nu nog kunnen spelen....quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:16 schreef KneusTeun het volgende:
Alpha code voor evolve! ben benieuwd
snel maak een TR voor een TT change. 'Luiheid kent geen tijd'quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:30 schreef Sunshineboy het volgende:
Dat van die pizza had ook wel de titel van het topic mogen worden. Hilarisch
Nee, daar ben ik te lui voor :-Dquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
snel maak een TR voor een TT change. 'Luiheid kent geen tijd'
nergensquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Waar is die gratis versie van Driveclub te vinden op PS plus
De code waarmee je kans krijgt op een alpha key of?quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:16 schreef KneusTeun het volgende:
Alpha code voor evolve! ben benieuwd
Veel Willem de zwijgers. Ligt niet aan jouquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:36 schreef videonatic het volgende:
Ik hoor nooit iemand praten in battlefield 4, mis ik een instelling? Of kan dat niet.
Wees blij, meestal is het toch dom gel*l wat je hoort.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:36 schreef videonatic het volgende:
Ik hoor nooit iemand praten in battlefield 4, mis ik een instelling? Of kan dat niet.
Ik vind het altijd wel fijn om te weten wie mijn moeder geneukt heeft.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:44 schreef janrad het volgende:
[..]
Wees blij, meestal is het toch dom gel*l wat je hoort.
Als goed is zo'n verzekerde key, omdat ie via 2K zelf kwam bij gameshop om uit te delen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
De code waarmee je kans krijgt op een alpha key of?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel fijn om te weten wie mijn moeder geneukt heeft.
Ok ik had er een waar je het niet zeker van weetquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als goed is zo'n verzekerde key, omdat ie via 2K zelf kwam bij gameshop om uit te delen.
verkoop maar aan mij, ben er nogsteeds benieuwd naar.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:35 schreef janrad het volgende:
Ben al even met Shadow of Mordor bezig maar ik kan er maar niet echt inkomen
maar als die komt!quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nog niets zeker over een nieuwe God of War zoveer ik heb gelezen.
God of War nog nooit gespeeld hebben. Ga je schamen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nog nooit gespeeld eigenlijker zijn gewoon teveel games
ik heb 3 jaar van mijn leven verneukt aan wowquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
God of War nog nooit gespeeld hebben. Ga je schamen.
De servers kunnen de spelers die de game gekocht hebben al niet aan. Sinds de release is de game zo goed als onspeelbaar. Voorlopig gaan ze echt geen gratis PS+ spelers toelaten.quote:
Wat een paupersquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De servers kunnen de spelers die de game gekocht hebben al niet aan. Sinds de release is de game zo goed als onspeelbaar. Voorlopig gaan ze echt geen gratis PS+ spelers toelaten.
echt wel een ernstige faalquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De servers kunnen de spelers die de game gekocht hebben al niet aan. Sinds de release is de game zo goed als onspeelbaar. Voorlopig gaan ze echt geen gratis PS+ spelers toelaten.
iddquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:25 schreef Yi-Long het volgende:
De PSPlus plaatjes in de OP kloppen natuurlijk niet echt. Maar goed,niet de moeite waard om dat nu aan te passen, aangezien de nieuwe PS+ selectie al vrij snel komt...
Rossdale vindt het een best leuk spel, duschquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:36 schreef KneusTeun het volgende:
Driveclub singleplayer is een grotere beuk bende dan online!!!! dat is opzich best knap......
Maar dat ligt meer aan Rossdale denk ikquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Rossdale vindt het een best leuk spel, dusch![]()
Het is wel leuk, maar de singleplayer is echt kut soms, sta je lang op de eerste plek en dan ramt in de bocht opeens zo'n ai je snoeihard de bocht uit. Als je de ideale lijn rijd ben je nooit veilig.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb 3 jaar van mijn leven verneukt aan wow
De AI van Mario Kart cheat en de servers zijn inmiddels permanent down...quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:13 schreef ManianMan het volgende:
Heb de ps4 nog niet terug ondertussen wel een snes gekocht om mij te vermaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat speel je? Platform, rpg?The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De AI van Mario Kart cheat en de servers zijn inmiddels permanent down...Heb nu 6 spellen erbij the lion king, spirou, donkey kong country, mario all stars, mario paintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat speel je? Platform, rpg?en asterix en obelix. Voornamelijk platform. Maar verder ontopic mijn ps4 is al bijna 3 weken weg
![]()
Donkey Kong Country is prima, Mario All Stars ook OK (maar niet zo geweldig als World), en de rest is meh.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:36 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb nu 6 spellen erbij the lion king, spirou, donkey kong country, mario all stars, mario painten asterix en obelix. Voornamelijk platform. Maar verder ontopic mijn ps4 is al bijna 3 weken weg
Waarschijnlijk rij ik dan niet zo vaak op die ideale lijnquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het is wel leuk, maar de singleplayer is echt kut soms, sta je lang op de eerste plek en dan ramt in de bocht opeens zo'n ai je snoeihard de bocht uit. Als je de ideale lijn rijd ben je nooit veilig.
Asterix & Obelix is ook vetquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 01:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Donkey Kong Country is prima, Mario All Stars ook OK (maar niet zo geweldig als World), en de rest is meh.
Nee, Jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is 2.0 er al? Of ben ik te ongeduldig?
Het is een leuke racer, maar ik blijf wachten op Project Carsquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Weet je ook hoe laat de update beschikbaar is?quote:
Nee, zal wel vanmiddag zijn. Nieuwe PS+ games zijn ook pas in de middag te downloaden, dus volgens mij vinden dan de updates plaatsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Weet je ook hoe laat de update beschikbaar is?
Zou tijd worden... slacker !quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:56 schreef RickoKun het volgende:
Ik meld mij ook. Binnenkort ook een ps4. Komt dr nog een God of War game uit?
Of is die dr al? Of een remake oid?
driften is eitje btwquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarschijnlijk rij ik dan niet zo vaak op die ideale lijnIk heb er meestal geen problemen mee, maar wel al eens gehad ja.
vannachtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Weet je ook hoe laat de update beschikbaar is?
valt mee dusquote:
Top! Hier nu ookquote:
GvD de hele zomer 7 dagen per week gewerkt , nu lekker tot januari niets ps4 spelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:02 schreef Jimbo het volgende:
moeten jullie niet werken of iets? Werkschuw tuig
Nee ik mag om 1500 beginnen tot 0100quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:02 schreef Jimbo het volgende:
Joh jij werkt ook pas weer volgens mijquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:02 schreef Jimbo het volgende:
Paar dagen later als mensen het alweer niet willen spelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:06 schreef over_hedge het volgende:
Gaan hier mensen nog cod kopen? Ik ga hem toch maar kopen.
oh boehoe je hebt t zo zwaarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:04 schreef SanAnt het volgende:
[..]
GvD de hele zomer 7 dagen per week gewerkt , nu lekker tot januari niets ps4 spelen
Laatste die ik had gekocht was MW2 , delen daarna vond ik weinig aan..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:06 schreef over_hedge het volgende:
nu 3 maanden, en in mn werkeloze tijd was ik ook hard aan t werk vanuit huisquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Joh jij werkt ook pas weer volgens mij
nee, maar ik speel dan ook alleen singleplayerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:06 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb ze allemaal wel gekochtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:10 schreef Altron het volgende:
[..]
Laatste die ik had gekocht was MW2 , delen daarna vond ik weinig aan..
Deze had ik wel gepre-orderd , maar ben er nog niet zo zeker van...
Student was dat maar waar !!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh boehoe je hebt t zo zwaar
stel je niet zo aan, kut student
precies, geld toch wel waardquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal wel gekochtVond alleen alles na bo1 tegenvallen.
Alleen wat het met cod is,
voordat je door hebt dat het eigenlijk kut is, heb je je er toch al 40 uur mee vermaakt of zo. Helemaal als je met vrienden speelt. En beetje rondrennen en schieten is cod toch wel erg sterk in.
Ja kloptquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
voordat je door hebt dat het eigenlijk kut is, heb je je er toch al 40 uur mee vermaakt of zo. Helemaal als je met vrienden speelt. En beetje rondrennen en schieten is cod toch wel erg sterk in.
Werk vanuit huisquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:02 schreef Jimbo het volgende:
ksstquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Werk vanuit huisLang leve het nieuwe werken
Ik v ind CoD ook wel makkelijk af en toe vergeleken met BF serie. Bij CoD gewoon knallen maar bij BF moet ik toch wat meer actief zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
quote:
Die themas zijn wel beter ik gebruik nu de donker blauwquote:
Zit je in een party met iemand?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom kan ik shareplay niet vinden
Nee, nog niet. Zit te zoeken of er ergens instellingen staan enzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die themas zijn wel beter ik gebruik nu de donker blauw
[..]
Zit je in een party met iemand?
In de party als het goed isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Zit te zoeken of er ergens instellingen staan enzo
Nog nooit gespeeldquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
God of War nog nooit gespeeld hebben. Ga je schamen.
samequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:36 schreef Friday12 het volgende:
Hoe meer ik zie hoe meer ik zin krijg in Evolve eigenlijk
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:02 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Shareplay werkt redelijk, maar PSN is op dit moment echt ruk
Je kan nu toch niet meer delen op de PS4? Deed het namelijk bij de 3 wel regelmatig met buddiesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
precies, geld toch wel waard
beetje delen enzo en je hebt de versie met season pass voor 40eu. en 40 uur online haal je makkelijk
Kan wel, alleen maar met 2 personen. Ik doe het ook met een vriend, werkt top, zelfs PS Plus kan je delen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:19 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Je kan nu toch niet meer delen op de PS4? Deed het namelijk bij de 3 wel regelmatig met buddies
OOOOOOOOHH goed genoeg dan. Heb zo'n code voor jaartje PS+ dus kan wel ff delen met buddie danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:21 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Kan wel, alleen maar met 2 personen. Ik doe het ook met een vriend, werkt top, zelfs PS Plus kan je delen.
Eh nee? Het is door Sony zelfs als feature aangekondigdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hou er alleen rekening mee dat delen met vrienden (wanneer Sony je erop betrapt) direct resulteert in een permanente ban (soms zelfs console ban). Games kopen in een andere Playstation store wordt gedoogd (maar dat eerste niet).
Als je het over de feature game sharing ( of te wel iemand anders game overnemen) hebt wel Pannenkoek3000. Maar games kopen die je vervolgens deelt door je account gegevens te delen (en de kosten te splitten) met iemand anders niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:26 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Eh nee? Het is door Sony zelfs als feature aangekondigd
Dat is toegestaan, omdat het op dezelfde console is Pannenkoek3000.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:32 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Wanneer ik mijn broer mijn accountgegevens geef zodat hij mijn games kan spelen word ik daar niet voor gebanned hoor. Sony laat dat zelfs toe omdat je anders games 2x moet kopen. Wanneer je je account deelt met een vriend is dat precies hetzelfde verhaal.
http://faq.en.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5030quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat is toegestaan, omdat het op dezelfde console is.
Ja oke maar pakkans is nagenoeg nihil dus...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hou er alleen rekening mee dat delen met vrienden (wanneer Sony je erop betrapt) direct resulteert in een permanente ban (soms zelfs console ban). Games kopen in een andere Playstation store wordt gedoogd (maar dat eerste niet).
Lees dit maar Pannenkoek3000quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:38 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
http://faq.en.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5030
Lees dit maar
Klopt, maar meer informatief bedoeltquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:39 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja oke maar pakkans is nagenoeg nihil dus...
Oh ja dat wist ik al maar gezien de hoogte van de bedragen deel ik toch lieverquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Klopt, maar meer informatief bedoelt.
Ach, dan doe je het niet. Koop ik lekker elke game voor 30/35 euro bij launch.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Lees dit maar Pannenkoek3000
Het zijn alternatieve voorwaarden. Of te wel 1 voorwaarden is genoeg om de regel te overtreden.
Sharing personal Sony Entertainment Network account information in order to obtain access to another persons Sony Entertainment Network account.
Offender attempted to use or take content they did not pay for.
https://support.us.playst(...)ccounts-and-consoles
Het gaat er niet om of je het wel of niet doet. De discussie ging omtrent of dit wel of niet toegestaan is. Van mij part pak je nu een mes en steek je een willekeurige persoon neer Pannenkoek3000. Dat is een keuze die jezelf moet maken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:47 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ach, dan doe je het niet. Koop ik lekker elke game voor 30/35 euro bij launch.
Minder betalen altijd goedquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Tuurlijk is het sharen van je account niet legaalDat is net zo legaal als kopietjes maken van fysieke games.
Lekker een PC kopen. Dan kan je voortaan alles gratis spelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Minder betalen altijd goed
De kick die je ervan krijgt
Heb ik maar dat gezeik met steeds upgraden etc...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Lekker een PC kopen. Dan kan je voortaan alles gratis spelen
Alsof je 6 bent en een pakje kauwgom steeltquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Minder betalen altijd goed
De kick die je ervan krijgt
Niet weten dat ik vroeger kinder surprise eggs ging jatten van de lokale super de boerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alsof je 6 bent en een pakje kauwgom steelt
Volgens de FOK! code moet jij dus licht-getint zijn....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Niet weten dat ik vroeger kinder surprise eggs ging jatten van de lokale super de boer
Had zelfs een winkelverbod, maar ben nu goeie jongen hoor
Ik ben die kleine asian maar woon in de thuisbasis van Hefquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens de FOK! code moet jij dus licht-getint zijn....
Mooi dan mag jij die events voor me doen via shareplayquote:
Nee je moet online zijn om te delenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:29 schreef lel86 het volgende:
Als je games doet delen kan je dan ook als je geen internet hebt spelen? Als de game is gedownload bedoel ik dan.
Ik bedoel niet share play.maar games delen via account met iemand.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:31 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Nee je moet online zijn om te delen
Het is dan gewoon een accountquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:11 schreef lel86 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet share play.maar games delen via account met iemand.
Op kantoor!?! Welk werk doe je dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:58 schreef videonatic het volgende:
Tegen account delen zullen ze niet zo snel iets doen aangezien ze de mogelijkheid bieden om 5 ps4's te activeren aan je account.
Plus ik heb een ps4 thuis. Bij mijn vriendin en op kantoor waar ik met mijn account inlog. Dus het hoeft ook niet altijd illigale account deling te zijn.
Van die lay out heb ik niet zo veel last van, dat van die store heb ik ook inderdaad. Best veel mensen schijnen daar dan weer geen last van te hebben, dus weet niet waar dat aan ligt. Vanavond is 2.0 downloaden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:03 schreef Yi-Long het volgende:
Die Lay-out van de dashboard is nog steeds compleet ruk.
Daarnaast nog steeds moeite om soms de Store in te komen.Meestal is dat wanneer ik net een game ofzo heb gespeeld, dan blijft het maar laden, dat blauwe scherm, en onderin alleen de optie 'cancel', maar vaak kom ik dan pas weer de store in als ik de PS4 heb uitgezet en daarna weer aangezet. Zeer irritant.
Dat heeft puur met PSN te maken heb je met allesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:03 schreef Yi-Long het volgende:
Die Lay-out van de dashboard is nog steeds compleet ruk.
Daarnaast nog steeds moeite om soms de Store in te komen.Meestal is dat wanneer ik net een game ofzo heb gespeeld, dan blijft het maar laden, dat blauwe scherm, en onderin alleen de optie 'cancel', maar vaak kom ik dan pas weer de store in als ik de PS4 heb uitgezet en daarna weer aangezet. Zeer irritant.
staat gewoon bij instellingen die themasquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:52 schreef defokkingfoker het volgende:
YouTube app in de store
* Weet iemand waar je themas kunt downloaden? Zie het namelijk niet in de store staan.
