Zoals ik het lees hebben ze een oudere firmware gebruikt om een nieuwe te maken. Lijkt mij dat 2.01 snel uitkomt als herziene versie. Het probleem was fixed maar is nu weer aanwezig. Het komt dus voor door een app/game aan te laten staan en dan de ps4 in rest modus laten gaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:04 schreef janrad het volgende:
Was dus even bang dat mijn PS4 een dure baksteen was geworden maar niets aan de hand dus.
Welke HDMI switch gebruik jij?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Te weinig HDMIpoortenherkenbaar probleem
3 poorten op tv voor de interacteve decoder, PS4, Raspberry, Chromecast, HTC Medialink, X360, Tronsmart Android stick
Dus 2 x switch erbij
Evenals de ethernetpoorten op mijn router, 4 stuks voor TV, PS4, X360, Raspberry, decoder, 2 laptops
Kan wireless maar bekabeld is stabieler
Die doet het niet goed bij mijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ooh deze cheapass van dx.com
Voldoet prima
http://www.dx.com/p/1080p(...)-110146#.VFAlqvmG_1gquote:
Vaag probeer ik het nu werkt het ineens welquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
http://www.dx.com/p/1080p(...)-110146#.VFAlqvmG_1g
Deze is onderweg dus binnenkort testen, hoef ik niet meer op te staan om te switchen
Chromecast eergister gekocht maar vind het maar dikke rukquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom Chromecast, Raspberry en een Stick?
Chromecast is alleen geniaal voor netflix en youtube verder voegt het niks toe.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Chromecast eergister gekocht maar vind het maar dikke ruk
Raspberry voor XBMC
Androidstick voor de fun en beetje ontdekken wat het toevoegd![]()
Vandaag Youtube uitgeprobeerd maar vind het maar baggerslechte kwaliteit met happeringen, dan is mijn smarttv nog zuiverder. En netflix gebruik ik via de PS4.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:46 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Chromecast is alleen geniaal voor netflix en youtube verder voegt het niks toe.
Hoe is de youtube app op de PS4?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vandaag Youtube uitgeprobeerd maar vind het maar baggerslechte kwaliteit met happeringen, dan is mijn smarttv nog zuiverder. En netflix gebruik ik via de PS4.
Maarja nu dwaal ik af van het PS4 topic
Geen eigen thema's van het web downloaden op de PS3quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:35 schreef Yi-Long het volgende:
Bij de PS3 werden we trouwens regelmatig overgeslagen qua thema's enzo, hier in de EU. In de USA zag je dat ze bij PS+ vaak erg veel extra's kregen, los van de games dus ook thema's en avatars enzo. Hopelijk trekken ze dat deze generatie recht.
Ik las wel dat zowel in de Japanse/Hong Kong PSN store, alswel de USA store, al een aantal gratis thema's te downloaden zijn. Geen idee of ze dynamic zijn.
Wel irritant dat in je dashboard nu Video en nog een tab (volgens mij muziek) meteen naast je eerste game (disc) staan, maar ik hoop dat die vanzelf verdwijnen zodra je ze nooit gebruikt. Ik vrees echter dat dit weer zoiets als Singstar zal zijn, waarbij je ongevraagd dat Singstar-logo in je lijst had staan die je niet kon weghalen. Irritant.
Beter lezenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mensen, wat je ook doet, zet je PS4 niet in de nieuwe ''rest'' mode. Je loopt het risico dat je PS4 gebricked wodt.
http://www.twinfinite.net(...)une-console-bricked/
Ja, zoals ik het lees kan die ''bricked'' worden, of lijkt het zo, maar is dat uiteindelijk niet zo. Als je verder leest staat er dat er wel een kans is dat die van jouw wel bricked wordt.quote:
Nee dat staat er nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, zoals ik het lees kan die ''bricked'' worden, of lijkt het zo, maar is dat uiteindelijk niet zo. Als je verder leest staat er dat er wel een kans is dat die van jouw wel bricked wordt.
Wat staat er dan volgens jou?quote:
Sony is wel lekker bezig de laatste maanden....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mensen, wat je ook doet, zet je PS4 niet in de nieuwe ''rest'' mode. Je loopt het risico dat je PS4 gebricked wodt.
http://www.twinfinite.net(...)une-console-bricked/
Hoe mensen hun "gebrickte" PS4 mogelijk op een andere manier gefixed hebben dan vermeld op die paginaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat staat er dan volgens jou?
Ja, er staat ook dat het ook jou kan overkomen dat je PS4 gebricked wordt en wat je dan kan doen om het op te lossen en om het te voorkomen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoe mensen hun "gebrickte" PS4 mogelijk op een andere manier gefixed hebben dan vermeld op die pagina
Die "gebrickte" zooi kan je oplossen zoals daar staat?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, er staat ook dat het ook jou kan overkomen dat je PS4 gebricked wordt en wat je dan kan doen om het op te lossen en om het te voorkomen.Daarom zeg ik dat je het risico loopt, de kans bestaat, dat je PS4 gebricked wordt als je gebruik maakt van die nieuwe ''Rest'' functie.
Waarom een raspberry als je een pc op je tv hebt aangesloten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
even netjes gemaakt, alle consoles + raden weggewerkt, mn htpc even erin gezet en mn raspberry pie achter mn pc geplaatst.
Nu maar eens verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |