct and off the schedule.

Here's the new scheduled, updated:

2015:
May 1: Avengers: Age of Ultron
July 17: Ant-Man
August 7: Fantastic Four (Fox)

2016:
February 12: Deadpool (Fox)
March 25: Batman V Superman: Dawn Of Justice
May 6: Captain America: Civil War
May 27: X-Men: Apocalypse (Fox)
August 5: Suicide Squad
October 7: Gambit
November 4: Doctor Strange

2017:
March 3: Untitled Wolverine sequel (Fox)
May 5: Guardians of the Galaxy 2
June 2: Fantastic Four 2 (Fox)
June 23: Wonder Woman
July 28: Marvel Studios co-produced Spider-Man film (Sony, new addition)
November 3: Thor: Ragnarok (new date)
November 17: Justice League, Part 1

2018:
March 23: The Flash
May 4: Avengers: Infinity War, Part 1
July 6: Black Panther (new date)
July 13: Untitled Fox Mystery Marvel film
July 27: Aquaman
November 2: Captain Marvel (new date)

2019:
April 5: Shazam
May 3: Avengers: Infinity War, Part 2
June 14: Justice League, Part 2
July 12, 2019: Inhumans (new date)

2020:
April 3: Cyborg
June 19: Green Lantern
http://www.newsarama.com/(...)-movie-schedule.html

en ja, in dat lijstje staan ook DC films, omdat het een overzicht is van alle komende superheldenfilms van Marvel en DC.
  zondag 22 februari 2015 @ 10:08:42 #137
268260 Dr.Mikey
pi_149912342
Over die nieuwe spider-man acteur ze kunnen ook die kerel van Flash pakken.
R.I.P DTS.
  zondag 22 februari 2015 @ 15:49:04 #138
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_149920352
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 10:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Over die nieuwe spider-man acteur ze kunnen ook die kerel van Flash pakken.
Maar die is al The Flash. Denk niet dat dat een goed plan is aangezien veel mensen hem wekelijks zien. Het is niet zo alsof Marvelfans zomaar DC-producties negeren.

Verder is het qua type ongeveer hetzelfde als Garfield, maar dan minder bekend en dus minder film-legitimiteit. Dat laatste is wel een ding bij het kiezen van acteurs voor grotere films.

Geweldige TV acteurs als Dominic West en Idris Elba komen amper in aanmerking voor degelijke filmrollen, waarom dan wel iemand uit een matige serie als The Flash waarin feitelijk iedereen vrij matig is en dus geen aanspraak maakt op een filmrol?

Zelfs als het om een Justice League-film gaat, is het niet zeker dat ze hem zouden nemen en kiezen ze misschien voor een heel andere Flash en zelfs Arrow, zodat er een combinatie mogelijk is met o.m. Batman en Superman, iets wat de twee series in principe nooit zullen laten zien.
  zondag 22 februari 2015 @ 16:27:24 #139
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_149922155
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:49 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Maar die is al The Flash. Denk niet dat dat een goed plan is aangezien veel mensen hem wekelijks zien. Het is niet zo alsof Marvelfans zomaar DC-producties negeren.

Verder is het qua type ongeveer hetzelfde als Garfield, maar dan minder bekend en dus minder film-legitimiteit. Dat laatste is wel een ding bij het kiezen van acteurs voor grotere films.

Geweldige TV acteurs als Dominic West en Idris Elba komen amper in aanmerking voor degelijke filmrollen, waarom dan wel iemand uit een matige serie als The Flash waarin feitelijk iedereen vrij matig is en dus geen aanspraak maakt op een filmrol?
True, daarnaast zou het me niet verbazen als het contractueel ook dichtgespijkerd is om een andere superhero te vertolken terwijl de serie nog geproduceerd wordt.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 februari 2015 @ 17:31:33 #140
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_149924815
quote:

[..]

Maar die is al The Flash.
ach....

Chris Evans:

Ryan Reynolds:

zondag 22 februari 2015 @ 20:28:18 #141
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_149931131
Deadpool _O_ hoe kut Fox ook met Marvel karakters omgaat is dit een van dé figuren waar ik wel naar uitkijk :7 dit is Reynolds gewoon op het lijf geschreven.....
  zondag 22 februari 2015 @ 20:37:10 #142
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_149931675
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 17:31 schreef Tokus het volgende:

[..]

ach....

Chris Evans:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ryan Reynolds:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
....en Ben Affleck als DareDevil en Batman.

Maar het gaat erom dat die niet meer liepen als serie. The Flash loopt gewoon nog. Ook was het effect van die films vrij minimaal. The Fantastic Four werden niet goed ontvangen en bleven op zichzelf staan. Hetzelfde met The Green Lantern en DareDevil.
  Admin maandag 23 februari 2015 @ 07:20:35 #143
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_149945286
quote:

Zelfs als het om een Justice League-film gaat, is het niet zeker dat ze hem zouden nemen en kiezen ze misschien voor een heel andere Flash en zelfs Arrow,
Van de DCCU is al bekend dat Ezra Miller de rol van the Flash gaat spelen. Of er een Green Arrow in voorkomt is nog niet aangekondigd.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_149945294
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:28 schreef Sinister-D- het volgende:
Deadpool _O_ hoe kut Fox ook met Marvel karakters omgaat is dit een van dé figuren waar ik wel naar uitkijk :7 dit is Reynolds gewoon op het lijf geschreven.....
Tja, dat dachten we bij Wolverine ook bij zijn eerste Deadpool iteratie ;)
Maar ik ben voorzichtig optimistisch over de Deadpool film (en X-Force)
  maandag 23 februari 2015 @ 08:02:05 #145
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_149945499
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 07:22 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tja, dat dachten we bij Wolverine ook bij zijn eerste Deadpool iteratie ;)
Maar ik ben voorzichtig optimistisch over de Deadpool film (en X-Force)
afgaande op de teaser van een tijdje terug ;)
pi_149945627
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:02 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

afgaande op de teaser van een tijdje terug ;)
Die was goed, en de eerste shot van het masker zag er ook goed uit. Daarom: voorzichtig optimistisch :)
  FOK!fotograaf woensdag 4 maart 2015 @ 21:06:53 #147
159915 -Menn0-
MNO
  vrijdag 20 maart 2015 @ 22:45:46 #148
67640 SaintOfKillers
pi_150867478
We worden bestookt met Avengers 2, er is overal nieuws over Captain America: Civil War, er blijft regelmatig iets verschijnen over Dr. Strange, Black Panther en Spider-Man blijven ook in de schijnwerpers staan, Daredevil zien we vaak, er komen geregeld updates van Jessica Jones en Luke Cage... Ben ik de enige die denkt dat Marvel zelf bijna aan het vergeten is dat ze ook Ant-Man nog hebben?

Hij lijkt ook bij het publiek nauwelijks te leven. Tuurlijk gaat die niet floppen, je weet zo dat Age of Ultron waarschijnlijk weer records gaat breken en dat Ant-Man ook wel zal scoren door op die hype te surfen, maar ik heb niet het idee dat Marvel echt wil uitpakken met die film.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 09:21:41 #149
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150876209
Ant-Man wordt idd nog niet echt gepromoot op die ene trailer na, maar A2:AoU werd ook een half jaar van te voren 1 trailer voor uitgebracht op vervolgens weer 3 maanden te moeten wachten. In de tussentijd idd wat klein promotie materiaal, maar pas een kwartaal van te voren is de molen goed op gang gekomen. ik denk dat in Age of Ultron wel ergens een moment gaat komen dat Ant-Man gepromoot gaat worden, al dan niet met een end- of midcreditscene, en daarna gaat de marketing goed op gang komen. Ze moeten natuurlijk niet hun eigen straatje gaan bevuilen door ;)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 maart 2015 @ 09:35:37 #150
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_150876344
reken er maar op dat er voor Avengers 2 een trailer van Ant-Man zit. En dat je daarna dus overal ermee bestookt wordt.
  FOK!fotograaf zaterdag 21 maart 2015 @ 11:43:17 #151
159915 -Menn0-
MNO
pi_150878179
Ik las dat Whedon heeft gezegd dat er meer Avengers in de film zitten dan in Promotie materiaal getoond is. Misschien komt Ant Man wel even voorbij :D