* Also, is er een mogelijkheid om video's met een betere kwaliteit aftespelen? Trailers in de store, YouTube in de webbrowser en app spelen namelijk hun video's in bagger kwaliteit af.
Je zou ook nieuwe kunnen downloadenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:00 schreef RRuben het volgende:
[..]
staat gewoon bij instellingen die themas
Maak anders lekker een apart topic hierover... Oh wacht dat had je alquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:36 schreef ManianMan het volgende:
Mijn PS4 is na 20 dagen weer bij Wehkamp. Het werd eens tijd joh!
Is weleens wat anders dan ik speel battlefield of ik speel destiny of driveclub. :dquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:28 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Maak anders lekker een apart topic hierover... Oh wacht dat had je al
Echt anders dan 10x per week zeiken dat je PS4 nog niet terug isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:46 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Is weleens wat anders dan ik speel battlefield of ik speel destiny of driveclub. :d
10x ? Heb het misschien 3 x gedaan hoor maar goed.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Echt anders dan 10x per week zeiken dat je PS4 nog niet terug is
PS button inhouden en dan staat er devices of iets dergelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:32 schreef yvette1982 het volgende:
Weet iemand hoe ik de controller uitban zetten?
Zoek even op, ik ben redelijk overtuigd dat het meer isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:08 schreef ManianMan het volgende:
[..]
10x ? Heb het misschien 3 x gedaan hoor maar goed.
iddquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:06 schreef FredVleespet het volgende:
Begint nu wel kansloos te worden. Hoevaak per maand het er nu wel niet uitligt of dat die shit maar half werkt.
Andere thema's kun je, als het goed is in de toekomst, downloaden in de PS storequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:27 schreef Jimbo het volgende:
maaruh, geen thema's dus eigenlijk? Behalve die standaard in 6 kleuren?
echt wat voor een lamp, om zo gigantisch te zeiken om niksquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:18 schreef Tallie1982 het volgende:
Ongelofelijk.Had ik het maar gewoon bij xbox gehouden.Daar had ik nooit problemen.Dit is al de zoveelste keer dat ik met iemand wil gamen en het netwerk niet werkt
Thema's net zoals op de PS3 komen zo ver ik weetquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:27 schreef Jimbo het volgende:
Werkt prima hierquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik heb mijn playstation maar in een DMZ gezet, werkt de shizzle nog niet
heuj, hoogvliet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:24 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik ben die kleine asian maar woon in de thuisbasis van Hef
Werd slecht beïnvloed door die licht-getinte goons hier man
[ afbeelding ]
dan? ga je huilen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
Werkte het hier ook maar, echt he, als het morgen niet werkt.
Om niks?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
echt wat voor een lamp, om zo gigantisch te zeiken om niks
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status
[ afbeelding ]
mensen spelen nou eenmaal online met vrienden en dan is dit niet leuk dat dit voor de zoveelste keer gebeurt. Maar gelukkig hebben we de rationele volwassen Jimboquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een beetje klote als je een vrije dag neemt om wat te relaxen en dan PSN niet zou werkenquote:
Droeftoeter...ik betaal gewoon voor de service.Dit is nu minstens al de 5e keer dat het nieg werkt.Heb dit bij de xbox in 5 jaar tijd geen 1x gehadquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
t zal er alleen maar beter op worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:33 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Om niks?
Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd en het hoort gewoon te werken. Je betaalt er wel voor.
Ga eens een avondje langs bij je vrienden en speel samen offline (tot zover dat nog kan)quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mensen spelen nou eenmaal online met vrienden en dan is dit niet leuk dat dit voor de zoveelste keer gebeurt. Maar gelukkig hebben we de rationele volwassen Jimbo
Ik vergelijk het alleen met het xbox netwerk.Dat werkt stukken beter.En dat jij meteen met die scheldwoorden komt zegt genoeg over jouquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan kanker je lekker weer op naar xbox
wat een gejank zeg, wel 5 hele avondjes niet kunnen gamenMijn god, vergaat je wereld ofzo?
En ja je betaald er voor, en wat? 45euro voor een jaar?nou nou wat een geld!
Wanneer zie je nu eens in dat mensen je niet moeten hier?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of gewoon een goed touw kopen van dat geld en jezelf opknopen.
Het is geen aanrader, maar wel een suggestie
Elke keer als PSN even down is komen downies zoals jij weer zeiken over hoeveel xbox beter is.. Misschien moet je even het bericht lezen beneden aan dit topicquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:43 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik vergelijk het alleen met het xbox netwerk.Dat werkt stukken beter.En dat jij meteen met die scheldwoorden komt zegt genoeg over jou
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat een gejank zeg, wel 5 hele avondjes niet kunnen gamenMijn god, vergaat je wereld ofzo?
Jij hebt zeker nooit een fout gemaakt op je werkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:38 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Droeftoeter...ik betaal gewoon voor de service.Dit is nu minstens al de 5e keer dat het nieg werkt.Heb dit bij de xbox in 5 jaar tijd geen 1x gehad
Wanneer bedenk je je eens dat dat mij mn reet zal roesten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:43 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wanneer zie je nu eens in dat mensen je niet moeten hier?
Nee je zeikt over niets. je lijkt verdomme wel een wijf zeg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:43 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik vergelijk het alleen met het xbox netwerk.Dat werkt stukken beter.En dat jij meteen met die scheldwoorden komt zegt genoeg over jou
Jonguh dan ga je toch lekker naar Xbox.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:27 schreef Jimbo het volgende:
Goed idee, daar heb ik iig geen downtimequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jonguh dan ga je toch lekker naar Xbox.
Mongolen die dit:quote:
nog altijd niet begrijpen...quote:Geen console vs PS4 en Xbox vs PS4 discussie hier. Dit topic gaat over de PS4 en alles wat daarmee te maken heeft.
logisch dat men het men xbxlive vergelijkt, dat is de enige tegenhanger. En qua uptime duidelijker beter.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit een fout gemaakt op je werk
Natuurlijk gebeurt het op dit moment misschien iets te vaak, al heb ik er zelf nog maar 1x last van gehad in het half jaar dat ik dat ding heb, maar ja, ik speel er misschien wat minder mee.
Maar shit just happens, je weet bij dingen die via het internet gaan dat ze het heel af en toe niet doen.
denk eens aan de uptime van de PC manquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
logisch dat men het men xbxlive vergelijkt, dat is de enige tegenhanger. En qua uptime duidelijker beter.
Ga je nu een pc vergelijken met een console?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
denk eens aan de uptime van de PC manin 20jaar tijd echt amper downtime gehad, man daar kan Xlive en psn echt niet aan tippen hoor
ja man, veel stabieler netwerk enzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:55 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ga je nu een pc vergelijken met een console?
Niet om te zeuren, ik kom van de 360 en ben naar PS4 gegaan omdat de One pas heel erg veel later uit zou komen maar in al die jaren dat ik xbox gebruiker was (zowel van de eerste als de 360) heb ik nog niet alle drama meegemaakt die PSN de laatste tijd isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je maakt jezelf belachelijk kerel.Zoveel game ik niet.En toch al een aantal keren downtime meegemaakt.Blijkbaar weten ze nog altijd niet hoe ze dit kunnen verbeterenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja man, veel stabieler netwerk enzo
Misschien iets voor jou ? Is een PC niets voor je ? Kan je altijd gamen, tenminste tot je ouders de stekker eruit trekken na 22:00 natuurlijk he...
tsja, meer gebruikers , dus ook meer problemen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
Niet om te zeuren, ik kom van de 360 en ben naar PS4 gegaan omdat de One pas heel erg veel later uit zou komen maar in al die jaren dat ik xbox gebruiker was (zowel van de eerste als de 360) heb ik nog niet alle drama meegemaakt die PSN de laatste tijd is
Laat hem maar.Hij is de enige die dit niet in ziet.Dwarsligger is hetquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
Niet om te zeuren, ik kom van de 360 en ben naar PS4 gegaan omdat de One pas heel erg veel later uit zou komen maar in al die jaren dat ik xbox gebruiker was (zowel van de eerste als de 360) heb ik nog niet alle drama meegemaakt die PSN de laatste tijd is
Ga dan alsjeblieft lekker terug naar x-boxquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:59 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Je maakt jezelf belachelijk kerel.Zoveel game ik niet.En toch al een aantal keren downtime meegemaakt.Blijkbaar weten ze nog altijd niet hoe ze dit kunnen verbeteren
Dat wil ik graag zelf bepalen en niet door servers laten bepalenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tsja, meer gebruikers , dus ook meer problemen.
Ik zeg niet dat ik t goed vind van sony, maar al dat geklaag erover... Wat stelt dit nou voor joh, avondje niet online gamen.
Niks mis mee, ga iets doen buiten de ps4 om en je avond is zo voorbij.
Dat zit je toch dwars he dat ik voor psv ben.Jaloers?Zie je mij ergens zeggen dat ik een xbox wil?Microsoft heeft gewoon stabielere serversquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ga dan alsjeblieft lekker terug naar x-box
Downtime kan nou eenmaal zijn. Wees een vent en zeik er niet over.
Maarja, calimero spelen zit je natuurlijk in het bloed he...
Had je al in de USquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:02 schreef Jimbo het volgende:
trouwens, iemand de nieuwe store al gezien
je hebt nu ook tabs voor games en TV enzo bij search
dus jou keuze is voor de ps4 en hier over te lopen te zeiken... het is maar wat je hobby isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:03 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dat zit je toch dwars he dat ik voor psv ben.Jaloers?Zie je mij ergens zeggen dat ik een xbox wil?Microsoft heeft gewoon betere servers
ah nice, nog niet gezienquote:
Ja 10 min nadat het down was alweerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah nice, nog niet gezien
Snap trouwens t gezeik niet, ik zit gewoon online momenteel ?
Die discussie kan ellenlang worden maar ik zit/zat sinds het begin bij Xbox Live en dat is echt wel stukken en stukken stabieler dan de PSN.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dus jou keuze is voor de ps4 en hier over te lopen te zeiken... het is maar wat je hobby is
De servers zijn misschien stabieler sinds t laatste jaar, niet heel gek gezien er bij sony zn 60% meer mensen op zijn gegaan in een jaar tijd. Xbox live was in het begin toen het een 100% betaal service was ook niet altijd goed bezig, ook zat down geweest. Maar dat vergeet iedereen even.
gast jij had toen net die kleine van je, alsof jij enigszins tijd had om te spelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die discussie kan ellenlang worden maar ik zit/zat sinds het begin bij Xbox Live en dat is echt wel stukken en stukken stabieler dan de PSN.