http://moviepilot.com/pos(...)urce=external,manual
,,/
  zaterdag 21 maart 2015 @ 18:21:07 #152
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_150887884
Of iemand van de Defender-serie want die begint toch ook binnenkort op netflix? Zou wel slim zijn.
吴 曼 迪
  Admin zaterdag 21 maart 2015 @ 18:29:50 #153
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_150888169
Defenders komt niet eerder dan volgend jaar. Dit jaar is er alleen Daredevil en mogelijk A.K.A. Jessica Jones voor wat betreft Marvel/Netflix.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 19:48:42 #154
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150890465
Rulk :7
  zaterdag 21 maart 2015 @ 20:28:48 #155
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_150891878
Aah ik zat net mobiel maar zie nu dat Daredevil al 10 april begint.
吴 曼 迪
  Admin zaterdag 21 maart 2015 @ 20:31:32 #156
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_150891971
Klopt. En eindigt. Althans, het eerste seizoen, want dat komt meteen in z'n geheel online.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 20:48:23 #157
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150892478
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 20:31 schreef Breuls het volgende:
Klopt. En eindigt. Althans, het eerste seizoen, want dat komt meteen in z'n geheel online.
En zal zich ook volledig afspelen voor AoU, anders zou er een spoiler van het een of ander in DD zitten, en dat wilt Feige uiteraard niet ;)
  Admin zaterdag 21 maart 2015 @ 20:57:13 #158
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_150892767
Het zal me niet verbazen als dit eerste seizoen nauwelijks iets doet met de rest van de MCU. Ik weet dat in een trailer een verwijzing zit naar de Avengers, in dialoog, maar het zou geen slecht idee zijn de serie eerst gewoon lekker op zichzelf te laten staan.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 21:03:53 #159
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150892979
Nu ik toch in het topic ben: AoU bevestigd voor 170 minuten runtime :o *O*

zaterdag 21 maart 2015 @ 21:07:55 #160
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_150893102
Flinke zit toch wel :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 21 maart 2015 @ 21:17:02 #161
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150893374
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 21:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Flinke zit toch wel :)
incl. credits? Als dat excl. is, en dan nog wat reclame trailers en onzin van te voren zit je straks 3,5 uur in de bios _O-

(Typo :@ )
  zaterdag 21 maart 2015 @ 21:20:45 #162
12888 Skull-splitter
pi_150893525
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 21:17 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

incl. credits? Als dat excl. is, en dan nog wat reclame trailers en onzin van te voren zit je straks 3,5 uur in de bios _O-

(Typo :@ )
Filmtijden zijn altijd incluis credits.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 21:50:57 #163
67640 SaintOfKillers
pi_150894658
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 11:43 schreef -Menn0- het volgende:
Ik las dat Whedon heeft gezegd dat er meer Avengers in de film zitten dan in Promotie materiaal getoond is. Misschien komt Ant Man wel even voorbij :D

http://moviepilot.com/pos(...)urce=external,manual
Squirrel Girl. De enige bij wie het geloofwaardig zou zijn dat ze Thanos kan verslaan.
  zondag 22 maart 2015 @ 09:56:58 #164
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150904800
:o nog waar ook!!