Nee joh.... gewoon lekker blijven zeiken en kankeren op internet. Geen daden maar woorden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:40 schreef Friday12 het volgende:
Je kan altijd je PS4 verkopen en naar de Xbox gaan
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gast jij had toen net die kleine van je, alsof jij enigszins tijd had om te spelen
Dat noem ik gewoon een condoom.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]je moest eens weten, mijn ontsnappingswereld zonder poepluiers, flesjes en gehuil
Wat heb je met het kastje gedaan dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:30 schreef Jimbo het volgende:
productief avondje zo hoor zonder ps4
beetje trollen hier en daar, ondertussen t kastje van de ps4 zelf eens in orde gemaakt.
Mag er van mij vaker af liggen dat psn
Lijkt me volstrekt logisch, maar hier wordt soms gedaan alsof Sony uit alleen maar nakomelingen van Satan bestaat en compleet waardeloos is, dat is gewoon niet zo. PSN is soms offline, dus dan moet je heel even singleplayer spelen of gewoon iets anders gaan doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
logisch dat men het men xbxlive vergelijkt, dat is de enige tegenhanger. En qua uptime duidelijker beter.
Geen Sims gaan spelen danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]je moest eens weten, mijn ontsnappingswereld zonder poepluiers, flesjes en gehuil
Zet hem voorlopig even uit ipv sandby?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:47 schreef janrad het volgende:
Mijn PS4 start niet meer op vanuit stand-by en blijft oranje knipperen. Wat ik ook doe hij doet niets meer. Als ik de stekker eruit trek en een tijdje op de aan knop blijf drukken start hij wel weer op maar zodra ik hem op stand-by zet heb ik weer hetzelfde probleem. Dit begon na de update naar 2.0. Nog iemand dit probleem
Je moet de stekker er ook weer terug in doen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:47 schreef janrad het volgende:
Mijn PS4 start niet meer op vanuit stand-by en blijft oranje knipperen. Wat ik ook doe hij doet niets meer. Als ik de stekker eruit trek en een tijdje op de aan knop blijf drukken start hij wel weer op maar zodra ik hem op stand-by zet heb ik weer hetzelfde probleem. Dit begon na de update naar 2.0. Nog iemand dit probleem
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Je moet de stekker er ook weer terug in doen!
Vind het nog knap dat jij allang niet bent overgestaptquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:54 schreef ManianMan het volgende:
HAHA sony faalt alweer installeer maar jongens!
Zit echt te denken om deze te verkopen als het een nieuwe bevat en over te stappenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:58 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Vind het nog knap dat jij allang niet bent overgestapt![]()
Ja teveel goons hier die in de avond hangen op de streets.quote:
Snap ik. Oh echt johquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:59 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zit echt te denken om deze te verkopen als het een nieuwe bevat en over te stappenmaar deXBOX one heeft ook problemen met het optisch station.
Jups google maar eens erop heb vele sites gezien die beide problemen van Sony en Microsoft bevestigen. Sowieso optische stations zonder laden zijn risicovol. Had liever een deksel gezien zoals de PS3 slim. Was veel beter!quote:
Halo The Masterchief Collectionquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
X1 komt hier pas binnen zodra de nieuwe Fable uit is. Meteen ook enige reden dat ik de X1 koop eigenlijk
even netjes gemaakt, alle consoles + raden weggewerkt, mn htpc even erin gezet en mn raspberry pie achter mn pc geplaatst.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:34 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wat heb je met het kastje gedaan dan?
Welke consoles?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
even netjes gemaakt, alle consoles + raden weggewerkt, mn htpc even erin gezet en mn raspberry pie achter mn pc geplaatst.
Nu maar eens verder
ps4 - ps3 x360 en mn wii staan hier aangesloten.quote:
Eigen bedrijf, eigen regels.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:03 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Op kantoor!?! Welk werk doe je dan als ik vragen mag?
Wii heb ik pasgeleden naar de zolder gedaan batterijen vreter en stofvreter leuk voor de kinderen laterquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ps4 - ps3 x360 en mn wii staan hier aangesloten.
Lang leven de hdmi switch:d
Welke switch heb je? Ik zoek er eigenlijk ook nog 1quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pics van je kastquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
even netjes gemaakt, alle consoles + raden weggewerkt, mn htpc even erin gezet en mn raspberry pie achter mn pc geplaatst.
Nu maar eens verder
cheapass china ding, zou t merk nieteens wetenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:29 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Welke switch heb je? Ik zoek er eigenlijk ook nog 1
heb nu mn raspberry pi zo dat ie op remote kan opstartenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:29 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wii heb ik pasgeleden naar de zolder gedaan batterijen vreter en stofvreter leuk voor de kinderen latermer verder wel nice!
Idd. Heb een receiver waarmee ik diverse kanalen heb ook handig.
Ik wil het liefst een met 2 out ports maar die zijn wel redelijk prijzigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:29 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Welke switch heb je? Ik zoek er eigenlijk ook nog 1
Hier PS3-PS4-X360-Wii-Snes-GQ Zonder switchquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heb op het moment ps4, ps3, snes en wii ( niet aangesloten. Ik had ook een xbox360 maar is dood gedaan aan de RROD buiten de garantie om.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hier PS3-PS4-X360-Wii-Snes-GQ Zonder switchdat gaat net.
En dan de Nes met Duckhunt voor op de slaapkamer
hehe, mijn tv heeft gewoon veel te weinig hdmi poorten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hier PS3-PS4-X360-Wii-Snes-GQ Zonder switchdat gaat net.
En dan de Nes met Duckhunt voor op de slaapkamer
Het is ook tricky hoor veel mensen hebben het spel al uitgespeeld op de PS3 en verder zijn er niet echt extra's waardoor je het echt nog een keer uit wil spelen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:20 schreef Nober het volgende:
Geen PS4+GTA V bundel bij Intertoys, Bart Smit en Media Markt terwijl GameMania, Dixons, Wehkamp, Bol dat al een tijdje hebben!?
Ik wil die game wel op PS4 spelen, kan ik wel een paar maanden mee vooruit ondanks dat ik hem op PS3 al uitgespeeld heb.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:42 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het is ook tricky hoor veel mensen hebben het spel al uitgespeeld op de PS3 en verder zijn er niet echt extra's waardoor je het echt nog een keer uit wil spelen.
Toch blijft het risico dat het niet verkoopt en dat ze dus met het verlies blijven zitten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wil die game wel op PS4 spelen, kan ik wel een paar maanden mee vooruit ondanks dat ik hem op PS3 al uitgespeeld heb.
Zag hier wat extra's.
http://blog.us.playstatio(...)v-players/#sf5467419
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:04 schreef janrad het volgende:
Was dus even bang dat mijn PS4 een dure baksteen was geworden maar niets aan de hand dus.
Zoals ik het lees hebben ze een oudere firmware gebruikt om een nieuwe te maken. Lijkt mij dat 2.01 snel uitkomt als herziene versie. Het probleem was fixed maar is nu weer aanwezig. Het komt dus voor door een app/game aan te laten staan en dan de ps4 in rest modus laten gaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:04 schreef janrad het volgende:
Was dus even bang dat mijn PS4 een dure baksteen was geworden maar niets aan de hand dus.
Welke HDMI switch gebruik jij?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Te weinig HDMIpoortenherkenbaar probleem
3 poorten op tv voor de interacteve decoder, PS4, Raspberry, Chromecast, HTC Medialink, X360, Tronsmart Android stick
Dus 2 x switch erbij
Evenals de ethernetpoorten op mijn router, 4 stuks voor TV, PS4, X360, Raspberry, decoder, 2 laptops
Kan wireless maar bekabeld is stabieler
Die doet het niet goed bij mijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ooh deze cheapass van dx.com
Voldoet prima
http://www.dx.com/p/1080p(...)-110146#.VFAlqvmG_1gquote:
Vaag probeer ik het nu werkt het ineens welquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
http://www.dx.com/p/1080p(...)-110146#.VFAlqvmG_1g
Deze is onderweg dus binnenkort testen, hoef ik niet meer op te staan om te switchen
Chromecast eergister gekocht maar vind het maar dikke rukquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom Chromecast, Raspberry en een Stick?
Chromecast is alleen geniaal voor netflix en youtube verder voegt het niks toe.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Chromecast eergister gekocht maar vind het maar dikke ruk
Raspberry voor XBMC
Androidstick voor de fun en beetje ontdekken wat het toevoegd![]()
Vandaag Youtube uitgeprobeerd maar vind het maar baggerslechte kwaliteit met happeringen, dan is mijn smarttv nog zuiverder. En netflix gebruik ik via de PS4.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:46 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Chromecast is alleen geniaal voor netflix en youtube verder voegt het niks toe.
Hoe is de youtube app op de PS4?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vandaag Youtube uitgeprobeerd maar vind het maar baggerslechte kwaliteit met happeringen, dan is mijn smarttv nog zuiverder. En netflix gebruik ik via de PS4.
Maarja nu dwaal ik af van het PS4 topic
Geen eigen thema's van het web downloaden op de PS3quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:35 schreef Yi-Long het volgende:
Bij de PS3 werden we trouwens regelmatig overgeslagen qua thema's enzo, hier in de EU. In de USA zag je dat ze bij PS+ vaak erg veel extra's kregen, los van de games dus ook thema's en avatars enzo. Hopelijk trekken ze dat deze generatie recht.
Ik las wel dat zowel in de Japanse/Hong Kong PSN store, alswel de USA store, al een aantal gratis thema's te downloaden zijn. Geen idee of ze dynamic zijn.
Wel irritant dat in je dashboard nu Video en nog een tab (volgens mij muziek) meteen naast je eerste game (disc) staan, maar ik hoop dat die vanzelf verdwijnen zodra je ze nooit gebruikt. Ik vrees echter dat dit weer zoiets als Singstar zal zijn, waarbij je ongevraagd dat Singstar-logo in je lijst had staan die je niet kon weghalen. Irritant.