Maar mutant :( hopelijk heeft Marvel een regeling zoals Scarlet Witch en Quicksilver _O_
  Admin zondag 22 maart 2015 @ 10:08:43 #165
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_150904947
Regeling? :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 22 maart 2015 @ 10:15:51 #166
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150905018
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 10:08 schreef Breuls het volgende:
Regeling? :P
niet op de hoogte zijn van "de regeling" :o

SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Sinister-D- op 22-03-2015 10:38:08 ]
  Admin zondag 22 maart 2015 @ 11:11:50 #167
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_150905745
Dat is geen spoiler hoor. Dat is al een paar jaar bekend. Ik vroeg me alleen af waar je naar verwees.

Het punt is inderdaad dat de twins geen mutanten zijn en het daarom (blijkbaar) okay is om ze te gebruiken. Voor een tijdje werd (door fans) gedacht dat ze misschien Inhumans zouden zijn, maar uiteindelijk is gebleken dat ze producten zijn van Hydra die Loki's staf heeft gebruikt om op mensen te experimenteren. :)

Ik vond dat geen regeling, maar gewoon een artistieke invulling van hun achtergrond. Vandaar mijn verwarring.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 22 maart 2015 @ 11:37:08 #168
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150906122
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:11 schreef Breuls het volgende:
Dat is geen spoiler hoor. Dat is al een paar jaar bekend. Ik vroeg me alleen af waar je naar verwees.

idd geen spoiler, maar echt een logische uitleg waarom ik dat juist deed heb ik ook niet 8)7 :')

quote:
Ik vond dat geen regeling, maar gewoon een artistieke invulling van hun achtergrond. Vandaar mijn verwarring.
en invulling? Ze hebben een omweg moeten zoeken om ze alsnog te kunnen gebruiken.
  Admin zondag 22 maart 2015 @ 12:57:37 #169
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_150907796
Moeten? Welnee, Whedon had ze ook gewoon niet kunnen gebruiken. Dat hij dat wel gedaan heeft lijkt me een bewuste keuze; een vervolg op The Avengers en Winter Soldier, in de zin van Loki en Hydra.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 22 maart 2015 @ 13:21:43 #170
12888 Skull-splitter
pi_150908573
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:57 schreef Breuls het volgende:
Moeten? Welnee, Whedon had ze ook gewoon niet kunnen gebruiken. Dat hij dat wel gedaan heeft lijkt me een bewuste keuze; een vervolg op The Avengers en Winter Soldier, in de zin van Loki en Hydra.
Het blijft een kunstgreep. Eentje die het toch al goed verweven universum van MCU nog wat meer aan elkaar hecht, maar toch.
  maandag 23 maart 2015 @ 20:57:20 #171
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150962392
Vers van de pers:

quote:
The Russo Brothers Will Definitely Direct AVENGERS: INFINITY WAR

The deal is done. Expect an announcement soon.
The Russo Brothers Will Definitely Direct AVENGERS: INFINITY WAR
So I'm on the phone with a source, talking about the Spider-Man casting rumor I just ran, when he says, "Oh shit. I just got an email. The Russos closed their deal to direct Infinity War."

I first reported this to you guys back in November, and now I can tell you it's come to pass: Joe and Anthony Russo will follow up Captain America: Civil War by graduating to Avengers: Infinity War Part 1 and 2. The movies should shoot back-to-back in 2016 and 2017.

There are no writers on it yet, but I'm told that Marvel is in talks with Christopher Markus and Stephen McFeely, the guys who wrote the three Captain America movies as well as did work on Thor: The Dark World and helped create Agent Carter. Basically it's about keeping the band together moving forward, with the Russos and Markus and McFeely all being really on the same page and working together well. I imagine that this will become official shortly.

The Russos stepping up to be the backbone of the Marvel Cinematic Universe for the rest of the decade is amazing news. Even if you don't think Captain America: The Winter Soldier is the best Marvel movie to date you have to acknowledge that it's in the conversation. And that was their first time with big action - they've been comedy directors in the past, and those two different sets of chops will help them as they take over this big, bustling team from Joss Whedon. What's more, I keep getting told that Civil War is instrumental in setting up infinity War, so it's great that the Russos will be able to bring their story all the way through to the end.

What's exciting about these guys doing Infinity War is that we know they can do character, we know they can do action, and now we're going to get a look at how they do cosmos-spanning epic storytelling. From Arrested Development to the Infinity Gauntlet - good lord, what a range.
Wat mij betreft prima :) CA:tws was absoluut niet slecht, en een vaste waarde qua regisseurs en schrijvers voor een aantal films is zeker niet nadelig ^O^
pi_150974440
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 20:57 schreef Sinister-D- het volgende:
Vers van de pers:

[..]

Wat mij betreft prima :) CA:tws was absoluut niet slecht, en een vaste waarde qua regisseurs en schrijvers voor een aantal films is zeker niet nadelig ^O^
Ik vond CA: TWS de beste Marvel film tot Guardians dus dat moet wel goed komen. :Y
  dinsdag 24 maart 2015 @ 11:09:17 #173
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_150977218
Ja normaal ben ik geen Captain America fan maar TWS vond ik echt een goede film. Dus dat biedt voor mij zeker hoop.
吴 曼 迪
pi_151284514
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  Admin donderdag 2 april 2015 @ 09:02:34 #175
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151285646
Ik had de indruk dat de 'Marvel' in de titel verwees naar 'Marvel Studios', en niet 'films gebaseerd op Marvel comics'.

Sowieso verdient Deadpool natuurlijk gewoon een eigen topic. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 2 april 2015 @ 09:16:43 #176
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151285895
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 2 april 2015 @ 09:59:12 #177
12888 Skull-splitter
pi_151286601
Leuk gedaan wel trouwens :D
pi_151286651
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:16 schreef Breuls het volgende:

[..]

Thanks voor de tip, overigens: Deadpool-verfilming niet geschikt voor kids :)
Wohoo *O*
  dinsdag 7 april 2015 @ 20:47:01 #179
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151462473
Dit is effectief Reynolds in kostuum :o

_O_ DAMN! _O_
  dinsdag 7 april 2015 @ 21:06:08 #180
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_151463406
Ziet er vrij goed uit. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_151648387
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_151684372
Misschien een leuke tip; de cast van Age of Ultron was gisteren bij Jimmy Kimmel....
pi_151701995
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 20:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Dit is effectief Reynolds in kostuum :o

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O_ DAMN! _O_
hopelijk is het niet te warm bij de opnames :D
  FOK!fotograaf dinsdag 21 april 2015 @ 22:57:52 #184
159915 -Menn0-
MNO
pi_151910374
After credits scene Age of Ultron!

SPOILER
:o
,,/
  dinsdag 21 april 2015 @ 23:01:30 #185
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_151910463
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 22:57 schreef -Menn0- het volgende:

SPOILER
Hahahahaha :D Nice!
吴 曼 迪
pi_151918299
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 22:57 schreef -Menn0- het volgende:

SPOILER
Helaas, dit is nep en zit niet in de film.
  FOK!fotograaf woensdag 22 april 2015 @ 11:28:51 #187
159915 -Menn0-
MNO
pi_151918367
Ja ik lees het net ;(
,,/
  Admin woensdag 22 april 2015 @ 11:51:07 #188
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151919126
Age of Ultron heeft géén post-credits scène. Alleen een mid-credits.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_151920187
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 11:51 schreef Breuls het volgende:
Age of Ultron heeft géén post-credits scène. Alleen een mid-credits.
thnx, zit ik morgen niet voor niks te wachten :D

deze keer gaan ze dus geen shoarma eten :(
pi_151937607
Misschien hebben ze stiekem wèl end credits erin gedaan....
pi_151939776
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:48 schreef Djoetma het volgende:
Nee, dat zou pas echt naaiend zijn... :T
pi_151949068
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:48 schreef Djoetma het volgende:
Dinsdag nacht in ieder geval niet
  donderdag 23 april 2015 @ 19:27:55 #193
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_151964754
Waarom 3D?
Altijd weer dat 3d. :r.

Ik krijg daar pijn in mijn oogbollen van. Ik wil dat niet. :r
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_151976173
Ik kon gewoon kiezen tussen een 2D of 3D voorstelling, vond de 3D overigens niet slecht.
pi_151978214
quote:
13s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:27 schreef Ringo het volgende:
Waarom 3D?

Dit dus...

3D zorgt er voor dat ik niet meer naar de bios ga..
Hij kwam, zag en dronk een pilsje
  vrijdag 24 april 2015 @ 09:00:19 #196
12888 Skull-splitter
pi_151978951
quote:
13s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:27 schreef Ringo het volgende:
Waarom 3D?

Jamaar het is een succes omdat je hier in Nederland iig geen enkele keus meer hebt en alles gewoon alleen in 3D wordt uitgebracht als het ook maar kan!
  dinsdag 28 april 2015 @ 07:58:01 #197
67640 SaintOfKillers
pi_152088543
Raar interview van Whedon.

Wat hem betreft, is Coulson nog altijd dood, wat vooral suggereert dat Agents of Shield echt zero impact heeft op de films en dat het volledig eenrichtingsverkeer is. Dat doet me vermoeden dat we dus misschien geen serie-personages gaan zien in de films of hoogstens als cameo, niet als serieuze rol.
  dinsdag 28 april 2015 @ 11:16:03 #198
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_152091085
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 april 2015 07:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Raar interview van Whedon.

Wat hem betreft, is Coulson nog altijd dood, wat vooral suggereert dat Agents of Shield echt zero impact heeft op de films en dat het volledig eenrichtingsverkeer is. Dat doet me vermoeden dat we dus misschien geen serie-personages gaan zien in de films of hoogstens als cameo, niet als serieuze rol.
welk interview?

En Whedon heeft zelf toch de pilot vd serie gemaakt en zijn broer werkt er nog steeds aan mee geloof ik.

Heb Age of Ultron gezien maar vind het erg jammer dat er ook nu weer vrijwel niets met agents of shield gedaan wordt. Al zouden het maar wat bijrolletjes zijn van enkele agents. Bij Cap 2 hebben ze een prima verhaal eromheen verzonnen maar daarvan waren de opnames al klaar toen de serie begon dus dat ging moeilijk, maar nu was er tijd genoeg. Gemiste kans
pi_152092365
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:16 schreef planethugo het volgende:

[..]

welk interview?

En Whedon heeft zelf toch de pilot vd serie gemaakt en zijn broer werkt er nog steeds aan mee geloof ik.

Heb Age of Ultron gezien maar vind het erg jammer dat er ook nu weer vrijwel niets met agents of shield gedaan wordt. Al zouden het maar wat bijrolletjes zijn van enkele agents. Bij Cap 2 hebben ze een prima verhaal eromheen verzonnen maar daarvan waren de opnames al klaar toen de serie begon dus dat ging moeilijk, maar nu was er tijd genoeg. Gemiste kans
TV en film wordt zo veel mogelijk uit elkaar gehouden. Het zou ook als een gimmick over komen als acteurs niet uitgewisseld worden en dat laatste gaat echt niet gebeuren. De overstap van TV naar film gebeurt zelden, en een terugstap wordt gezien als teloorgang van je carrière, tenzij het iets als House of Cards is (zeer hoge productiewaarde, centrale rol, iets waar een niet serieuze serie als Agents of Shield nooit aan zal komen). Agents of Shield is gewoon een B-productie vanuit kwaliteitskritisch oogpunt. Dus daar willen ze per definitie niet mee geassocieerd worden of iig zich daar duidelijk boven plaatsen. Bij-rolletjes kunnen uitgewisseld worden. Niets meer.

En als we eerlijk zijn, is het natuurlijk ook zo dat Agents of Shield geen geweldige serie is.
  dinsdag 28 april 2015 @ 12:47:30 #200
12888 Skull-splitter
pi_152092976
Daarnaast wil je het kijken van AoS niet verplichten voor mensen die slechts de films kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')