Beter lezenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mensen, wat je ook doet, zet je PS4 niet in de nieuwe ''rest'' mode. Je loopt het risico dat je PS4 gebricked wodt.
http://www.twinfinite.net(...)une-console-bricked/
Ja, zoals ik het lees kan die ''bricked'' worden, of lijkt het zo, maar is dat uiteindelijk niet zo. Als je verder leest staat er dat er wel een kans is dat die van jouw wel bricked wordt.quote:
Nee dat staat er nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, zoals ik het lees kan die ''bricked'' worden, of lijkt het zo, maar is dat uiteindelijk niet zo. Als je verder leest staat er dat er wel een kans is dat die van jouw wel bricked wordt.
Wat staat er dan volgens jou?quote:
Sony is wel lekker bezig de laatste maanden....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mensen, wat je ook doet, zet je PS4 niet in de nieuwe ''rest'' mode. Je loopt het risico dat je PS4 gebricked wodt.
http://www.twinfinite.net(...)une-console-bricked/
Hoe mensen hun "gebrickte" PS4 mogelijk op een andere manier gefixed hebben dan vermeld op die paginaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat staat er dan volgens jou?
Ja, er staat ook dat het ook jou kan overkomen dat je PS4 gebricked wordt en wat je dan kan doen om het op te lossen en om het te voorkomen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoe mensen hun "gebrickte" PS4 mogelijk op een andere manier gefixed hebben dan vermeld op die pagina
Die "gebrickte" zooi kan je oplossen zoals daar staat?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, er staat ook dat het ook jou kan overkomen dat je PS4 gebricked wordt en wat je dan kan doen om het op te lossen en om het te voorkomen.Daarom zeg ik dat je het risico loopt, de kans bestaat, dat je PS4 gebricked wordt als je gebruik maakt van die nieuwe ''Rest'' functie.
Waarom een raspberry als je een pc op je tv hebt aangesloten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nu maar eens verder
Hij is dan niet gebricked, gebricked betekend dat het niet meer te fiksen is en dat is dus niet zo. Daar gaat het artikel over. Is gewoon een beetje een nutteloze sensatietitel en clickbait.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, er staat ook dat het ook jou kan overkomen dat je PS4 gebricked wordt en wat je dan kan doen om het op te lossen en om het te voorkomen.Daarom zeg ik dat je het risico loopt, de kans bestaat, dat je PS4 gebricked wordt als je gebruik maakt van die nieuwe ''Rest'' functie.
Gelukkig hoor meid, ik ben weer helemaal opgelucht om dit fantastische nieuws te vernemen!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:39 schreef ManianMan het volgende:
Krijg een replacement uit China met modelnr. 9253396 hopelijk het nieuwste model dan heb ik ook vertrouwen.
Apart. Ik gebruik chromecast ook en werk supergoed zonder enige happering en gewoon goede kwaliteit. Weet je zeker dat die van jou niet gewoon kapot is?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vandaag Youtube uitgeprobeerd maar vind het maar baggerslechte kwaliteit met happeringen, dan is mijn smarttv nog zuiverder. En netflix gebruik ik via de PS4.
Maarja nu dwaal ik af van het PS4 topic
Er zijn mensen die het wel interesseren ik in ieder geval wel. Ik zou wel willen weten hoe Sony problemen oplost omtrent de PS4.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gelukkig hoor meid, ik ben weer helemaal opgelucht om dit fantastische nieuws te vernemen!
ohquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je zou ook nieuwe kunnen downloaden
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gelukkig hoor meid, ik ben weer helemaal opgelucht om dit fantastische nieuws te vernemen!
Poll maken?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het wel interesseren ik in ieder geval wel. Ik zou wel willen weten hoe Sony problemen oplost omtrent de PS4.
Dankzij dat probleem zit ik inmiddels aan mijn 2e PS4.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:10 schreef ManianMan het volgende:
Wacht maar tot dat je het probleem met de disk drive krijgt die kun je helemaal niet oplossen; tijdelijk wel maar niet permanent.
Het enigste wat je kunt doen is de PS4 opsturen
Wit is fucking geilquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:35 schreef Retarded het volgende:
Wat hebben mensen toch met die witte consoles. Vind het echt heel veel lelijker dan de normale
Elke mediamarkt?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:31 schreef Doublepain het volgende:
Hey hoi, ik wil de PS4 White kopen het liefst met gta V. Maar ik kan hem nergens vinden, eergisterne kwam ik er wel 1 tegen voor 440 maar die is spontaan weg. Weet iemand waar ik de white kan halen?
Hangt van je huis af, bij mij is alles wit, dan wil je niet zo'n lelijke zwarte bak ernaast. Daarnaast komt zwart bij mij over als generiek en saai vanuit een design perspectief. AC adapters zijn zwart, toffe gear zoals een PS4 niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:35 schreef Retarded het volgende:
Wat hebben mensen toch met die witte consoles. Vind het echt heel veel lelijker dan de normale
Mij mij thuis is ook alles wit (iig de meubels), maar daarom wil ik juist een zwartequote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:50 schreef videonatic het volgende:
[..]
Hangt van je huis af, bij mij is alles wit, dan wil je niet zo'n lelijke zwarte bak ernaast. Daarnaast komt zwart bij mij over als generiek en saai vanuit een design perspectief.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:52 schreef Yi-Long het volgende:
Het liefst zou ik al mijn apparatuur met hout./bamboe afwerking zien.
Nice.quote:
Tofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |